Zat bij dwdd, had goud gewonnen op de Paralympicsquote:
zometeen chi town verlaten tochquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zat bij dwdd, had goud gewonnen op de Paralympics
Waar zit je?
Nee man, ze rijden best rustig volgens mij daarquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:25 schreef Insomnia_ het volgende:
anders zit ik straks tegen iemand anders aan
rip inso
Nog niks qua fastfood op zeker?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:27 schreef Insomnia_ het volgende:
had 2 keer vegetarisch gegeten deze week he
het gaat niet goed met me.
o jawel hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niks qua fastfood op zeker?had ik ook
Wel goedkoop vreten hequote:Op vrijdag 19 september 2014 20:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o jawel hoor
moet soms even wifi kapen om op skype te komen
Gewoon uit eten voor 20 dollar 3 gangenquote:
Ben nu ook eindelijk aan Amerikaanse accenten gewent.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon uit eten voor 20 dollar 3 gangenniks mis mee
Ja zeker als je brits gewend bentquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben nu ook eindelijk aan Amerikaanse accenten gewent.
Blijft wel een achterlijk accent.
En dat geforceerde enthousiasme.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker als je brits gewend bent![]()
Vooral dat hele dag: I was like
And he was like
And it was like
Echt tief op
Klopt. Ook overal vragen hoe het metquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat geforceerde enthousiasme.
Nee, niks voor mij.
Het is niet de bedoeling dat je daarop antwoord.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ook overal vragen hoe het met
Je gaat. Heel beleefd verder maar af en toe wordt je er wel beetje ongemakkelijk van
Nou dat wel, maar je moet jet vooral niet terug vragen want daar reageren ze niet eens opquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je daarop antwoord.
Het is ook gewoon een gewoonte.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dat wel, maar je moet jet vooral niet terug vragen want daar reageren ze niet eens op
Klopt. Maar tegelijkertijd zijn ze echt goed beledigd als je ze niet genoeg tipt. Vooral taxichauffeursquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een gewoonte.
Wel handig dat ze het tip bedrag gewoon op de bon zetten vaak.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar tegelijkertijd zijn ze echt goed beledigd als je ze niet genoeg tipt. Vooral taxichauffeurs
Uhu. En overal doggybag bij doenquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel handig dat ze het tip bedrag gewoon op de bon zetten vaak.
Wat ga je na Chicago doen?quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Voel ik me te pauper van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |