Hoop het.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR is komende maandag terug toch?
Ja bah, hoop echt dat het snel weer over is. Vanmiddag even mijn hoofd leeg stomenquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kut is dat he. Heb er ook last van. Gehoor alles aangetast.
Nee vanavondquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het morgen? Hopelijk is het dan iets beter
okquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kut is dat he. Heb er ook last van. Gehoor alles aangetast.
Cocaïnequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dat er iets was waardoor je binnen één dag van verkoudheid of griep af bent
ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou dat er iets was waardoor je binnen één dag van verkoudheid of griep af bent
echtquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef Ezell het volgende:
Sofjeee, ik ben morgen misschien bij jou in de stad.
succes met 2,5 uur autorijdenquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
ga nu 2,5 uur autorijden
gedraag je hier hexxx
Wel remmen als ik straks de weg oversteek.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
jawel
ga nu 2,5 uur autorijden
gedraag je hier hexxx
Dit was wel genot om zo de Nederlandse clubs in Europa te steunenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen is welkom. Ik wil niet zeggen: ook jij, ik wil zeggen: vooral jij Fok-It
[..]
Lasagne kan ik ook perfect maken zoals je gisteren hebt gezien.
En in het sfeervolle Groningen is het altijd goed vertoeven, zo zaten Pax en ik er gisteren bij.
[ afbeelding ]
Uiteraard, het hele café leefde echt mee met de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit was wel genot om zo de Nederlandse clubs in Europa te steunen
Volgens mij heb ik niemand aangereden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel remmen als ik straks de weg oversteek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |