SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Dat je fissa dinsdag niet door gaat maar de week daarna is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft Paxje het je al verteld.
Je had me kunnen vragen mee te gaan. Ik was gisteren nog gewoon in Groningen.
Zeker boven verwachtingquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
mooie film heen jongens in films doen altijd perfect. Beetje jammer dat ze dat niet in het echt doen. ga je vaak alleen?
Eerst was ik ook van:quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof, zou dat ook gewoon keer moeten doen maar iets houdt me altijd tegen
Gaat wel daar?quote:
mij lukt het tot nu toe aardigquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat je fissa dinsdag niet door gaat maar de week daarna is.
Jij had me officieel kunnen uitnodigen.
[..]
Zeker boven verwachtingook niet gelijk vijf sterren, maar het wist me in elk geval te raken.
Ik ga wel vaker alleen ja, ik ken niemand in Groningen met ook een pathé pas en ik kan niet elke keer als ik naar de film ga iemand dwingen een kaartje te kopen.
[..]
Eerst was ik ook van:maar ik vind films kijken in de bioscoop daar gewoon te leuk voor, om me dan gaan zitten generen.
Ben je ook al keer alleen geweest of is dat nog niet nodig geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
mij lukt het tot nu toe aardig
behalve naar divergent toen
van de zes keer drie keer alleenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je ook al keer alleen geweest of is dat nog niet nodig geweest?
Ik ben al lid vanaf vorig jaar augustus (op een maand na, beetje saai en ingewikkeld verhaal) dus ik ben al wel veel vaker naar de film geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
van de zes keer drie keer alleen
Je gaat wel bijna elke week he of niet?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
ja van de zes keer divergent drie keer alleen
en nog twee andere films volgens mij
ja ik bedoel van 1 filmquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al lid vanaf vorig jaar augustus (op een maand na, beetje saai en ingewikkeld verhaal) dus ik ben al wel veel vaker naar de film geweest.
Ja, precies na die 5 euro-weekquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort maze runner toch?
Waddup?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een aids dag. Ik kom jullie gezelschap houden.
ja probeer ik wel te doenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je gaat wel bijna elke week he of niet?
INSOquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Telefoon 400 km terug laten liggen.quote:
Ja en die van Carry Sleequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Binnenkort maze runner toch?
doen de Amerikanen gemeen tegen jou? Ze durven zeker wel nu zij wel een wapen hebben en jij niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
`quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Telefoon 400 km terug laten liggen.
En ik ben vandaag veel en veel te moe.
Ik doe vandaag niks.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Telefoon 400 km terug laten liggen.
En ik ben vandaag veel en veel te moe.
Ik doe vandaag niks.
Forum Opties | |
---|---|