Ja gedaan. Daar lag hij dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
`
Kut man
Kan je dat huisje niet bellen waar je verbleef?
oh ik ga er wel heenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, Pijnstillers ofzo.
Nederlandse films vind ik alleen nogal kut
Dat is aids ja, nou ja, je moet maar denken: Je bent 6 weken in Murica, dagje heen en weer helaas ervoor inplannenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja gedaan. Daar lag hij dus.
Maar ik mag mooi terug rijden voor dat ding.
Wat een aids.
Ja opzich maakt het niet zo heel veel uit. Moest toch ongeveer die kant weer terug.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is aids ja, nou ja, je moet maar denken: Je bent 6 weken in Murica, dagje heen en weer helaas ervoor inplannen
leuke actrices kunnen mij soms ook wel overtuigen om naar een bepaalde film te gaanquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik ga er wel heen
leuke jongen speelt mee
Morgen ga ik schieten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
doen de Amerikanen gemeen tegen jou? Ze durven zeker wel nu zij wel een wapen hebben en jij niet.
Denk dat je vriendin dan een dagje thuis blijft of gaat ze mee?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja die telefoon ophalen maandag denk ik
moeten toch die richting weer op uiteindelijk dus soitquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je vriendin dan een dagje thuis blijft of gaat ze mee?
Waar zit je nu dan? En waarom zou je dan terug moeten naar Chicago? Ben je helemaal naar the middle of nowhere gereden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeten toch die richting weer op uiteindelijk dus soit
route 66quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zit je nu dan? En waarom zou je dan terug moeten naar Chicago? Ben je helemaal naar the middle of nowhere gereden?
Moet morgen tochquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat wel daar?
Hoe was het voetbal? Nog gewonnen?
Ja besefte me nadat ik het gevraagd had dat dat alweer vorig weekend wasquote:
Natuur was prima maar dat stadje zag er echt tering lelijk uitquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze hebben in dit gehucht hier een Anglicaanse kerk.
Helemaal niets mis mee met Amerika wat dat betreft.
Klopt. Is ook kaolo klein mi mang.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuur was prima maar dat stadje zag er echt tering lelijk uit
Je moet eigenlijk naar zo`n Gospel dienst gaan, wilde wij eigenlijk ook nog doen in NY. Lijkt me echt grappigquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Morgen er even inkopen doen, even naar dienst.
Klaar in die dorp.
lekker hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |