Waarom zouden ze jou raar aankijken?quote:Op zondag 21 september 2014 00:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
opzich
werd wel door paar mensen raar aangekeken waardoor ik angstiger ben
omdat ze me niet mogenquote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waarom zouden ze jou raar aankijken?
Ik heb heel veel zorgenquote:Op zondag 21 september 2014 00:42 schreef Paxcon het volgende:
Mortaxx is een beetje mad aan het worden lijkt het
Ja bij 15 krijg je een permbanquote:Op zondag 21 september 2014 00:44 schreef Fylax het volgende:
ik heb 14 notes moet ik me zorgen gaan maken
oei dan moet ik wel gaan oppassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Aha...quote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat ze me niet mogen
roddels en shit via via
Ohquote:
ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 21 september 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
Aha...
wat spook jij allemaal voor vervelende dingen uit dat mensen over je roddelen?
quote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Je bent autistisch dus zulke dingen neem je heel serieus.
quote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet spottenquote:Op zondag 21 september 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
nigga pleasequote:Op zondag 21 september 2014 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Aha...
wat spook jij allemaal voor vervelende dingen uit dat mensen over je roddelen?
[..]
OhBij deze onze excuses dat we naar tegen je deden.
quote:Op zondag 21 september 2014 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk iets met teveel geflirt enzo met pingtijden..
broadcastbericht sturen Wie pingen of #Hey zodat ze niet zagen dat massabericht was.quote:
ongesteld of moe of geen zin in jequote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
van die kk wijven die kortaf doen
Wat voor signaal is dat? vraag ik me altijd af
600 mensenquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
broadcastbericht sturen Wie pingen of #Hey zodat ze niet zagen dat massabericht was.
Op mijn hoogtepunt had ik 550 meisjes en 50 jongens op ping
heb nu ook 503 whatsappcontactpersonen maar niemand whatsappt mequote:
quote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
broadcastbericht sturen Wie pingen of #Hey zodat ze niet zagen dat massabericht was.
dat is ook het probleem, soms doen ze hard to get maar daar heb je dan absoluut geen zin in en dan zeg ik ok fuck you biatchquote:
Ik stuur je wel even een appjequote:Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
heb nu ook 503 whatsappcontactpersonen maar niemand whatsappt me
dat was in mijn pingtijd wel anders
Ik snap jou echt niet hoorquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehm ja meeste wel van tinder enzo maar ik heb 3000 twitter volgers dus raak snel in gesprek met mensen snapjequote:Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]ik heb na 4 jaar iPhone pas 300 contactpersonen...
Zeker van internet?
zo man, heb jij ook 300 gesprekken lopen johquote:Op zondag 21 september 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]ik heb na 4 jaar iPhone pas 300 contactpersonen...
Zeker van internet?
flirten via telefoon is niet moeilijk toch?quote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet hoorAan de ene kant die angstaanvallen van je en aan de andere kant dat flirten met jan en alleman, hoe de fuck doe je dat dan
die zwarte pieten discussie is ook echt kk raar man, opeens komen ze in 2014quote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Paxcon het volgende:
Telefoon zit op 5%, dus hij zal zo wel uitvallen
En in het echt spreek je ze niet aan? Kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
flirten via telefoon is niet moeilijk toch?
....quote:
Irl =/= internet.quote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet hoorAan de ene kant die angstaanvallen van je en aan de andere kant dat flirten met jan en alleman, hoe de fuck doe je dat dan
Wat moet ik met deze onzin?quote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die zwarte pieten discussie is ook echt kk raar man, opeens komen ze in 2014
die shit doen ze al 90 jaar sinds de slavernij ofzo
quote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehm ja meeste wel van tinder enzo maar ik heb 3000 twitter volgers dus raak snel in gesprek met mensen snapje
als ik lange tijd met 1 iemand flirt ga ik wel met ze afspreken ja, maar is moeilijkquote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En in het echt spreek je ze niet aan? Kan het me niet voorstellen
ow okequote:Op zondag 21 september 2014 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
....
Hij doet het nog wel redelijk
maar ik m'n sluimerknop is half stuk en ik mag de batterij gratis laten vervangen
dus
Rightquote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
als ik lange tijd met 1 iemand flirt ga ik wel met ze afspreken ja, maar is moeilijk
wou de film vanmiddag ook afzeggen omdat ik niet durfde maar heb uiteindelij ktoch gedaan
hoe kom je daaraanquote:Op zondag 21 september 2014 00:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ehm ja meeste wel van tinder enzo maar ik heb 3000 twitter volgers dus raak snel in gesprek met mensen snapje
ja maar jij tweet anders dan ikquote:
nee nf = nfb en promoties enzquote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe kom je daaraan
koop je die mensen ofzo
Enig causaal verband lijkt hier te ontbreken, maar goedquote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik wil jouw opinie weten, gezien jij een moderator bent
quote:Op zondag 21 september 2014 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar jij tweet anders dan ik
ik tweette van die tienershit enzo en NF=NFB daardoor veel volgers gekregen
maar doe er nu niets meer mee kut twitter
Hallo, zin om te pingen?quote:
maar is het niet raar dat ze er nu pas meekomen? ja vorig jaar ook al een beetje, maar je snapt mequote:Op zondag 21 september 2014 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Enig causaal verband lijkt hier te ontbreken, maar goed
Het boeit me allemaal niet zoveel. #zwartepietin
ik allebei niet meer geen tijd meer voor en geen zin meerquote:Op zondag 21 september 2014 00:55 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik tweet bijna nooit meer tegenwoordig. Lees het wel
Ja, maar in het echt praat ik niet tegen je hoor. Is internet toch <3quote:
omdat ze nu merken dat ze uit alles racisme kunnen halenquote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar is het niet raar dat ze er nu pas meekomen? ja vorig jaar ook al een beetje, maar je snapt me
ghigihiigigiigighi inderdaad xDdquote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar in het echt praat ik niet tegen je hoor. Is internet toch <3
Gewoon vragen wanneer ze is uitgerekendquote:Op zondag 21 september 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Vandaag is m'n moeder jarig en dan komt die dikke chick van m'n broertje ook om taart te eten, wordt vast weer oorlog
#kutwijf #ikslahaarkapot #agressie #yolo
Tijden en daarmee maatschappelijke verhoudingen veranderen. De gehele geschiedenis kenmerkt zich door verzet wat zich pas na vele jaren openbaart.quote:Op zondag 21 september 2014 00:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar is het niet raar dat ze er nu pas meekomen? ja vorig jaar ook al een beetje, maar je snapt me
quote:Op zondag 21 september 2014 00:57 schreef Etsu het volgende:
Vandaag is m'n moeder jarig en dan komt die dikke chick van m'n broertje ook om taart te eten, wordt vast weer oorlog
#kutwijf #ikslahaarkapot #agressie #yolo
Je was toen wel al slimquote:Op zondag 21 september 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
De tweet die ik 3 jaar geleden plaatste die ik laatst teruglas is echt erg
''ja 9/11 is gwn door bush gedaan enzo''
hashtags gebruiken op fokquote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je was met me eens wat vorig weekend is voorgevallen.
ik denk nu dat het me niets boeit en denk aan BNWquote:Op zondag 21 september 2014 00:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus nu denk je dat Bush er niet meer achter zit?
is ook zoquote:Op zondag 21 september 2014 00:58 schreef Fylax het volgende:
De tweet die ik 3 jaar geleden plaatste die ik laatst teruglas is echt erg
''ja 9/11 is gwn door bush gedaan enzo''
Ja, vind jou een waardeloze userquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je haat op alles wat ik doe en/of zeg, dus dit verbaast me niet.anders nog iets?
dat ik zoiets tweetquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is ook zo
wat is daar echt erg aan
quote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is ook zo
wat is daar echt erg aan
haters zijn gewoon jelly op jouquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat ik zoiets tweet
kreeg ook allemaal haat toen
En jij gelooft alles wat je ziet? Je gelooft Zeitgeist zeker ook?quote:Op zondag 21 september 2014 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uh nee?
loose change o.i.d niet gezien?
is niet erg, gewoon de waarheid.quote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat ik zoiets tweet
kreeg ook allemaal haat toen
dit staat nu in mijn sigquote:Op zondag 21 september 2014 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee hoor, vind jou een uitstekende user
quote:Op zondag 21 september 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat je ziet? Je gelooft Zeitgeist zeker ook?
niet zo happen op hem, hij ging ookal rondspuien dat hij met mij en pax heeft gemeet terwijl we amper weten wie hij isquote:Op zondag 21 september 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij gelooft alles wat je ziet? Je gelooft Zeitgeist zeker ook?
Dat was wel vrij treurig inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo happen op hem, hij ging ookal rondspuien dat hij met mij en pax heeft gemeet terwijl we amper weten wie hij is
Ik geloof zeker niet alles wat ik zie. Maar dit is zo`n debiele theorie.quote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]![]()
en jij gelooft alles wat je ziet? je gelooft dat al-qaida er achter zat?
Ik heb hongerquote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet zo happen op hem, hij ging ookal rondspuien dat hij met mij en pax heeft gemeet terwijl we amper weten wie hij is
flikker op johquote:Op zondag 21 september 2014 01:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
flikker zelf opquote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
flikker op johdat was letterlijke 1 post omdat ik jou en hem erboven had zien posten
![]()
en nee wat ik over 9/11 zeg is geen troll.
er is niks debiels aan die theorie, die theorie is aannemelijker dan dat al qaida er achter zat als je een beetje zou verdiepen in bijvoorbeeld hoe die gebouwen naar beneden zijn gekomen, hoe er een derde gebouw random viel waar allerlei belangrijke shit in zat en nog zo'n 100 andere dingen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof zeker niet alles wat ik zie. Maar dit is zo`n debiele theorie.
Met wat voor redenen zouden ze dat doen? Duizenden slachtoffers om een reden te creëren om Afghanistan binnen te vallen ja?
Ga lekker naar BNWquote:Op zondag 21 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
er is niks debiels aan die theorie, die theorie is aannemelijker dan dat al qaida er achter zat als je een beetje zou verdiepen in bijvoorbeeld hoe die gebouwen naar beneden zijn gekomen, hoe er een derde gebouw random viel waar allerlei belangrijke shit in zat en nog zo'n 100 andere dingen.
dat is o.a. een reden ja, jij denkt dat olie niks waard is of wat?
hoop t niet voor hemquote:Op zondag 21 september 2014 01:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk morgen![]()
Of zou die fok vergeten zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |