Succes daarmeequote:Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen enkel .. Louter machogebral
zit je op een laptop ofzoquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu van 2 weken fr12.nl aan het teruglezen.
Topshow wel.
laptop is beter manquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Voor het eerst aan nu ik geen mobiel heb
begrijpelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar heb er nauwelijks tijd voor
half 5quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
begrijpelijk
hoe laat is het nu daar
je mist niks hoor. Ik probeer ook zo min mogelijk op internet te komen als ik op vakantie benquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja maar heb er nauwelijks tijd voor
Ik ook. Alleen soms om iets op te zoeken en nu omdat ik m'n boek uit had en geen zin om nieuwe te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je mist niks hoor. Ik probeer ook zo min mogelijk op internet te komen als ik op vakantie ben
Heb je al iets van I am Pilgrim gelezen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen soms om iets op te zoeken en nu omdat ik m'n boek uit had en geen zin om nieuwe te beginnen.
nee hoorquote:
alchemist voor 2e keer gelezenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je al iets van I am Pilgrim gelezen?
Ik heb hem net uitgelezen, tof boek
Moet je aan beginnen. goed boek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
alchemist voor 2e keer gelezen
i am pilgrim wel bij me in boekvorm
kan er zo wel in beginnen, verder niet veel tijd om te lezen buiten vandaag eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je aan beginnen. goed boek.
beetje in de stad en dan naar concertquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
he ik ook wat toevallig
Wat ga je doen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:40 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje in de stad en dan naar concert
maar we gaan al vroeg in de rij
we willen weer vooraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |