Ik vind het zelf op zn tijd erg leuk en gezellig om een weekendje weg te gaan met een stel vrienden en lekker te eten, veel te ouwehoeren en een beetje te vervelen!
Leukste park dat ik tot nu toe ben tegengekomen was toch wel Port Zeelande. We hadden daar een 12 persoonshuisje (eigenlijk gewoon 2 doorgebroken 6 persoonshuisjes) met daarin 2 badkamers, 2 sauna's, 1 huisje was ingericht als eetkamer met genoeg grote tafels om met zn 12'en aan te zitten en 1 huisje stond vol met banken en lekkere stoelen om lekker rond te hangen! Verder waren de meeste slaapkamers redelijk goed te doen qua ruimte en zitten de 12 persoonshuisjes vlakbij het zwembad enzo.
Nadeel vond ik wel dat er in Port Zeelande nou niet echt veel te doen is in de omgeving en dat het zwembad nou ook niet echt boeiend was, maar het fit en fun arrangement maakte weer een hoop goed!
vooral de VIP-huisjes, heerlijk om daar 2 weekjes in te zitten
quote:Hmmmm... wat is er mis mee??
Op zondag 27 oktober 2002 18:42 schreef Ketjing het volgende:
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
Owja, en Landal Greenparcs zijn heel erg bezig met upgrading van hun parken en die worden dus steeds beter en mooier!
Even een paar globale punten: Klote Huisjes en vies zwembad. Weinig te doen en te beleven.
Mooi park (mooi aangelegt) de plaza is erg cool!, zwembad roeleert!
(belgie) erperheide (centerparcs) erg cool ook!
In nederland ook in de huttenheugte geweeest (vond ik minder) en ook Grandorado zandvoort vond ik niet geweldig.
quote:Eemhof is niet America, en ja ik ben er geweest en ja je kunt er pannekoeken eten. Maar je kan ze natuurlijk ook zelf bakken ! mmmh een pannekoek op maat. Lekkerrrrr
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef YPPY het volgende:
Volgende week gaan we naar centerparcs in America. Eemhof geloof ik.We hebben één van de allerachterste huisjes. Nog meer mensen die hier zijn geweest? En de belangrijkste vraag: kun je er pannenkoeken eten?
quote:Maar ik ga zeker naar America, in Noord-Limburg. Dat weet ik nog.
Op vrijdag 6 december 2002 08:53 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Eemhof is niet America, en ja ik ben er geweest en ja je kunt er pannekoeken eten. Maar je kan ze natuurlijk ook zelf bakken ! mmmh een pannekoek op maat. Lekkerrrrr
quote:Lekker hoor, volgens mij is dit park van centerparks geweest is het overgenomen door gran dorado en inmiddels door landal. Mooi park ben wel een beetje jaloers hoor.
Op vrijdag 6 december 2002 08:55 schreef YPPY het volgende:[..]
Maar ik ga zeker naar America, in Noord-Limburg. Dat weet ik nog.
Dan heet het park waar ik naartoe ga anders.
Vorig jaar had ik een pannenkoek met kaas en spek en ijs en die was zooo lekker.
Wel opvallend veel mannen en vrouwen in trainings\joggingbroek
quote:Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in een bungalowpark??
Op vrijdag 6 december 2002 09:02 schreef Vulcanus het volgende:
Altijd gezellig zo'n bungalow parc.Wel opvallend veel mannen en vrouwen in trainings\joggingbroek
quote:Outdoor broek en wandelschoenen natuurlijk.
Op vrijdag 6 december 2002 09:15 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Heerlijk toch, dat dat gewoon kan in een bungalowpark??
Gewoon lekker ontspannen in ontspannen kleding rondhobbelen.
En welk kledingstuk is er nu beter geschik voor het stuk tussen je huisje en het zwemparadijs dan een trainingspak??
quote:Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
Op vrijdag 6 december 2002 09:16 schreef Lucille het volgende:[..]
Outdoor broek en wandelschoenen natuurlijk.
quote:Neeeeee
Op vrijdag 6 december 2002 09:19 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
quote:een trainingsbroek is onderdeel van een campingsmoking
Op vrijdag 6 december 2002 09:19 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ja maar.... Een trainingsbroek is toch een outdoorbroek??
quote:Inclusief slippers.
Op vrijdag 6 december 2002 10:07 schreef paricos het volgende:[..]
een trainingsbroek is onderdeel van een campingsmoking
quote:In de huttenheugte (CP) heb je 2x in de week onbeperkt pannenkoeken eten.... mjammie !!!
Op vrijdag 6 december 2002 08:32 schreef YPPY het volgende:
Volgende week gaan we naar centerparcs in America. Eemhof geloof ik.We hebben één van de allerachterste huisjes. Nog meer mensen die hier zijn geweest? En de belangrijkste vraag: kun je er pannenkoeken eten?
Ojah en CP en Gran Dorado gaan fuseren, sommige parken worden ge-upgraded en alles wordt mooier. Als nederlander kan je gewoon niet zonder Centerparcs
quote:uit dit, inmiddels gesloten topic:
Op vrijdag 6 december 2002 23:51 schreef quincy het volgende:
Op 20 december ga ik met m'n vriend naar het park Miggelenberg van Landal Green Parcs toe. Is iemand van jullie er al eens geweest? Ben wel een beetje benieuwd eigenlijk.
Van die duitse gezinnetjes met allemaal hetzelfde paarse trainingspak aan heb ik nu wel genoeg gezien
quote:Daar ga ik met oud & nieuw heen, vorig jaar waren we gedwongen naar een ander park te gaan ivm de brand. Ik ben nu echt heel benieuwd hoe het park (en dan vooral de Dome's) eruit ziet.
Op maandag 28 oktober 2002 15:00 schreef Joene het volgende:
De eemhof , absoluut het beste bungalowpark wat er is in nederland naar mijn mening .
quote:ben ik dus ook geweest, en idd dat park is geen aanrader, daar is dus echt geen kloot te doen, en de hoogteverschillen zijn daar ook best groot, dus als je een huisje hebt helemaal achterin/bovenin het park moet je elke dag met je volle boodschappentas een heel stuk klimmen
Ik vind centerparcs wel ok, ik heb wel een tip ga nooit naar Sunparcs Vielsalm in België, wat een klote park/!
ik was echt blij toen ik daar weer weg was
quote:
Op zondag 8 december 2002 21:56 schreef detulp050 het volgende:
Geachte Fokkers !Is hier iemand die ervaring heeft met het strandhotel Zandvoort ? Ik wil hier graag heen met mijn vriendin. Op de site zag het er erg goed uit en dan rond kerst was er een aanbieding voor 129 euro met 2 mensen voor 3 nachten (dus ongeveer 20 euro p.p.p.n.) inclusief ontbijt !
Iemand tips, advies of ervaringen ?DeT
quote:
Op zondag 8 december 2002 22:06 schreef mabit het volgende:[..]
heel lang gelden geweest... maakte een beetje standaard indruk op me, de huisjes liggen midden in de duinen, dus niet in een romantisch bos voor de rest zag et er een beetje kil uit en zandvoort is opzichzelf dodelijk saai in de winter...
quote:En nog wat tips:
Op woensdag 11 december 2002 12:54 schreef flaxe het volgende:
Enig idee waar ik op internet moet zoeken voor vakantiehuisjes in de buurt van Groesbeek ?
Ben al de hele ochtend op zoek, maar heb geen idee waar ik dit ergens online kan vinden .
www.belvilla.nl
www.grandorado.nl
www.landal.nl
www.centerparcs.com
www.vrijuit.nl
Nog vragen?
quote:nee, van centreparcs
Op maandag 16 december 2002 17:08 schreef Joene het volgende:
is het van landal greenparks ?
quote:Het park op zich wel, maar een weekend is wel genoeg. Je betaaldt vooral voor de faciliteiten die ze hebben en dat heb je na een weekend wel gezien.
Op maandag 16 december 2002 22:53 schreef Golfen het volgende:
Voor herhaling vatbaar?
quote:Och jee, ben ik vorig jaar nog geweest (Kempervennen dan). Niet dat ik een kinderhoek nodig had maar goed
Op maandag 27 januari 2003 17:59 schreef Brammetje85 het volgende:
Hey mensen.. ff berichie van mij.. Ik werk nu een jaartje bij Centerparcs en mijn ervaring is dat Centerparcs toch wel de beste parken heeft (op de lange (loop)afstanden na dan). Centerparcs heeft net vijf parken van Gran Dorado overgenomen en aangezien die parken qua kwaliteit een stuk slechter zijn worden die nu eerst allemaal ge-upgrade tot Centerparcs-niveau, de originele Centerparcs-parken blijven hierdoor een beetje liggen(we moesten bijvoorbeeld anderhalf jaar wachten totdat we eindelijk een kinderhoekje in het restaurant kregen
)
Maarja.. we moeten het er maar ff mee doen..
Kom dus allemaal eens kijken naar ons kinderhoekje in de Foster's (Australisch restaurant) op de Kempervennen!!!
Groetjes Bram
Dat restaurant wat jij noemde ben ik niet geweest. Wij eten eigenlijk nooit bij een horeca gelegenheid op het park zelf. Altijd gewoon zelf wat koken of buiten het park gaan zitten. Qua omgeving vond ik de Kempervennen het mooist liggen. Dichtbij de Belgische grens, mooie natuur om je heen (tot zover het mogelijk is in Nederland). Qua vermaak viel het me een beetje tegen. Ik was er al eerder geweest, maar toen was ik 12 ofzo. Op die leeftijd zie je de dingen anders blijkbaar; toen vond ik het dus erg leuk.
Leukste park waar ik geweest ben? Pfft... ik ben naar zoveel parken meegesleurd dat ik het niet meer weet. Waar ik me het meeste vermaakt hebt is toch wel "Mont Royal" van Landal Greenparks. Schitterende ligging (Uitzicht op de Moezel), mooie omgeving en veel te bezichtigen buiten het park om. Naast het park lag bijvoorbeeld een ruine van een kasteel van Lodewijk de 14de.
quote:Zonde! maar voor de rest helemaal mee eens.. Ik vind het wel jammer dat het sportcafé en het Market Café & Terrace maar tot 12 uur open zijn.. er is daarna op het park niets meer te doen.. Maar Valkenswaard en Eindhoven zijn dichtbij dus zo'n probleem is dat ook weer niet.
Op maandag 27 januari 2003 18:04 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Wij eten eigenlijk nooit bij een horeca gelegenheid op het park zelf. Altijd gewoon zelf wat koken of buiten het park gaan zitten. Qua omgeving vond ik de Kempervennen het mooist liggen. Dichtbij de Belgische grens, mooie natuur om je heen (tot zover het mogelijk is in Nederland).
quote:Nee niet echt.. dat kinderhoekje is er pas een paar maanden.. Hoe vond je het verder?
Op maandag 27 januari 2003 18:07 schreef YPPY het volgende:
Daar heb ik al een keertje gegeten, maar ik heb niets van een kinderhoekje gezien. Alleen een tafel met kraaltjes, maar dat zal je vast niet bedoelen.
quote:Ik ben in het Heijderbos geweest toen ik een jaar of 11 was. Toen vond ik er dus geen ruk aan, moet ik eerlijk zeggen. Ik vond het 1 van de minste parken van CenterParcs eigenlijk. Maar goed, ik hoop dat je je toch vermaakt en dat het nu wel een stuk leuker is als toen ik er was
Op maandag 27 januari 2003 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik ga in het weekend van 20 juni naar het Heijderbos. Ben wel benieuwd, ik ben alleen als klein kind naar Centerparcs geweest. Verder vaak naar Gran Dorado, en dan schijnt Centerparcs toch mooier te zijn
disclaimer: dit is maar mijn eigen bescheiden mening
quote:Het was wel leuk.
Op maandag 27 januari 2003 18:09 schreef Brammetje85 het volgende:[..]
Nee niet echt.. dat kinderhoekje is er pas een paar maanden.. Hoe vond je het verder?
quote:Ik niet, mijn haar dreef steeds voor mijn ogen
Op maandag 27 januari 2003 18:53 schreef YPPY het volgende:[..]
Het was wel leuk.
Vooral de vissen die je onder water kon zien vond ik erg leuk. Verder was er 's avonds niet veel te doen, maar daar heb ik weinig van gemerkt. 's Avonds waren
wij
toch in de bungalow.
quote:Daar had ik geen last van, maar ik had m'n lenzen niet in en daarom zag ik ook niet alles. Wat ik wel gezien heb, vond ik erg leuk.
Op maandag 27 januari 2003 18:54 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Ik niet, mijn haar dreef steeds voor mijn ogen
quote:Zo snel gaat het niet, het is geen onzin hier.
Op donderdag 6 februari 2003 15:34 schreef tiemo het volgende:
Iemand een andwoord ???
ik heb er zin an!
quote:Ja ik ga ook met me vriendin samen maar ik kan op centerparks niet vinden hoe duur dat word...
Op donderdag 6 februari 2003 16:13 schreef YPPY het volgende:
Leuk gaan jullie samen? Dat is helemaal leuk.
quote:Je moet invoeren met het hoeveel personen je gaat en hoe lang en wanneer enzo. Dat heb ik ook gedaan. Dan krijg je de prijs te zien. Je hoeft niet te reserveren, je kunt ook alleen kijken.
Op donderdag 6 februari 2003 17:51 schreef tiemo het volgende:[..]
Ja ik ga ook met me vriendin samen maar ik kan op centerparks niet vinden hoe duur dat word...
quote:jaa saampjes
Op donderdag 6 februari 2003 16:13 schreef YPPY het volgende:
Leuk gaan jullie samen? Dat is helemaal leuk.
quote:gewoon net doen alsof je gaat reserveren en dan stoppen op het moment dat je de prijzen ziet. Prijzen hangen ook af van de faciliteiten die je wil, het soort huisje en of je dicht bij het centrum wil zitten en dat soort dingen.
Op vrijdag 7 februari 2003 11:18 schreef tiemo het volgende:
Ik weet niet waar je dat kan opzoeken hoor op de site van centerparks maar ik heb de hele site afgezocht maar kan niks vinden over de prijzen.. ?
Ga je naar de huttenheugte?
quote:Is het je al gelukt?
Op vrijdag 7 februari 2003 11:18 schreef tiemo het volgende:
Ik weet niet waar je dat kan opzoeken hoor op de site van centerparks maar ik heb de hele site afgezocht maar kan niks vinden over de prijzen.. ?
iemand tips waar we heen kunnen gaan met een groep vrienden (uit de klas) in gelderland?
er hoeven niet eens echte accomedaties te zijn, een supermarkt en een zwembad het liefst wel, iemand tips?
Het gaat hier om een weekendje..
Of ik heb in de gauwigheid het verkeerd begrepen uit de nieuwe gids...?
Weet iemand het?
quote:Wat is jullie budget? Als het niet uitmaakt, dan is centerparcs Meerdal wel leuk. Daar waren wij in december. Daar heb je ook een gedeelte met wat automaten en pooltafels enzo dat wat langer open is. Er is ook een flinke supermarkt en een zwembad. Je kun ook 6 of 8 persoons bungalows huren. Nadeel is wel dat je dan een eind van het centrale gebouw afzit. Dus als je 's nachts dronken bent, moet je wel de weg terug kunnen vinden.
Op maandag 24 februari 2003 21:50 schreef E- het volgende:
Hallo!iemand tips waar we heen kunnen gaan met een groep vrienden (uit de klas) in gelderland?
er hoeven niet eens echte accomedaties te zijn, een supermarkt en een zwembad het liefst wel, iemand tips?
Het gaat hier om een weekendje..
quote:Ja.
Op dinsdag 25 februari 2003 08:38 schreef Kimmie het volgende:
Zij die parken echt zo populair...
quote:Het is toch leuk om met wat vrienden te gaan drinken of wat dan ook in zo'n huisje? Of je moet niet van gezelligheid houden natuurlijk.
Op dinsdag 25 februari 2003 08:38 schreef Kimmie het volgende:
Zij die parken echt zo populair...
quote:Het budget is niet al te ruim, maar ik zal eens kijken wat het daar kost! Alvast bedankt.
Wat is jullie budget? Als het niet uitmaakt, dan is centerparcs Meerdal wel leuk. Daar waren wij in december. Daar heb je ook een gedeelte met wat automaten en pooltafels enzo dat wat langer open is. Er is ook een flinke supermarkt en een zwembad. Je kun ook 6 of 8 persoons bungalows huren. Nadeel is wel dat je dan een eind van het centrale gebouw afzit. Dus als je 's nachts dronken bent, moet je wel de weg terug kunnen vinden.
quote:Ik denk dat we kunnen redetwisten over wat gezellig is of niet en in mijn opinie is een derglijk 'huisje' verre van gezellig.
Op dinsdag 25 februari 2003 14:35 schreef E- het volgende:[..]
Het is toch leuk om met wat vrienden te gaan drinken of wat dan ook in zo'n huisje? Of je moet niet van gezelligheid houden natuurlijk.
[..]
quote:Ik zou ook niet zo snel naar een bungalow-park gaan, maar als je er toch heen wordt gesleept, heeft het weinig zin om daar met een zuur gezicht te gaan zitten
Op dinsdag 25 februari 2003 15:37 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik denk dat we kunnen redetwisten over wat gezellig is of niet en in mijn opinie is een derglijk 'huisje' verre van gezellig.
Ik ben benieuwd!
quote:Nee het is niet meer overdekt ivm de vezekering die wil dit niet meer. Alleen de bestaande parken mogen nog overdekt zijn De eventuele nieuwe parken zijn niet meer overdekt .......Helaas
Op maandag 24 februari 2003 23:56 schreef Loesje29 het volgende:
Wat een afknapper dat ze op de Eemhof na de brand de ´koepel´ niet hebben herbouwd. Alles is nu niet meer overdekt
En het leukste was juist dat je er midden in de winter in je shirtje een cocktail kon gaan zitten slurpen. Hoe vaak is het in Nederland nou terrasjes-weer? Niet handig dit....Of ik heb in de gauwigheid het verkeerd begrepen uit de nieuwe gids...?
Weet iemand het?
Er is een heel erg mooi zwembad bij, je kunt van binnen naar buiten en er is een heel lange glijbaan van binnen naar buiten naar binnen.
Een heel groot meer, veel te doen ook voor kinderen.
Bosrijke omgeving.
Verder dichtbij Eindhoven
quote:Erperheide (Belgie) is ook dichtbij Eindhoven , en mooier park dan dat wat jij noemt
Op woensdag 26 februari 2003 19:55 schreef DuchessX het volgende:
Verder dichtbij Eindhoven
kvind zelf de keuze veel te groot dus kan wel wat hulp gebruiken
Wij gaan 1 x per jaar met de vrienden naar een bungalowpark en wisselen Port Zelande af met Park Zandvoort. Zandvoort is qua huisjes een stuk minder, maar qua ligging weer ideaal (trein naar Amsterdam).
we hebben wel sauna en bubbelbad
quote:Ik weet niet hoe het nu is, maar toen wij daar vorig jaar waren hadden we een huisje wat niet zou mistaan in een gemiddelde achterbuurt van Rotterdam. Alles wat je ook maar aanraakte pleurde uit elkaar.
Op maandag 7 april 2003 13:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En wie moet de huisjes weer schoonmaken? Juist Toffe Ellende.blijft u allen weg uit Loohorst!
quote:Ha! Helemaal mee eens! Gelukkig konden we ieder dag lekker op pad, maar we hadden er niet aan moeten denken een week alleen maar op het park te moeten zitten.
Het ergste was nog dat bijna alle bedden naar de urine stonken, bah!
Over Landal en Center Parks wel tevreden maar bij de laatste alweer een tijd niet geweest (toch wel erg duur).
alles was wel netjes geregeld enzo, foto's op www.rosmalenontour.tk rond midden augustus
Mn vriend en ik zijn een beetje sneu. We wilden in de midweek van 11-15 aug ff in een huisje/hotel van Center Parcs. Nu had ik steeds internet in de gaten gehouden om zo de last minutes op dit gebied bij te houden. Vorige week vrijdag wist hij echter nog niet zeker of hij die week vrij kon krijgen, en na gevraagd te hebben kon dit en belde die me enthousiast op: Boek maar! Maar toen ik maandagochtend wilde boeken was alles wat we hadden "uitgezocht" weg!! Hoezo pech??
Heeft iemand enig idee of ervaring met last minutes van center parcs, en als ik bijvoorbeeld er heen bel of ze stiekum toch nog iets vrij hebbe (door annuleringen ofzo)?
Ik heb verder al op veel sites gezocht incl center parcs en weekendjeweg.nl, maar hier is nog erg weinig te vinden voor 2 personen in deze midweek (omdat we de voorkeur hebben voor de eemhof, zandvoort of port zelande)
Alvast bedankt...
Maar hopelijk is het toch de moeite!!
ik kijk er toch al naar uit...
Ik ga in november weer lekker een weekendje!
Worden die niet volgezeken door klein grut?quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben vroeger heel vaak naar parken van Centre Parcs geweest. De laatste jaren iets meer naar Gran Dorado, maar ik geef toch de voorkeur aan Centre Parcs. Vooral de parken Hutteheugte en Vossemeren waren erg leuk.
Met name door de zwembaden van deze parken.
Ik heb idd even gebeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:51 schreef Ingridh007 het volgende:
charmed_angel, ik denk dat je beter even kan bellen, leg de fout bij jezelf en hopen dat het goed komt. Als je belt heb je ook meteen het antwoord.
Ik ga met 5 vrienden naar CP Loohorst, nog iemand ervaringen?
eekhoorntjes???? Ik had gewoon 5 herten achter in me tuintje .... in HET MEERDAL!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga graag naar Center Parcs. Omdat de huisjes overal hetzelfde zijn, voel je je overal thuisDaarnaast ben ik fan van het zwembad (die geur alleen al, als je binnenkomt
) en zie je eekhoorntjes in je tuin
* charmed_angel vindt dat ze maar weer eens met de hele familie een midweek naar CP moet
volgens mij alleen kempervennen en misschien ook vossemeren maar nu praat ik alleen over centerparcs hoor....... er zijn vast ook wel van die parken met die losse villa's daar kan je met nog meer dan 8 terecht ......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
In welke parken hebben ze trouwens grote(re) huisjes?
Minstens 8 personen en een beetje ruim! Vooral dat ruime is erg belangrijk, want er zijn genoeg parken met 8 persoonshuisjes, maar ik heb graag iets meer dan 30 cm loopruimte in een slaapkamer!
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga binnenkort met een groep vrienden naar Park Hochsauerland in Duitsland, iemand ervaring met dat park?
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn afgelopen Januari in Marveld geweest. Met 6 man in een Luxe bungalow met Jacuzzi en Sauna. Wat een verschrikkelijk mooi huisje was het. Echt, als je het geld er voor over hebt zou ik gewoon die extra euro's neerleggen want je komt helemaal tot rust. De sauna en jacuzzi zijn voor 6 personen
.
En verder was het een leuk park
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 manquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!
Het 8 persoonshuisje had inderdaad 9 bedden. Maar ja, dat wisten wij natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 man
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.
Niet eens een echte Bierstube bezoeken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]dank voor de info en in de omgevind van het park zullen we toch weinig komen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Niet eens een echte Bierstube bezoeken?![]()
Boodschappen moet je trouwens niet op het park zelf halen, veel te duur. In Medebach zit een heel grote Aldi, dat scheelt je de helft!
Jep vind de sauna van de Vossemeren ook het mooist.......quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:06 schreef sararaats het volgende:
mijn voorkeur gaat naar De Vossemeren en Port Zèlande (voor de sauna)
Naar dat park ben ik 25 jaar geleden geweest in de zomervakantie. Ik vond het er als jochie van 12 geweldig, één van de leukste campings waar ik ooit geweest ben.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef tijnnl het volgende:
2 weken trug midweekje in landal Warsberg geweest ( saarburg, bij Trier, duitsland) Vanaf de buitenkant zien de huisjes er wat simpel uit, maar van binnen volop netjes. Wel beetje oude lullen park, maar toch hebben we ons perfect vermaakt.
Vooral aan de mensen zonder winterbandenlag een mooi pak sneeuw en tis een leuk weggetje naar boven naar het park
![]()
Vooral buiten et seizoen best goeikoop en de spareribs in et restaurant waren ook aan te raden
ik zat net te overwegen daar te boekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:18 schreef tijnnl het volgende:
2 weken trug midweekje in landal Warsberg geweest ( saarburg, bij Trier, duitsland) Vanaf de buitenkant zien de huisjes er wat simpel uit, maar van binnen volop netjes. Wel beetje oude lullen park, maar toch hebben we ons perfect vermaakt.
Vooral aan de mensen zonder winterbandenlag een mooi pak sneeuw en tis een leuk weggetje naar boven naar het park
![]()
Vooral buiten et seizoen best goeikoop en de spareribs in et restaurant waren ook aan te raden
Kabelbaan is er nog steeds, alleen draaide niet op het moment dat wij er waren, vanaf april draaid die geloof ik incl de rodelbaan. auto trok het opzich wel, enige nadeel was dat er sneeuw lag en et nogal redelijk glad was en weer net te weinig voor sneeuwkettingen, was opzich wel humorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:20 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
[..]
Naar dat park ben ik 25 jaar geleden geweest in de zomervakantie. Ik vond het er als jochie van 12 geweldig, één van de leukste campings waar ik ooit geweest ben.
Ik kan me nog herinneren dat de onze auto moeite had om boven te komen met een volgeladen caravan. Halverwege stonden we met een kokende motor![]()
Is er nog steeds een kabelbaan van en naar het dorp ?
Wij hebben ons er iig heel goed vermaakt, was alleen beetje rustig. evt foto;s:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik zat net te overwegen daar te boeken
het is trouwens een ander park (wel landal) gewordenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef tijnnl het volgende:
[..]
Wij hebben ons er iig heel goed vermaakt, was alleen beetje rustig. evt foto;s:
http://www.jamacotrading.(...)martijn/martijn.html nie echt uitgezocht die foto's dus zit wat brakke zooi tussen, maar wie weet beetje voor de indruk
Is niet te hopen dat ze op de brommer komen ;-) Eemhof is super zeker als het mooi weer is heel leuk buitenterras namelijkquote:Op donderdag 13 april 2006 15:48 schreef Bobo12 het volgende:
Wij gaan ieder jaar in het koninginnendag weekend naar een bungalowpark.
Alleen al omdat ze bij ons in het dorp om 4 uur smorgens met die k*tbrommers zonder uitlaat door de straat heen scheuren.
Dit jaar is de eemhof aan de beurt.
Leuke bijkomstigheid: de kning bezoekt ook Zeewolde op 29 April![]()
Mijn vrouw weet nog niet waar we naartoe gaan, ik ga zeggen dat we naar bungalowpark "de bremerberg"in biddinghuizen gaan, die heeft alleen een BUITENzwembad.quote:Op donderdag 13 april 2006 15:58 schreef kluivie het volgende:
[..]
Is niet te hopen dat ze op de brommer komen ;-) Eemhof is super zeker als het mooi weer is heel leuk buitenterras namelijkEn owja een mooie sauna, jammer genoeg zonder bar
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef Bobo12 het volgende:
[..]
Mijn vrouw weet nog niet waar we naartoe gaan, ik ga zeggen dat we naar bungalowpark "de bremerberg"in biddinghuizen gaan, die heeft alleen een BUITENzwembad.![]()
Waarom perse hierheen?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:32 schreef rubbereend het volgende:
schopje
aankomend weekend gaan we dus naar Hochsauerland.
nog meer tips?
Ik vond het heijderbos best toch wel tegenvallen, geef mij maar de belgische parken .... het eten viel ook heel veel tegen in heijderbos ....de bowlingbaan was weer wel toppie!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Backdoorman het volgende:
Tja, ik kom er niet helemaal uit, zit een beetje rond te kijken op internet en wat ik eruit opmaak is dat Heijderbos wel zo'n beetje het populairst is, gevold door de Vossemeren en de Kempervennen.....ze worden ook op de eigen centerparcs site met 5 sterren gewaardeerd. Maar ja, zegt natuurlijk niet altijd alles.
Voor mij is het belangrijkste een cool zwembad met een toffe wildwaterbaan en leuke glijbanen en dat er overdekte tennisbanen zijn en een bowlingbaan!
Iemand ervaring met de Vossemeren?
gewoon goed op de aanbiedingen letten en anders een last minut cp nemen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:52 schreef MaLo het volgende:
Kempervennen is zeker leuk ja! Mooi zwembad, goede wildwaterbaan, redelijke sauna. Heijderbos en Vossemeren ben ik nog nooit geweest.
Als wij weer naar Centerparcs gaan, willen we naar Erperheide. We hebben een dochter van net 2 en bij Erperheide moet een enorm leuke indoor speeltuin zijn. We hebben een huis gekocht en gaan deze zomer verhuizen, maar hopelijk laat ons budget het nog toe om in het najaar een midweekje te gaan.
Jep klopt als ik zou kiezen dan voor belgisch park, is meestal het eten ook goed......en dat kon ik niet zeggen van heijderbos absoluut niet, denk niet dat je kiest om stampot in restaurant te gaan eten...let gewoon of ze een bistro hebben dan heb je fatsoenlijk restaurant.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:40 schreef Backdoorman het volgende:
Verdorie....iedereen heeft zo te horen dus zijn eigen voorkeuren![]()
![]()
wil echt een toppark kiezen want het gaat om het 35 jarig huwelijk van mijn ouders en die zijn nog nooit in centerparcs geweest. we mogen ook naar parijs of londen maar daar zijn we dan wel weer erg vaak geweest. en het leek ons ook leuker en gezelliger om met zijn allen in zo een luxe huisje te verblijven ipv een beetje doelloos door een grote stad te zwerven....
er zijn veel criteria
-eten
-zwembad
-sporten
-luxe huisje
-omgeving
als ik jullie reactie doorlees is heijderbos toch niet zo een topper als op andere sites beweerd wordt en zijn de kempervennen en vossemeren goede parken......
grappig, ik ben zondag ook in Hoenderloo (daar ligt het) maar dan een stukje verder het bos in op een camping....ken dat park wel, is vrij nieuw geloof ik en naar mijn mening niet al te groot en luxe, maar wel fantastisch gelegen midden in de Veluwse bossen en vlakbij een gezellige stad als Apeldoorn. Als je geluk hebt zie je niet alleen konijnen maar ook wilde zwijnen en herten...vooral als je rond een uur of 10/11 een stukje het bos in gaat!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:28 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik meld me dan ook maar even hier!
Morgen ga ik met schoonfamilie naar Landal Miggelenberg!Het wordt mijn eerste keer op een park van Landal... Maar ik heb al verhalen gehoord over troepen konijntjes om je huisje
![]()
Zelf ben ik echt een groot Centerparcs fan!! Ik ben door mijn ouders vroeger naar bijna alle parken meegesleept, en dat heeft zijn sporen achtergelaten. In augustus ga ik met een groep vrienden naar CP Erperheide (vroeger ook een aantal keer geweest en het was altijd super!)
Jep, zie eerder in dit topicquote:Op maandag 25 september 2006 17:23 schreef bassieVL het volgende:
Zo, weekendje Center Parcs Hochsauerland is geboekt. Iemand ervaringen met dit park?
Heb zelf wel goeie ervaringen met dit park!quote:Op maandag 4 september 2006 15:10 schreef Faithz het volgende:
Sunparcs, Vielsalm in Belgie
Ok, het kost geen drol maar de kwaliteit is dan ook triest. Het huisje was niet echt schoon (op sokken lopen was funest voor je sokken) en stonk vreselijk naar de open haard. Achteraf weten we waarom: het ventilatiesysteem werkte niet. Het toilet liep over wat gefixed moest worden, daana bleef het lekken. De tuin had net zo goed een weiland kunnen zijn. Struiken die wild groeiden en gras + onkruid tot je knieen. Het zwembad was te vies voor woorden zoals eerder ook aangegeven door een user. De omgeving is wel prachtig, watervallen van Coo om de hoek, grotten, wandelen etc. Maar ik raad je aan om echt een ander onderkomen te zoeken als je deze streek wilt bezoeken.
Vertel! Kan zomaar iemand bewegen om het park toch wel te bezoeken. Ik ben er 3/4jr geleden geweest.quote:Op maandag 25 september 2006 19:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb zelf wel goeie ervaringen met dit park!
Voor mij is het een jaar of 10/12 geleden... Ben er deze zomer nog eens overheen gelopen toen ik in de buurt was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vertel! Kan zomaar iemand bewegen om het park toch wel te bezoeken. Ik ben er 3/4jr geleden geweest.
Moet niet...maar zouden we wel leuk vinden aangezien je anders zo hutje mutje zit....en we zitten dan liever op een hutje op de heiquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:57 schreef Piles het volgende:
Moet het particulier zijn? Anders een Landal-park?
hutje mutjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:01 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Moet niet...maar zouden we wel leuk vinden aangezien je anders zo hutje mutje zit....en we zitten dan liever op een hutje op de hei
Ja wel eens geweest en dat was vrij hutje mutje maar als je een park in een van de genoemde omgevingen weet waar dat dus zeker niet zo is dan is het ook geen probleem...quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:06 schreef existenz het volgende:
[..]
hutje mutjeWel eens op zo'n park geweest? Dat valt namelijk reuze mee...
Hmm..okquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:09 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik raad bij deze een landal park aan.
Ieder jaar gaan wij met 5 jongens in de krokus-vakantie (eind februari) naar een landal park, en het is nog geen één keer tegengevallen. De huisjes staan misschien wat dicht op elkaar (het is maar net wat je gewend bent), maar de parken zijn rond die tijd vrijwel compleet leeg.
De omgevingen waren alle keren goed, en juist voor wandelingen etc. uitstekend geschikt.
Daarnaast, ook niet onbelangrijk, zit je voor een appel en een ei een midweek op de hei (omdat rijmen zo leuk is). Wij zijn gemiddeld per persoon 60-80 euro kwijt (voor een midweek dus).
daar waar Joling en Gordon waren?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:47 schreef Dagobert het volgende:
Huttenheugte in Dalen (bij Coevorden) is van Centre Parcs, wel een leuk plekje. Prijs weet ik niet zo. En je zit natuurlijk wel met het centreparcspubliek....
Owjee....quote:
Uhm...emmen is echt geen overijssel hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:46 schreef Patch het volgende:
foutje, ben niet zo goed in aardrijkskunde...
bedoelde meer in de buurt van Emmen, Zwolle, Enschede, Overrijsel dus....
bungalows.nl is al een goed begin![]()
http://www.centerparcs.co(...)es/Dispatchers/req01quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:47 schreef Dagobert het volgende:
Huttenheugte in Dalen (bij Coevorden) is van Centre Parcs, wel een leuk plekje. Prijs weet ik niet zo. En je zit natuurlijk wel met het centreparcspubliek....
Ik ben hier een paar jaar geleden geweest. We zaten in een 6 persoons huisje met 5 personen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:30 schreef dik_voormekaar het volgende:
Iemand ervaring met Landal op Texel:
- Vogelmient
- Beach park
- Sluftervallei
Bij de laatste lijken me de huisjes erg klein (voor 4 personen).
Denk dan toch aan meerdal en eemhof, moet wel zeggen hutteheugte was ook best ruim zeker met kids ideaalquote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef rubbereend het volgende:
welke CP heeft eigenlijk het mooiste zwembad hier in Nederland?
Ik denk dat het geen probleem moet zijn, want we gaan namelijk met mijn ouders voor hun trouwdag, dus dan geven ze me maar als kind op. Ook al woon ik al bijna 6 jaar in het buitenlandquote:Op maandag 15 januari 2007 22:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Marty>> ik hoop voor je dat het jullie wel lukt, bij ons deden ze echt heel moeilijk.
Zelfs toen ik zei dat het maar voor 6 mensen was.
das waarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef danos het volgende:
is wel iets anders dan dat je aangeeft dat je met 10 vrienden komt nonneke
even generaliserend: ik denk dat twee vrouwen van 21 welkomere gasten zijn dan acht jongens van 18. dan moeten ze na een midweek vaak een cottage opnieuw verbouwen en tevens een aantal klachten van vrouwen van 21 in ontvangst nemen wegens overlastquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Nonneke het volgende:
Wat raar, ik heb vorig jaar een midweek in een VIP-huisje in Heijderbos gezeten met m'n vriendin, en ik heb ze nooit horen klagen oid hoor. Kon gewoon boeken enz (ik was toen 21)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
even generaliserend: ik denk dat twee vrouwen van 21 welkomere gasten zijn dan acht jongens van 18. dan moeten ze na een midweek vaak een cottage opnieuw verbouwen en tevens een aantal klachten van vrouwen van 21 in ontvangst nemen wegens overlast
Hoe oud was de oudste?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Wij zijn afgelopen oktober ook met een vriendengroep geweest.
12 man in totaal en nergens geen problemen mee gehad.
Ook niet van te voren.
Moet je in het topic niet over 25+ beginnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je moet minstens 21 zijn, dus dat kan kloppen..
T Huttenheugte in Dalen in drenthe, is half uurtje van Zak Uelsen (discotheek), en 20 minuten van Emmen(kroegen)... en 10 minuten van Coevorden (ook paar leuke kroegjes)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef Ordinair het volgende:
Tijd is aangebroken om vakantiebestemmingen te boeken voor de zomer. Nu wilden we (vriendenkring) een huisje huren in Centerparcs, 'Het Heijderbos'. Maar omdat de jeugd het behoorlijk verziekt heeft daar kom je daar niet in zonder oudere (25+ oid.). De oudste uit onze vriendenkring is 19 dus het is een probleempje.
Nou zouden we graag in een ander soort gelijk park gaan. Mooi park met zwembad, aantal cafeetjes en discotheken in de omgeving, ontbijtbuffet en ga zo maar door.
Heeft iemand enig idee? Moet wel in Nederland liggen of net over de grens.
Alvast bedankt!
Ja dat dacht ik eerst, maar zoals al in het topic staat ben ik er gister achter gekomen dat het 21 is. Ik pas de OP wel even aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je in het topic niet over 25+ beginnen
Dat is ook een Center Parcsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
T Huttenheugte in Dalen in drenthe, is half uurtje van Zak Uelsen (discotheek), en 20 minuten van Emmen(kroegen)... en 10 minuten van Coevorden (ook paar leuke kroegjes)
en in t Action cafe daar kun je ook leuk zitten met je kameraden...
verder benk niet zo'n fan van de omgeving
Tof! Ik ga even rondsurfen op de site.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
Hoor net dat de boeking geaccepteerd is bij RCN, voor 4 gasten (17, 2 x 18 en 19)
Geen probleem als je alleen met jongere gasten komt
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
Hoor net dat de boeking geaccepteerd is bij RCN, voor 4 gasten (17, 2 x 18 en 19)
Geen probleem als je alleen met jongere gasten komt
Dat had ik al door ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Veel plezier.
we gaan nu verder in het centrale bungalowparken topic
Heijderbos vind ikquote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef rubbereend het volgende:
welke CP heeft eigenlijk het mooiste zwembad hier in Nederland?
Wij zijn 15 jaar geleden ofzo in Sunparks Vielsalm geweest. Wij zaten in een huisje wat toen net nieuw was. Dat was heel mooi en luxe. Die oude huisjes zagen er verschrikkelijk uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef Coastertommm het volgende:
Center Parcs en Sunparks zijn niet met elkaar te vergelijken.
Hoe was het?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen (eigenlijk vandaag) het Meerdal
Het was wel leukquote:
Het zwembad is idd oud, het is ook de oudste van alle Center Parcs parken volgens mij. Ik vond het wel jammer dat het verschillende hallen waren, en het niet gewoon een koepel was waar alles onder zat. En de glijbaan is ook niet echt spectaculair. Wel lang, maar je maakt niet veel snelheid..quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:59 schreef rubbereend het volgende:
meerdal heeft een verouderd zwembad vind ik
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:44 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Het zwembad is idd oud, het is ook de oudste van alle Center Parcs parken volgens mij. Ik vond het wel jammer dat het verschillende hallen waren, en het niet gewoon een koepel was waar alles onder zat. En de glijbaan is ook niet echt spectaculair. Wel lang, maar je maakt niet veel snelheid..
Ik kwam er ook pas na 2 dagen achter dat alles gewoon in een cirkel looptquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaik was steeds de weg kwijt, alleen de wild waterbaan vind ik wel lachen daar. Die bubbelbaden daar
dat is echt old skool bubbelen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas na 2 dagen achter dat alles gewoon in een cirkel loopt, en dat het buitenbad het middelpunt is zeg maar.. lekker snugger.
Die glijbaan bij de wildwaterbaan is best gevaarlijk eigenlijk. Als je verkeerd glijdt, dus naar de verkeerde kant, kan je je hoofd echt uberhard stoten aan die rotsen![]()
En die wildwaterbaan.. op een stukje moet je echt goed ervoor komen (bij zo'n bult bij het einde) anders ga je gewoon achteruit weer terug door die stroom
![]()
http://vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/33335/quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef italiaan1987 het volgende:
Kickje
Wij gaan 4 januari waarschijnlijk met voetbal naar Landal hoogvaals in vaals.
Goed park?
Is er in Aken veel te doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |