Ik ben hier een paar jaar geleden geweest. We zaten in een 6 persoons huisje met 5 personen.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:30 schreef dik_voormekaar het volgende:
Iemand ervaring met Landal op Texel:
- Vogelmient
- Beach park
- Sluftervallei
Bij de laatste lijken me de huisjes erg klein (voor 4 personen).
Denk dan toch aan meerdal en eemhof, moet wel zeggen hutteheugte was ook best ruim zeker met kids ideaalquote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef rubbereend het volgende:
welke CP heeft eigenlijk het mooiste zwembad hier in Nederland?
Ik denk dat het geen probleem moet zijn, want we gaan namelijk met mijn ouders voor hun trouwdag, dus dan geven ze me maar als kind op. Ook al woon ik al bijna 6 jaar in het buitenlandquote:Op maandag 15 januari 2007 22:37 schreef SimtekF1 het volgende:
Marty>> ik hoop voor je dat het jullie wel lukt, bij ons deden ze echt heel moeilijk.
Zelfs toen ik zei dat het maar voor 6 mensen was.
das waarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:59 schreef danos het volgende:
is wel iets anders dan dat je aangeeft dat je met 10 vrienden komt nonneke
even generaliserend: ik denk dat twee vrouwen van 21 welkomere gasten zijn dan acht jongens van 18. dan moeten ze na een midweek vaak een cottage opnieuw verbouwen en tevens een aantal klachten van vrouwen van 21 in ontvangst nemen wegens overlastquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef Nonneke het volgende:
Wat raar, ik heb vorig jaar een midweek in een VIP-huisje in Heijderbos gezeten met m'n vriendin, en ik heb ze nooit horen klagen oid hoor. Kon gewoon boeken enz (ik was toen 21)
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
even generaliserend: ik denk dat twee vrouwen van 21 welkomere gasten zijn dan acht jongens van 18. dan moeten ze na een midweek vaak een cottage opnieuw verbouwen en tevens een aantal klachten van vrouwen van 21 in ontvangst nemen wegens overlast
Hoe oud was de oudste?quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:44 schreef sjimz het volgende:
Wij zijn afgelopen oktober ook met een vriendengroep geweest.
12 man in totaal en nergens geen problemen mee gehad.
Ook niet van te voren.
Moet je in het topic niet over 25+ beginnenquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:48 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Je moet minstens 21 zijn, dus dat kan kloppen..
T Huttenheugte in Dalen in drenthe, is half uurtje van Zak Uelsen (discotheek), en 20 minuten van Emmen(kroegen)... en 10 minuten van Coevorden (ook paar leuke kroegjes)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:31 schreef Ordinair het volgende:
Tijd is aangebroken om vakantiebestemmingen te boeken voor de zomer. Nu wilden we (vriendenkring) een huisje huren in Centerparcs, 'Het Heijderbos'. Maar omdat de jeugd het behoorlijk verziekt heeft daar kom je daar niet in zonder oudere (25+ oid.). De oudste uit onze vriendenkring is 19 dus het is een probleempje.
Nou zouden we graag in een ander soort gelijk park gaan. Mooi park met zwembad, aantal cafeetjes en discotheken in de omgeving, ontbijtbuffet en ga zo maar door.
Heeft iemand enig idee? Moet wel in Nederland liggen of net over de grens.
Alvast bedankt!
Ja dat dacht ik eerst, maar zoals al in het topic staat ben ik er gister achter gekomen dat het 21 is. Ik pas de OP wel even aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je in het topic niet over 25+ beginnen
Dat is ook een Center Parcsquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:52 schreef VlaDje het volgende:
[..]
T Huttenheugte in Dalen in drenthe, is half uurtje van Zak Uelsen (discotheek), en 20 minuten van Emmen(kroegen)... en 10 minuten van Coevorden (ook paar leuke kroegjes)
en in t Action cafe daar kun je ook leuk zitten met je kameraden...
verder benk niet zo'n fan van de omgeving
Tof! Ik ga even rondsurfen op de site.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
Hoor net dat de boeking geaccepteerd is bij RCN, voor 4 gasten (17, 2 x 18 en 19)
Geen probleem als je alleen met jongere gasten komt
Veel plezier.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef super-muffin het volgende:
Hoor net dat de boeking geaccepteerd is bij RCN, voor 4 gasten (17, 2 x 18 en 19)
Geen probleem als je alleen met jongere gasten komt
Dat had ik al door ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Veel plezier.
we gaan nu verder in het centrale bungalowparken topic
Heijderbos vind ikquote:Op maandag 15 januari 2007 12:35 schreef rubbereend het volgende:
welke CP heeft eigenlijk het mooiste zwembad hier in Nederland?
Wij zijn 15 jaar geleden ofzo in Sunparks Vielsalm geweest. Wij zaten in een huisje wat toen net nieuw was. Dat was heel mooi en luxe. Die oude huisjes zagen er verschrikkelijk uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:08 schreef Coastertommm het volgende:
Center Parcs en Sunparks zijn niet met elkaar te vergelijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |