Hoe was het?quote:Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen (eigenlijk vandaag) het Meerdal
Het was wel leukquote:
Het zwembad is idd oud, het is ook de oudste van alle Center Parcs parken volgens mij. Ik vond het wel jammer dat het verschillende hallen waren, en het niet gewoon een koepel was waar alles onder zat. En de glijbaan is ook niet echt spectaculair. Wel lang, maar je maakt niet veel snelheid..quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:59 schreef rubbereend het volgende:
meerdal heeft een verouderd zwembad vind ik
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:44 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Het zwembad is idd oud, het is ook de oudste van alle Center Parcs parken volgens mij. Ik vond het wel jammer dat het verschillende hallen waren, en het niet gewoon een koepel was waar alles onder zat. En de glijbaan is ook niet echt spectaculair. Wel lang, maar je maakt niet veel snelheid..
Ik kwam er ook pas na 2 dagen achter dat alles gewoon in een cirkel looptquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaik was steeds de weg kwijt, alleen de wild waterbaan vind ik wel lachen daar. Die bubbelbaden daar
dat is echt old skool bubbelen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Coastertommm het volgende:
[..]
Ik kwam er ook pas na 2 dagen achter dat alles gewoon in een cirkel loopt, en dat het buitenbad het middelpunt is zeg maar.. lekker snugger.
Die glijbaan bij de wildwaterbaan is best gevaarlijk eigenlijk. Als je verkeerd glijdt, dus naar de verkeerde kant, kan je je hoofd echt uberhard stoten aan die rotsen![]()
En die wildwaterbaan.. op een stukje moet je echt goed ervoor komen (bij zo'n bult bij het einde) anders ga je gewoon achteruit weer terug door die stroom
![]()
http://vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/33335/quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef italiaan1987 het volgende:
Kickje
Wij gaan 4 januari waarschijnlijk met voetbal naar Landal hoogvaals in vaals.
Goed park?
Is er in Aken veel te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |