abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 15:53:24 #251
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_46978024
klopt, wie doet dat dan?
Trotse mamma :)
  dinsdag 6 maart 2007 @ 17:56:57 #252
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_46983011
quote:
Op maandag 26 februari 2007 01:08 schreef Coastertommm het volgende:
Morgen (eigenlijk vandaag) het Meerdal
Hoe was het?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 maart 2007 @ 02:59:50 #253
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47003934
meerdal heeft een verouderd zwembad vind ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47011696
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 17:56 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hoe was het?
Het was wel leuk , alleen het park zat helemaal vol wat je wel in het zwembad kon merken. De loopafstand viel reuze mee, we zaten in zone 7 en hadden verwacht dat we langer moesten lopen naar het centrum. Het zwembad is wel leuk, maar de wildwaterbaan vond ik eigenlijk wel een beetje tegenvallen, niet zo lang en ook niet echt wild. De cottage was wel goed, alleen de bedden zijn echt gaar.. na een midweek had ik flinke last van mijn rug en een stijve nek, wat ik normaal eigenlijk bijna nooit heb.. mijn zus had een ander matras aangevraagd, en ze had de laatste.. er waren meer mensen die hadden geklaagd. De natuur erom heen is best leuk, en als je naar een stad wilt ofzo kan je naar Venray/Venlo oid. Wel grappig.
pi_47011733
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 02:59 schreef rubbereend het volgende:
meerdal heeft een verouderd zwembad vind ik
Het zwembad is idd oud, het is ook de oudste van alle Center Parcs parken volgens mij. Ik vond het wel jammer dat het verschillende hallen waren, en het niet gewoon een koepel was waar alles onder zat. En de glijbaan is ook niet echt spectaculair. Wel lang, maar je maakt niet veel snelheid..
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:55:42 #256
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_47012058
Wij zijn toen naar het Meerdal geweest toen onze dochter 4 maanden was. Voor echt kleine kinderen vond ik het zwembad wel heel leuk. Lekker in dat warme kruidenbad dobberen .
Qua natuur vind ik het Meerdal heel mooi.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 maart 2007 @ 14:03:38 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47014406
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:44 schreef Coastertommm het volgende:

[..]

Het zwembad is idd oud, het is ook de oudste van alle Center Parcs parken volgens mij. Ik vond het wel jammer dat het verschillende hallen waren, en het niet gewoon een koepel was waar alles onder zat. En de glijbaan is ook niet echt spectaculair. Wel lang, maar je maakt niet veel snelheid..
ja ik was steeds de weg kwijt, alleen de wild waterbaan vind ik wel lachen daar. Die bubbelbaden daar dat is echt old skool bubbelen
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47015826
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja ik was steeds de weg kwijt, alleen de wild waterbaan vind ik wel lachen daar. Die bubbelbaden daar dat is echt old skool bubbelen
Ik kwam er ook pas na 2 dagen achter dat alles gewoon in een cirkel loopt , en dat het buitenbad het middelpunt is zeg maar.. lekker snugger.

Die glijbaan bij de wildwaterbaan is best gevaarlijk eigenlijk. Als je verkeerd glijdt, dus naar de verkeerde kant, kan je je hoofd echt uberhard stoten aan die rotsen

En die wildwaterbaan .. op een stukje moet je echt goed ervoor komen (bij zo'n bult bij het einde) anders ga je gewoon achteruit weer terug door die stroom
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 maart 2007 @ 16:27:38 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47019744
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Coastertommm het volgende:

[..]

Ik kwam er ook pas na 2 dagen achter dat alles gewoon in een cirkel loopt , en dat het buitenbad het middelpunt is zeg maar.. lekker snugger.

Die glijbaan bij de wildwaterbaan is best gevaarlijk eigenlijk. Als je verkeerd glijdt, dus naar de verkeerde kant, kan je je hoofd echt uberhard stoten aan die rotsen

En die wildwaterbaan .. op een stukje moet je echt goed ervoor komen (bij zo'n bult bij het einde) anders ga je gewoon achteruit weer terug door die stroom
briljant was dat, die laatste lange bocht buiten voor die laatste bult moet je inderdaad vol gas doen anders kom je er niet overheen ja
DeLuna vindt me dik ;(
pi_54745562
Kickje

Wij gaan 4 januari waarschijnlijk met voetbal naar Landal hoogvaals in vaals.
Goed park?
Is er in Aken veel te doen?
bier
pi_54745825
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:07 schreef italiaan1987 het volgende:
Kickje

Wij gaan 4 januari waarschijnlijk met voetbal naar Landal hoogvaals in vaals.
Goed park?
Is er in Aken veel te doen?
http://vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/33335/
Liefde is niet te koop, maar toch het kostbaarste wat er is...
pi_54785807
Heb ik al gelezen....:p maar dat is merendeel mensen met gezinnetjes
bier
  donderdag 22 november 2007 @ 18:34:07 #263
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54786079
In Hoog Vaals zijn ook veel gezinnetjes hoor .

Ik vond het een leuk park. Niet zo massaal als Centerparcs. Het zwembad stelt niks voor, das wel weer jammer. Aken is een leuke stad, erg levendig (tenminste overdag, ik weet niet hoe het uitgaansleven daar is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')