abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22656272
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2004 10:51 schreef Ingridh007 het volgende:
charmed_angel, ik denk dat je beter even kan bellen, leg de fout bij jezelf en hopen dat het goed komt. Als je belt heb je ook meteen het antwoord.

Ik ga met 5 vrienden naar CP Loohorst, nog iemand ervaringen?
Ik heb idd even gebeld.

Ik kan helaas niet mer met airmiles betalen. Ze konden deze wel annuleren, en dan moest ik het opnieuw proberen via de airmiles site. Heb ik niet gedaan, ik ga van de airmiles wel naar horrorfest.....

EN de wijziging van de hond konden ze zo doorvoeren, geen probleem dus!

Ik vind dat ze altyijd vriendelijk personeeel hebben, van Center Parcs en Landal!
pi_22659328
Ik ga graag naar Center Parcs. Omdat de huisjes overal hetzelfde zijn, voel je je overal thuis Daarnaast ben ik fan van het zwembad (die geur alleen al, als je binnenkomt ) en zie je eekhoorntjes in je tuin

* ChrisJX vindt dat ze maar weer eens met de hele familie een midweek naar CP moet
pi_22666581
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga graag naar Center Parcs. Omdat de huisjes overal hetzelfde zijn, voel je je overal thuis Daarnaast ben ik fan van het zwembad (die geur alleen al, als je binnenkomt ) en zie je eekhoorntjes in je tuin

* charmed_angel vindt dat ze maar weer eens met de hele familie een midweek naar CP moet
eekhoorntjes???? Ik had gewoon 5 herten achter in me tuintje .... in HET MEERDAL!!
  zondag 17 oktober 2004 @ 22:24:27 #104
85784 karper
vissen is me handelsmerk
pi_22689344
sommige parken hebben genoeg water om een hengeltje uit te werpen, maar zit dit water nog ergens aan vast en wat zijn de regels kwa vissen?
  woensdag 20 juli 2005 @ 11:25:25 #105
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_28969451
**Mega Kick**
het is weer zomervakantie!
ik ga a.s. maandag een midweek naar vossemeren...last minute geboekt.
Samen met mn vriend in het hotel. Ben er jaaaren geleden geweest (13 of 14 om precies te zijn)
dus ik ben erg benieuwd.

Nog meer mensen die naar centerparcs gaan deze zomer?
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:51:01 #106
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29003199
Het lijkt mij zo zonde om in de zomer naar centerparcs te gaan, juist omdat alles overdekt is. Wij gaan dan ook in de winter, als we gaan. Of is het in de Vossemeren niet overdekt?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 juli 2005 @ 10:57:50 #107
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_29003366
vossemeren is wel overdekt. maar er zijn ook dingen buiten te doen : skaten,fietsen, klimmen,kanoen
we gaan in de herfst ook naar turkije (daar wil je nu niet zitten 40 graden) dus we vonden dit ook wel eens leuk.
als we weer een keer gaan ooit , dan word het waarsch. ook wel in de winter.
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:07:01 #108
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29003604
O ja! De klimwanden enzo, dat is wel ontzettend leuk als het zomer is. Dat lijkt me dan wel ontzettend leuk. Van die touwbanen en tokkelen en roeien.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:31:51 #109
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29004252
Best leuk die parken. Ik was 23 toen ik er voor het eerst naartoe ging, vrij oud al dus. Maar ik kon me toen gelijk voorstellen wat mensen er leuk aan vinden.

Lijkt me ook wel leuk om met een groep vrienden heen te gaan, maar m'n vriendengroep kennende liggen we vrij snel van het terrein af. Maar niet doen dus, best jammer eigenlijk
Vampire Romance O+
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:34:26 #110
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_29004303
Ik ga eigenlijk mijn hele leven al naar Center Parcs. Soort deel van mijn opvoeding

Het zijn leuke parken voor als je kleine kinderen hebt, maar als je ouder wordt krijg je dat ook wel door. Vroeger leek alles groter. Grappig gevoel. Het is leuk om er een weekje te zitten ofzo, maar ik heb ze nu bijna allemaal wel gezien
  donderdag 21 juli 2005 @ 11:36:49 #111
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_29004366
wij gingen vroeger ook altijd ! loohorst ken ik bijna van binnen en buiten (vroeger gran dorado nu centerparcs) maar voor nu (13 jaar later) wel leuk om weeres naar zo'n park te gaan.
pi_31709018
Wij hebben geboekt voor in december nog iemand leuke tips voor ons? Weet iemand hoe de sauna daar is en de bowling en in de omgeving? Nou ja hoor het wel !!!!!!!!!!!!!!!!
pi_31710549
In welke parken hebben ze trouwens grote(re) huisjes?
Minstens 8 personen en een beetje ruim! Vooral dat ruime is erg belangrijk, want er zijn genoeg parken met 8 persoonshuisjes, maar ik heb graag iets meer dan 30 cm loopruimte in een slaapkamer!
pi_31727708
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
In welke parken hebben ze trouwens grote(re) huisjes?
Minstens 8 personen en een beetje ruim! Vooral dat ruime is erg belangrijk, want er zijn genoeg parken met 8 persoonshuisjes, maar ik heb graag iets meer dan 30 cm loopruimte in een slaapkamer!
volgens mij alleen kempervennen en misschien ook vossemeren maar nu praat ik alleen over centerparcs hoor....... er zijn vast ook wel van die parken met die losse villa's daar kan je met nog meer dan 8 terecht ......
pi_31730267
Ik ben wel eens in Port Zeelande geweest, en daar hadden ze 2 zespersoonshuisjes doorgebroken, waardoor je een heerlijk ruim 12 persoonshuisje krijgt!

Land van Bartje heeft ook ontzettend ruime 8 persoonshuisjes. Zo ruim, dat we er met 16 man normaal in de woonkamer konden zitten.

Overigens gaat mijn voorkeur (en die van mijn vrienden) uit naar Landal ofzo. Center Parcs heeft vaak enorm krappe huisjes; nog geen 100 m2 voor 10 personen ofzo terwij lin het Land van Bartje (Landal) het huisje voor 8 personen dus 130 m2 was en nog een veel luxer was ingericht!
Wat boeit ons dan nog dat subtropische zwemparadijs wat we na een uur toch wel hebben gezien??
pi_33887259
*Kick*

Iemand weleens naar de Cauberg (Landal) geweest?
Wij gaan met carnaval die kant op met 15 lui van voetbal.
  zondag 29 januari 2006 @ 00:05:44 #117
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_34566739
Werk zelf als weekendhulp bij Center Parcs 't Heijderbos.. als je langskomt; zet het dan even van tevoren hier neer

Ben zelf op Loohorst/Meerdal/Erperheide/Heijderbos geweest.. Kan moeilijk zeggen wat het mooiste park is..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 30 januari 2006 @ 16:49:57 #118
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_34617193
Wij zijn in november een lang weekend naar Marveld recreatie geweest, in Groenlo. Dit park hoort niet bij een keten. We hadden een 8 persoonshuisje, dat ruim genoeg was en keurig verzorgd! Er zit een aardig overdekt zwembad op het park en de overige faciliteiten zijn ook leuk. Niet zoals Centerparcs, maar je betaalt dan ook een heel stuk minder!
Voor een weekendje weg met familie echt een aanrader, de prijs / kwaliteitsverhouding is echt prima.

Verder ben ik van Centerparcs op Het Meerdal, Kempervennen, Port Zelande en Hochsauerland geweest. Met onze dochter (nu 21 maanden) vind ik het Meerdal het meest geschikte park.

Van Landal zijn we naar een park in de Ardennen geweest, bij Trois Points. De naam van het park is me ontschoten.

Over 2 weken gaan we naar Landal Hoog Vaals. We wilden eigenlijk naar Erperheide van CP, maar daar hadden ze geen VIP huisjes meer voor die periode en wij (nou ja, ik ) hadden onze zinnen gezet op een huisje met sauna.

Komende zomer gaan we naar Landal Sonnenberg, bij de Moezel. Ik ben benieuwd hoe dat park is! Op vakantiereiswijzer.nl zijn de kritieken overwegend positief, dus ik heb goede hoop .

Hopelijk gaan we in het najaar weer naar een Centerparcs, met een klein kind vind ik dat toch de ideale bestemming voor een weekend of midweek weg.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 00:11:51 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36074437
Ik ga binnenkort met een groep vrienden naar Park Hochsauerland in Duitsland, iemand ervaring met dat park?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 maart 2006 @ 18:32:01 #120
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36092950
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga binnenkort met een groep vrienden naar Park Hochsauerland in Duitsland, iemand ervaring met dat park?
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:39:49 #121
13783 Anthraxx
pi_36094985
Wij zijn afgelopen Januari in Marveld geweest. Met 6 man in een Luxe bungalow met Jacuzzi en Sauna. Wat een verschrikkelijk mooi huisje was het . Echt, als je het geld er voor over hebt zou ik gewoon die extra euro's neerleggen want je komt helemaal tot rust. De sauna en jacuzzi zijn voor 6 personen .

En verder was het een leuk park
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:40:48 #122
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36095013
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn afgelopen Januari in Marveld geweest. Met 6 man in een Luxe bungalow met Jacuzzi en Sauna. Wat een verschrikkelijk mooi huisje was het . Echt, als je het geld er voor over hebt zou ik gewoon die extra euro's neerleggen want je komt helemaal tot rust. De sauna en jacuzzi zijn voor 6 personen .

En verder was het een leuk park
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:42:40 #123
13783 Anthraxx
pi_36095061
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef MaLo het volgende:

[..]

Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 man
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:43:37 #124
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_36095088
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 man
Het 8 persoonshuisje had inderdaad 9 bedden. Maar ja, dat wisten wij natuurlijk niet .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 maart 2006 @ 19:53:34 #125
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36095382
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.
dank voor de info en in de omgevind van het park zullen we toch weinig komen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')