Ik heb idd even gebeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:51 schreef Ingridh007 het volgende:
charmed_angel, ik denk dat je beter even kan bellen, leg de fout bij jezelf en hopen dat het goed komt. Als je belt heb je ook meteen het antwoord.
Ik ga met 5 vrienden naar CP Loohorst, nog iemand ervaringen?
eekhoorntjes???? Ik had gewoon 5 herten achter in me tuintje .... in HET MEERDAL!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 13:48 schreef ChrisJX het volgende:
Ik ga graag naar Center Parcs. Omdat de huisjes overal hetzelfde zijn, voel je je overal thuisDaarnaast ben ik fan van het zwembad (die geur alleen al, als je binnenkomt
) en zie je eekhoorntjes in je tuin
* charmed_angel vindt dat ze maar weer eens met de hele familie een midweek naar CP moet
volgens mij alleen kempervennen en misschien ook vossemeren maar nu praat ik alleen over centerparcs hoor....... er zijn vast ook wel van die parken met die losse villa's daar kan je met nog meer dan 8 terecht ......quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:14 schreef Liejannuh het volgende:
In welke parken hebben ze trouwens grote(re) huisjes?
Minstens 8 personen en een beetje ruim! Vooral dat ruime is erg belangrijk, want er zijn genoeg parken met 8 persoonshuisjes, maar ik heb graag iets meer dan 30 cm loopruimte in een slaapkamer!
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
Ik ga binnenkort met een groep vrienden naar Park Hochsauerland in Duitsland, iemand ervaring met dat park?
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wij zijn afgelopen Januari in Marveld geweest. Met 6 man in een Luxe bungalow met Jacuzzi en Sauna. Wat een verschrikkelijk mooi huisje was het. Echt, als je het geld er voor over hebt zou ik gewoon die extra euro's neerleggen want je komt helemaal tot rust. De sauna en jacuzzi zijn voor 6 personen
.
En verder was het een leuk park
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 manquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij waren met 7 volwassenen en een peuter, anders hadden wij ook zo'n huisje met sauna en jacuzzi genomen. De prijs kwaliteitverhouding bij Marveld is echt prima he!
Het 8 persoonshuisje had inderdaad 9 bedden. Maar ja, dat wisten wij natuurlijk nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wij zaten ook met 7 man in dat huisje. Er stonden zelfs 7 bedden (in een zespersoons hok). En het huisje was eigenlijk groot genoeg voor 8 man
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, ben ik eens geweest via een aanbieding van Weekendjeweg. We hadden een 6 persoonshuisje, dat was erg netjes. Het park zelf is tegen een heuvel gelegen, vanuit sommige huisjes heb je een mooi uitzicht! Het zwembad is behoorlijk mooi, maar ik vond de temperatuur van de lucht er behoorlijk koud. In de Plaza zijn een aantal restaurants en winkeltjes, verder is op het park zelf niet veel te beleven. De omgeving is mooi! Leuke oude dorpjes met vakwerkhuizen enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |