Sunparcs, Vielsalm in BelgieOk, het kost geen drol maar de kwaliteit is dan ook triest. Het huisje was niet echt schoon (op sokken lopen was funest voor je sokken) en stonk vreselijk naar de open haard. Achteraf weten we waarom: het ventilatiesysteem werkte niet. Het toilet liep over wat gefixed moest worden, daana bleef het lekken. De tuin had net zo goed een weiland kunnen zijn. Struiken die wild groeiden en gras + onkruid tot je knieen. Het zwembad was te vies voor woorden zoals eerder ook aangegeven door een user. De omgeving is wel prachtig, watervallen van Coo om de hoek, grotten, wandelen etc. Maar ik raad je aan om echt een ander onderkomen te zoeken als je deze streek wilt bezoeken.
Port Zeelande, Center Parcs NL12 persoons huisje met 2 sauna's. Volgens mij had elke kamer een eigen TVtje en ook wastafeltje. Goed bed, goede badkamers. Wel een stukje lopen naar het strand (15/20min?) maar eenmaal daar kun je lekker iets warms of kouds drinken in een paviloen op het strand. Het centrum in op het parc zelf is ook de moeite wel waard. Terrasje daar is natuurlijk aan de prijs. Maar je kunt er ook bowlen e.d. Zwembad is ook prima!
Village Scaldia, Hoofdplaat, Zeeland NLVerreweg een van de beste parken die ik bezocht heb! Hier ook weer een huisje met sauna, type Maxime. Huisje had geen bad, dat is wel een minpunt. Verder zijn de meubels geweldig en ligt de bank natuurlijk erg lekker
![]()
Op het park zelf is niets te beleven maar ik ben van mening dat je het jezelf naar de zin moet maken. 5min lopen naar het strand van de Westerschelde, geweldig met een hond. Waar je genoeg mosselen, krabbetjes en garnaaltjes kunt vinden. 15min rijden naar het strand aan Nieuwvliet of Cadzand, ook erg leuk. Lekker eten in Breskens, lekker winkelen (ook op zondag) in Sluis. Ben hier nu 2 keer geweest, 3e keer ligt in de planning.
Residence la Rochette, La Roche, BEOok een van de beste huisjes die ik ooit gehuurd heb in de ardennen! Of je het een park moet noemen weet ik niet, het is wel een parkje met meerdere van deze types huisjes bij elkaar maar daar is het ook mee gezegd. Huisje was 8 persoons en had ook weer een sauna. (Begint dat al op te vallen?
![]()
) De omgeving was mooi! Leuk dorpje in de buurt. We hadden ook het weer mee en konden daardoor gaan kanoen over de Ourthe en ook lekker buiten ontbijten enzo. Dat draagt altijd wel bij aan mijn vakantievreugde. Ik weet niet of dit een leuke bestemming is, als het stervenskoud is. Hier een link omdat het anders onvindbaar is:
http://www3.vacanceselect.nl/Product.aspx?Code=B-6980%2f1A Of winterbanden en/of sneeuwkettingen mee voor de zekerheid in het winterseizoen. Anders kom je niet omhoog
Park Domaine du Bonsoy, BLEenvoudige huisjes. Groot pluspunt was de open haard. Douche met een gebruiksaanwijzing, vaak koud water. Tijdens onze vakantie lag er een dik pak sneeuw wat natuurlijk weer bijdraagt aan je vakantie plezier. Met het sleetje naar beneden om brood te gaan halen 's ochtends
![]()
Vlakbij Dinant, leuk winkelen en eten daar. Hier geld nog meer: winterbanden en/of sneeuwkettingen.
Linkje:
http://home.planet.nl/~winss002/Voor zover alle parken die ik me herinner