• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Verse muntthee Pheen?
Zit jouw kast ook nog dicht?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Verse muntthee Pheen?
Nohquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Cee het volgende:
Hij lijkt op een strakgetrokken Johnny Rosenberg.
Ik lust geen koffie en een bosje munt is zo gehaald bij de turkse winkel in het dorp. Dus nog gay in de dop!quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Verse muntthee Pheen?
Die staat al de hele uitzending achter die microfoonstandaard.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik Wendy nog helemaal niet gezien vandaag?
ik dacht al, wat is het een leuke aflevering.. bijna of geen wendyquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Weinig gelul ook van beiden. Zaligquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Ze speelt deze aflevering voor microfoon.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat al de hele uitzending achter die microfoonstandaard.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat al de hele uitzending achter die microfoonstandaard.
Hoi broer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze speelt deze aflevering voor microfoon.
Hoi zus!quote:
En hoe overleeft deze knul het team van bv Trein?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:42 schreef Pheno het volgende:
Ali BEcht, je wil dan gewoonweg niet winnen
inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Strategisch gekozen, er zijn weinig rockers die voor Ali gaan, in zijn team valt ie zeker op
Kaartje knippenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En hoe overleeft deze knul het team van bv Trein?
Nee hij gaat voor de meeste kans op een liveshow, bij Ali komt ie uit tussen 10 rappers... dus valt zeker opquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:43 schreef Cee het volgende:
Dit kan maar 1 ding betekenen: opgenomen aan het eind van de dag en alleen Ali had nog wat ruimte over in zijn team.
Op andere dagen wel?quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:44 schreef Pheno het volgende:
Echt, op zo'n dag wil je niet naar de Efteling
Ik heb een jaarkaart gehad, dus ja. Nu even niet meer, als je alle bochten van elke attractie kent is het wel genoegquote:
Of alleen klapjosties.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Cee het volgende:
Open audities in de Efteling en dan een medewerker eruit "pikken". Dan is er ECHT niemand op af gekomen.
whehehequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Cee het volgende:
Open audities in de Efteling en dan een medewerker eruit "pikken". Dan is er ECHT niemand op af gekomen.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:45 schreef Pheno het volgende:
Waar is die kerel met zijn vliegend tapijt als je hem nodig hebt?
Oh deze bimboquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Over klapjosti's gesproken. Staat er eentje in de dom shirt nu.
ditquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:46 schreef iBenny het volgende:
"Ik doe mee aan The vooice omdat het mijn droom is om te zingen"
...nee kut. Je werd net -zogenaamd- door Jamai uitgekozen
Dan moge se allemal fakking de fakking krijgen wattefak se komt er tog wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:47 schreef Pheno het volgende:
En als Kimberly niet gekozen wordt ligt het vast aan de jury. ZO'n type
Je bedoelt zonder dat er iemand draait?quote:
Met een goed nummer hoef je ook niet zo goed te zingenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:48 schreef MissJ het volgende:
ze kan best zingen, maar het heeft niets speciaals
ik had verwacht van welquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder dat er iemand draait?
De Vliegende Voice of Hollander.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef Pheno het volgende:
Oke, doei, terug naar dat sprookje dat Fata Morgana heet
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bedoelt zonder dat er iemand draait?
Ze mag nu Utopia inquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:48 schreef TheVulture het volgende:
Dus dan sta je de hele dag in de Efteling mensen te 'scouten' en dan fluister je de jury niet in om om te draaien... John toch
Hahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef TheVulture het volgende:
die springt van wanhoop in de put van Vrouw Holle morgen
zolang die put niet in de buurt van de a12 ligt...quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:49 schreef TheVulture het volgende:
die springt van wanhoop in de put van Vrouw Holle morgen
Kaatsheuvel is een eindje van de A12 vandaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:50 schreef Stroom het volgende:
[..]
zolang die put niet in de buurt van de a12 ligt...
Mooi, dan heb ik mijn ergermateriaalquote:
Dat is de hele top 2000 en meer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
Zegt Trijntje natuurlijk zometeen dat dit haar favoriete nummer is.
kaatsheuvel wel ja, die put....quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kaatsheuvel is een eindje van de A12 vandaan
John pleurt gewoon 230 op die stoelen na elk nummer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden er ook dagen zijn dat het publiek bij elke kandidaat gaat staan?
me too..... bel Johnquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:52 schreef Burner82 het volgende:
Ik zou het leuk vinden als jury zich weer terug zou mogen omdraaien... Van Hell NO!!!!!
meer gekreun in de adlibsquote:
Godver, ik dacht even aan John Ewbankquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
John pleurt gewoon 230 op die stoelen na elk nummer.
Ja hoor. Is dan een soort van sociale verplichting als mensen 'goed' zingenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Zouden er ook dagen zijn dat het publiek bij elke kandidaat gaat staan?
De Opperadlib zag dat het goed wasquote:
Volgens mij zijn het geen potten nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
Ik heb het idee dat Trijntje en Ilse elkaar niet liggen.
Lijkt me stug,mijn beide oma's zijn al een tijdje doodquote:
Trijn is team Anoukquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
Excusesquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me stug,mijn beide oma's zijn al een tijdje dood
Anouk mag Ilse niet. Trijn is weer goed met Anouk,.....dus kan kloppen..quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
zijn er nog geen zielige verhalen geweest?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me stug,mijn beide oma's zijn al een tijdje dood
Morgen pas. Komen samen met de gouden tickets.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
1 adhd ding. Dawast.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Zo iemand met Tourette die zijn tong uitsteekt en met zijn hoofd schudt moet toch iedere vrouw gillend klaar kunnen krijgen?
Doe maar allebeiquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Gevoelswaarde of in werkelijke minuten?
Zo iemand met Tourette die zijn tong uitsteekt en met zijn hoofd schudt moet toch iedere vrouw gillend klaar kunnen krijgen?
Hahahaquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef TheVulture het volgende:
De put van Vrouw Hollequote:Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik schakel nu pas in
Heb ik wat gemist benny? :-)
nee. Eerlijk gezegd niet. De zesjes en zevens zijn door.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:58 schreef wolfrolf het volgende:
Ik schakel nu pas in
Heb ik wat gemist benny? :-)
ja want met zoiets loop je het hele kantoor mee doorquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:59 schreef Pheno het volgende:
Handig: een discrete wikkel, die je dan in je hand hebt om het weg te gooien op kantoor en iedereen weet hoe laat is.
Ik zou het wel ballen vinden om gewoon een rood slakkenspoor richting koffieautomaat te trekkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:59 schreef Pheno het volgende:
Handig: een discrete wikkel, die je dan in je hand hebt om het weg te gooien op kantoor en iedereen weet hoe laat is.
en dan ode aan de kut van Hermen Brood en Jules Deelder zingenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Jij niet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja want met zoiets loop je het hele kantoor mee door
Keihandig, want het is discreet!quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja want met zoiets loop je het hele kantoor mee door
De broer van Tim?quote:
Klinkt als een snel paard.quote:
Ik breek ook uit mijn string...quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:02 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, deze spanning, wie kiest ze!. Ik houd het niet meer!
Dat zijn meer volgers dan volgers van Beat itquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:02 schreef Burner82 het volgende:
350k volgens op youtube. En dan ben je al beroemd in NL? zucht...
Maar dat ijkt me ook wel erg bagger slechtquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn meer volgers dan volgers van Beat it
*doorstuurt naar dries roelvinkquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze zingt voor verschillende bekende Nederlanders. Nou, als je dan 47 bent en nog niet solo bent doorgebroken, dan moet je de hint toch wel begrijpen
Zingen voor zangers vind ik sowieso een beetje, mwoaquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ah, ze zingt voor verschillende bekende Nederlanders. Nou, als je dan 47 bent en nog niet solo bent doorgebroken, dan moet je de hint toch wel begrijpen
What has been seen...quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Heeft ze wel iets onder die jurk aan?
Die gooit ze zo de coulissen inquote:
En een rode doorschijnende jurkquote:
Dat zou ik ook zijn als ik trijn zou zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Trijntje kijkt altijd zo manisch depressief
Anders zo een Hawkings geluid hequote:
Ga ik na de uitzending ff voor je uitvogelenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Zou een statistiekenfiguur eens kunnen uitzoeken of Ali ooit wel eens niet gedraaid heeft nadat de andere 3 wel gedraaid hebben
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is dat Patty Brard die net uit de wasdroger komt?
Zo ziet deze er over 20 jaar en 10 mislukte operaties ook uitquote:
boks ouwequote:Op vrijdag 19 september 2014 22:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou ja, ze is redelijk van mijn leeftijd, dus het mag best
Ja, ik snap hun verbazing ook niet zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:09 schreef TheVulture het volgende:
De grap is dat de jury nu nog steeds denkt dat ze 63 is... die schrikken zich kapot als ze haar echte leeftijd horen
ze vertelde haar leeftijd toch?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:09 schreef TheVulture het volgende:
De grap is dat de jury nu nog steeds denkt dat ze 63 is... die schrikken zich kapot als ze haar echte leeftijd horen
Gevalletje "ik had beter toch niet kunnen draaien en dan zeik ik je dus maar af"quote:
Mama-syndroomquote:
Ze zouden een terugdraai optie moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gevalletje "ik had beter toch niet kunnen draaien en dan zeik ik je dus maar af"
ik ken dr ook nietquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:11 schreef Pheno het volgende:
Emmmy, oh ja, die? Uh, geen enkel idee
ja je weet wel, Emmyquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:11 schreef Pheno het volgende:
Emmmy, oh ja, die? Uh, geen enkel idee
Van die awards?quote:
Dat hebben ze allemaal wel geloof ikquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef Marieke_w het volgende:
deze gast heeft al een keer meegedaan toch?
touche...quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hebben ze allemaal wel geloof ik
moet ik een paar keer lezenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat ie Gavin Degraw zingt... dat vind ik van die blije kutneprock
quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet ik een paar keer lezen![]()
kutne-prock
kut-ne-prock
kut-nep-rock
Dat probleem had ik ook.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moet ik een paar keer lezen![]()
kutne-prock
kut-ne-prock
kut-nep-rock
Ik wil heul niets weten over de hoogtepunten van Paulquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Paul de L die z'n hoogtepunt 20 jaar terug had
Ze staat al 50 jaar buiten voor de deur van haar oma, dus ik denk dat ze ondertussen wel een douche kan gebruikenquote:
God.ver.dom.me.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze staat al 50 jaar buiten voor de deur van haar oma, dus ik denk dat ze ondertussen wel een douche kan gebruiken
de vriend van mijn moeder vind het geweldig en gaat er hard om zitten lachen.. maar het is een grote idioot en een alcoholist die op herman finkers lijkt.quote:
Je mag hem niet echt begrijp ik?quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de vriend van mijn moeder vind het geweldig en gaat er hard om zitten lachen.. maar het is een grote idioot en een alcoholist die op herman finkers lijkt.
dus als je een groningse idioot bent die te veel zuipt en op een veel betere komiek lijkt, zeker kijken
jawel geweldige kerel, vorige week nog een gratis tablet van gekregenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je mag hem niet echt begrijp ik?
Anders geen reden om nu Queen te draaienquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:21 schreef Pheno het volgende:
Aan freddie mercury? Nu weet ik het zeker, Marijnt snuift alles.
dan moet je even je mening voor je houdenquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef iBenny het volgende:
Alle mensen die ik wel oké vind gaan niet door
dat is dan wel weer een beetje jammer jaquote:
Tis net utopio...quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef iBenny het volgende:
Je gaat je eigen smaak betwijfelen hequote:Op vrijdag 19 september 2014 22:22 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |