abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144694573

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Elvis Manu!

Hier vind je de OP.

quote:
Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144694593
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoen ;) In principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.

Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).

Al is de manier waarop de bekeroverwinning tot stand kwam wel heel mooi natuurlijk.

Maar wat ik wil zeggen is dat dat dus nooit kan opwegen tegen een eindklassering in de middenmoot.

Probeer eens minder uit het perspectief van een PEC-supporter te denken en meer vanuit het perspectief van een Feyenoord-supporter.

Dus dat je de beker en de supercup pakt en daarbij 2 keer wint van Ajax weegt totaal niet op tegen de ellende die een heel seizoen middenmoot met zich mee zou brengen. Al snap ik best dat dit voor PEC Zwolle heel anders ligt. Voor PEC Zwolle is dat een topseizoen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144694708
Een tweede plaats levert overigens ook meer geld op. En speelt ook mee in de verdeling van de TV gelden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144694721
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Omdat ze bij PEC en Groningen spelen?
Ja, laten we het daar op houden.
pi_144694924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).
Met 5-1 aartsrivaal Ajax verslaan in een zinderende bekerfinale in de Kuip daar hadden jullie het nog heel, heel lang over gehad hoor :D

Al is de manier waarop de bekeroverwinning tot stand kwam wel heel mooi natuurlijk.

Maar wat ik wil zeggen is dat dat dus nooit kan opwegen tegen een eindklassering in de middenmoot.

Probeer eens minder uit het perspectief van een PEC-supporter te denken en meer vanuit het perspectief van een Feyenoord-supporter.

Dus dat je de beker en de supercup pakt en daarbij 2 keer wint van Ajax weegt totaal niet op tegen de ellende die een heel seizoen middenmoot met zich mee zou brengen. Al snap ik best dat dit voor PEC Zwolle heel anders ligt. Voor PEC Zwolle is dat een topseizoen.
[/quote]
Maar als ik vanuit Feyenoord redeneer: het is al weer bijna 10 jaar geleden ofzo dat jullie überhaupt een prijs pakten? Voor PEC is dat natuurlijk de absolute hoofdprijs en een grote mijlpaal in de geschiedenis, dat lijkt me duidelijk... maar voor een club als Feyenoord wordt het ook wel weer eens tijd om een keer een tastbare prijs te pakken. Had natuurlijk eigenlijk die kampioensschaal moeten zijn, maar dan maar de '2e prijs' eerst een keer. Anders wordt die prijzenkast wel heel sneu ;) In een verder best kleurloos seizoen zonder Europees voetbal was zo'n beker denk ik wel een heel mooi lichtpuntje geweest. Zeker de manier waarop idd.
pi_144695003
Erik, tyft op.

En als de wedstrijd tegen die stinkneuzen eraan komt komt er toch altijd weer een soort oerkracht in me los... Pakken die kk neuzen!
pi_144695052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef bamibij het volgende:
Erik, tyft op.

En als de wedstrijd tegen die stinkneuzen eraan komt komt er toch altijd weer een soort oerkracht in me los... Pakken die kk neuzen!
wow post jij hier even stoer
pi_144695114
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef H.FR het volgende:
Een tweede plaats levert overigens ook meer geld op. En speelt ook mee in de verdeling van de TV gelden.
Dat is wel een erg belangrijk punt natuurlijk.

Maar toch... het zou toch o zo heerlijk zijn voor jullie om het jaar waarin je weer financieel gezond werd af te sluiten met een mooie tastbare prijs? Zondag winnen en het is wellicht weer mogelijk. Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is. Mocht ie Immers toch nog op gaan stellen en het gaat fout, zou dat dan toch niet een beetje het teken zijn dat het hem gewoon niet gaat worden met Rutten?
pi_144695122
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef bamibij het volgende:
Erik, tyft op.

Grote jongen.
pi_144695171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef erik013 het volgende:

[..]

Dat is wel een erg belangrijk punt natuurlijk.

Maar toch... het zou toch o zo heerlijk zijn voor jullie om het jaar waarin je weer financieel gezond werd af te sluiten met een mooie tastbare prijs? Zondag winnen en het is wellicht weer mogelijk. Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is. Mocht ie Immers toch nog op gaan stellen en het gaat fout, zou dat dan toch niet een beetje het teken zijn dat het hem gewoon niet gaat worden met Rutten?
Dit seizoen zou ik best tevreden zijn met een 4e/5e plek als we de beker winnen ja (= toegang groepsfase EL), maar vorig seizoen had ik niet willen ruilen hoor.
Maar niet
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144695183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef erik013 het volgende:

[..]

Met 5-1 aartsrivaal Ajax verslaan in een zinderende bekerfinale in de Kuip daar hadden jullie het nog heel, heel lang over gehad hoor :D

Maar als ik vanuit Feyenoord redeneer: het is al weer bijna 10 jaar geleden ofzo dat jullie überhaupt een prijs pakten? Voor PEC is dat natuurlijk de absolute hoofdprijs en een grote mijlpaal in de geschiedenis, dat lijkt me duidelijk... maar voor een club als Feyenoord wordt het ook wel weer eens tijd om een keer een tastbare prijs te pakken. Had natuurlijk eigenlijk die kampioensschaal moeten zijn, maar dan maar de '2e prijs' eerst een keer. Anders wordt die prijzenkast wel heel sneu ;) In een verder best kleurloos seizoen zonder Europees voetbal was zo'n beker denk ik wel een heel mooi lichtpuntje geweest. Zeker de manier waarop idd.
Leer quoten en get your facts straight.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144695236
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dit seizoen zou ik best tevreden zijn met een 4e/5e plek als we de beker winnen ja (= toegang groepsfase EL), maar vorig seizoen had ik niet willen ruilen hoor.
Maar niet
Duidelijk :)
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 15:56:57 #13
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144695859
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, laten we het daar op houden.
Prima.
pi_144696132
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef erik013 het volgende:
Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is.
Qua open deuren intrappen moet je het anders prima met hem kunnen vinden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  vrijdag 19 september 2014 @ 16:05:00 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_144696140
Wat een mooie T.T ,
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_144697191
Ik heb geen zin in zondag.
pi_144697279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb geen zin in zondag.
Ik wel.

Mooie aan de klassieker is dat je een keer een goed excuus hebt om om 9 uur in de ochtend al het eerste biertje los te trekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144697349
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik wel.

Mooie aan de klassieker is dat je een keer een goed excuus hebt om om 9 uur in de ochtend al het eerste biertje los te trekken.
Dat is waar.. maar het eindigt altijd in zo'n anti-climax. Vorig seizoen was typerend.. vooraf denk je dat we kans maken maar uiteindelijk krijg je een draak van een wedstrijd en een machteloos Feyenoord.. Dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn vrees ik.
pi_144697400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat is waar.. maar het eindigt altijd in zo'n anti-climax. Vorig seizoen was typerend.. vooraf denk je dat we kans maken maar uiteindelijk krijg je een draak van een wedstrijd en een machteloos Feyenoord.. Dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn vrees ik.
Gewoon ervoor zorgen dat je zo min mogelijk van de wedstrijd zelf meekrijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144698739
Toen ik deze TT las dacht ik, kern van waarheid wel, ze kunnen het alleen niet.
pi_144698811
quote:

[..]

Ik wel.

Daar is geen excuus voor nodig.
pi_144698853
Immers niet zeker voor zondag, MOOI!
pi_144698878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Immers niet zeker voor zondag, MOOI!
Djens Toornstra met een assist en goal.
pi_144698893
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

En dan geen, paal paal. Ik telde hem al.
pi_144698903
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Twijfel of ik hem in mijn team zet. :P
pi_144699282
quote:

[..]

We wonnen na lange tijd weer een keer de beker tegen (ik meen Den Bosch) in een spuuglelijke finale na een tyfusseizoen en de Coolsingel stond vol. Your point being?
BFF met GGMM
pi_144699435
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We wonnen na lange tijd weer een keer de beker tegen (ik meen Den Bosch) in een spuuglelijke finale na een tyfusseizoen en de Coolsingel stond vol. Your point being?
Dat was (1991 meen ik?) na een lange, inktzwarte periode voor Feyenoord, na jaren achtereen middenmoot te hebben gespeeld. Iedereen was op dat moment blij dat we weer uit dat dal waren gekropen en de weg omhoog weer was ingezet.

Bij de bekerwinst in 2008 stonden er slechts 50.000 man op de Coolsingel. Voor Feyenoord begrippen erg weinig.
pi_144699489
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat was (1991 meen ik?) na een lange, inktzwarte periode voor Feyenoord, na jaren achtereen middenmoot te hebben gespeeld. Iedereen was op dat moment blij dat we weer uit dat dal waren gekropen en de weg omhoog weer was ingezet.

Bij de bekerwinst in 2008 stonden er slechts 50.000 man op de Coolsingel. Voor Feyenoord begrippen erg weinig.
En nu zouden we een lekker succesvolle periode afsluiten bedoel je? Ik zie erg veel parallelen.
BFF met GGMM
pi_144699566
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En nu zouden we een lekker succesvolle periode afsluiten bedoel je? Ik zie erg veel parallelen.
De laatste 3 jaar hebben we de weg omhoog toch weer gevonden? 2012, 2e, 2013, 3e (gedeeld 2e), en 2014 weer 2e.

De jaren daarvoor waren inderdaad niet bijster goed, maar minder dramatisch dan de jaren 80 wat mij betreft (afgaande op de statistieken aangezien ik Feyenoord in de jaren 80 niet heb zien spelen).

Maar punt blijft dat een bekerwinst voor Feyenoord niet zo zwaar meetelt als voor een club als PEC Zwolle bijvoorbeeld, en dat voor Feyenoord in principe alleen de kampioenschappen tellen. Neemt niet weg dat een bekeroverwinning heus wel gevierd zal worden, maar net zoals het feestje in 2012 bij het behalen van de 2e plaats zal dat niet zoveel voorstellen (al denken ze in de rest van het land dat in Rotterdam het dak eraf ging).
pi_144700407
Abracadabra, tapate guarra!
pi_144700569
Kazim Kazim gaat Ajax slopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 19 september 2014 @ 18:58:09 #32
434520 Legendado
Over de grens en ver daar over
pi_144701342
Wanneer Feyenoord wat wedstrijden verliest is het legioen daarna vaak wel in topvorm qua steun.
pi_144704375
quote:

[..]

Ik wel.

Doe je dat op andere wedstrijddagen niet dan?
  vrijdag 19 september 2014 @ 20:50:12 #34
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_144705550
Ik hoop zo dat Feijenoord van Ajax gaat winnen komend weekend.
Succes dames en heren.
pi_144706097
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop zo dat Feijenoord van Ajax gaat winnen komend weekend.
Succes dames en heren.
Ben toch benieuwd hoe Vermeer zich houdt.
Bij Ajax weten ze natuurlijk als geen ander wat z'n sterktes en zwaktes zijn. Zouden ze daar nog wat mee gaan doen of hebben ze daarvoor teveel respect voor hem?
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:06:44 #36
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_144706370
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef erik013 het volgende:

[..]

Bij Ajax weten ze natuurlijk als geen ander wat z'n sterktes en zwaktes zijn. Zouden ze daar nog wat mee gaan doen of hebben ze daarvoor teveel respect voor hem?
Ik hoop dat Vermeer man of the match gaat worden. Vermeer heeft in het verleden zijn zwakke momenten gehad, maar daarbuiten is het gewoon een goede keeper.
Ajax zal niet echt iets anders gaan doen omdat Vermeer in de goal staat.
pi_144706471
Belachelijke TT.
pi_144706547
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 18:58 schreef Legendado het volgende:
Wanneer Feyenoord wat wedstrijden verliest is het legioen daarna vaak wel in topvorm qua steun.
Misschien is dat de tactiek, ja :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 21:24:53 #39
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144707265
feyenoord heeft in de laatste 30 jaar, 3 titels gewonnen.

schokkend.
pi_144707449
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Misschien is dat de tactiek, ja :P
Ik denk niet dat de supporters fanatieker worden van dat gestuntel van o.a. Immers en Te Vrede. Eerder moedeloos.

Waar Boetius nog uitgefloten werd door een groepje mensen, hoor je bij Immers volgens mij nooit iemand boos worden. Een soort medelijden/gevoel van hopeloosheid ofzo? :X
pi_144707999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:27 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de supporters fanatieker worden van dat gestuntel van o.a. Immers en Te Vrede. Eerder moedeloos.

Waar Boetius nog uitgefloten werd door een groepje mensen, hoor je bij Immers volgens mij nooit iemand boos worden. Een soort medelijden/gevoel van hopeloosheid ofzo? :X
Hadden Immers wel tegen Sevilla kunnen gebruiken, hij is een van de weinige die constant druk zet
pi_144708191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hadden Immers wel tegen Sevilla kunnen gebruiken, hij is een van de weinige die constant druk zet
Maar meestal laat ie zelf op den duur wel een bal van z'n voet springen waardoor je weinig meer hebt aan die druk :X
pi_144709742
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef erik013 het volgende:

[..]

Moet ajax wel eerst door onze verdediging heen en dat zie ik zo 1-2-3 echt niet gebeuren.
Sarcasme.
pi_144709892
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:07 schreef Antaris het volgende:

[..]

Moet ajax wel eerst door onze verdediging heen en dat zie ik zo 1-2-3 echt niet gebeuren.
Sarcasme.
Nee joh, ze komen niet eens van hun eigen helft af als Immers meedoet. Probeer die maar eens van de bal te krijgen, dat lukt zelden iemand.
pi_144710087
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:06 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik hoop dat Vermeer man of the match gaat worden. Vermeer heeft in het verleden zijn zwakke momenten gehad, maar daarbuiten is het gewoon een goede keeper.
Ajax zal niet echt iets anders gaan doen omdat Vermeer in de goal staat.
Vermeer is veel te onvoorspelbaar daarvoor, andersom zal het voordeel groter zijn
pi_144710475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Vermeer is veel te onvoorspelbaar daarvoor, andersom zal het voordeel groter zijn
Vreemd genoeg is Vermeer tot nog toe zo'n beetje de meest stabiele factor van dit Feyenoord. Maar dat zegt wellicht meer over de rest :')
pi_144710639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 21:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
feyenoord heeft in de laatste 30 jaar, 3 titels gewonnen.

schokkend.
Er is iets niet helemaal goed gegaan in die 30 jaar.. je kan je ook niet voorstellen dat er ooit gemiddeld 8000 toeschouwers in De Kuip zaten
pi_144711209
Zit je een oud filmpje op youtube te kijken, zie je ineens dit shot voorbijkomen... :')2

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144711279
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Zit je een oud filmpje op youtube te kijken, zie je ineens dit shot voorbijkomen... :')2

[ afbeelding ]
?
pi_144711298
Fer en Guzman.
pi_144711360
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Er is iets niet helemaal goed gegaan in die 30 jaar.. je kan je ook niet voorstellen dat er ooit gemiddeld 8000 toeschouwers in De Kuip zaten
Wat wel misschien een beetje zorgen moet baren is dat Feyenoord in de loop van de geschiedenis vaker uit een diepe crisis kwam, waarna je zou zeggen dat de club definitief de weg naar boven heeft gevonden. Maar toch kwam er na een aantal jaar weer een nieuwe crisis steeds.

Zolang Gudde, Van Geel en Blokland de boel bewaken komt dat wel goed, maar die blijven ook niet eeuwig.
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:09:24 #52
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144711649
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:57 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

?
de guzman en fer met haar
pi_144711790
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:09 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

de guzman en fer met haar
Is daar wat mis mee?
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:14:26 #54
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_144711820
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Is daar wat mis mee?
neej man
pi_144711896
Hup Feijenoord
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_144712306
TT ^O^
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 20 september 2014 @ 00:32:44 #57
268260 Dr.Mikey
pi_144712369
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef heiden6 het volgende:

[ afbeelding ]
Willem Alexander als trainer?
R.I.P DTS.
pi_144713097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Willem Alexander als trainer?
:D
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_144714870
_O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_144715627
quote:
Fred Rutten lijkt zijn ideale systeem voor dit Feyenoord nog niet te hebben gevonden.

In de Klassieker tegen Ajax kiest de trainer waarschijnlijk weer voor drie middenvelders, meldt het Algemeen Dagblad.

Rutten begon donderdag tegen Sevilla (2-0 verlies) nog met een versterkte middenlinie, wat ten koste ging van Mitchell te Vrede. De spits keert zondag weer terug in het elftal, omdat de oefenmeester het niet nodig acht om opnieuw met vier middenvelders aan te treden.

Jordy Clasie, Tonny Vilhena en Karim El Ahmadi staan in de verwachte basisopstelling. Toch betekent dat niet dat Jens Toornstra zijn basisplek kwijt is. De van FC Utrecht overgekomen zomeraanwinst lijkt als hangende rechtsbuiten te gaan spelen. Elvis Manu krijgt opnieuw de voorkeur boven Jean-Paul Boëtius en Terence Kongolo houdt naar verwachting Miquel Nelom op de bank.
Lijkt wel een beetje op hoe Schöne ook regelmatig op de flank gezet wordt. :X

Kan overigens dus ook gewoon 442 zijn met Manu (+wie??) in de spits
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator zaterdag 20 september 2014 @ 08:43:37 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144715713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Lijkt wel een beetje op hoe Schöne ook regelmatig op de flank gezet wordt. :X

Kan overigens dus ook gewoon 442 zijn met Manu (+wie??) in de spits
Wat een treurnis mocht dit zo zijn :')
pi_144716871
pi_144716947
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 08:43 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Wat een treurnis mocht dit zo zijn :')
Waarom zou dit niet kunnen werken?
  zaterdag 20 september 2014 @ 10:35:37 #64
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_144716984
quote:
Veltman: Ik zou nooit naar Feyenoord gaan
Gelukkig zijn we nou ook weer niet zo diep gezonken dat we een speler met de "kwaliteiten" van Veltman missen.
  Moderator zaterdag 20 september 2014 @ 10:57:42 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144717421
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Waarom zou dit niet kunnen werken?
Je hebt Toornstra voor het middenveld gehaald, dan zet je hem toch niet rechtsbuiten neer terwijl je daar ook Boetius en Bilal voor hebt :') + Mathijsen en Te Vrede vrolijk weer opstellen. Wat een genot met Rutten.
pi_144717787
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je hebt Toornstra voor het middenveld gehaald, dan zet je hem toch niet rechtsbuiten neer terwijl je daar ook Boetius en Bilal voor hebt :') + Mathijsen en Te Vrede vrolijk weer opstellen. Wat een genot met Rutten.
Dit ja, waarom spelers misbruiken op een andere positie ?

Zet Kongolo maar centraal ipv Mathijsen ook en waarom geen Kazim ? Nog niet fit zeker na al die weken....
pi_144717833
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 10:57 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Boetius en Bilal zijn hopeloos uit vorm, ik denk dat Toornstra op die plek net zo veel kan brengen. En nu speel je met Vilhena op 10, wat zeker niet verkeerd is.
pi_144718150
Boetius en Bilal moet je gewoon laten staan op rechts en op links. Die hebben het talent wel.
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:36:41 #69
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144718211
Die kop van Fer op die foto _O-
pi_144718277
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Boetius en Bilal zijn hopeloos uit vorm, ik denk dat Toornstra op die plek net zo veel kan brengen. En nu speel je met Vilhena op 10, wat zeker niet verkeerd is.
Probleem van dat soort ventjes is denk ik dat ze een of meerdere spelers nodig hebben om zich aan op te trekken.. De aanwezigheid van Pelle gaf Boetius meer vertrouwen, dat zou heel goed kunnen. Nu is er niemand meer met die status.. het hele team oogt een beetje apathisch, geen leiders, geen spelers die er qua kwaliteiten bovenuit steken.
  zaterdag 20 september 2014 @ 11:41:55 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144718334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

De jaren '80 was een raar decennium. Alle stadions bleven leeg.
2000 light years from home
pi_144718403
quote:
(althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt
Een 2e plek in de eredivisie wel :X _O-
pi_144718405
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Probleem van dat soort ventjes is denk ik dat ze een of meerdere spelers nodig hebben om zich aan op te trekken.. De aanwezigheid van Pelle gaf Boetius meer vertrouwen, dat zou heel goed kunnen. Nu is er niemand meer met die status.. het hele team oogt een beetje apathisch, geen leiders, geen spelers die er qua kwaliteiten bovenuit steken.
Absoluut mee eens, daarom denk ik dat je die jongens de tijd moet geven door middel van invalbeurten hun vorm weer terug te krijgen. Zet daar nu gewoon een Toornstra neer, die kan veel beter met die druk omgaan. Zulke jongens moet je een beetje in de schaduw proberen te houden als zij hun vorm weer terug willen krijgen.

Telkens hele wedstrijden voetballen en het niet kunnen laten zien zorgt er echt niet voor dat zij vanzelf deze vorm weer oppikken.
pi_144718704
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:41 schreef Merkie het volgende:

[..]

De jaren '80 was een raar decennium. Alle stadions bleven leeg.
Ik zag vorige week op Feyenoord TV beelden voorbij komen van Feyenoord - Bayer Leverkusen.. ik denk uit 1987 of 1988. Hoe de Kuip er toen uitzag.. dat was ook geen gezicht.. Geen tribunes achter de doelen, overal hekken.. leek meer op een strafkamp dan op een voetbalstadion. In die tijd waren er ook veel vaker rellen dacht ik, misschien speelde dat allemaal een rol waarom er zo weinig mensen kwamen.
pi_144718872
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

_O-
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:31:24 #76
268260 Dr.Mikey
pi_144719557
Vermeer
Wilkshire-- Van Beek----- Kongolo---- Woudenberg

Clasie Vilhena
Toornstra

Manu Kazim Boetius

Zo maar doen ?
R.I.P DTS.
pi_144719696
Kazim zal wel de laatste 30 minuten spelen
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:39:58 #78
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144719773
quote:
Ja, dit was voor de training.

Tijdens de training:

Niets is sterker dan dat ene woord
pi_144720208
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ja, dit was voor de training.

Tijdens de training:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ziet er nog altijd wel uit als een vrij lage opkomst trouwens :{

Verder altijd wel mooie plaatjes :)

SPOILER: vorig jaar laatste training voor de thuiswedstrijd
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door ace_eleven op 20-09-2014 13:01:38 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144720413
quote:
Feyenoord hoopt op 35 miljoen euro bij gedaanteverwisseling De Kuip
Zaterdag, 20 september 2014 om 10:57

Feyenoord mag hopen op een tegemoetkoming van de gemeente Rotterdam van 35 miljoen euro. Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De gemeente is positief over een bijdrage aan het nieuwe stadion. In totaal is er 240 miljoen euro benodigd om het plan van bouwbedrijf BAM uit te voeren en de 35 miljoen euro van de gemeente kan Feyenoord goed gebruiken.

De gemeente wil in ruil voor de investering van 35 miljoen wel zeggenschap in de organisatie, zo meldt het dagblad. De meeste politieke partijen zijn positief over de plannen met De Kuip, al is er nog wel wat werk te verzetten voordat men definitief instemt met het verstrekken van de 35 miljoen euro.
“Goed voorbeeld doet goed volgen. De stad zou daarmee in het eerste rijtuig van de trein zitten”, aldus projectdirecteur Hans Vervat. Volgende week hervat de politiek in Rotterdam de discussie over de stadionplannen. De stad wil financiële steun geven, mits er aan een aantal stevige voorwaarden wordt voldaan. Zo wil de gemeente dus meer zeggenschap in de organisatie en goedkeuring van de Europese Commissie.
pi_144721168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Coolsingel verwarren met De Kuip, best knap :W
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144721193
quote:
Je bent wel een eckte Feyenoordert hè? Vanaf de winter halve SCC neem ik aan?
pi_144721268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:56 schreef ace_eleven het volgende:

Misschien moesten ze allemaal werken vandaag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144721834
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:56 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Verder altijd wel mooie plaatjes :)

SPOILER: vorig jaar laatste training voor de thuiswedstrijd
In De Kuip is het helemaal niet zoals vroeger op het trainingsveld. Haalt voor veel mensen het mooie aan de training weg. Bovendien zijn er veel fans net terug uit Sevilla/nog niet terug.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_144721965
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:15 schreef macca728 het volgende:

Zet Kongolo maar centraal ipv Mathijsen ook en waarom geen Kazim ? Nog niet fit zeker na al die weken....
Kongolo is in topvorm.........
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:01:37 #86
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144722015

Houden ze een publieksactie, selecteren ze deze ontwerpen :z
pi_144722109
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Kongolo is in topvorm.........
Is inderdaad om te huilen.

Is die oude bok van een Boulahrouz niet eens een keer fit, of zo?
pi_144722113
Wat ik niet wist.. El Ghazi heeft 2 jaar bij ons in de jeugdopleiding gelopen en is weggestuurd.. toch wel beetje jammer, al neem ik aan dat die beslissing toen terecht was.
  zaterdag 20 september 2014 @ 14:17:02 #89
268260 Dr.Mikey
pi_144722333
El wie?
R.I.P DTS.
pi_144722362
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik niet wist.. El Ghazi heeft 2 jaar bij ons in de jeugdopleiding gelopen en is weggestuurd.. toch wel beetje jammer, al neem ik aan dat die beslissing toen terecht was.
Heel de Eredivisie loopt vol met weggestuurde spelers van Ajax en Feyenoord, kan gebeuren.
pi_144722412
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Houden ze een publieksactie, selecteren ze deze ontwerpen :z
Kan ook betekenen dat de rest dan echt om te janken was..
pi_144723576
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vermeer
Wilkshire-- Van Beek----- Kongolo---- Woudenberg

Clasie Vilhena
Toornstra

Manu Kazim Boetius

Zo maar doen ?
Immers aub
pi_144723587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:11 schreef Tyron het volgende:

[..]

Immers aub
Geblesseerd.
pi_144723596
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:11 schreef H.FR het volgende:

[..]

Geblesseerd.
Godverdomme.
pi_144724454
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heel de Eredivisie loopt vol met weggestuurde spelers van Ajax en Feyenoord, kan gebeuren.
Wij hebben El Ghazi, jullie Bilal
pi_144724859
quote:
Feyenoord organiseert voor de wedstrijd tegen Ajax morgen in De Kuip een vuurwerkactie. Dat maakte de club zaterdag bekend. Kort voor de aftrap van de wedstrijd zal professioneel vuurwerk worden afgestoken langs het veld. De club heeft hiervoor een vergunning gekregen van de lokale autoriteiten en heeft ook toestemming van de voetbalbond KNVB.

Met deze actie wil Feyenoord een alternatief bieden voor het ontsteken van vuurwerk of fakkels op de tribune. Het afsteken van vuurwerk is verboden en kan leiden tot hoge boetes.

Tijdens de laatste training van Feyenoord zaterdag in aanloop naar de klassieker hadden fans diverse fakkels aangestoken.
pi_144724959
Oh nee, een fakkel, bel de pastoor!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:12:21 #98
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144725184
Spanning begint nu toch wel een beetje te komen ..
pi_144725633
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:12 schreef PIETR het volgende:
Spanning begint nu toch wel een beetje te komen ..
Maak je niet druk, Feyenoord wint toch niet.
pi_144725678
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik heb nog met El Ghazi gespeeld op Barendrecht. Was toen al een heel groot talent, toen een jaartje naar Spartaan'20 gegaan, vervolgens naar Sparta en vandaar, afijn we weten het.

Altijd al geweten dat het een jood was, maar ik gun het hem wel.
pi_144726217
De gedachte dat Te Vrede morgen speelt maakt mij droevig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144726232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:53 schreef Caland het volgende:
Wat? :{ Dacht dat hij niet zou spelen.
pi_144726237
quote:
Alle andere aanvallers zijn dwergen
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:09:03 #104
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144726590
quote:
En de gedachte dat Manu wel speelt? En Immers niet? Heb er opzich wel een positief gevoel over.
pi_144726655
quote:
De gedachte dat Feyenoord morgen gaat spelen maakt mij droevig.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 20 september 2014 @ 17:14:11 #106
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144726708
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Nou nou nou, niet zo depressief.
pi_144726783
Ik hoop dat we met 2-1 winnen. In de verhoudingen 12 kansen voor hun, 2 voor ons.
En dat het de meest klote goals zijn ook.
pi_144726824
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:17 schreef Vasion het volgende:
Ik hoop dat we met 2-1 winnen. In de verhoudingen 12 kansen voor hun, 2 voor ons.
1-0, zij hebben 12 kansen, wij 0, in de 93e minuut krijgen zij een penalty die Vermeer stopt en uit de counter maken we een buitenspelgoal die goedgekeurd wordt :9~
pi_144726857
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:17 schreef Vasion het volgende:
Zoals vorig jaar, maar dan andersom?
pi_144726901
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Als je die gasten ziet spelen heb je ook niet de indruk dat ze het leuk vinden wat ze aan het doen zijn..
pi_144726974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:21 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je die gasten ziet spelen heb je ook niet de indruk dat ze het leuk vinden wat ze aan het doen zijn..
Is Rutten de hoofdschuldige?
pi_144727034
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Is Rutten de hoofdschuldige?
Geen idee.. denk dat een aantal van die gasten niet tegen de stress en de druk kan van het moeten presteren. Ik vind Rutten in de media meestal zwak overkomen, geen idee hoe hij intern is.
pi_144727623
Rutten moet weg. Die vent doet maar wat.
Elite
Tegen TTIP
pi_144727675
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
De hele achterhoede moet weg. V. Geel die Wilkshire, Boulahrouz en Mathijssen voor 3 jaar vastlegt is niks meer waard dan Rutte. Sterker nog Rutte gaat de lul worden van hetgeen V. Geel hem mee heeft opgescheept.
pi_144727676
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Cara het volgende:

[..]

Zoals vorig jaar, maar dan andersom?
:Y
pi_144727813
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:53 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

De hele achterhoede moet weg. V. Geel die Wilkshire, Boulahrouz en Mathijssen voor 3 jaar vastlegt is niks meer waard dan Rutte. Sterker nog Rutte gaat de lul worden van hetgeen V. Geel hem mee heeft opgescheept.
Inderdaad. Wat is dat toch met Feyenoord en al die ouwe spelers waar je geen zak aan hebt?
Dit, dus.
pi_144727877
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Inderdaad. Wat is dat toch met Feyenoord en al die ouwe spelers waar je geen zak aan hebt?
Er waren hier serieus mensen die beweerde dat Mathijssen vorig jaar de dragende speler achterin was :') _O-
pi_144727909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:05 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Er waren hier serieus mensen die beweerde dat Mathijssen vorig jaar de dragende speler achterin was :') _O-
Mathijsen heeft gewoon 2 jaar prima gepresteerd.
pi_144727931
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Donder toch op man :')
pi_144727936
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wilkshere vind ik wel een aardige versterking, een goede talentvolle speler kopen kon je niet en in de jeugd liep nog niks dat direct vast kon aansluiten. Mathijsen was ook nog niet zo slecht, maar zoals bij het aantrekken als bekend was: 3 jaar is net een jaar te lang. Zeker voor dat salaris.
Alleen Bouhlarouz sloeg een beetje nergens op met zijn blessure historie, al is zijn salaris daar ook naar. Verdient volgens mij maar 3 ton.
pi_144727970
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:08 schreef Adames het volgende:

[..]

Wilkshere vind ik wel een aardige versterking, een goede talentvolle speler kopen kon je niet en in de jeugd liep nog niks dat direct vast kon aansluiten. Mathijsen was ook nog niet zo slecht, maar zoals bij het aantrekken als bekend was: 3 jaar is net een jaar te lang. Zeker voor dat salaris.
Alleen Bouhlarouz sloeg een beetje nergens op met zijn blessure historie, al is zijn salaris daar ook naar. Verdient volgens mij maar 3 ton.
Maak van die 3 maar 5. Veel te veel dus. En Wilkshire is niet het niveau wat we moeten willen nastreven. Het zat er al 7 maanden aan te komen dat Janmaat zou vertrekken, speelde een prima seizoen, stond al in de belangstelling van andere clubs en er kwam een WK aan.

V. Geel is dus gewoon verantwoordelijk voor de teringzooi die nu op het veld staat. Anticipeert en handelt niet terwijl alles al bijna was aangekondigd.

Hoe mensen erbij komen dat Mathijssen goed heeft gefunctioneerd |:( Lekker achteruit blijven lopen, juist hij, met zoveel ervaring, hopende dat er iemand maar een bal tegen hem aanschiet zodat iedereen zegt: Kijk eens! Goed verdedigd! 8)7
pi_144728023
Natuurlijk loopt hij achteruit, hij is wel enorm traag. Maar verder prima gefunctioneerd. Na het WK optreden en het vertrek van De Vrij en BMI lijk je een beetje vergeten dat die 2 vorig jaar ook behoorlijk hebben staan schutteren, meer dan Mathijsen.
pi_144728033
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:08 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Donder toch op man :')
Misschien dat De Vrij een periode heeft gehad dat hij veel beter was dan Mathijsen, maar dat is ook niet langer dan een maandje of 3 geweest. Hij was echt niet minder dan de rest de vorige 2 seizoenen.

Je had verder naast Mathijsen, Indi en De Vrij ook geen spelers die centraal achterin uit de voeten konden totdat Kongolo echt door brak. Ik vind Mathijsen gewoon nog steeds een prima transfer van Van Geel, een jaartje te lang wellicht maar als je deze selectie bekijkt en dan ook nog eens zonder Mathijsen door moest werd het wel heel krapjes allemaal achterin.
pi_144728073
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Misschien dat De Vrij een periode heeft gehad dat hij veel beter was dan Mathijsen, maar dat is ook niet langer dan een maandje of 3 geweest. Hij was echt niet minder dan de rest de vorige 2 seizoenen.

Je had verder naast Mathijsen, Indi en De Vrij ook geen spelers die centraal achterin uit de voeten konden totdat Kongolo echt door brak. Ik vind Mathijsen gewoon nog steeds een prima transfer van Van Geel, een jaartje te lang wellicht maar als je deze selectie bekijkt en dan ook nog eens zonder Mathijsen door moest werd het wel heel krapjes allemaal achterin.
Je conclusies en feiten zijn incorrect.
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:15:02 #125
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_144728098
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mee eens. Maar voor iemand met zijn staat van dienst had ik er stiekem toch meer van verwacht, maar heeft het niet onverdienstelijk gedaan. :)
pi_144728100
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:13 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Je conclusies en feiten zijn incorrect.
Ik zie geen feiten in mijn post.
pi_144728105
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- _O-

Jahoor, jij wel met je De Vrij maar 3 maanden beter dan Mathijssen. Waar komen jullie in godsnaam allemaal vandaan dat jullie Mathijssen een goede aankoop hebben gevonden. Alleen het eerste jaar kon hij het niveau een beetje aan. Tegen PSV waar dat relletje aan de orde was, liep hij godver als een mietje weg, laat dan eens zien met zoveel ervaring dat je niet met je laat sollen.

Nee, Mathijssen is niets meer dan een watje, zowel binnen als buiten het veld.
pi_144728110
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

_O- _O-

Jahoor, jij wel met je De Vrij maar 3 maanden beter dan Mathijssen. Waar komen jullie in godsnaam allemaal vandaan dat jullie Mathijssen een goede aankoop hebben gevonden. Alleen het eerste jaar kon hij het niveau een beetje aan. Tegen PSV waar dat relletje aan de orde was, liep hij godver als een mietje weg, laat dan eens zien met zoveel ervaring dat je niet met je laat sollen.

Het is Mathijsen. :)
pi_144728188
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is Mathijsen. :)
Zo weinig indruk heeft hij dus op mij gemaakt. Blijkbaar wel heel veel op jou :')
pi_144728224
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:18 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Zo weinig indruk heeft hij dus op mij gemaakt. Blijkbaar wel heel veel op jou :')
Ik kan de achternamen van spelers van Feyenoord 1 wel gewoon normaal schrijven ja.

Wat had jij dan precies van Mathijsen verwacht? Behalve dan stoer doen in de catacombe tegen Lens, blijkbaar.
pi_144728247
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zie geen feiten in mijn post.
Je had verder naast Mathijsen, Indi en De Vrij ook geen spelers die centraal achterin uit de voeten konden totdat Kongolo echt door brak
pi_144728249
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik kan de achternamen van spelers van Feyenoord 1 wel gewoon normaal schrijven ja.

Wat had jij dan precies van Mathijsen verwacht? Behalve dan stoer doen in de catacombe tegen Lens, blijkbaar.
Op deze bullshitvraag ga ik niet eens in. Heb je al een shirt gehaald met hem achterop?
pi_144728265
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:21 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Op deze bullshitvraag ga ik niet eens in. Heb je al een shirt gehaald met hem achterop?
Er hangt wel een poster boven mijn bed.
pi_144728270
Mathijssen is sowieso een rotte appel in de groep, ruzie met Lens en Bruma zoeken, wat denk die idioot wel...
pi_144728271
Pelle de winnende assist gegeven bij Southampton. Ze staan voorlopig eventjes tweede. :D
pi_144728274
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er hangt wel een poster boven mijn bed.
:')
pi_144728328
quote:

[..]

_O- _O-

Feyenoord won met een goed spelende Mathijsen en Lens werd geschorst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:26:16 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_144728380
Ach Joris was de afgelopen seizoenen ook gewoon de beste optie achterin naast De Vrij en niet onverdienstelijk. Grote manco vond ik wel dat hij prima mee ging in het niveau maar niet de ervaren leider was in het veld die ik gehoopt had.

Nu merk je gewoon dat ie heeft ingeboekt op vele fronten en al genoeg moeite heeft om zelf een voldoende te halen en dan is zijn ervaring ook weinig meer waard, laat staan dat ie ook nog toe komt aan het ondersteunen van de andere onervaren jonkies achterin.
Vlaar op het WK was overduidelijk dé man achterin en zorgde ervoor dat De Vrij optimaal kon renderen en hielp de rest veelvuldig uit de brand, een Mathijsen kan dat helaas niet.

En zeiken op dat incidentje in die tunnel, juist dat is de ervaring. Lens in de wedstrijd dusdanig frustreren en opfokken en buiten het veld ervoor zorgen dat de ander z'n zelfbeheersing verliest en dan onschuldig langs de kant blijven staan. Hoe Mathijsen Altidore ook aanpakte in die thuiswedstrijd, dat was gewoon genieten. _O_
pi_144728386
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord won met een goed spelende Mathijsen en Lens werd geschorst.
Maar hij had hem op moeten wachten in de catacombe om te laten zien dat er niet met hem te fucken valt!
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:44:22 #140
268260 Dr.Mikey
pi_144728927
Vlaar terug kopen!!!
R.I.P DTS.
pi_144728944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar terug kopen!!!
Ja! En Van Persie!!!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:46:05 #142
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144728987
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja! En Van Persie!!!
die wil denk ik nog niet terug naar Nederland hoor
pi_144729311
quote:

[..]

_O- _O-

Selectief geheugen. Er zaten 2 jaar lang genoeg potten tussen waar BMI en de Vrij weer eens faalden en er kon worden teruggevallen op Mathijsen.
Los van het feit dat hij me dit jaar vooralsnog heel erg tegen valt, doe je hem ernstig te kort.
  zaterdag 20 september 2014 @ 18:54:53 #144
268260 Dr.Mikey
pi_144729328
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja! En Van Persie!!!
DUDEK OP GOAL!!!
R.I.P DTS.
pi_144729468
FAKNER LAF EN KREK BELLEMIE!!!!
pi_144729645
Mathijsen was vorig jaar en het jaar daarvoor gewoon een prima verdediger voor ons. Ik vind dat veel mensen hem tekort doen. Dat het nu een verschrikking is moge duidelijk zijn natuurlijk. Mag toch hopen dat Rutten dat ook ziet. :')
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:12:36 #147
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_144729910
Die TT :')
Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_144730221
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Typisch het volgende:
Pelle de winnende assist gegeven bij Southampton. Ze staan voorlopig eventjes tweede. :D
Het is Pellè. :)
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:36:04 #149
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_144730569

Kijk eens aan.
pi_144732242
Luigi Bruins rood voor Excelsior. emo.gif 14.gif
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:32:07 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_144732327
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Luigi Bruins rood voor Excelsior. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Trekvogel zeg, ging nergens over die halve kopstoot :')
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144732330
quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_144732366
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

Oh, ik heb het niet gezien. Maat van me appte het. Zwaar onterecht dus?
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:34:40 #154
3185 Adelante
To let it go now
pi_144732399
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Oh, ik heb het niet gezien. Maat van me appte het. Zwaar onterecht dus?
Ze hadden allebei rood mogen hebben, maar ook allebei niks. Luigi is 1m65, kopstoot wordt lastig. Ik vond het overtrokken van Vink.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_144732429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mathijsen was vorig jaar en het jaar daarvoor gewoon een prima verdediger voor ons. Ik vind dat veel mensen hem tekort doen. Dat het nu een verschrikking is moge duidelijk zijn natuurlijk. Mag toch hopen dat Rutten dat ook ziet. :')
De voorgaande twee seizoenen begon hij ook slecht, dus wat dat betreft is er nog hoop.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:38:21 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_144732526
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 18:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik niet anders. Maar spel jij de naam van Bassie maar zonder te spieken
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 september 2014 @ 20:39:09 #157
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144732553
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 17:50 schreef Happel het volgende:
Doel jij o.a. op zijn achterlijke wissel om Tevrede in te brengen terwijl we niet eens in de buurt van de 16 kwamen, en hij bovendien met zijn snelheid en techniek niet geschikt is om op de counter te spelen?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_144733769
Wordt een heerlijke zondag 8-)

Nu hopen dat het zonnetje ook flink schijnt
pi_144733976
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik niet anders. Maar spel jij de naam van Bassie maar zonder te spieken
Bilal Başaçıkoğlu niet gewoon kunnen spellen :N

SPOILER
pi_144734020
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 19:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Alleen schreeuwlelijk Hulkheld geeft af op hem, de rest ziet de meerwaarde wel in van Mathijsen voorgaande seizoenen :)
pi_144735437
Jessie Proost is trouwens de dwerg waar ik het eerder overhad, iets van 1.55 geloof ik

A1 geloof ik
  zaterdag 20 september 2014 @ 22:10:09 #162
424157 FR.1908
De mooiste club van Nederland
pi_144735717
Leuke jongens, die Biris Norte.

Ze schijnen daar als bakens in de verte.
pi_144735908
Hup Feijenoord
pi_144736861
Heb echt het gevoel dat Kazim het morgen gaat beslissen
pi_144737006
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef Henrys het volgende:
Heb echt het gevoel dat Kazim het morgen gaat beslissen
Zou mooi zijn, maar aangezien 020 altijd scoort in De Kuip vrees ik dat we instorten als zij de eerste maken.. Wat ik van onze ploeg gezien heb dit seizoen geeft mij de indruk dat ze weinig strijdlust hebben. Vroeger hadden we nooit van Utrecht en Willem 2 verloren, dan was er op zijn minst een gelijkspel uitgesleept. Nu zie je steeds dat ze de kluts kwijtraken bij een tegengoal
pi_144738923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar aangezien 020 altijd scoort in De Kuip vrees ik dat we instorten als zij de eerste maken.. Wat ik van onze ploeg gezien heb dit seizoen geeft mij de indruk dat ze weinig strijdlust hebben. Vroeger hadden we nooit van Utrecht en Willem 2 verloren, dan was er op zijn minst een gelijkspel uitgesleept. Nu zie je steeds dat ze de kluts kwijtraken bij een tegengoal
0-1
1-1
Scoreverloop denk ik.
Het is altijd weer zo typisch. Vroeg drukzetten, veel balbezit houden, neuzen zullen afwachtend spelen blabla..
  zondag 21 september 2014 @ 00:43:38 #167
268260 Dr.Mikey
pi_144740809
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Luigi Bruins rood voor Excelsior. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Direct ruilen voor Immers !
R.I.P DTS.
pi_144742486
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:32 schreef Adelante het volgende:

[..]

Die andere gast deed het gewoon veel slimmer. Even heel onopvallend uit het zicht van de scheids voor hem gaan staan en een dreigende beweging gaan maken, waarop Bruins dom reageerde met een voor iedereen duidelijk zichtbare 'kopstoot'.
pi_144742614
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:01 schreef Henrys het volgende:
Jessie Proost is trouwens de dwerg waar ik het eerder overhad, iets van 1.55 geloof ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

A1 geloof ik
Die onderste foto is niet van nu, bij de A'tjes lijkt me? Eerder een aantal jaar terug bij de D'tjes ofzo. Want das een kind van 12 a 13 en niet 1.55 maar eerder 1.35.

Maar als ie in de A1 speelt zal ie 17, 18 zijn nu en ziet Feyenoord er dus eventueel toekomst in. Opvallend. Messi was ook van die lengte, maar die gaven ze op z'n 15e ofzo groeihormonen.

[ Bericht 1% gewijzigd door erik013 op 21-09-2014 02:28:46 ]
pi_144743064
MATCHDAY!!!!!

Geen idee of het aan het bier van vanavond ligt maar sinds een paar uur heb ik ineens het gevoel dat we een epische dag tegemoet gaan _O_

Het leefde bij mij nog niet echt heel erg moet ik eerlijk zeggen, maar ik heb er ineens fucking veel zin in gekregen _O_ _O_
pi_144743878
Ouderwets weer geen oog dicht :D
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144744618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:45 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar aangezien 020 altijd scoort in De Kuip vrees ik dat we instorten als zij de eerste maken..
Maakten jullie juist afgelopen seizoen niet steeds de eerste?
pi_144745027
Discussie over Mathijsen :D :D :D

Die mongool kan niet voetballen, met zn Van Beukering snelheid, pleur toch op
pi_144745095
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 05:58 schreef Thunder0x het volgende:
Discussie over Mathijsen :D :D :D

Die mongool kan niet voetballen, met zn Van Beukering snelheid, pleur toch op
Alsof voetbal alleen puur om snelheid draait :') Zeker bij een centrale verdediger zijn andere factoren ook belangrijk. Mathijssen heeft het vorig seizoen meer dan prima gedaan hoor.
pi_144745127
Die Koeman doet het overigens echt geweldig in Engeland tot nu toe. 2e in de PL.
En dat met 9 weggekochte spelers. Koeman heeft het echter gewoon direct op de rails. Kan Rutten een voorbeeld aan nemen. :')

[ Bericht 19% gewijzigd door erik013 op 21-09-2014 06:19:11 ]
pi_144745397
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 06:14 schreef erik013 het volgende:
Die Koeman doet het overigens echt geweldig in Engeland tot nu toe. 2e in de PL.
En dat met 9 weggekochte spelers. Koeman heeft het echter gewoon direct op de rails. Kan Rutten een voorbeeld aan nemen. :')
Ja, maar die kun je niet vergelijken. Rutten is namelijk een slechte trainer en Koeman een goede.
pi_144745405

Was even oud nieuws checken. Dit is na tekenen contract door Gustavo Hamer. :P
  zondag 21 september 2014 @ 08:07:34 #178
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144745415
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 22:10 schreef FR.1908 het volgende:
Leuke jongens, die Biris Norte.

Van 100 meter afstand wat fakkeltjes gooien en het vervolgens op een lopen zetten. Dat is wel heel ruig ja.
pi_144745461
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 05:03 schreef erik013 het volgende:

[..]

Maakten jullie juist afgelopen seizoen niet steeds de eerste?
Jawel, waarna er werd ingezakt en er een tegengoal kwam
  zondag 21 september 2014 @ 08:39:49 #180
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_144745493
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 08:07 schreef PIETR het volgende:

[..]

Van 100 meter afstand wat fakkeltjes gooien en het vervolgens op een lopen zetten. Dat is wel heel ruig ja.
Ze deden nog wel meer dan dat. Verschillende groepjes aangevallen rond het stadion. Op een gegeven moment stonden er ook wat 15-jarige mannetjes voor onze neus met hun vuisten in de lucht. Uitgelachen en een aai over de bol gegeven, toen taaiden ze weer af.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 21 september 2014 @ 08:57:58 #181
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144745583
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 07:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, maar die kun je niet vergelijken. Rutten is namelijk een slechte trainer en Koeman een goede.
plus Koeman had een aardig budget.

Zet bij ons Tadic en Pellè neer dan zijn we ook een stuk verder _O_
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 21 september 2014 @ 09:16:16 #182
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_144745674
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 08:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Ze deden nog wel meer dan dat. Verschillende groepjes aangevallen rond het stadion. Op een gegeven moment stonden er ook wat 15-jarige mannetjes voor onze neus met hun vuisten in de lucht. Uitgelachen en een aai over de bol gegeven, toen taaiden ze weer af.
Hoorde dat sommige van die gasten flinke klappen kregen van één van die groepjes die ze aanvielen ..
pi_144745838
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 08:57 schreef Toekito het volgende:

[..]

plus Koeman had een aardig budget.

Zet bij ons Tadic en Pellè neer dan zijn we ook een stuk verder _O_
Een stuk verder in de PL? :P
  zondag 21 september 2014 @ 09:44:13 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_144745842
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 07:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Scheelt ook wel of je de spelers kan kiezen of dat je blij moet zijn met wat niemand anders meer wil hebben
pi_144745845
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 09:16 schreef PIETR het volgende:

[..]

Hoorde dat sommige van die gasten flinke klappen kregen van één van die groepjes die ze aanvielen ..
Hoe oud ben je nou eigenlijk :')
Dit, dus.
  zondag 21 september 2014 @ 09:46:12 #186
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_144745856
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Een stuk verder in de PL? :P
nee maar een Tadic en Pelle zijn voor elk team in NL zeer welkom.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  zondag 21 september 2014 @ 09:46:42 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144745859
Ga maar eens richting het bier.

JHK
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144746210
Nog zo lang wachten, waarom niet meer om 12.30 beginnen ?
pi_144746876
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_144746895
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:46 schreef Caland het volgende:
Ga maar eens richting het bier.

JHK
Zo vroeg al? :P
pi_144747099
Heb met de lokale British pub ( :') ) eigenaar onderhandeld en hij gaat Feijenoord-Ajax opzetten _O_ Het shirt is gewassen en klaar voor vertrek straks.

Heb toch wel een goed gevoel voor vanavond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 21-09-2014 11:28:48 ]
pi_144747163
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 11:28 schreef o.us2.0 het volgende:
Heb met de lokale British pub ( :') ) eigenaar onderhandeld en hij gaat Feijenoord-Ajax opzetten _O_ Het shirt is gewassen en klaar voor vertrek straks.

Spelen ze bij jou vanavond ja?
pi_144747215
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 11:28 schreef o.us2.0 het volgende:

_O_
  zondag 21 september 2014 @ 11:37:14 #194
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_144747245
Ik heb nog niet echt de kriebels, normaal heb ik dat al lang van tevoren.
Wellicht ligt dat aan het slechte spel en de waardeloze sfeer van de laatste tijd plus de makke sfeer van de vorige klassieker.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 21 september 2014 @ 11:40:41 #195
268260 Dr.Mikey
pi_144747313
R.I.P DTS.
pi_144747345
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Spelen ze bij jou vanavond ja?
Ja, half tien Japanse tijd :P
pi_144747380
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 11:42 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ja, half tien Japanse tijd :P
Haha oke :)

Zijn er een beetje Feyenoorders te vinden daar?
pi_144747564
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Haha oke :)

Zijn er een beetje Feyenoorders te vinden daar?
Niet echt, de meeste landgenoten die ik hier ken/tegenkom zijn voornamelijk neuzen (op 1 na maar die is op vakantie helaas) :') Maar buiten voetbal om zijn het toffe kerels. Lopen allemaal te lullen dat het weer 2-4/1-4 wordt maar ik ga straks gewoon naar buiten met het shirt en vlag, en als straks Kazim/Manu/Te Vrede de winnende maakt kunnen ze vanavond allemaal even de kolere krijgen en al mijn drank betalen _O_
pi_144747661
Wordt gewoon weer een kansloze afgang.

Zou HMF nog altijd zo diep met zijn hoofd in van Geel's anus zitten?

Ik hoop alleen maar dat wanneer Rutten voor de kerst nog vertrekt dat geen al te hoge kosten met zich mee brengt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_144747702
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:56 schreef De_Pel het volgende:
Wordt gewoon weer een kansloze afgang.

Zou HMF nog altijd zo diep met zijn hoofd in van Geel's anus zitten?

Ik hoop alleen maar dat wanneer Rutten voor de kerst nog vertrekt dat geen al te hoge kosten met zich mee brengt.
HMF?
pi_144747851
We gaan vandaag weer per ongeluk op 1-0 voorkomen in de eerste helft en daarna weer kansloos achteruit lopen de rest van de wedstrijd. :')
Feyenoord Rotterdam
  zondag 21 september 2014 @ 12:09:45 #202
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144747933
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We gaan vandaag weer per ongeluk op 1-0 voorkomen in de eerste helft en daarna weer kansloos achteruit lopen de rest van de wedstrijd. :')
Neejoh, we komen op 1-0 door geweldig spel en redelijk veel pressie in de eerste 15 minuten. Dan zien de jochies dat het helemaal super gaat en gaan ze verslappen want het zal ook wel kunnen op 60% van de kracht. Dan komen die neusjes weer aanzetten en wordt het zo 1-4.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_144747942
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:58 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

HMF?
pi_144747948
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Neejoh, we komen op 1-0 door geweldig spel en redelijk veel pressie in de eerste 15 minuten. Dan zien de jochies dat het helemaal super gaat en gaan ze verslappen want het zal ook wel kunnen op 60% van de kracht. Dan komen die neusjes weer aanzetten en wordt het zo 1-4.
pi_144747986
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik kan er even niet opkomen wie je bedoeld, tell me?
  zondag 21 september 2014 @ 12:13:14 #206
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144747998
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dit gaat al 5 klassiekers op een rij zo joh.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_144748086
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:12 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ik kan er even niet opkomen wie je bedoeld, tell me?
Als je kwaliteitsuser HMFgod, stedenstichter, entrepreneur met 12 masters, producer van 7 documentaires, quote-genoteerde dankzij een ingenieus midden-oostenplan, partner van de mooiste vrouw van het noordelijk halfrond (plus 324 andere bloedgeile scharrels) en grootste Van Geel-anuslikker niet ken, heb je in dit topic niets te zoeken }:|

SPOILER
pi_144748097
quote:
14s.gif Op zondag 21 september 2014 12:13 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Dit gaat al 5 klassiekers op een rij zo joh.
Feyenoord kan er gewoon niks van.
pi_144748112
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als je kwaliteitsuser HMFgod, stedenstichter, entrepreneur met 12 masters, producer van 7 documentaires, quote-genoteerde dankzij een ingenieus midden-oostenplan, partner van de mooiste vrouw van het noordelijk halfrond (plus 324 andere bloedgeile scharrels) en grootste Van Geel-anuslikker niet ken, heb je in dit topic niets te zoeken }:|

SPOILER
Oke man.. :')
pi_144748187
Wordt gewoon 1-1 en niemand heeft het er meer over.
pi_144748511
Mag hopen dat Te Vrede zo snel mogelijk gewisseld wordt hoor, elke aanname van hem is een counter voor de tegenstander. :')
pi_144748541
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 12:17 schreef De_Pel het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O_
  zondag 21 september 2014 @ 13:01:48 #213
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_144748988
Hup Feyenoord _O_
pi_144748998
http://nos.nl/artikel/700(...)vernielen-trein.html

quote:
Feyenoordsupporters hebben op het traject Gouda-Rotterdam overlast veroorzaakt in treinen en vernielingen aangericht.

Een trein moest tijdelijk ontruimd worden omdat er vuurwerk in werd afgestoken. Een andere trein is volgens een NS-woordvoerder "zo toegetakeld en vernield dat deze uit dienst genomen moest worden".

De NS gaat proberen de schade te verhalen op de daders.
en dan vinden ze het raar waarom er geen uitpubliek meer aanwezig mag zijn bij de Klassieker
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 13:04:38 #215
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144749053
quote:
2s.gif Op zondag 21 september 2014 13:02 schreef Evertjan het volgende:

[..]

en dan vinden ze het raar waarom er geen uitpubliek meer aanwezig mag zijn bij de Klassieker
Makkelijk zeg :') Dat er genoeg debielen zijn in Nederland is bekend. Dat ze af en toe een Feyenoordshirt aan hebben ook. Wat heeft dat met het uitverbod te maken?
pi_144749059
quote:

[..]

Dit was thuispubliek
pi_144749106
quote:

[..]

Wat heeft dit met het uitpubliek te maken?
Feyenoord Rotterdam
pi_144749139
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Wat heeft dit met het uitpubliek te maken?
Dat Amsterdam geen zin heeft om dit soort gekkies in de stad te hebben, zelfde geld voor Rotterdam natuurlijk
pi_144749222
Ik word altijd wel een beetje moe van die randverschijnselen om die klassiekers heen.
Na stadionverboden straks ook treinverboden ?
Gaan ze maar lopen of met de taxi .
pi_144749351
Kazim wel en Mathijsen eindelijk niet.
pi_144749440
Opa Mathijsen en Verhoek koekkoek gaan het spel maken vandaag boys _O_
pi_144749532
Sterkste opstelling _O_
pi_144749562
Geen Vilhena. Jammer, die vind ik juist wel goed spelen dit jaar. Maar wel een prima middenveld natuurlijk zo. :9~

Feyenoord twitterde op zondag 21-09-2014 om 13:21:16 Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, El Ahmadi; Schaken, Kazim-Richards en Boëtius.#FEYaja reageer retweet
Feyenoord Rotterdam
pi_144749620
quote:
99s.gif Op zondag 21 september 2014 13:22 schreef Kerftminister het volgende:
Sterkste opstelling _O_
Geen Mathijsen.. geen Te Vrede.. geen Immers.. alleen wel Nelom helaas, maar kan niet anders.
pi_144749656
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Geen Vilhena. Jammer, die vind ik juist wel goed spelen dit jaar. Maar wel een prima middenveld natuurlijk zo. :9~

Feyenoord twitterde op zondag 21-09-2014 om 13:21:16 Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Clasie, Toornstra, El Ahmadi; Schaken, Kazim-Richards en Boëtius.#FEYaja reageer retweet
Goed? Haha laat je nakijken gek
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 13:31:34 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144749845
Oke opstelling. Jammer van Schaken, maar je kan niet alles hebben.
pi_144749875
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:31 schreef Slobeend het volgende:
Die vond ik in de ELv wedstrijden toch zeer aardig spelen. Als een van de weinigen.
pi_144749907
3-1 wordt het, 3 keer Kazim _O_
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 13:34:52 #229
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144749952
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:32 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Die vond ik in de ELv wedstrijden toch zeer aardig spelen. Als een van de weinigen.
Tegen Sevilla was hij lachwekkend slecht.
pi_144749991
quote:
Presteert dit seizoen vooralsnog meer dan de Boëet.
pi_144750002
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja in de competitie hebben we er ook maar weinig van gezien :P
pi_144750010
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een grotere tegenvaller.
pi_144750017
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 13:34 schreef Slobeend het volgende:

[..]

wie niet buiten vermeer en toornstra
pi_144750263
quote:
Als ik zo'n Miyachi bezig zie momenteel dan moet je maar blij zijn dat er niet in paniek aan zo'n vervanger is gedacht.
pi_144750371
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als ik zo'n Miyachi bezig zie momenteel dan moet je maar blij zijn dat er niet in paniek aan zo'n vervanger is gedacht.
Die was bij ons ook eigenlijk nooit bijzonder. Gewoon een type Manu, die veel backs verraste op zijn snelheid en opportunisme.
pi_144750506
Kunnen onze jongens straks Derksen en Gijp de mond snoeren ?

pi_144751151
Gaan gewoon met minimaal 2 doelpunten verschil eraf hoor.
pi_144751182
Zie dat de supporters van Twente ook al een Feyenoord wannabe syndroom hebben, zingen ze Ziyech toe op de Super Feyenoord tune. _O-
  zondag 21 september 2014 @ 14:19:49 #240
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144751523
Ik zit er helemaal klaar voor. Hoewel de kans groot is dat ik na een half uur gedesillusioneerd wat anders ga doen.
  zondag 21 september 2014 @ 14:21:11 #241
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144751561
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:

Boëtius puur opgesteld zodat Manu een nieuwe episode kan toevoegen aan zijn heldenstatus.
  zondag 21 september 2014 @ 14:22:53 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144751621
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Schaken presteert altijd vrij constant. Als hij de beste is, dan zegt dat meer over het team.
  zondag 21 september 2014 @ 14:24:41 #243
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144751682
Geen Mathijsen, Vilhena, Immers en Te Vrede. It must be Christmas.
pi_144751704
Iemand goede stroom, Janlul doet het weer eens niet. :P

DM
  zondag 21 september 2014 @ 14:27:02 #245
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_144751757
KOM OP FEYENOORD!
pi_144751810
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Merkie het volgende:

[..]

Schaken presteert altijd vrij constant. Als hij de beste is, dan zegt dat meer over het team.
Mwoah, Schaken heeft wel een redelijke voorzet. Verder is het alleen niet zo'n slimme voetballer.
pi_144751878
Kazim _O_ _O_ _O_
pi_144751903
johndick is dood?
pi_144751927
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
johndick is dood?
yeps :(
  zondag 21 september 2014 @ 14:31:58 #250
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_144751939
OEIII
pi_144751962
Ooooooooh
pi_144751973
OEEEEE
pi_144752012
Jezus, we overrompelen ze. OERKREET!
pi_144752033
Wat is er gebeurd met Feyenoord _O_
  zondag 21 september 2014 @ 14:34:13 #255
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_144752039
GODVER
pi_144752050
CANCER!
pi_144752074
godsjezus
pi_144752082
jeeeeezus
  zondag 21 september 2014 @ 14:35:06 #259
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_144752085
NEEEE
pi_144752092
Hoe lucky is dit Ajax joh :r
pi_144752103
Lat, wot are u doing
pi_144752122
Wat een tyfuszooi joh.
pi_144752127
Kankerkanker
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_144752137
Had gvd 2-0 moeten staan.
pi_144752148
...........
  zondag 21 september 2014 @ 14:35:48 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_144752149
Die had Vermeer wel moeten hebben.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 21 september 2014 @ 14:35:52 #267
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_144752155
Dit kan toch niet :r
pi_144752164
pi_144752184
Dit is toch godverredomme niet te geloven..
  zondag 21 september 2014 @ 14:36:14 #270
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144752185
Welke cheat is dit?
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 14:36:23 #271
42184 crew  DaMart
pi_144752193
Jezus christus... waarom deed Vermeer geen poging om die bal te pakken :|W.
  zondag 21 september 2014 @ 14:36:31 #272
268260 Dr.Mikey
pi_144752199
Keeper doet niks..
R.I.P DTS.
pi_144752216
Dat was het dan
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 21 september 2014 @ 14:37:00 #274
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144752227
Gvd zeg
pi_144752231
quote:
15s.gif Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef napoleonfour het volgende:
Welke cheat is dit?
Niet te geloven inderdaad. Wat een pech kan je hebben
pi_144752232
Heb het idee dat ik een samenvatting zit te kijken
pi_144752247
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef DaMart het volgende:
Jezus christus... waarom deed Vermeer geen poging om die bal te pakken :|W.
Was onhoudbaar volgens mij.. die grafneus raakt hem perfect
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 14:37:59 #278
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144752275
Dit is zo typisch Feyenoord van de laatste twee jaar :')
pi_144752292
Jezus wat haat ik dat graftiefus 020.. het is iedere keer hetzelfde liedje
pi_144752312
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Cikx het volgende:
Ja ik ook
pi_144752314
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Cikx het volgende:
Ziek hoog tempo ja. Maar die teringlat.
pi_144752354
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Slobeend het volgende:
Dit is zo typisch Feyenoord van de laatste twee jaar :')
Vermeer heeft zich snel aangepast. :)
pi_144752362
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Was onhoudbaar volgens mij.. die grafneus raakt hem perfect
Gewoon goed genomen.
  zondag 21 september 2014 @ 14:40:27 #284
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_144752371
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef Cikx het volgende:
Wat is er gebeurd met Feyenoord _O_
3 minuten
  zondag 21 september 2014 @ 14:40:56 #285
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_144752393
Wat een pech..
  Moderator zondag 21 september 2014 @ 14:41:33 #286
42184 crew  DaMart
pi_144752416
Jezus, wie heeft die lat van het Ajaxdoel verlaagd?
pi_144752420
Tyfusluckyteringajax.
pi_144752436
weer de lat
pi_144752437
3e keer de lat.. dit wordt niks meer
pi_144752447
MEEN JE NIET
pi_144752457
WAT
pi_144752462
Dit wordt lachwekkend met de lat
  zondag 21 september 2014 @ 14:42:30 #293
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_144752463
is hun goal kleiner ofzo? :')
  zondag 21 september 2014 @ 14:42:58 #294
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144752483
Ik zou toch echt even een meetlint erbij pakken :')
pi_144752486
ROOOOOD
  zondag 21 september 2014 @ 14:43:17 #296
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_144752497
Cillessen haalt El Ahmadi onderuit.
  Forum Admin zondag 21 september 2014 @ 14:43:32 #297
35723 crew  GGMM
pi_144752509
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 14:43 schreef Merkie het volgende:
Cillessen haalt El Ahmadi onderuit.
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_144752515
Hoe frusterend is dit dan
pi_144752530
Kuttekoppen staan weer 0-1 achter hoor. :')
  zondag 21 september 2014 @ 14:44:35 #300
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_144752554
voetballen kan die knaap wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')