abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144692215
Amsterdam krijgt een WK 2020 wedstrijd. Dan moet de verbouwde Kuip toch ook al lang en breed af zijn? Konden die niet meebidden zolang de verbouwing nog niet was gestart?
pi_144692238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:04 schreef erik013 het volgende:
Amsterdam krijgt een WK 2020 wedstrijd. Dan moet de verbouwde Kuip toch ook al lang en breed af zijn? Konden die niet meebidden zolang de verbouwing nog niet was gestart?
Nee, er was geen warme kroket garantie.
pi_144692367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:04 schreef erik013 het volgende:
Is dat al zeker dan dat Amsterdam een wedstrijd krijgt toebedeeld?

Stadion Feijenoord kon niet meebidden omdat volgens mij nog niet duidelijk is hoe het nieuwe stadion er precies uit komt te zien (qua zitplaatsen en faciliteiten), de plannen zijn nog niet definitief volgens mij, en bovendien voldoen de renovatievarianten niet 100% aan de UEFA eisen (alleen het nieuwbouw gedeelte zal daaraan voldoen, de bestaande tribunes blijven zover ik weet in de renovatievarianten intact en deze voldoen niet aan de huidige UEFA eisen voor dergelijke wedstrijden).

Dus daarom zal dat zijn vermoed ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144692425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Stadion Feijenoord kon niet meebidden omdat volgens mij nog niet duidelijk is hoe het nieuwe stadion er precies uit komt te zien (qua zitplaatsen en faciliteiten), de plannen zijn nog niet definitief volgens mij, en bovendien voldoen de renovatievarianten niet 100% aan de UEFA eisen (alleen het nieuwbouw gedeelte zal daaraan voldoen, de bestaande tribunes blijven zover ik weet in de renovatievarianten intact en deze voldoen niet aan de huidige UEFA eisen voor dergelijke wedstrijden).

De Arena krijgt drie groepswedstrijden en een wedstrijd in de achtste finale
pi_144692502
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D Top-eis van Blatter?
pi_144692511
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
Abracadabra, tapate guarra!
pi_144692546
Bram van Polen. Wat een namen weer zeg. _O-

Die man wordt wekelijks uitgelachen door Zwolle supporters.

En De Leeuw manmanman, dat is ook niveautje Kolkka. Lager nog.
pi_144692615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, 3 groepswedstrijden en 1 achtste finale zelfs.
quote:

Ah ok. Jammer, was toch mooi geweest om in de 'beginjaren' van het vernieuwde stadion mooi te openen met een paar EK-wedstrijden.
pi_144692681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:21 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

:')
Dat dacht ik dus ook bij het bericht van Henrys en Slobeend
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_144692766
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef Henrys het volgende:
Zag zelf liever Terell Ondaan, was waarschijnlijk ook goedkoper dan Bilal.

Kazim heb ik nog hoop maar hij mag ondertussen wel wedstrijdfit zijn vind ik
Kom op, Ondaan is een leuk spelertje voor PEC ofzo, maar Bilal is in potentie echt een véél groter talent dan Ondaan. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144692819
Waar slaat die debiele Ondaanhype opeens op?

Laat hem eerst eens een heel seizoen OF twee seizoenen Eredivisievoetbal spelen. Hij speelde in 2012/13 geen enkele wedstrijd bij AZ. Hij speelde vorig seizoen drie potjes bij Telstar en toen pikte Willem II hem op.
pi_144692904
Ben er ontdaan van
pi_144693589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kom op, Ondaan is een leuk spelertje voor PEC ofzo
PEC? Je bedoelt de huidige nummer 2 van de eredivisie en de beker en supercup winnaar die afgelopen half jaar al 2 keer Ajax vernederde, wekelijks verzorgd goed voetbal speelt en afgelopen speelronde tussendoor PSV ook nog even versloeg? Zou een directe aanwinst zijn voor Feyenoord dan hoor, als ze dat ook weer eens willen ;)

Sorry, kon het ff niet laten :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:46:15 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144693669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:44 schreef erik013 het volgende:

[..]

PEC? Je bedoelt de huidige nummer 2 van de eredivisie en de beker en supercup winnaar die afgelopen half jaar al 2 keer Ajax vernederde, wekelijks verzorgd goed voetbal speelt en afgelopen speelronde tussendoor PSV ook nog even versloeg? Zou een directe aanwinst zijn voor Feyenoord dan hoor, als ze dat ook weer eens willen ;)

Sorry, kon het ff niet laten :P
Het PEC dat afgelopen seizoen ergens 12e eindigde. Dat PEC.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:51:06 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144693882
Fredsj gaf vandaag min of meer aan dat Manu wel een optie is voor in de spits zondag. Kazim is bijna fit dus kan nog geen 90 min.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144693951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kom op, Ondaan is een leuk spelertje voor PEC ofzo, maar Bilal is in potentie echt een véél groter talent dan Ondaan. :')
Huh, juist omdat Ondaan de fysieke capaciteiten heeft is hem de potentie aanrekenen juist logischer.
pi_144694030
Immers vraagteken voor Klassieker: "Zien hoe het gaat"

Het is nog maar de vraag of Feyenoord-trainer Fred Rutten komende zondag in de Klassieker tegen Ajax kan beschikken over Lex Immers. De middenvelder van de Rotterdammers kampt nog steeds met hamstringklachten. Dat heeft Rutten vrijdagmiddag op zijn perspraatje bevestigd.

Immers moest het Europa League-duel met Sevilla van afgelopen donderdag (2-0 verlies) ook al aan zich voorbij laten gaan. Hij bleef uit voorzorg achter in Rotterdam-Zuid. "We moeten de komende dagen zien hoe het met Lex gaat", sprak Rutten over de blonde oud-speler van ADO Den Haag.

Khalid Boulahrouz en Rodny Lopes Cabral zijn in ieder geval niet inzetbaar bij Feyenoord. Colin Kazim-Richards timmert aan de weg, maar is nog niet zeker van een basisplaats. "Colin komt eraan. Hij wordt steeds fitter, al heeft hij zelf aangegeven dat hij nog niet klaar is om negentig minuten lang te spelen op het niveau dat hij voor ogen heeft."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 14:55:51 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144694031
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:15 schreef Kerftminister het volgende:
Bram van Polen. Wat een namen weer zeg. _O-

Die man wordt wekelijks uitgelachen door Zwolle supporters.

En De Leeuw manmanman, dat is ook niveautje Kolkka. Lager nog.
Van Polengod wordt wekelijks uitgelachen? Bron? Prima back hoor.
De Leeuw is absoluut beter dan Te Vrede, maar goed, dat ben je al snel. Die goal van vorig jaar gezien? Totaal genot :9~
Goed, het is opportunistisch en het doet er verder totaal niet toe, want transferperiode is al gesloten. Maar toch denk ik dat bepaalde Eredivisiespelers meer toevoegen dan een Wilkshire, Boulahrouz en Te Vrede.
pi_144694063
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Het PEC dat afgelopen seizoen ergens 12e eindigde. Dat PEC.
Nou ja, als je mocht kiezen:

Ajax met 5-1 vernederen
De KNVB beker pakken
Europees voetbal halen
Nog een keer Ajax vernederen als seizoens-opertje
Een leuke onderzetter voor de beker erbij

of

3 keer op rij verliezen van Ajax
Weer geen prijs
Een bij voorbaat bijna kansloze CL-voorronde

12e worden is natuurlijk Feyenoord-onwaardig maar de andere zaken compenseren dat toch wel? ;)
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:58:13 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144694115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ajax met 5-1 vernederen
De KNVB beker pakken
Europees voetbal halen

of

Weer geen prijs

12e worden is natuurlijk Feyenoord-onwaardig maar de andere zaken compenseren dat toch wel? ;)
Nope. Dan zou ik toch echt kiezen voor die tweede plek. De 10e plek een aantal jaar geleden was een van de grootste horror-seizoenen die Feyenoord ooit gekend heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144694116
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Van Polengod wordt wekelijks uitgelachen? Bron? Prima back hoor.
De Leeuw is absoluut beter dan Te Vrede, maar goed, dat ben je al snel. Die goal van vorig jaar gezien? Totaal genot :9~
Goed, het is opportunistisch en het doet er verder totaal niet toe, want transferperiode is al gesloten. Maar toch denk ik dat bepaalde Eredivisiespelers meer toevoegen dan een Wilkshire, Boulahrouz en Te Vrede.
Gevalletjes die nog minder zijn dan een Vormer en Goossens, die hebben het hier ook niet gered.
pi_144694129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ajax met 5-1 vernederen
De KNVB beker pakken
Europees voetbal halen

of

Weer geen prijs

Nee.
pi_144694444
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Nope. Dan zou ik toch echt kiezen voor die tweede plek. De 10e plek een aantal jaar geleden was een van de grootste horror-seizoenen die Feyenoord ooit gekend heeft.
Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoen ;) In principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.

Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 15:09:42 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144694455
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gevalletjes die nog minder zijn dan een Vormer en Goossens, die hebben het hier ook niet gered.
Omdat ze bij PEC en Groningen spelen?
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:10:52 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144694493
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoen ;) In principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.

Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
Nee, kneus. Het levert je niet hetzelfde op aangezien een club als Feyenoord enorme imagoschade lijdt als het een keer 12e wordt.

Waarom ga ik nog op deze mongool in :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')