abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:33:55 #251
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144687884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef Henrys het volgende:
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml

[..]

Afrikaanse genen _O_
Manu klein?
pi_144687892
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Manu klein?
Hij is 1,73 en Schaken 1,72
  vrijdag 19 september 2014 @ 11:36:07 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144687931
Wat voor genen heeft Schaken dan? Die wordt bij elk schouderduwtje kinderlijk eenvoudig aan de kant gezet :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:37:01 #254
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144687956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij is 1,73 en Schaken 1,72
Ik zie het nu ook ja, hij komt groter over dan hij is kennelijk.
pi_144687974
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij Feyenoord en andere Nederlandse clubs geilen ze op kleine spelers.
Daar is Spanje 15 keer achter elkaar wereldkampioen mee geworden, dus zo belangrijk is dat nou ook weer niet.
pi_144687993
Lengte is geen directe factor hoor.
pi_144687997
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef Henrys het volgende:
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml

[..]

Afrikaanse genen _O_
Klinkt als doping. Verander manu voor willekeurige wielrenner en de kranten schreeuwen moord en brand.
pi_144688016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef Henrys het volgende:

[..]

Je kon echt tegen Sevilla zien dat we echt lengte te kort kwamen. Een voorhoede met twee spelers van 1,72 en dan nog hoge ballen geven :{
Ja dat snap ik ook niet.. er zit iets niet goed in de Nederlandse jeugdopleidingen. Types als BMI, De Vrij en Van Beek zijn dan wel iets langer, over het algemeen zijn het toch de dwergen die het meest worden gescout dor clubs. Ik begrijp dat niet zo goed.. Het is niet iets nieuws. Ik herinner me nog vaag een potje van Feyenoord tegen Spartak Moskou.. die hadden allemaal lange, fysiek sterke spelers. Daarbij vergeleken was Feyenoord een bierelftal met een allegaartje aan dwergen.
pi_144688046
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Daar is Spanje 15 keer achter elkaar wereldkampioen mee geworden, dus zo belangrijk is dat nou ook weer niet.
Ja, maar die zijn dan ook ongelofelijk technisch.. Als je een dwerg hebt die er ook nog eens vrij weinig van kan dan kom je terecht bij een club als Feyenoord
pi_144688048
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook niet.. er zit iets niet goed in de Nederlandse jeugdopleidingen. Types als BMI, De Vrij en Van Beek zijn dan wel iets langer, over het algemeen zijn het toch de dwergen die het meest worden gescout dor clubs. Ik begrijp dat niet zo goed.. Het is niet iets nieuws. Ik herinner me nog vaag een potje van Feyenoord tegen Spartak Moskou.. die hadden allemaal lange, fysiek sterke spelers. Daarbij vergeleken was Feyenoord een bierelftal met een allegaartje aan dwergen.
Gaan scouten op lengte :') Mijn god wat achterlijk weer. Het is geen basketbal hoor.
pi_144688078
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:40 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn dan ook ongelofelijk technisch.. Als je een dwerg hebt die er ook nog eens vrij weinig van kan dan kom je terecht bij een club als Feyenoord
Ah ja, vandaar dat zo ongeveer iedere topclub in europa begint te kwijlen bij de naam varkenoord.
pi_144688080
Zat toch zo'n speler van 1,55 in de jeugd? A of B team weet niet meer
pi_144688088
Falcao is 176 en er zijn bijna geen spelers die beter zijn dan hij in de lucht.
Tim Cahill, 175, same story.
Nederlandse VI kijker logica, kapot dom.
pi_144688195
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:42 schreef RetRy32 het volgende:
Falcao is 176 en er zijn bijna geen spelers die beter zijn dan hij in de lucht.
Tim Cahill, 175, same story.
Nederlandse VI kijker logica, kapot dom.
Wanneer zij ingesloten worden door verdedigers van 1m95 (die ook technisch begaafd zijn) hebben ze echter wel gelijk een nadeel.

Je hebt technisch vaardige grote en kleine spelers. Zou toch liever Zlatan in de spits hebben dan Rooney, om maar wat te noemen. Dan heb je techniek, maar ook kracht en lengte. En ik ben het wel met hierboven eens dat Feyenoord iets meer lengte zou kunnen gebruiken.

Maar dat is overigens geen oplossing voor de huidige probleempjes. Sevilla was gewoon een klasse beter, daar had een basketball elftal ook geen verandering in gebracht. Die vrije trappen waren gewoon heel goed ingestudeerd en getimed.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 11:52:17 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144688315
We kunnen nu wel concluderen dat Van Geel een selectie bij elkaar heeft gekregen die uit evenwicht is. Middenveld is overvol, verdediging is Feyenoord onwaardig en geen fatsoenlijke spits.

Ipv Wilkshire, Boulah, El Ahmadi (twijfelgeval door hoge salaris en al genoeg middenvelders) Bilal en Kazim had ik als groot voetbalkenner maar helaas geen TD ( :') ) Van Polen (of Van Anholt), Botteghin, Botaka en De Leeuw gehaald. Van Polen werd wel eens belachelijk gemaakt bij VI maar is een hele degelijke back. Botteghin ben ik fan van, sterke verdediger. Botaka heeft evenveel talent als Bilal maar is veel goedkoper en linksbuiten. De Leeuw is een prima Eredivisiespits, heel compleet maar die debiele vd Looi houdt hem op de bank.

Goed, nu mogen jullie me uitlachen.
pi_144688480
Zag zelf liever Terell Ondaan, was waarschijnlijk ook goedkoper dan Bilal.

Kazim heb ik nog hoop maar hij mag ondertussen wel wedstrijdfit zijn vind ik
pi_144688522
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef Henrys het volgende:

Toen ik dit zei tijdens het aantrekken van Bilal zat iedereen dom te doen richting mij.

En hoe kan je wedstrijdfit zijn zonder wedstrijden?
pi_144688572
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:59 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Toen ik dit zei tijdens het aantrekken van Bilal zat iedereen dom te doen richting mij.

En hoe kan je wedstrijdfit zijn zonder wedstrijden?
Hij is al sinds 15 augustus bij ons. Genoeg tijd om zijn condititie op pijl te brengen en dat kan ook zonder wedstrijden.
pi_144688656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:01 schreef Henrys het volgende:

[..]

Hij is al sinds 15 augustus bij ons. Genoeg tijd om zijn condititie op pijl te brengen en dat kan ook zonder wedstrijden.
Conditie op peil =/= wedstrijdfit.
pi_144688820
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat Van Geel een selectie bij elkaar heeft gekregen die uit evenwicht is. Middenveld is overvol, verdediging is Feyenoord onwaardig en geen fatsoenlijke spits.

Ipv Wilkshire, Boulah, El Ahmadi (twijfelgeval door hoge salaris en al genoeg middenvelders) Bilal en Kazim had ik als groot voetbalkenner maar helaas geen TD ( :') ) Van Polen (of Van Anholt), Botteghin, Botaka en De Leeuw gehaald. Van Polen werd wel eens belachelijk gemaakt bij VI maar is een hele degelijke back. Botteghin ben ik fan van, sterke verdediger. Botaka heeft evenveel talent als Bilal maar is veel goedkoper en linksbuiten. De Leeuw is een prima Eredivisiespits, heel compleet maar die debiele vd Looi houdt hem op de bank.

Goed, nu mogen jullie me uitlachen.
quote:

We hadden ook Robert Mühren & Ruud Boymans moeten halen, dat zijn tenminste echte spitsen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144688892
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:04 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

Conditie op peil =/= wedstrijdfit.
Mja, ik snap wat je bedoelt, je hebt die wedstrijden nodig voor de laatste stapjes, maar Kazim komt nog niet eens in de buurt van de basisconditie die je daarvoor nodig hebt. Het is echt nog een kwestie van conditie op peil brengen, wat je gewoon zelf zou moeten kunnen onderhouden.
pi_144689074
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

[..]

We hadden ook Robert Mühren & Ruud Boymans moeten halen, dat zijn tenminste echte spitsen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
:')
pi_144689675
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Logisch, gezien het voetbal dat we in Nederland graag spelen en zien. Ook bij Spanje en Barcelona is dat al jaren zo. De meeste grote beren en slungels zijn technisch gezien gewoon niet zo goed. Minder wendbaar, minder snel ook. En als wij het ervoor kozen om landen als Rusland of een Noord-Afrikaans land d.m.v.van fysiek spel te proberen te verslaan dan lagen we er snel uit. ;) Misschien zijn 'wij' dan wel langer, maar niet sterker.
pi_144689736
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:42 schreef Henrys het volgende:
Zat toch zo'n speler van 1,55 in de jeugd? A of B team weet niet meer
Van hoe oud? Want Clasie werd 'zelfs' met z'n 1.70 ofzo al te klein bevonden in eerste instantie.
En Messi was ook nauwelijks 1.60, totdat ze hem bij Barcelona groeihormonen gaven.
pi_144689780
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:36 schreef Caland het volgende:
Wat voor genen heeft Schaken dan?
Reservebankgenen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2014 12:47:33 ]
pi_144692215
Amsterdam krijgt een WK 2020 wedstrijd. Dan moet de verbouwde Kuip toch ook al lang en breed af zijn? Konden die niet meebidden zolang de verbouwing nog niet was gestart?
pi_144692238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:04 schreef erik013 het volgende:
Amsterdam krijgt een WK 2020 wedstrijd. Dan moet de verbouwde Kuip toch ook al lang en breed af zijn? Konden die niet meebidden zolang de verbouwing nog niet was gestart?
Nee, er was geen warme kroket garantie.
pi_144692367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:04 schreef erik013 het volgende:
Is dat al zeker dan dat Amsterdam een wedstrijd krijgt toebedeeld?

Stadion Feijenoord kon niet meebidden omdat volgens mij nog niet duidelijk is hoe het nieuwe stadion er precies uit komt te zien (qua zitplaatsen en faciliteiten), de plannen zijn nog niet definitief volgens mij, en bovendien voldoen de renovatievarianten niet 100% aan de UEFA eisen (alleen het nieuwbouw gedeelte zal daaraan voldoen, de bestaande tribunes blijven zover ik weet in de renovatievarianten intact en deze voldoen niet aan de huidige UEFA eisen voor dergelijke wedstrijden).

Dus daarom zal dat zijn vermoed ik.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144692425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Stadion Feijenoord kon niet meebidden omdat volgens mij nog niet duidelijk is hoe het nieuwe stadion er precies uit komt te zien (qua zitplaatsen en faciliteiten), de plannen zijn nog niet definitief volgens mij, en bovendien voldoen de renovatievarianten niet 100% aan de UEFA eisen (alleen het nieuwbouw gedeelte zal daaraan voldoen, de bestaande tribunes blijven zover ik weet in de renovatievarianten intact en deze voldoen niet aan de huidige UEFA eisen voor dergelijke wedstrijden).

De Arena krijgt drie groepswedstrijden en een wedstrijd in de achtste finale
pi_144692502
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D Top-eis van Blatter?
pi_144692511
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O-
Abracadabra, tapate guarra!
pi_144692546
Bram van Polen. Wat een namen weer zeg. _O-

Die man wordt wekelijks uitgelachen door Zwolle supporters.

En De Leeuw manmanman, dat is ook niveautje Kolkka. Lager nog.
pi_144692615
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, 3 groepswedstrijden en 1 achtste finale zelfs.
quote:

Ah ok. Jammer, was toch mooi geweest om in de 'beginjaren' van het vernieuwde stadion mooi te openen met een paar EK-wedstrijden.
pi_144692681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 12:21 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

:')
Dat dacht ik dus ook bij het bericht van Henrys en Slobeend
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_144692766
quote:

Kom op, Ondaan is een leuk spelertje voor PEC ofzo, maar Bilal is in potentie echt een véél groter talent dan Ondaan. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_144692819
Waar slaat die debiele Ondaanhype opeens op?

Laat hem eerst eens een heel seizoen OF twee seizoenen Eredivisievoetbal spelen. Hij speelde in 2012/13 geen enkele wedstrijd bij AZ. Hij speelde vorig seizoen drie potjes bij Telstar en toen pikte Willem II hem op.
pi_144692904
Ben er ontdaan van
pi_144693589
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kom op, Ondaan is een leuk spelertje voor PEC ofzo
PEC? Je bedoelt de huidige nummer 2 van de eredivisie en de beker en supercup winnaar die afgelopen half jaar al 2 keer Ajax vernederde, wekelijks verzorgd goed voetbal speelt en afgelopen speelronde tussendoor PSV ook nog even versloeg? Zou een directe aanwinst zijn voor Feyenoord dan hoor, als ze dat ook weer eens willen ;)

Sorry, kon het ff niet laten :P
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:46:15 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144693669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:44 schreef erik013 het volgende:

[..]

PEC? Je bedoelt de huidige nummer 2 van de eredivisie en de beker en supercup winnaar die afgelopen half jaar al 2 keer Ajax vernederde, wekelijks verzorgd goed voetbal speelt en afgelopen speelronde tussendoor PSV ook nog even versloeg? Zou een directe aanwinst zijn voor Feyenoord dan hoor, als ze dat ook weer eens willen ;)

Sorry, kon het ff niet laten :P
Het PEC dat afgelopen seizoen ergens 12e eindigde. Dat PEC.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:51:06 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144693882
Fredsj gaf vandaag min of meer aan dat Manu wel een optie is voor in de spits zondag. Kazim is bijna fit dus kan nog geen 90 min.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144693951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Kom op, Ondaan is een leuk spelertje voor PEC ofzo, maar Bilal is in potentie echt een véél groter talent dan Ondaan. :')
Huh, juist omdat Ondaan de fysieke capaciteiten heeft is hem de potentie aanrekenen juist logischer.
pi_144694030
Immers vraagteken voor Klassieker: "Zien hoe het gaat"

Het is nog maar de vraag of Feyenoord-trainer Fred Rutten komende zondag in de Klassieker tegen Ajax kan beschikken over Lex Immers. De middenvelder van de Rotterdammers kampt nog steeds met hamstringklachten. Dat heeft Rutten vrijdagmiddag op zijn perspraatje bevestigd.

Immers moest het Europa League-duel met Sevilla van afgelopen donderdag (2-0 verlies) ook al aan zich voorbij laten gaan. Hij bleef uit voorzorg achter in Rotterdam-Zuid. "We moeten de komende dagen zien hoe het met Lex gaat", sprak Rutten over de blonde oud-speler van ADO Den Haag.

Khalid Boulahrouz en Rodny Lopes Cabral zijn in ieder geval niet inzetbaar bij Feyenoord. Colin Kazim-Richards timmert aan de weg, maar is nog niet zeker van een basisplaats. "Colin komt eraan. Hij wordt steeds fitter, al heeft hij zelf aangegeven dat hij nog niet klaar is om negentig minuten lang te spelen op het niveau dat hij voor ogen heeft."
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 14:55:51 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144694031
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:15 schreef Kerftminister het volgende:
Bram van Polen. Wat een namen weer zeg. _O-

Die man wordt wekelijks uitgelachen door Zwolle supporters.

En De Leeuw manmanman, dat is ook niveautje Kolkka. Lager nog.
Van Polengod wordt wekelijks uitgelachen? Bron? Prima back hoor.
De Leeuw is absoluut beter dan Te Vrede, maar goed, dat ben je al snel. Die goal van vorig jaar gezien? Totaal genot :9~
Goed, het is opportunistisch en het doet er verder totaal niet toe, want transferperiode is al gesloten. Maar toch denk ik dat bepaalde Eredivisiespelers meer toevoegen dan een Wilkshire, Boulahrouz en Te Vrede.
pi_144694063
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Het PEC dat afgelopen seizoen ergens 12e eindigde. Dat PEC.
Nou ja, als je mocht kiezen:

Ajax met 5-1 vernederen
De KNVB beker pakken
Europees voetbal halen
Nog een keer Ajax vernederen als seizoens-opertje
Een leuke onderzetter voor de beker erbij

of

3 keer op rij verliezen van Ajax
Weer geen prijs
Een bij voorbaat bijna kansloze CL-voorronde

12e worden is natuurlijk Feyenoord-onwaardig maar de andere zaken compenseren dat toch wel? ;)
  vrijdag 19 september 2014 @ 14:58:13 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144694115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ajax met 5-1 vernederen
De KNVB beker pakken
Europees voetbal halen

of

Weer geen prijs

12e worden is natuurlijk Feyenoord-onwaardig maar de andere zaken compenseren dat toch wel? ;)
Nope. Dan zou ik toch echt kiezen voor die tweede plek. De 10e plek een aantal jaar geleden was een van de grootste horror-seizoenen die Feyenoord ooit gekend heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144694116
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:55 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Van Polengod wordt wekelijks uitgelachen? Bron? Prima back hoor.
De Leeuw is absoluut beter dan Te Vrede, maar goed, dat ben je al snel. Die goal van vorig jaar gezien? Totaal genot :9~
Goed, het is opportunistisch en het doet er verder totaal niet toe, want transferperiode is al gesloten. Maar toch denk ik dat bepaalde Eredivisiespelers meer toevoegen dan een Wilkshire, Boulahrouz en Te Vrede.
Gevalletjes die nog minder zijn dan een Vormer en Goossens, die hebben het hier ook niet gered.
pi_144694129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:56 schreef erik013 het volgende:

[..]

Ajax met 5-1 vernederen
De KNVB beker pakken
Europees voetbal halen

of

Weer geen prijs

Nee.
pi_144694444
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Nope. Dan zou ik toch echt kiezen voor die tweede plek. De 10e plek een aantal jaar geleden was een van de grootste horror-seizoenen die Feyenoord ooit gekend heeft.
Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoen ;) In principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.

Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
  Moderator vrijdag 19 september 2014 @ 15:09:42 #299
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_144694455
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gevalletjes die nog minder zijn dan een Vormer en Goossens, die hebben het hier ook niet gered.
Omdat ze bij PEC en Groningen spelen?
  vrijdag 19 september 2014 @ 15:10:52 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144694493
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef erik013 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoen ;) In principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.

Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
Nee, kneus. Het levert je niet hetzelfde op aangezien een club als Feyenoord enorme imagoschade lijdt als het een keer 12e wordt.

Waarom ga ik nog op deze mongool in :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')