Manu klein?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef Henrys het volgende:
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml
[..]
Afrikaanse genen![]()
Daar is Spanje 15 keer achter elkaar wereldkampioen mee geworden, dus zo belangrijk is dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en andere Nederlandse clubs geilen ze op kleine spelers.
Klinkt als doping. Verander manu voor willekeurige wielrenner en de kranten schreeuwen moord en brand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef Henrys het volgende:
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml
[..]
Afrikaanse genen![]()
Ja dat snap ik ook niet.. er zit iets niet goed in de Nederlandse jeugdopleidingen. Types als BMI, De Vrij en Van Beek zijn dan wel iets langer, over het algemeen zijn het toch de dwergen die het meest worden gescout dor clubs. Ik begrijp dat niet zo goed.. Het is niet iets nieuws. Ik herinner me nog vaag een potje van Feyenoord tegen Spartak Moskou.. die hadden allemaal lange, fysiek sterke spelers. Daarbij vergeleken was Feyenoord een bierelftal met een allegaartje aan dwergen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je kon echt tegen Sevilla zien dat we echt lengte te kort kwamen. Een voorhoede met twee spelers van 1,72 en dan nog hoge ballen geven
Ja, maar die zijn dan ook ongelofelijk technisch.. Als je een dwerg hebt die er ook nog eens vrij weinig van kan dan kom je terecht bij een club als Feyenoordquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daar is Spanje 15 keer achter elkaar wereldkampioen mee geworden, dus zo belangrijk is dat nou ook weer niet.
Gaan scouten op lengtequote:Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet.. er zit iets niet goed in de Nederlandse jeugdopleidingen. Types als BMI, De Vrij en Van Beek zijn dan wel iets langer, over het algemeen zijn het toch de dwergen die het meest worden gescout dor clubs. Ik begrijp dat niet zo goed.. Het is niet iets nieuws. Ik herinner me nog vaag een potje van Feyenoord tegen Spartak Moskou.. die hadden allemaal lange, fysiek sterke spelers. Daarbij vergeleken was Feyenoord een bierelftal met een allegaartje aan dwergen.
Ah ja, vandaar dat zo ongeveer iedere topclub in europa begint te kwijlen bij de naam varkenoord.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn dan ook ongelofelijk technisch.. Als je een dwerg hebt die er ook nog eens vrij weinig van kan dan kom je terecht bij een club als Feyenoord
Wanneer zij ingesloten worden door verdedigers van 1m95 (die ook technisch begaafd zijn) hebben ze echter wel gelijk een nadeel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:42 schreef RetRy32 het volgende:
Falcao is 176 en er zijn bijna geen spelers die beter zijn dan hij in de lucht.
Tim Cahill, 175, same story.
Nederlandse VI kijker logica, kapot dom.
Toen ik dit zei tijdens het aantrekken van Bilal zat iedereen dom te doen richting mij.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef Henrys het volgende:
Zag zelf liever Terell Ondaan, was waarschijnlijk ook goedkoper dan Bilal.
Kazim heb ik nog hoop maar hij mag ondertussen wel wedstrijdfit zijn vind ik
Hij is al sinds 15 augustus bij ons. Genoeg tijd om zijn condititie op pijl te brengen en dat kan ook zonder wedstrijden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:59 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Toen ik dit zei tijdens het aantrekken van Bilal zat iedereen dom te doen richting mij.
En hoe kan je wedstrijdfit zijn zonder wedstrijden?
Conditie op peil =/= wedstrijdfit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is al sinds 15 augustus bij ons. Genoeg tijd om zijn condititie op pijl te brengen en dat kan ook zonder wedstrijden.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:52 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen nu wel concluderen dat Van Geel een selectie bij elkaar heeft gekregen die uit evenwicht is. Middenveld is overvol, verdediging is Feyenoord onwaardig en geen fatsoenlijke spits.
Ipv Wilkshire, Boulah, El Ahmadi (twijfelgeval door hoge salaris en al genoeg middenvelders) Bilal en Kazim had ik als groot voetbalkenner maar helaas geen TD () Van Polen (of Van Anholt), Botteghin, Botaka en De Leeuw gehaald. Van Polen werd wel eens belachelijk gemaakt bij VI maar is een hele degelijke back. Botteghin ben ik fan van, sterke verdediger. Botaka heeft evenveel talent als Bilal maar is veel goedkoper en linksbuiten. De Leeuw is een prima Eredivisiespits, heel compleet maar die debiele vd Looi houdt hem op de bank.
Goed, nu mogen jullie me uitlachen.
We hadden ook Robert Mühren & Ruud Boymans moeten halen, dat zijn tenminste echte spitsenquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:58 schreef Henrys het volgende:
Zag zelf liever Terell Ondaan, was waarschijnlijk ook goedkoper dan Bilal.
Kazim heb ik nog hoop maar hij mag ondertussen wel wedstrijdfit zijn vind ik
Mja, ik snap wat je bedoelt, je hebt die wedstrijden nodig voor de laatste stapjes, maar Kazim komt nog niet eens in de buurt van de basisconditie die je daarvoor nodig hebt. Het is echt nog een kwestie van conditie op peil brengen, wat je gewoon zelf zou moeten kunnen onderhouden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:04 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Conditie op peil =/= wedstrijdfit.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
We hadden ook Robert Mühren & Ruud Boymans moeten halen, dat zijn tenminste echte spitsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Logisch, gezien het voetbal dat we in Nederland graag spelen en zien. Ook bij Spanje en Barcelona is dat al jaren zo. De meeste grote beren en slungels zijn technisch gezien gewoon niet zo goed. Minder wendbaar, minder snel ook. En als wij het ervoor kozen om landen als Rusland of een Noord-Afrikaans land d.m.v.van fysiek spel te proberen te verslaan dan lagen we er snel uit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet.. er zit iets niet goed in de Nederlandse jeugdopleidingen. Types als BMI, De Vrij en Van Beek zijn dan wel iets langer, over het algemeen zijn het toch de dwergen die het meest worden gescout dor clubs. Ik begrijp dat niet zo goed.. Het is niet iets nieuws. Ik herinner me nog vaag een potje van Feyenoord tegen Spartak Moskou.. die hadden allemaal lange, fysiek sterke spelers. Daarbij vergeleken was Feyenoord een bierelftal met een allegaartje aan dwergen.
Van hoe oud? Want Clasie werd 'zelfs' met z'n 1.70 ofzo al te klein bevonden in eerste instantie.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:42 schreef Henrys het volgende:
Zat toch zo'n speler van 1,55 in de jeugd? A of B team weet niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |