abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144685387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:46 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Als je er een beetje achter gaat staan merk je vaak dat ze haast gaan maken meer druk gaan zetten etc als het publiek gelaten is worden de spelers dat vaak ook en omgekeerd en dat is zonde tijdens topwedstrijden die mooi zijn om de beleving
Jahoor, lekker 'Jagen, jagen. jagen' gaan roepen :') Het is toch te triest voor woorden dat je niet gemotiveerd zou zijn wanneer je voor godverdomme 50.000 mensen speelt.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:48:06 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Jij prefereert complete stilte? Want ik heb het niet eens perse over zingen he.
Als er op het veld geen fuck gebeurt dan hoeft dat op de tribunes ook niet zo nodig nee. Wat is er mis met stilte? Dat maakt de sfeer in de Kuip juist zo mooi, van het één op het andere moment kan dat omslaan, iets wat de spelers dan ook direct merken.

Alles beter dan 90 minuten heel monotoon liedjes opdrammen (voornamelijk over zichzelf) ongeacht wat er op het veld gaande is zoals je bijvoorbeeld bij Ajax ziet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685418
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Als er op het veld geen fuck gebeurt dan hoeft dat op de tribunes ook niet zo nodig nee. Wat is er mis met stilte? Dat maakt de sfeer in de Kuip juist zo mooi, van het één op het andere moment kan dat omslaan, iets wat de spelers dan ook direct merken.

Alles beter dan 90 minuten heel monotoon liedjes opdrammen (voornamelijk over zichzelf) ongeacht wat er op het veld gaande is zoals je bijvoorbeeld bij Ajax ziet.
Eens.
pi_144685425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:47 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jahoor, lekker 'Jagen, jagen. jagen' gaan roepen :') Het is toch te triest voor woorden dat je niet gemotiveerd zou zijn wanneer je voor godverdomme 50.000 mensen speelt.
Is ook triest, maar het is nou eenmaal het geval bij deze generatie voetballers die vooraf meer bezig zijn met bedenken hoe ze gaan juichen dan op doel schieten
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144685428
quote:

[..]

QFT
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:49:52 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685434
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:46 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Als je er een beetje achter gaat staan merk je vaak dat ze haast gaan maken meer druk gaan zetten etc als het publiek gelaten is worden de spelers dat vaak ook en omgekeerd en dat is zonde tijdens topwedstrijden die mooi zijn om de beleving
Ik merk juist eerder dat er dan meer fouten worden gemaakt als het publiek op de meest ongepast momenten jagen gaat roepen _O- :')

Maar in een voetbalstadion zitten er nou eenmaal heel veel mensen die eigenlijk niet zoveel verstand van voetbal hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685449
quote:

[..]

Wat er mis is met stilte? Nahja ik snap het soms tuurlijk ook wel, maar wanneer het 80 minuten stil is is dat niet bepaald een klassieker beleving. Vorig jaar sloeg het dus ook niet om
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:51:45 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:50 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Wat er mis is met stilte? Nahja ik snap het soms tuurlijk ook wel, maar wanneer het 80 minuten stil is is dat niet bepaald een klassieker beleving. Vorig jaar sloeg het dus ook niet om
Klopt. Want er gebeurde gewoon geen fuck op het veld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685496
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik merk juist eerder dat er dan meer fouten worden gemaakt als het publiek op de meest ongepast momenten jagen gaat roepen _O- :')

Maar in een voetbalstadion zitten er nou eenmaal heel veel mensen die eigenlijk niet zoveel verstand van voetbal hebben.
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens
pi_144685658
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)d-van-het-jaar.dhtml
Moet altijd zo lachen om dit stumpertje _O- een cl wedstrijd belangenrijker vinden dan een Feyenoord - Ajax. Het failliet van Ajax :N
pi_144685970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)d-van-het-jaar.dhtml
Moet altijd zo lachen om dit stumpertje _O- een cl wedstrijd belangenrijker vinden dan een Feyenoord - Ajax. Het failliet van Ajax :N
Hij heeft feitelijk gezien toch gewoon gelijk? Hij zegt toch gewoon dat het best een mooie wedstrijd is, maar geef je hem ongelijk als ie tegen Zlatan of Messi spelen toch net iets bijzonderder vindt dan tegenover Immers en Te Vrede staan? Alleen zo'n minderwaardige opmerking als: "voor hen is het wedstrijd van het jaar" er achteraan is dan weer triest. Daarmee beledigt die ook z'n eigen supporters, want bij Ajax vinden veel supporters dat ook net zo.
pi_144686168
Het gaat er niet om wie er op het veld staan voor Feyenoord of ajax, maar het gaat om de wedstrijd opzich, en ja dat is belangerijker dan een of ander gaar tyfus kut cl wedstrijdje
pi_144686177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:12 schreef erik013 het volgende:

[..]

Hij heeft feitelijk gezien toch gewoon gelijk? Hij zegt toch gewoon dat het best een mooie wedstrijd is, maar geef je hem ongelijk als ie tegen Zlatan of Messi spelen toch net iets bijzonderder vindt dan tegenover Immers en Te Vrede staan? Alleen zo'n minderwaardige opmerking als: "voor hen is het wedstrijd van het jaar" er achteraan is dan weer triest. Daarmee beledigt die ook z'n eigen supporters, want bij Ajax vinden veel supporters dat ook net zo.
Hear hear.
pi_144686219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:12 schreef erik013 het volgende:

[..]

Als je een petitie op zou stellen met 5-0 verliezen in de Kuip of 0-5 verliezen in de ArenA tegen PSG weet ik wel wat eruit komt ja :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144686682
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als je een petitie op zou stellen met 5-0 verliezen in de Kuip of 0-5 verliezen in de ArenA tegen PSG weet ik wel wat eruit komt ja :P
En dat maakt voetbal juist mooi. Dat van de ene club verliezen (of winnen) veel meer emoties losmaakt dan van de andere club, waar je eigenlijk totaal niets mee of tegen hebt. Zou maar saai zijn als alle wedstrijden tegen tegenstanders waren die je eigenlijk totaal niet boeien.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hear hear.
Daarnaast is de Klassieker natuurlijk voor een deel kapot gemaakt door enkele idioten (maar vooral door nog dommere idioten die vervolgens dan maar iedereen over 1 kam scheren en een klein groepje het laten verpesten voor de rest... Voetbalsupporters mag je opeens wél als groep straffen volgens vriend Aboutaleb. Tenzij het een Marokkaanse club zou zijn natuurlijk, dan ligt het toch anders en is het uiteraard discriminatie)

Zo'n Klaassen heeft dus nog nooit een Klassieker met uitsupporters erbij gespeeld, dus die wedstrijd is al een stukje minder spannend dan 'vroeger'. Zeker als het dan ook nog eens vaak enorme baggerwedstrijden zijn.
pi_144686788
Ah joh die Klaassen probeert gewoon een beetje populair te doen voor de ajaxfans. Net als Kazim-Kazan met zijn 020 opmerking hetzelfde probeert te doen. Beetje zielig maar ach.
pi_144687274
quote:
Ruben Schaken vindt het onverstandig dat Feyenoord al in een vroeg stadium de wens heeft uitgesproken om mee te doen om het kampioenschap. De Rotterdammers moeten de ene na de andere nederlaag verwerken en aanstaande zondag komt ook nog aartsrivaal Ajax op bezoek.

”Het is niet slim om in zo'n vroeg stadium iets over de titel te zeggen”, aldus de aanvaller tegenover Metro. ”Als groep staan we er weliswaar achter en geloven we erin, maar we moeten dat soort dingen nog niet gaan roepen. Er is een flink aantal nieuwe spelers en we moeten eerst nog een echt team worden. Ik merk dat het op trainingen steeds beter gaat, al valt er nog genoeg te sleutelen aan vastigheden. Inmiddels hebben we een aardige achterstand opgelopen in de Eredivisie.”

''We zijn nu nog geen kampioensploeg, daar moeten we eerlijk in zijn. Door over de titel te praten leg je jezelf een enorme druk op, waarom zou je dat doen? Ik ga er niet van uit hoor, maar stel dat we er na tien wedstrijden nog steeds niet goed voor staan. Dan roept iedereen: Feyenoord wilde toch kampioen worden, hahaha, kijk waar ze nu staan!''

Ondanks de matige start van het verse seizoen heeft Schaken vertrouwen in de komende weken. ”Verliezen tegen Ajax zou verschrikkelijk zijn, dan kunnen we bij wijze van spreken weer opnieuw beginnen. Maar vergeet niet dat we vorig seizoen ook heel slecht begonnen. Ik weet zeker dat we straks weer een goede serie kunnen neerzetten. De wedstrijd tegen Ajax is een mooi moment om daarmee te beginnen.”
Eerst ging hij nog mondjes snoeren :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144687284
quote:
Feyenoord is trots op de wijze waarop het elftal van trainer Fred Rutten donderdagavond is gesteund in de uitwedstrijd tegen Sevilla FC door de ruim 800 meegereisde supporters, en de wijze waarop zij zich in en rondom het stadion hebben gedragen. De supporters hebben meegewerkt aan diverse regelingen die voor deze wedstrijd van kracht waren en steunden de ploeg vanuit het bezoekersvak in het Ramón Sánchez Pizjuán stadion op positieve wijze. Feyenoord heeft na afloop zowel van de UEFA als Sevilla FC complimenten gekregen over het meegereisde publiek.

De wedstrijd tussen Sevilla FC en Feyenoord is zonder noemenswaardige incidenten verlopen. Wel kreeg een groep van circa 400 Feyenoord-supporters die voorafgaand aan de wedstrijd door de Spaanse politie naar het stadion werd begeleid, te maken met buitensporig en hardhandig optreden van de politie. Desondanks heeft deze groep in het stadion snel de knop omgezet en stond evenals de overige Feyenoord-supporters als een man achter de ploeg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144687358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die vent ergert mij.. valt me nog mee dat hij niet iets zei van 'jammer dat die 2e goal viel want ik had het nog moeten zien als het verlenging was geworden'
pi_144687403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef Multiply het volgende:
Ah joh die Klaassen probeert gewoon een beetje populair te doen voor de ajaxfans. Net als Kazim-Kazan met zijn 020 opmerking hetzelfde probeert te doen. Beetje zielig maar ach.
Nou ja, z'n verhaaltje was verder toch niet zo heel gek? Op die ene zielige opmerking na dan, die overigens wel werkt. In dat psychologische oorlogje voeren voor een wedstrijd, zijn die jongens van Ajax al jaren veel beter dan die bij Feyenoord. Als er al een keer iets negatiefs gezegd wordt, dan zijn het opmerkingen zoals die van Pellé richting Jan-Joost Van Gangelen of Guidetti die tweet dat ie 020 2 keer wil zien verliezen deze week. Zo niet-subtiel en zo gefrustreerd :') En dat waren dan 2 buitenstaanders. Zo'n De Vrij of Boetius is gewoon misschien te aardig

Maar zoals ik al zei: hij zegt niet dat ie het GEEN bijzondere wedstrijd vindt, hij zegt alleen dat als je eerder deze week tegenover Zlatan, David Luiz en Cavani hebt gestaan, het niet vanzelfsprekend is dat Feyenoord - Ajax je absolute hoogtepunt is.

Zelfs veel supporters vinden de Klassiekers de laatste paar jaar volgens mij niet zo spannend meer als vroeger volgens mij. Los van de uit-supporters: bij Ajax niet omdat het voetbal vaak van niet al te hoog niveau is en je er in een seizoen soms 3 op rij wint, en bij Feyenoord vanzelfsprekend niet omdat zij dus 3 keer in een seizoen verliezen. Wat dat betreft is qua spanning, verrassingen en strijdlust Utrecht - Ajax en Ajax - Utrecht eigenlijk al jaren vermakelijker. Zelfs de spelers van Utrecht hebben dan opeens doping in hun bloed ofzo.
pi_144687455
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hahahaha

Ben blij dat ie in elk geval nog om zichzelf kan lachen.
Was het niet Schaken die Feyenoord een paar weken geleden ofzo juist verweet een gebrek aan ambitie en daadkracht te hebben overigens?
pi_144687639
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

^O^

En zo kan het dus ook. Sommige supporters denken dat ze een of ander recht toegeëigend krijgen om politie aan te vallen als die volgens hen te hardhandig is. Gelukkig dit maal gewoon ingezien dat je het daarmee alleen maar erger maakt en eigenlijk juist die politie sterker in hun 'gelijk' stelt achteraf. Beter los je dit nu op met een klacht bij de UEFA of Sevilla. Vast genoeg beelden gemaakt als ze echt te ver gingen zonder aanleiding.

Jammer dat die supporters er dan zo'n kutwedstrijd voor terugkregen als dank. :')
pi_144687783
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml

quote:
'Mijn lichaam is door God gegeven. Vroeger, toen ik klein was, liep ik een beetje raar. De jongens bij Feyenoord lachten me uit. Maar toen ik op een dag na de zomervakantie terugkwam, liep ik ze er allemaal uit. Mijn lichaam was volgroeid. Ik denk dat het de Afrikaanse genen zijn.'
Afrikaanse genen _O_
pi_144687836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef Henrys het volgende:
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml
Bij Feyenoord en andere Nederlandse clubs geilen ze op kleine spelers.
pi_144687877
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij Feyenoord en andere Nederlandse clubs geilen ze op kleine spelers.
Je kon echt tegen Sevilla zien dat we echt lengte te kort kwamen. Een voorhoede met twee spelers van 1,72 en dan nog hoge ballen geven :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')