abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144684190
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:42 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Ze hadden hem gewoon helemaal nooit moeten halen.. stond Indi in de weg met zijn ontwikkeling, daarom ben ik van mening dat Indi nog steeds voor een te laag bedrag is weggegaan omdat hij op een linksbackpositie heeft moeten spelen wat gewoon niet zijn positie was..
:')

Mathijsen was gewoon de meest stabiele verdediger in de afgelopen jaren man.. Dat hij nu geen basisspeler meer zou moeten zijn is duidelijk, maar als je de afgelopen seizoenen een beetje had opgelet zou je dit niet zeggen. Ik vond net als iedereen dat 3 jaar wel lang leek en het leek me ook dat hij nog 2 jaar mee kon en dan nog 1 jaar als stand-in of met zijn ervaring de jeugd wat truukjes bijleren. Dit jaar gaat kan ie echt geen basisspeler meer blijven...
quote:
Zelfde geval met Boulahrouz, een dramaspeler die het tempo totaal niet kan bijbenen, altijd geblesseerd is en nog een behoorlijk salaris ophoest ook. Chapeau V. Geel.
Hoeveel denk je dat Boulah verdient dan? En zul je niet eerst eens afwachten alvorens je de spelers en TD afschiet? Heb je Kazim ook al met de grond gelijk gemaakt alvorens zijn debuutgoal en bijna-omhaal-goal? Doe GVD niet zo ontzettend kortzichtig en oppertunistisch man :r
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144684198
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
“Als we persoonlijke fouten uit ons spel weten te krijgen, zijn we een flinke stap verder”, zegt Fred Rutten in het AD.
Klopt natuurlijk ook helemaal. Alleen je moet het niet brengen als "ALS WE persoonlijke fouten uit ons spel WETEN TE KRIJGEN...". Alsof die spelers een keuze hebben en het een optie is dat die fouten er niet uitgaan. Koeman pakte gewoon De Vrij of Pelle in zo'n geval hard aan, in het openbaar, toch een stuk fijnere en duidelijkere manier van communiceren.
pi_144684294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Mathijsen was gewoon de meest stabiele verdediger in de afgelopen jaren man.. Dat hij nu geen basisspeler meer zou moeten zijn is duidelijk, maar als je de afgelopen seizoenen een beetje had opgelet zou je dit niet zeggen. Ik vond net als iedereen dat 3 jaar wel lang leek en het leek me ook dat hij nog 2 jaar mee kon en dan nog 1 jaar als stand-in of met zijn ervaring de jeugd wat truukjes bijleren. Dit jaar gaat kan ie echt geen basisspeler meer blijven...
Precies, en volgens mij was het ook allang ongeveer de planning dat het zo zou gaan. Als je op 3 fronten actief wil blijven, is het ideaal om zo iemand nog een jaartje op de bank te hebben en wat te kunnen rouleren. Kun je daarna rustig bekijken of ie geschikt is voor een eventuele rol als verdedigerstrainer ofzo.
quote:
Hoeveel denk je dat Boulah verdient dan? En zul je niet eerst eens afwachten alvorens je de spelers en TD afschiet? Heb je Kazim ook al met de grond gelijk gemaakt alvorens zijn debuutgoal en bijna-omhaal-goal? Doe GVD niet zo ontzettend kortzichtig en oppertunistisch man :r
Dit ja. Sommige mensen zijn wel heel erg overdreven allergisch voor alles wat 30 is en van 'buitenaf' komt. Kap eens met allerlei aannames te doen.
pi_144684300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:49 schreef erik013 het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk ook helemaal. Alleen je moet het niet brengen als "ALS WE persoonlijke fouten uit ons spel WETEN TE KRIJGEN...". Alsof die spelers een keuze hebben en het een optie is dat die fouten er niet uitgaan. Koeman pakte gewoon De Vrij of Pelle in zo'n geval hard aan, in het openbaar, toch een stuk fijnere en duidelijkere manier van communiceren.
Volgens mij viel Koeman in zijn beginperiode zijn spelers ook niet zo uitgesproken af hoor in de media. In latere stadia noemde hij het beestje nog wel eens bij het naampje, maar goed, momenteel is Rutten natuurlijk zelf ook nog een beetje zoekende..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_144684321
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Gast, open je ogen effe en gauw.. die gozer verdedigt niet hij loopt alleen maar achteruit in de hoop dat ze een bal tegen hem aanschieten. Wanneer heb jij nou een goede sliding op de bal van die vent gezien zonder dat hij een man omver schopt en een gele kaart krijgt. Hij straalt niks, maar dan ook helemaal niks uit, ja wel iets: angst. De jongens trekken zich niet aan hem op, hij zakt naar het niveau van de beginnende jongens.

Waar jij uit opmaakt dat hij stabiel is weet ik niet, maar 1 ding weet ik wel: je kruipt de reet in van V. Geel omdat hij de schuld heeft weggewerkt, waar ik verder niks aan wil afdoen, maar zijn aankopen zijn echt van een dramatisch niveau.

Boulahrouz verdient gewoon een salaris van 5 ton. En Kazim heb ik altijd een prima speler gevonden, sterker nog, dat zou wel eens de beste naast Toornstra van dit jaar kunnen worden, maar heeft V. Geel die zelf gehaald? Nee, ene Pierre heeft hem moeten tippen hierover. Het scoutingsniveau is van een dramatisch niveau, waar Groningen, Heerenveen en AZ allemaal goede Scandinaviërs halen, komen wij met spelers van het niveau Willem II, en dat is duidelijk geworden in de thuiswedstrijden waarin we godverdomme verliezen van normaal gesproken nietszeggende clubs.

Topsport is hard en dat jij iedereen een 2e 3e of 4e kans wil geven, elke keer nadat ze op hun bek zijn gegaan, zegt meer over jou dan over iedereen die wel titelaspiraties heeft.
pi_144684354
[quote]0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:54 schreef erik013 het volgende:

[..]

Precies, en volgens mij was het ook allang ongeveer de planning dat het zo zou gaan. Als je op 3 fronten actief wil blijven, is het ideaal om zo iemand nog een jaartje op de bank te hebben en wat te kunnen rouleren. Kun je daarna rustig bekijken of ie geschikt is voor een eventuele rol als verdedigerstrainer ofzo.

[..]

En waar maak jij uit op dat Mathijssen een belangrijke rol heeft gespeeld? Een centrum met De Vrij en Indi was vele maler sterker dan 1 vd 2 gewisseld met Mathijssen, dat straalde alleen maar onzekerheid uit.
pi_144684453
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:54 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens mij viel Koeman in zijn beginperiode zijn spelers ook niet zo uitgesproken af hoor in de media. In latere stadia noemde hij het beestje nog wel eens bij het naampje, maar goed, momenteel is Rutten natuurlijk zelf ook nog een beetje zoekende..
Dat is ook wel te begrijpen, maar hij moet niet doen alsof die persoonlijke blunders iets is wat nog vaak voor kan gaan komen. Het wordt nu in de komende wedstrijden aanhaken of afhaken, niet rustig en vrijblijvend mogen kloten en te leren van je fouten.
pi_144684572
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 08:56 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Gast, open je ogen effe en gauw.. die gozer verdedigt niet hij loopt alleen maar achteruit in de hoop dat ze een bal tegen hem aanschieten. Wanneer heb jij nou een goede sliding op de bal van die vent gezien zonder dat hij een man omver schopt en een gele kaart krijgt. Hij straalt niks, maar dan ook helemaal niks uit, ja wel iets: angst. De jongens trekken zich niet aan hem op, hij zakt naar het niveau van de beginnende jongens.

Waar jij uit opmaakt dat hij stabiel is weet ik niet,
Zijn gebrek aan snelheid breekt hem dit seizoen op, ik weet niet of je het nu over dit seizoen hebt of over de vorige seizoenen, maar De Vrij en BMI waren veel instabieler, ook in de periode dat Koeman het uitprobeerde om De Vrij en BMI samen te laten spelen, en Mathijsen compenseerde toen zijn snelheidsproblemen door uitmuntend positie te kiezen en inderdaad op de juiste momenten de aanval te onderbreken/ precies-pas in te stappen.
quote:
maar 1 ding weet ik wel: je kruipt de reet in van V. Geel omdat hij de schuld heeft weggewerkt, waar ik verder niks aan wil afdoen, maar zijn aankopen zijn echt van een dramatisch niveau.

Boulahrouz verdient gewoon een salaris van 5 ton. En Kazim heb ik altijd een prima speler gevonden, sterker nog, dat zou wel eens de beste naast Toornstra van dit jaar kunnen worden, maar heeft V. Geel die zelf gehaald? Nee, ene Pierre heeft hem moeten tippen hierover. Het scoutingsniveau is van een dramatisch niveau, waar Groningen, Heerenveen en AZ allemaal goede Scandinaviërs halen, komen wij met spelers van het niveau Willem II, en dat is duidelijk geworden in de thuiswedstrijden waarin we godverdomme verliezen van normaal gesproken nietszeggende clubs.

Topsport is hard en dat jij iedereen een 2e 3e of 4e kans wil geven, elke keer nadat ze op hun bek zijn gegaan, zegt meer over jou dan over iedereen die wel titelaspiraties heeft.
Ik kruip helemaal nergens in, en als je Kazim en Toornstra goede aankopen ben je ook weer lekker hyopcriet. Alsof een TD niet uiteindelijk de keuze moet maken om een speler wel of niet te halen, en de afspraken zelf niet moet rond krijgen. El Ahmadi ook niet zijn werk, want die naam ging al rond op fora oid? Maak jezelf nou niet zo belachelijk man.

Daarnaast is Bilal ook nog een topper in potentie, gaat zijn geld nog wel opleveren/ zijn waarde wel behouden en had je daarnaast gewoon selectievulling nodig voor weinig geld, Wilkshire en Boulah zijn goedkope ervaren spelers die hij juist voor een korte tijd vastlegt omdat hij de ruimte wil houden voor aankomend talent dat momenteel nog niet zover is...

Het feit dat de beoogde middenmoters wel spelers oppikken uit Scandinavie kan er ook wel eens iets mee te maken hebben dat spelers bij dat soort clubs meer fouten mogen maken, er wordt minder verwacht :)
pi_144684684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zijn gebrek aan snelheid breekt hem dit seizoen op, ik weet niet of je het nu over dit seizoen hebt of over de vorige seizoenen, maar De Vrij en BMI waren veel instabieler, ook in de periode dat Koeman het uitprobeerde om De Vrij en BMI samen te laten spelen, en Mathijsen compenseerde toen zijn snelheidsproblemen door uitmuntend positie te kiezen en inderdaad op de juiste momenten de aanval te onderbreken/ precies-pas in te stappen.

[..]

Ik kruip helemaal nergens in, en als je Kazim en Toornstra goede aankopen ben je ook weer lekker hyopcriet. Alsof een TD niet uiteindelijk de keuze moet maken om een speler wel of niet te halen, en de afspraken zelf niet moet rond krijgen. El Ahmadi ook niet zijn werk, want die naam ging al rond op fora oid? Maak jezelf nou niet zo belachelijk man.

Daarnaast is Bilal ook nog een topper in potentie, gaat zijn geld nog wel opleveren/ zijn waarde wel behouden en had je daarnaast gewoon selectievulling nodig voor weinig geld, Wilkshire en Boulah zijn goedkope ervaren spelers die hij juist voor een korte tijd vastlegt omdat hij de ruimte wil houden voor aankomend talent dat momenteel nog niet zover is...

Het feit dat de beoogde middenmoters wel spelers oppikken uit Scandinavie kan er ook wel eens iets mee te maken hebben dat spelers bij dat soort clubs meer fouten mogen maken, er wordt minder verwacht :)
Jij begrijpt er werkelijk waar helemaal niks van.. ik ga hier niet eens meer woorden aan vuil maken. Als jij met dit soort spelers van het niveau, ik wilde Cambuur/Dordrecht zeggen maar die zijn nog verder dan dit Feyenoord, voor de titel wil spelen, kan je nog 20 jaar op je titel wachten.

Toornstra is gvd de meest complete middenvelder die alles in zich heeft. Een goede trap, groot loopvermogen, goede corner/vrije trap, kan een goal maken, sterk in de duels, een goede steekpass, dus waar je dat hypocriet nou weer vandaan haalt snap ik niet. Pelle was ook niks volgens vele, had niks gepresteerd, net als een Kazim in het buitenland, maar de Nederlandse competitie is zo verkracht geworden dat dit soort spelers met gemak het verschil maken.

Maar, ga gerust je gang met dat Boulahrouz en Wilkshire goede spelers zijn. Ik ben van mening dat ze dat 10 jaar geleden waren en geen reet opleveren behalve blessures.
pi_144685053
Hoop echt dat de sfeer beter zal zijn dan vorig jaar zeg :')
Dieptepunt in de clubgeschiedenis zowel het spel als de atmosfeer

Dat moet juist het gene zijn wat deze wedstrijd onderscheid van een Feyenoord - RKC
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
- PeterRudolphDeVries2016
pi_144685058
quote:
maar zijn aankopen zijn echt van een dramatisch niveau.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:14 schreef HulkHeld het volgende:
Toornstra is gvd de meest complete middenvelder die alles in zich heeft
quote:
Kazim heb ik altijd een prima speler gevonden
Ik heb het idee dat je niet helemaal rechtlijnig bent :)

Ik zeg niet dat ik alle spelers van ideaal niveau vind, maar met VERSTERKINGEN als
Al Ahmadi, Toornstra, Bilal, Kazim, en een teruggehaalde Manu (en in lichte mate Vermeer, al ben ik daar nog altijd geen fan van) en een selectie-aanvulling (Wilkshire, Boulah) binnen de verdediging, omdat men verwacht dat de doorstromende jeugd wat tijd nodig heeft, vind ik dat Van Geel het gewoon goed gedaan heeft.
Ik had graag nog een LB zien komen en ik had ook een Virgil van Dijk oid in het hart van de verdediging gezien (dwz een fysiek sterke verdediger die er in 1x staat) maar dan had je weer lopen huilen dat ie de ontwikkeling van Kingkong of Van Beek in de weg stond.

Soms is het gewoon niet anders en als dit zooitje een beetje ingespeeld raakt heb je gewoon een vrij brede prima selectie :Y

Een ietwat betere keeper dan vorig seizoen met een acceptee reserve-doelman erachter

Een verdediging met 5 jonkies (Lopes Cabral, Van Beek, KingKong, Nelom, Woudenberg) aangevuld met 3 ervaren spelers (of over-the-hill if you will) met Mathijsen, Boulah en Wilkshire

Een vrij sterk middenveld, waar er ws maar 3 opgesteld gaan worden, neem even een Clasie, El Ahmadi en Toornstra (dan heb je een degelijk bank met Vilhena, Karsdorp en Immers)

Een sterke aanval met 4 vleugelspelers (Schaken, Manu, Bilal, Boetius) en 2 spitsen (Kazim, Te Vrede)

Hoe kan je dan zo stellig beweren dat Van Geel zo gefaald heeft. Heeft gewoon een prima selectie bij elkaar gesprokkeld en daarnaast erg veel schuld weggewerkt _O_
pi_144685126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik zeg niet dat ik alle spelers van ideaal niveau vind, maar met VERSTERKINGEN als
Al Ahmadi, Toornstra, Bilal, Kazim, en een teruggehaalde Manu (en in lichte mate Vermeer, al ben ik daar nog altijd geen fan van) en een selectie-aanvulling (Wilkshire, Boulah) binnen de verdediging, omdat men verwacht dat de doorstromende jeugd wat tijd nodig heeft, vind ik dat Van Geel het gewoon goed gedaan heeft.
Ik had graag nog een LB zien komen en ik had ook een Virgil van Dijk oid in het hart van de verdediging gezien (dwz een fysiek sterke verdediger die er in 1x staat) maar dan had je weer lopen huilen dat ie de ontwikkeling van Kingkong of Van Beek in de weg stond.

Soms is het gewoon niet anders en als dit zooitje een beetje ingespeeld raakt heb je gewoon een vrij brede prima selectie :Y

Een ietwat betere keeper dan vorig seizoen met een acceptee reserve-doelman erachter

Een verdediging met 5 jonkies (Lopes Cabral, Van Beek, KingKong, Nelom, Woudenberg) aangevuld met 3 ervaren spelers (of over-the-hill if you will) met Mathijsen, Boulah en Wilkshire

Een vrij sterk middenveld, waar er ws maar 3 opgesteld gaan worden, neem even een Clasie, El Ahmadi en Toornstra (dan heb je een degelijk bank met Vilhena, Karsdorp en Immers)

Een sterke aanval met 4 vleugelspelers (Schaken, Manu, Bilal, Boetius) en 2 spitsen (Kazim, Te Vrede)

Hoe kan je dan zo stellig beweren dat Van Geel zo gefaald heeft. Heeft gewoon een prima selectie bij elkaar gesprokkeld en daarnaast erg veel schuld weggewerkt _O_
Jahoor.. een prima selectie. Lekker meespelen om plek 5. Wilkshire, Boulahrouz, Mathijssen, Te Vrede, Immers, Schaken, Nelom, allemaal spelers die Feyenoord onwaardig zijn.

Ik zat tegen Zorya Luhanks in het stadion waar mij de volgende tekst ter oren kwam: We hebben 30 miljoen op de bank, maar geen kanker op het veld staan. Ik ben het hier stellig mee eens.

Daarnaast zag iedereen, maar dan ook iedereen aankomen dat Pelle zou vertrekken, dat Janmaat zou vertrekken en het centrum zou vertrekken, V. Geel heeft vervolgens niet gehandeld door spelers van het niveau Feyenoord te halen met al die knaken die we nu hebben.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:38:13 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
Hoop echt dat de sfeer beter zal zijn dan vorig jaar zeg :')
Dieptepunt in de clubgeschiedenis zowel het spel als de atmosfeer

Dat moet juist het gene zijn wat deze wedstrijd onderscheid van een Feyenoord - RKC
Feyenoord heeft gelukkig geen publiek wat zingt om het zingen. Zoals al die neppe ultra-groeperingkjes doen. Het vertoonde spel op het veld slaat over naar het publiek, daar ben ik juist wel blij mee. Ik kan het me niet eens meer herinneren, maar volgens mij was het vorig seizoen een zaadpot eerste klas.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685194
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

[..]

Prima vleugels inderdaad, en als Kazim wat blijkt te zijn ook een prima spits. Maar tot nu toe faalt onze aanval behoorlijk. Of dat nou is omdat ze aan een nieuwe manier van spelen moeten wennen, omdat Te Vrede niks kan of wat dan ook, geen idee. Maar tot nu toe is het kut.

Verdediging was ik op voorhand wel redelijk blij mee, maar Mathijsen was vorig jaar nog prima, nu kut. Kongolo oogt onzeker, Nelom is ook niks voor lange termijn basis.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144685205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:37 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jahoor.. een prima selectie. Lekker meespelen om plek 5. Wilkshire, Boulahrouz, Mathijssen, Te Vrede, Immers, Schaken, Nelom, allemaal spelers die Feyenoord onwaardig zijn.

Ik zat tegen Zorya Luhanks in het stadion waar mij de volgende tekst ter oren kwam: We hebben 30 miljoen op de bank, maar geen kanker op het veld staan. Ik ben het hier stellig mee eens.

Daarnaast zag iedereen, maar dan ook iedereen aankomen dat Pelle zou vertrekken, dat Janmaat zou vertrekken en het centrum zou vertrekken, V. Geel heeft vervolgens niet gehandeld door spelers van het niveau Feyenoord te halen met al die knaken die we nu hebben.
Doorselecteren kost nou eenmaal tijd, en je hebt nu de mogelijkheid om ze allemaal op de bank te zetten ipv in de basis (al geloof ik niet dat Cabral of Woudenberg er klaar voor zijn) :)

Verder hebben we heus geen 30mln op de bank hoor, dat zal je bron wel gelezen hebben op FR12 :)
pi_144685217
quote:
Feyenoord heeft gezorgd voor bijzondere statistieken in de wedstrijd tegen Sevilla. De Rotterdammers verloren met 2-0 en raakten twee keer de paal, toch werd er volgens de officiële definitie nul keer op doel geschoten. Zowel in de eerste helft als in de tweede helft lukte Feyenoord dat niet.

In de eerste helft waren de cijfers van Feyenoord schikbarend. Het team van trainer Fred Rutten won geen enkel kopduel, gaf geen steekpasses en geen enkele voorzet kwam aan. Catenaccio noteerde wel één dribbel.

De cijfers voor de tweede helft scheelden niet veel. Ook daar kwam geen voorzet aan, werd geen steekpass gegeven, maar wonnen de Rotterdammers wel drie kopduels. Ook in de tweede helft was er één dribbel van Feyenoord.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_144685245
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:40 schreef H.FR het volgende:

[..]

Prima vleugels inderdaad, en als Kazim wat blijkt te zijn ook een prima spits. Maar tot nu toe faalt onze aanval behoorlijk. Of dat nou is omdat ze aan een nieuwe manier van spelen moeten wennen, omdat Te Vrede niks kan of wat dan ook, geen idee. Maar tot nu toe is het kut.

Verdediging was ik op voorhand wel redelijk blij mee, maar Mathijsen was vorig jaar nog prima, nu kut. Kongolo oogt onzeker, Nelom is ook niks voor lange termijn basis.
Dit ^O^

Het lijkt er op papier wel in te zitten, maar volledig eens, het komt er momenteel nog totaal niet uit.
pi_144685249
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Feyenoord heeft gelukkig geen publiek wat zingt om het zingen. Zoals al die neppe ultra-groeperingkjes doen. Het vertoonde spel op het veld slaat over naar het publiek, daar ben ik juist wel blij mee. Ik kan het me niet eens meer herinneren, maar volgens mij was het vorig seizoen een zaadpot eerste klas.
Klopt maar erachter staan als het niet loopt sierde ons ook altijd
"PeterRudolphDeVries2016 is als mens een 10, als inspiratie voor een generatie een 11."
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:42:36 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685255
Hoe kan je eigenlijk 0 keer op doel schieten en toch 2 keer de paal raken :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Doorselecteren kost nou eenmaal tijd, en je hebt nu de mogelijkheid om ze allemaal op de bank te zetten ipv in de basis (al geloof ik niet dat Cabral of Woudenberg er klaar voor zijn) :)

Verder hebben we heus geen 30mln op de bank hoor, dat zal je bron wel gelezen hebben op FR12 :)
En doorselecteren kost dus ook ontzettend veel geld. Veel te veel geld voor wanneer je van die over the hill spelers haalt die geen reet in het veld hebben in te brengen maar wel hun mondje roeren wat betreft het salaris. Stelletje zakkenvullers.

Volgens jou moeten we volgend jaar zeker ook Kuyt weer terughalen?
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:43:04 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:42 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Nah. Best flauwekul eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685286
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Nah. Best flauwekul eigenlijk.
Jij prefereert complete stilte? Want ik heb het niet eens perse over zingen he.
pi_144685311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Met het niveau wat er wordt gevoetbald is dat het enige juiste. Die gasten moeten eens laten zien dat er niks te halen valt..
pi_144685346
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:44 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Met het niveau wat er wordt gevoetbald is dat het enige juiste. Die gasten moeten eens laten zien dat er niks te halen valt..
Als je er een beetje achter gaat staan merk je vaak dat ze haast gaan maken meer druk gaan zetten etc als het publiek gelaten is worden de spelers dat vaak ook en omgekeerd en dat is zonde tijdens topwedstrijden die mooi zijn om de beleving
pi_144685352
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:42 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Als ze op het veld iets goeds laten zien komt die steun, ook als we achter staan, maar als ze gezapig over het veld draven hoor je niet veel meer dan wat gemor
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:42 schreef Caland het volgende:
Hoe kan je eigenlijk 0 keer op doel schieten en toch 2 keer de paal raken :D
Een schot op doel is volgens mij gedefnieerd als een schot dat een doelpunt wordt indien niet aangeraakt ;)
pi_144685387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:46 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Als je er een beetje achter gaat staan merk je vaak dat ze haast gaan maken meer druk gaan zetten etc als het publiek gelaten is worden de spelers dat vaak ook en omgekeerd en dat is zonde tijdens topwedstrijden die mooi zijn om de beleving
Jahoor, lekker 'Jagen, jagen. jagen' gaan roepen :') Het is toch te triest voor woorden dat je niet gemotiveerd zou zijn wanneer je voor godverdomme 50.000 mensen speelt.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:48:06 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Als er op het veld geen fuck gebeurt dan hoeft dat op de tribunes ook niet zo nodig nee. Wat is er mis met stilte? Dat maakt de sfeer in de Kuip juist zo mooi, van het één op het andere moment kan dat omslaan, iets wat de spelers dan ook direct merken.

Alles beter dan 90 minuten heel monotoon liedjes opdrammen (voornamelijk over zichzelf) ongeacht wat er op het veld gaande is zoals je bijvoorbeeld bij Ajax ziet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685418
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:48 schreef Caland het volgende:

[..]

Als er op het veld geen fuck gebeurt dan hoeft dat op de tribunes ook niet zo nodig nee. Wat is er mis met stilte? Dat maakt de sfeer in de Kuip juist zo mooi, van het één op het andere moment kan dat omslaan, iets wat de spelers dan ook direct merken.

Alles beter dan 90 minuten heel monotoon liedjes opdrammen (voornamelijk over zichzelf) ongeacht wat er op het veld gaande is zoals je bijvoorbeeld bij Ajax ziet.
Eens.
pi_144685425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:47 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Jahoor, lekker 'Jagen, jagen. jagen' gaan roepen :') Het is toch te triest voor woorden dat je niet gemotiveerd zou zijn wanneer je voor godverdomme 50.000 mensen speelt.
Is ook triest, maar het is nou eenmaal het geval bij deze generatie voetballers die vooraf meer bezig zijn met bedenken hoe ze gaan juichen dan op doel schieten
pi_144685428
quote:

[..]

QFT
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:49:52 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685434
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:46 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Ik merk juist eerder dat er dan meer fouten worden gemaakt als het publiek op de meest ongepast momenten jagen gaat roepen _O- :')

Maar in een voetbalstadion zitten er nou eenmaal heel veel mensen die eigenlijk niet zoveel verstand van voetbal hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685449
quote:

[..]

Wat er mis is met stilte? Nahja ik snap het soms tuurlijk ook wel, maar wanneer het 80 minuten stil is is dat niet bepaald een klassieker beleving. Vorig jaar sloeg het dus ook niet om
  vrijdag 19 september 2014 @ 09:51:45 #233
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_144685481
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:50 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:

[..]

Wat er mis is met stilte? Nahja ik snap het soms tuurlijk ook wel, maar wanneer het 80 minuten stil is is dat niet bepaald een klassieker beleving. Vorig jaar sloeg het dus ook niet om
Klopt. Want er gebeurde gewoon geen fuck op het veld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_144685496
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik merk juist eerder dat er dan meer fouten worden gemaakt als het publiek op de meest ongepast momenten jagen gaat roepen _O- :')

Maar in een voetbalstadion zitten er nou eenmaal heel veel mensen die eigenlijk niet zoveel verstand van voetbal hebben.
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens
pi_144685658
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)d-van-het-jaar.dhtml
Moet altijd zo lachen om dit stumpertje _O- een cl wedstrijd belangenrijker vinden dan een Feyenoord - Ajax. Het failliet van Ajax :N
pi_144685970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 09:59 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)d-van-het-jaar.dhtml
Moet altijd zo lachen om dit stumpertje _O- een cl wedstrijd belangenrijker vinden dan een Feyenoord - Ajax. Het failliet van Ajax :N
Hij heeft feitelijk gezien toch gewoon gelijk? Hij zegt toch gewoon dat het best een mooie wedstrijd is, maar geef je hem ongelijk als ie tegen Zlatan of Messi spelen toch net iets bijzonderder vindt dan tegenover Immers en Te Vrede staan? Alleen zo'n minderwaardige opmerking als: "voor hen is het wedstrijd van het jaar" er achteraan is dan weer triest. Daarmee beledigt die ook z'n eigen supporters, want bij Ajax vinden veel supporters dat ook net zo.
pi_144686168
Het gaat er niet om wie er op het veld staan voor Feyenoord of ajax, maar het gaat om de wedstrijd opzich, en ja dat is belangerijker dan een of ander gaar tyfus kut cl wedstrijdje
pi_144686177
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:12 schreef erik013 het volgende:

[..]

Hij heeft feitelijk gezien toch gewoon gelijk? Hij zegt toch gewoon dat het best een mooie wedstrijd is, maar geef je hem ongelijk als ie tegen Zlatan of Messi spelen toch net iets bijzonderder vindt dan tegenover Immers en Te Vrede staan? Alleen zo'n minderwaardige opmerking als: "voor hen is het wedstrijd van het jaar" er achteraan is dan weer triest. Daarmee beledigt die ook z'n eigen supporters, want bij Ajax vinden veel supporters dat ook net zo.
Hear hear.
pi_144686219
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:12 schreef erik013 het volgende:

[..]

Als je een petitie op zou stellen met 5-0 verliezen in de Kuip of 0-5 verliezen in de ArenA tegen PSG weet ik wel wat eruit komt ja :P
pi_144686682
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:25 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als je een petitie op zou stellen met 5-0 verliezen in de Kuip of 0-5 verliezen in de ArenA tegen PSG weet ik wel wat eruit komt ja :P
En dat maakt voetbal juist mooi. Dat van de ene club verliezen (of winnen) veel meer emoties losmaakt dan van de andere club, waar je eigenlijk totaal niets mee of tegen hebt. Zou maar saai zijn als alle wedstrijden tegen tegenstanders waren die je eigenlijk totaal niet boeien.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hear hear.
Daarnaast is de Klassieker natuurlijk voor een deel kapot gemaakt door enkele idioten (maar vooral door nog dommere idioten die vervolgens dan maar iedereen over 1 kam scheren en een klein groepje het laten verpesten voor de rest... Voetbalsupporters mag je opeens wél als groep straffen volgens vriend Aboutaleb. Tenzij het een Marokkaanse club zou zijn natuurlijk, dan ligt het toch anders en is het uiteraard discriminatie)

Zo'n Klaassen heeft dus nog nooit een Klassieker met uitsupporters erbij gespeeld, dus die wedstrijd is al een stukje minder spannend dan 'vroeger'. Zeker als het dan ook nog eens vaak enorme baggerwedstrijden zijn.
pi_144686788
Ah joh die Klaassen probeert gewoon een beetje populair te doen voor de ajaxfans. Net als Kazim-Kazan met zijn 020 opmerking hetzelfde probeert te doen. Beetje zielig maar ach.
pi_144687274
quote:
Ruben Schaken vindt het onverstandig dat Feyenoord al in een vroeg stadium de wens heeft uitgesproken om mee te doen om het kampioenschap. De Rotterdammers moeten de ene na de andere nederlaag verwerken en aanstaande zondag komt ook nog aartsrivaal Ajax op bezoek.

”Het is niet slim om in zo'n vroeg stadium iets over de titel te zeggen”, aldus de aanvaller tegenover Metro. ”Als groep staan we er weliswaar achter en geloven we erin, maar we moeten dat soort dingen nog niet gaan roepen. Er is een flink aantal nieuwe spelers en we moeten eerst nog een echt team worden. Ik merk dat het op trainingen steeds beter gaat, al valt er nog genoeg te sleutelen aan vastigheden. Inmiddels hebben we een aardige achterstand opgelopen in de Eredivisie.”

''We zijn nu nog geen kampioensploeg, daar moeten we eerlijk in zijn. Door over de titel te praten leg je jezelf een enorme druk op, waarom zou je dat doen? Ik ga er niet van uit hoor, maar stel dat we er na tien wedstrijden nog steeds niet goed voor staan. Dan roept iedereen: Feyenoord wilde toch kampioen worden, hahaha, kijk waar ze nu staan!''

Ondanks de matige start van het verse seizoen heeft Schaken vertrouwen in de komende weken. ”Verliezen tegen Ajax zou verschrikkelijk zijn, dan kunnen we bij wijze van spreken weer opnieuw beginnen. Maar vergeet niet dat we vorig seizoen ook heel slecht begonnen. Ik weet zeker dat we straks weer een goede serie kunnen neerzetten. De wedstrijd tegen Ajax is een mooi moment om daarmee te beginnen.”
Eerst ging hij nog mondjes snoeren :')
pi_144687284
quote:
Feyenoord is trots op de wijze waarop het elftal van trainer Fred Rutten donderdagavond is gesteund in de uitwedstrijd tegen Sevilla FC door de ruim 800 meegereisde supporters, en de wijze waarop zij zich in en rondom het stadion hebben gedragen. De supporters hebben meegewerkt aan diverse regelingen die voor deze wedstrijd van kracht waren en steunden de ploeg vanuit het bezoekersvak in het Ramón Sánchez Pizjuán stadion op positieve wijze. Feyenoord heeft na afloop zowel van de UEFA als Sevilla FC complimenten gekregen over het meegereisde publiek.

De wedstrijd tussen Sevilla FC en Feyenoord is zonder noemenswaardige incidenten verlopen. Wel kreeg een groep van circa 400 Feyenoord-supporters die voorafgaand aan de wedstrijd door de Spaanse politie naar het stadion werd begeleid, te maken met buitensporig en hardhandig optreden van de politie. Desondanks heeft deze groep in het stadion snel de knop omgezet en stond evenals de overige Feyenoord-supporters als een man achter de ploeg.
pi_144687358
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die vent ergert mij.. valt me nog mee dat hij niet iets zei van 'jammer dat die 2e goal viel want ik had het nog moeten zien als het verlenging was geworden'
pi_144687403
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 10:50 schreef Multiply het volgende:
Ah joh die Klaassen probeert gewoon een beetje populair te doen voor de ajaxfans. Net als Kazim-Kazan met zijn 020 opmerking hetzelfde probeert te doen. Beetje zielig maar ach.
Nou ja, z'n verhaaltje was verder toch niet zo heel gek? Op die ene zielige opmerking na dan, die overigens wel werkt. In dat psychologische oorlogje voeren voor een wedstrijd, zijn die jongens van Ajax al jaren veel beter dan die bij Feyenoord. Als er al een keer iets negatiefs gezegd wordt, dan zijn het opmerkingen zoals die van Pellé richting Jan-Joost Van Gangelen of Guidetti die tweet dat ie 020 2 keer wil zien verliezen deze week. Zo niet-subtiel en zo gefrustreerd :') En dat waren dan 2 buitenstaanders. Zo'n De Vrij of Boetius is gewoon misschien te aardig

Maar zoals ik al zei: hij zegt niet dat ie het GEEN bijzondere wedstrijd vindt, hij zegt alleen dat als je eerder deze week tegenover Zlatan, David Luiz en Cavani hebt gestaan, het niet vanzelfsprekend is dat Feyenoord - Ajax je absolute hoogtepunt is.

Zelfs veel supporters vinden de Klassiekers de laatste paar jaar volgens mij niet zo spannend meer als vroeger volgens mij. Los van de uit-supporters: bij Ajax niet omdat het voetbal vaak van niet al te hoog niveau is en je er in een seizoen soms 3 op rij wint, en bij Feyenoord vanzelfsprekend niet omdat zij dus 3 keer in een seizoen verliezen. Wat dat betreft is qua spanning, verrassingen en strijdlust Utrecht - Ajax en Ajax - Utrecht eigenlijk al jaren vermakelijker. Zelfs de spelers van Utrecht hebben dan opeens doping in hun bloed ofzo.
pi_144687455
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hahahaha

Ben blij dat ie in elk geval nog om zichzelf kan lachen.
Was het niet Schaken die Feyenoord een paar weken geleden ofzo juist verweet een gebrek aan ambitie en daadkracht te hebben overigens?
pi_144687639
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:10 schreef H.FR het volgende:

[..]

^O^

En zo kan het dus ook. Sommige supporters denken dat ze een of ander recht toegeëigend krijgen om politie aan te vallen als die volgens hen te hardhandig is. Gelukkig dit maal gewoon ingezien dat je het daarmee alleen maar erger maakt en eigenlijk juist die politie sterker in hun 'gelijk' stelt achteraf. Beter los je dit nu op met een klacht bij de UEFA of Sevilla. Vast genoeg beelden gemaakt als ze echt te ver gingen zonder aanleiding.

Jammer dat die supporters er dan zo'n kutwedstrijd voor terugkregen als dank. :')
pi_144687783
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml

quote:
'Mijn lichaam is door God gegeven. Vroeger, toen ik klein was, liep ik een beetje raar. De jongens bij Feyenoord lachten me uit. Maar toen ik op een dag na de zomervakantie terugkwam, liep ik ze er allemaal uit. Mijn lichaam was volgroeid. Ik denk dat het de Afrikaanse genen zijn.'
Afrikaanse genen _O_
pi_144687836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:30 schreef Henrys het volgende:
Jammer dat Manu zo klein is. Als hij 15cm langer was dan was hij ook gelijk veel beter

http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)or-God-gegeven.dhtml
Bij Feyenoord en andere Nederlandse clubs geilen ze op kleine spelers.
pi_144687877
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij Feyenoord en andere Nederlandse clubs geilen ze op kleine spelers.
Je kon echt tegen Sevilla zien dat we echt lengte te kort kwamen. Een voorhoede met twee spelers van 1,72 en dan nog hoge ballen geven :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')