Eens. Sowieso denk ik dat Guidetti en Pelle heel lang verbloemd hebben dat het helemaal niet goed loopt bij Feyenoord. Die konden vanuit niets een goal maken en de wedstrijd omdraaien en deden dat ook regelmatig als de rest van het team slecht speelde. Als je dat weghaalt blijft er niet zo veel over, omdat daar nooit op is geïnvesteerd. Feyenoord zou wat dat betreft beter naar Ajax moeten kijken, wat zonder dat soort uitblinkers veel stabieler is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:39 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hij heeft gegokt op Kazim die Guidetti en Pelle achterna gaat en op Te Vrede die z'n statistieken van de eerste 4 wedstrijden doortrekt en er 15 maakt (plus op Toornstra die vanuit het middenveld meer scorend vermogen levert). Op zich kan dat ook best. Zoals ik al eerder zei: het team met de topspits(en) in huis wordt zelden kampioen.
Nou ja, ik denk dat verbloemen het verkeerde woord is. Vanuit Feyenoords extreem slechte situatie van toen gezien, werd er 3 jaar op rij boven verwachting gepresteerd. Het is dus niet zo dat er iets verbloemd moest worden, zelfs 3 keer een 5e plek had iedereen nog wel (met knarsetanden) geaccepteerd, zolang er maar tegenover stond dat de club snel financieel gezond werd, de jonge waardevolle talenten voor lange tijd werden vast gelegd en de jeugdopleiding verder werd verbeterd.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Sowieso denk ik dat Guidetti en Pelle heel lang verbloemd hebben dat het helemaal niet goed loopt bij Feyenoord. Die konden vanuit niets een goal maken en de wedstrijd omdraaien en deden dat ook regelmatig als de rest van het team slecht speelde. Als je dat weghaalt blijft er niet zo veel over, omdat daar nooit op is geïnvesteerd. Feyenoord zou wat dat betreft beter naar Ajax moeten kijken, wat zonder dat soort uitblinkers veel stabieler is.
Zelfs dan mag je thuis niet van Willem II verliezen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie had er onder Koeman de doelpunten gemaakt dit seizoen?
Idd. Ik zie ook niet bij hem dat ambitieuze van: "koste wat het kost winnen en de beste zijn". Eerder een "laten we er het beste van gaan maken". Ik vraag me ook af wie er meer verantwoordelijk is voor het verwijzen van Mulder naar de bank. Ik denk eigenlijk dat Van Geel dat was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zelfs dan mag je thuis niet van Willem II verliezen.
Rutte is gewoon te schattig. Dat kan wel in de provincie maar in de randstad lopen die jongens over hem heen.
Die Rutten gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 04:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Precies. Hard en fair, dat is waar mensen in de randstad van houden. Niet dit halfzachte gedoe van 'laten we het vooral chezellich hebben met z'n allen'.
Met alle respect (en ik kom zelf uit Tilburg Cityquote:Op vrijdag 19 september 2014 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Willem II doet het gewoon goed en die trainer is niet zo handig in de media en met zijn wissels.
Precies. Koeman was het ook niet altijd eens met Pelle z'n gedrag, maar die hadden wel een mooie en goede band, met respect voor elkaar. Niet voor niets dat ie hem nu ook naar Engeland heeft gehaald natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koeman ging zelfs de confrontatie aan met Pelle en dat accepteerde Pelle ook. Zie je Rutten al in discussie met Pelle? Er zitten al zes kleuren in z'n onderbroek voor hij 'kom eens hier' heeft gezegd. Die zevende kleur komt erbij zodra Pelle z'n hoofd omdraait en 'm aankijkt.
En Stuiter-Guidetti kon hij ook niet echt bijhouden denk ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:08 schreef Toekito het volgende:
Rutten vs. Pelle
Als De Pel er nog was had ome Fred geen kut te vertellen. Al lijkt die dat ook nu niet.
opendeur.gifquote:Op vrijdag 19 september 2014 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
“Als we persoonlijke fouten uit ons spel weten te krijgen, zijn we een flinke stap verder”, zegt Fred Rutten in het AD.
Ze hadden hem gewoon helemaal nooit moeten halen.. stond Indi in de weg met zijn ontwikkeling, daarom ben ik van mening dat Indi nog steeds voor een te laag bedrag is weggegaan omdat hij op een linksbackpositie heeft moeten spelen wat gewoon niet zijn positie was..quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat vele al zeiden wordt wel pijnlijk duidelijk ja, dat 3 jarig contract voor Mathijssen is echt veel te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |