quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef erik013 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een seizoen waarin je de beker pakt, je rivaal met 5-1 - in notabene de Kuip vernederd - en je je voor de voorronde Europa League plaatst matcht niet echt met een horrorseizoenIn principe is die 2e plek qua wat het jullie opleverde praktisch hetzelfde als die 12e plek. Allebei mag je uiteindelijk in de voorronde van de Europa League uitkomen.
Op die uiteindelijke 2e plek na was afgelopen jaar toch op veel fronten best ook een rot-seizoen voor jullie lijkt me. Maar ik begrijp je wel hoe belangrijk het gevoelsmatig is om die aansluiting bij de top 3 weer te hebben. Na 2 jaar in de top 3 wil je daar ook definitief blijven, met gezonde financiën in het zicht.
Ja, laten we het daar op houden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat ze bij PEC en Groningen spelen?
Met 5-1 aartsrivaal Ajax verslaan in een zinderende bekerfinale in de Kuip daar hadden jullie het nog heel, heel lang over gehad hoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).
wow post jij hier even stoerquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef bamibij het volgende:
Erik, tyft op.
En als de wedstrijd tegen die stinkneuzen eraan komt komt er toch altijd weer een soort oerkracht in me los... Pakken die kk neuzen!
Dat is wel een erg belangrijk punt natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef H.FR het volgende:
Een tweede plaats levert overigens ook meer geld op. En speelt ook mee in de verdeling van de TV gelden.
Grote jongen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:28 schreef bamibij het volgende:
Erik, tyft op.
En als de wedstrijd tegen die stinkneuzen eraan komt komt er toch altijd weer een soort oerkracht in me los... Pakken die kk neuzen!
Dit seizoen zou ik best tevreden zijn met een 4e/5e plek als we de beker winnen ja (= toegang groepsfase EL), maar vorig seizoen had ik niet willen ruilen hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is wel een erg belangrijk punt natuurlijk.
Maar toch... het zou toch o zo heerlijk zijn voor jullie om het jaar waarin je weer financieel gezond werd af te sluiten met een mooie tastbare prijs? Zondag winnen en het is wellicht weer mogelijk. Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is. Mocht ie Immers toch nog op gaan stellen en het gaat fout, zou dat dan toch niet een beetje het teken zijn dat het hem gewoon niet gaat worden met Rutten?
Leer quoten en get your facts straight.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Met 5-1 aartsrivaal Ajax verslaan in een zinderende bekerfinale in de Kuip daar hadden jullie het nog heel, heel lang over gehad hoor![]()
Al is de manier waarop de bekeroverwinning tot stand kwam wel heel mooi natuurlijk.
Maar wat ik wil zeggen is dat dat dus nooit kan opwegen tegen een eindklassering in de middenmoot.
Probeer eens minder uit het perspectief van een PEC-supporter te denken en meer vanuit het perspectief van een Feyenoord-supporter.
Dus dat je de beker en de supercup pakt en daarbij 2 keer wint van Ajax weegt totaal niet op tegen de ellende die een heel seizoen middenmoot met zich mee zou brengen. Al snap ik best dat dit voor PEC Zwolle heel anders ligt. Voor PEC Zwolle is dat een topseizoen.
Maar als ik vanuit Feyenoord redeneer: het is al weer bijna 10 jaar geleden ofzo dat jullie überhaupt een prijs pakten? Voor PEC is dat natuurlijk de absolute hoofdprijs en een grote mijlpaal in de geschiedenis, dat lijkt me duidelijk... maar voor een club als Feyenoord wordt het ook wel weer eens tijd om een keer een tastbare prijs te pakken. Had natuurlijk eigenlijk die kampioensschaal moeten zijn, maar dan maar de '2e prijs' eerst een keer. Anders wordt die prijzenkast wel heel sneuIn een verder best kleurloos seizoen zonder Europees voetbal was zo'n beker denk ik wel een heel mooi lichtpuntje geweest. Zeker de manier waarop idd.
Duidelijkquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit seizoen zou ik best tevreden zijn met een 4e/5e plek als we de beker winnen ja (= toegang groepsfase EL), maar vorig seizoen had ik niet willen ruilen hoor.
Maar niet
Prima.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar op houden.
Qua open deuren intrappen moet je het anders prima met hem kunnen vinden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef erik013 het volgende:
Maar dan mag die Rutten wel eens aan het werk met z'n elftal en op gaan houden met doen alsof er niets aan de hand is en of er geen enorme druk is.
Ik wel.quote:
Dat is waar.. maar het eindigt altijd in zo'n anti-climax. Vorig seizoen was typerend.. vooraf denk je dat we kans maken maar uiteindelijk krijg je een draak van een wedstrijd en een machteloos Feyenoord.. Dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn vrees ik.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel.
Mooie aan de klassieker is dat je een keer een goed excuus hebt om om 9 uur in de ochtend al het eerste biertje los te trekken.
Gewoon ervoor zorgen dat je zo min mogelijk van de wedstrijd zelf meekrijgt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar het eindigt altijd in zo'n anti-climax. Vorig seizoen was typerend.. vooraf denk je dat we kans maken maar uiteindelijk krijg je een draak van een wedstrijd en een machteloos Feyenoord.. Dat zal nu nog een tikkeltje erger zijn vrees ik.
Daar is geen excuus voor nodig.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel.
Mooie aan de klassieker is dat je een keer een goed excuus hebt om om 9 uur in de ochtend al het eerste biertje los te trekken.
Djens Toornstra met een assist en goal.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Immers niet zeker voor zondag, MOOI!
En dan geen, paal paal. Ik telde hem al.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Djens Toornstra met een assist en goal.
Twijfel of ik hem in mijn team zet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Djens Toornstra met een assist en goal.
We wonnen na lange tijd weer een keer de beker tegen (ik meen Den Bosch) in een spuuglelijke finale na een tyfusseizoen en de Coolsingel stond vol. Your point being?quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh, voor PEC Zwolle is zo'n bekerwinst en een supercup misschien een historische hoofdprijs, maar voor Feyenoord nauwelijks noemenswaardig (althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt en we het jaren later nog over zullen hebben).
Al is de manier waarop de bekeroverwinning tot stand kwam wel heel mooi natuurlijk.
Maar wat ik wil zeggen is dat dat dus nooit kan opwegen tegen een eindklassering in de middenmoot.
Probeer eens minder uit het perspectief van een PEC-supporter te denken en meer vanuit het perspectief van een Feyenoord-supporter.
Dus dat je de beker en de supercup pakt en daarbij 2 keer wint van Ajax weegt totaal niet op tegen de ellende die een heel seizoen middenmoot met zich mee zou brengen. Al snap ik best dat dit voor PEC Zwolle heel anders ligt. Voor PEC Zwolle is dat een topseizoen.
Dat was (1991 meen ik?) na een lange, inktzwarte periode voor Feyenoord, na jaren achtereen middenmoot te hebben gespeeld. Iedereen was op dat moment blij dat we weer uit dat dal waren gekropen en de weg omhoog weer was ingezet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We wonnen na lange tijd weer een keer de beker tegen (ik meen Den Bosch) in een spuuglelijke finale na een tyfusseizoen en de Coolsingel stond vol. Your point being?
En nu zouden we een lekker succesvolle periode afsluiten bedoel je? Ik zie erg veel parallelen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was (1991 meen ik?) na een lange, inktzwarte periode voor Feyenoord, na jaren achtereen middenmoot te hebben gespeeld. Iedereen was op dat moment blij dat we weer uit dat dal waren gekropen en de weg omhoog weer was ingezet.
Bij de bekerwinst in 2008 stonden er slechts 50.000 man op de Coolsingel. Voor Feyenoord begrippen erg weinig.
De laatste 3 jaar hebben we de weg omhoog toch weer gevonden? 2012, 2e, 2013, 3e (gedeeld 2e), en 2014 weer 2e.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nu zouden we een lekker succesvolle periode afsluiten bedoel je? Ik zie erg veel parallelen.
Doe je dat op andere wedstrijddagen niet dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel.
Ben toch benieuwd hoe Vermeer zich houdt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 20:50 schreef tja77 het volgende:
Ik hoop zo dat Feijenoord van Ajax gaat winnen komend weekend.
Succes dames en heren.
Ik hoop dat Vermeer man of the match gaat worden. Vermeer heeft in het verleden zijn zwakke momenten gehad, maar daarbuiten is het gewoon een goede keeper.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe Vermeer zich houdt.
Bij Ajax weten ze natuurlijk als geen ander wat z'n sterktes en zwaktes zijn. Zouden ze daar nog wat mee gaan doen of hebben ze daarvoor teveel respect voor hem?
Misschien is dat de tactiek, jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 18:58 schreef Legendado het volgende:
Wanneer Feyenoord wat wedstrijden verliest is het legioen daarna vaak wel in topvorm qua steun.
Ik denk niet dat de supporters fanatieker worden van dat gestuntel van o.a. Immers en Te Vrede. Eerder moedeloos.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Misschien is dat de tactiek, ja
Hadden Immers wel tegen Sevilla kunnen gebruiken, hij is een van de weinige die constant druk zetquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:27 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de supporters fanatieker worden van dat gestuntel van o.a. Immers en Te Vrede. Eerder moedeloos.
Waar Boetius nog uitgefloten werd door een groepje mensen, hoor je bij Immers volgens mij nooit iemand boos worden. Een soort medelijden/gevoel van hopeloosheid ofzo?
Maar meestal laat ie zelf op den duur wel een bal van z'n voet springen waardoor je weinig meer hebt aan die drukquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hadden Immers wel tegen Sevilla kunnen gebruiken, hij is een van de weinige die constant druk zet
Moet ajax wel eerst door onze verdediging heen en dat zie ik zo 1-2-3 echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 21:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd hoe Vermeer zich houdt.
Bij Ajax weten ze natuurlijk als geen ander wat z'n sterktes en zwaktes zijn. Zouden ze daar nog wat mee gaan doen of hebben ze daarvoor teveel respect voor hem?
Nee joh, ze komen niet eens van hun eigen helft af als Immers meedoet. Probeer die maar eens van de bal te krijgen, dat lukt zelden iemand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:07 schreef Antaris het volgende:
[..]
Moet ajax wel eerst door onze verdediging heen en dat zie ik zo 1-2-3 echt niet gebeuren.
Sarcasme.
Vermeer is veel te onvoorspelbaar daarvoor, andersom zal het voordeel groter zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vermeer man of the match gaat worden. Vermeer heeft in het verleden zijn zwakke momenten gehad, maar daarbuiten is het gewoon een goede keeper.
Ajax zal niet echt iets anders gaan doen omdat Vermeer in de goal staat.
Vreemd genoeg is Vermeer tot nog toe zo'n beetje de meest stabiele factor van dit Feyenoord. Maar dat zegt wellicht meer over de restquote:Op vrijdag 19 september 2014 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Vermeer is veel te onvoorspelbaar daarvoor, andersom zal het voordeel groter zijn
Er is iets niet helemaal goed gegaan in die 30 jaar.. je kan je ook niet voorstellen dat er ooit gemiddeld 8000 toeschouwers in De Kuip zatenquote:Op vrijdag 19 september 2014 21:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
feyenoord heeft in de laatste 30 jaar, 3 titels gewonnen.
schokkend.
?quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Zit je een oud filmpje op youtube te kijken, zie je ineens dit shot voorbijkomen...2
[ afbeelding ]
Wat wel misschien een beetje zorgen moet baren is dat Feyenoord in de loop van de geschiedenis vaker uit een diepe crisis kwam, waarna je zou zeggen dat de club definitief de weg naar boven heeft gevonden. Maar toch kwam er na een aantal jaar weer een nieuwe crisis steeds.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is iets niet helemaal goed gegaan in die 30 jaar.. je kan je ook niet voorstellen dat er ooit gemiddeld 8000 toeschouwers in De Kuip zaten
Willem Alexander als trainer?quote:Op vrijdag 19 september 2014 23:55 schreef heiden6 het volgende:
Zit je een oud filmpje op youtube te kijken, zie je ineens dit shot voorbijkomen...2
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt wel een beetje op hoe Schöne ook regelmatig op de flank gezet wordt.quote:Fred Rutten lijkt zijn ideale systeem voor dit Feyenoord nog niet te hebben gevonden.
In de Klassieker tegen Ajax kiest de trainer waarschijnlijk weer voor drie middenvelders, meldt het Algemeen Dagblad.
Rutten begon donderdag tegen Sevilla (2-0 verlies) nog met een versterkte middenlinie, wat ten koste ging van Mitchell te Vrede. De spits keert zondag weer terug in het elftal, omdat de oefenmeester het niet nodig acht om opnieuw met vier middenvelders aan te treden.
Jordy Clasie, Tonny Vilhena en Karim El Ahmadi staan in de verwachte basisopstelling. Toch betekent dat niet dat Jens Toornstra zijn basisplek kwijt is. De van FC Utrecht overgekomen zomeraanwinst lijkt als hangende rechtsbuiten te gaan spelen. Elvis Manu krijgt opnieuw de voorkeur boven Jean-Paul Boëtius en Terence Kongolo houdt naar verwachting Miquel Nelom op de bank.
Wat een treurnis mocht dit zo zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 08:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op hoe Schöne ook regelmatig op de flank gezet wordt.![]()
Kan overigens dus ook gewoon 442 zijn met Manu (+wie??) in de spits
Waarom zou dit niet kunnen werken?quote:Op zaterdag 20 september 2014 08:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een treurnis mocht dit zo zijn
Gelukkig zijn we nou ook weer niet zo diep gezonken dat we een speler met de "kwaliteiten" van Veltman missen.quote:Veltman: Ik zou nooit naar Feyenoord gaan
Je hebt Toornstra voor het middenveld gehaald, dan zet je hem toch niet rechtsbuiten neer terwijl je daar ook Boetius en Bilal voor hebtquote:Op zaterdag 20 september 2014 10:34 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom zou dit niet kunnen werken?
Dit ja, waarom spelers misbruiken op een andere positie ?quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt Toornstra voor het middenveld gehaald, dan zet je hem toch niet rechtsbuiten neer terwijl je daar ook Boetius en Bilal voor hebt+ Mathijsen en Te Vrede vrolijk weer opstellen. Wat een genot met Rutten.
Boetius en Bilal zijn hopeloos uit vorm, ik denk dat Toornstra op die plek net zo veel kan brengen. En nu speel je met Vilhena op 10, wat zeker niet verkeerd is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 10:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt Toornstra voor het middenveld gehaald, dan zet je hem toch niet rechtsbuiten neer terwijl je daar ook Boetius en Bilal voor hebt+ Mathijsen en Te Vrede vrolijk weer opstellen. Wat een genot met Rutten.
Probleem van dat soort ventjes is denk ik dat ze een of meerdere spelers nodig hebben om zich aan op te trekken.. De aanwezigheid van Pelle gaf Boetius meer vertrouwen, dat zou heel goed kunnen. Nu is er niemand meer met die status.. het hele team oogt een beetje apathisch, geen leiders, geen spelers die er qua kwaliteiten bovenuit steken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:17 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Boetius en Bilal zijn hopeloos uit vorm, ik denk dat Toornstra op die plek net zo veel kan brengen. En nu speel je met Vilhena op 10, wat zeker niet verkeerd is.
De jaren '80 was een raar decennium. Alle stadions bleven leeg.quote:Op vrijdag 19 september 2014 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er is iets niet helemaal goed gegaan in die 30 jaar.. je kan je ook niet voorstellen dat er ooit gemiddeld 8000 toeschouwers in De Kuip zaten
Een 2e plek in de eredivisie welquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
(althans geen succes waarvoor heel de Coolsingel volloopt
Absoluut mee eens, daarom denk ik dat je die jongens de tijd moet geven door middel van invalbeurten hun vorm weer terug te krijgen. Zet daar nu gewoon een Toornstra neer, die kan veel beter met die druk omgaan. Zulke jongens moet je een beetje in de schaduw proberen te houden als zij hun vorm weer terug willen krijgen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Probleem van dat soort ventjes is denk ik dat ze een of meerdere spelers nodig hebben om zich aan op te trekken.. De aanwezigheid van Pelle gaf Boetius meer vertrouwen, dat zou heel goed kunnen. Nu is er niemand meer met die status.. het hele team oogt een beetje apathisch, geen leiders, geen spelers die er qua kwaliteiten bovenuit steken.
Ik zag vorige week op Feyenoord TV beelden voorbij komen van Feyenoord - Bayer Leverkusen.. ik denk uit 1987 of 1988. Hoe de Kuip er toen uitzag.. dat was ook geen gezicht.. Geen tribunes achter de doelen, overal hekken.. leek meer op een strafkamp dan op een voetbalstadion. In die tijd waren er ook veel vaker rellen dacht ik, misschien speelde dat allemaal een rol waarom er zo weinig mensen kwamen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
De jaren '80 was een raar decennium. Alle stadions bleven leeg.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een 2e plek in de eredivisie wel![]()
Ziet er nog altijd wel uit als een vrij lage opkomst trouwensquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja, dit was voor de training.
Tijdens de training:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: vorig jaar laatste training voor de thuiswedstrijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door ace_eleven op 20-09-2014 13:01:38 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
quote:Feyenoord hoopt op 35 miljoen euro bij gedaanteverwisseling De Kuip
Zaterdag, 20 september 2014 om 10:57
Feyenoord mag hopen op een tegemoetkoming van de gemeente Rotterdam van 35 miljoen euro. Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De gemeente is positief over een bijdrage aan het nieuwe stadion. In totaal is er 240 miljoen euro benodigd om het plan van bouwbedrijf BAM uit te voeren en de 35 miljoen euro van de gemeente kan Feyenoord goed gebruiken.
De gemeente wil in ruil voor de investering van 35 miljoen wel zeggenschap in de organisatie, zo meldt het dagblad. De meeste politieke partijen zijn positief over de plannen met De Kuip, al is er nog wel wat werk te verzetten voordat men definitief instemt met het verstrekken van de 35 miljoen euro.
“Goed voorbeeld doet goed volgen. De stad zou daarmee in het eerste rijtuig van de trein zitten”, aldus projectdirecteur Hans Vervat. Volgende week hervat de politiek in Rotterdam de discussie over de stadionplannen. De stad wil financiële steun geven, mits er aan een aantal stevige voorwaarden wordt voldaan. Zo wil de gemeente dus meer zeggenschap in de organisatie en goedkeuring van de Europese Commissie.
Coolsingel verwarren met De Kuip, best knapquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Een 2e plek in de eredivisie wel![]()
Je bent wel een eckte Feyenoordert hè? Vanaf de winter halve SCC neem ik aan?quote:
Misschien moesten ze allemaal werken vandaagquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:56 schreef ace_eleven het volgende:
Ziet er nog altijd wel uit als een vrij lage opkomst trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ziet er nog altijd wel uit als een vrij lage opkomst trouwens![]()
Verder altijd wel mooie plaatjesIn De Kuip is het helemaal niet zoals vroeger op het trainingsveld. Haalt voor veel mensen het mooie aan de training weg. Bovendien zijn er veel fans net terug uit Sevilla/nog niet terug.SPOILER: vorig jaar laatste training voor de thuiswedstrijdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Kongolo is in topvorm.........quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:15 schreef macca728 het volgende:
Zet Kongolo maar centraal ipv Mathijsen ook en waarom geen Kazim ? Nog niet fit zeker na al die weken....
Heel de Eredivisie loopt vol met weggestuurde spelers van Ajax en Feyenoord, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik niet wist.. El Ghazi heeft 2 jaar bij ons in de jeugdopleiding gelopen en is weggestuurd.. toch wel beetje jammer, al neem ik aan dat die beslissing toen terecht was.
Kan ook betekenen dat de rest dan echt om te janken was..quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:01 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Houden ze een publieksactie, selecteren ze deze ontwerpen
Immers aubquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vermeer
Wilkshire-- Van Beek----- Kongolo---- Woudenberg
Clasie Vilhena
Toornstra
Manu Kazim Boetius
Zo maar doen ?
Geblesseerd.quote:
Wij hebben El Ghazi, jullie Bilalquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel de Eredivisie loopt vol met weggestuurde spelers van Ajax en Feyenoord, kan gebeuren.
quote:Feyenoord organiseert voor de wedstrijd tegen Ajax morgen in De Kuip een vuurwerkactie. Dat maakte de club zaterdag bekend. Kort voor de aftrap van de wedstrijd zal professioneel vuurwerk worden afgestoken langs het veld. De club heeft hiervoor een vergunning gekregen van de lokale autoriteiten en heeft ook toestemming van de voetbalbond KNVB.
Met deze actie wil Feyenoord een alternatief bieden voor het ontsteken van vuurwerk of fakkels op de tribune. Het afsteken van vuurwerk is verboden en kan leiden tot hoge boetes.
Tijdens de laatste training van Feyenoord zaterdag in aanloop naar de klassieker hadden fans diverse fakkels aangestoken.
Maak je niet druk, Feyenoord wint toch niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:12 schreef PIETR het volgende:
Spanning begint nu toch wel een beetje te komen ..
Ik heb nog met El Ghazi gespeeld op Barendrecht. Was toen al een heel groot talent, toen een jaartje naar Spartaan'20 gegaan, vervolgens naar Sparta en vandaar, afijn we weten het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik niet wist.. El Ghazi heeft 2 jaar bij ons in de jeugdopleiding gelopen en is weggestuurd.. toch wel beetje jammer, al neem ik aan dat die beslissing toen terecht was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |