SPOILER: Een korte samenvatting van de NOSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op Ned1 en Politiek 24. Beide dagen beginnen om 10.30 uur
Sprekerslijst woensdag volgens de begrotingsvolgorde.
Game On![]()
Welk bewindslid moet het deze keer ontgelden? Of is het geen motie van wantrouwende afkeuring?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:53 schreef n00b13 het volgende:
Geertje doet een motie.
Altijd leuk.
nou nou nouquote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geert, val dood.
Achterlijke randdebiel.
Motie van wantrouwen nu.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welk bewindslid moet het deze keer ontgelden? Of is het geen motie van wantrouwende afkeuring?
Zou de SP weer met de grote Geert-show meedoen?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef borisz het volgende:
Hee een motie van wantrouwen... tja.
Neequote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou de SP weer met de grote Geert-show meedoen?
wij hebben de Surinamers een hoop welvaart gebrachtquote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef n00b13 het volgende:
Onze voorouders waren vredelievend?
Ik weet niet of Surinamers het daar mee eens zijn.
Zonde. PvdD dan?quote:
Iets met slaafjes ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij hebben de Surinamers een hoop welvaart gebracht
Wellicht zet hij alleen een handtekening voor de vergoedingen en zal het hem verder aan zijn anus oxideren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef Hexagon het volgende:
Waarom doet Roland van Vliet eigenlijk niet mee?
Je krijgt ook een vergoeding zonder handtekening te zetten en hij was toch aanwezigquote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wellicht zet hij alleen een handtekening voor de vergoedingen en zal het hem verder aan zijn anus oxideren.
Ik roep ook maar wat (in dit geval).quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je krijgt ook een vergoeding zonder handtekening te zetten en hij was toch aanwezig
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef Hexagon het volgende:
Waarom doet Roland van Vliet eigenlijk niet mee?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)emene-beschouwingen/quote:1 Door ziekenhuisbezoek stond mijn hoofd niet naar spreektekst bij APB, heb me daarom niet ingeschreven, mag nu geen motie indienen, jammer
We weten niet of hij dat heeft, alleen dat ie het zegt. Dat is namelijk een houding die bij een minister-president past, hij moet zich niet gaan verlagen tot de botte, persoonlijke retoriek die Wilders in de regel bezigt.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft Rutte respect voor Wilders?
geen flauw ideequote:Op donderdag 18 september 2014 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom heeft Rutte respect voor Wilders?
wtf is ketelmuziek?twitter:TonElias twitterde op donderdag 18-09-2014 om 20:56:19Stemming nu. Conclusie: kabinet heeft zeer royaal mandaat voor 2015 én positief zicht op 2016. Ketelmuziek SP en PVV volledig platgevallen. reageer retweet
Ze willen niet beschuldigd worden van Nee zeggen...quote:Op donderdag 18 september 2014 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
Inpakken en wegwezen. Lag het aan mij, of stemden die twee 50+'ers echt met iedere motie mee?
Johquote:
Die man heeft zich ook alleen maar op de parlementaire enquete gericht, Kamerwerk heeft hij dit jaar amper gedaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)emene-beschouwingen/
sorry meneerquote:
Viel wel mee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:59 schreef DeJori het volgende:
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was van Rutte. Was weer een beetje Mark van de de verkiezingen. Die opmerking over Balkenende IV was geweldig
Het alternatief was een Marokkaanse. Dat mocht niet van de PVV. Nu hebben ze een halve tamme.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh
Ongelofelijk dat ze zo'n muts zonder gezag hebben kunnen kiezen destijds. Het verbaast me dat ze nog altijd in functie is.
Donderdag. Op maandag is er ook vrijwel geen Kamerlid in Den Haag. Kamerdagen zijn enkel op di-wo-do.quote:
Je vergeet Bumaatje. Wat een flater heeft die man geslagen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:02 schreef Kaas- het volgende:
Pechtold vond ik in de interrupties fantastisch en de terechte winnaar van alle prijzen voor beste debatteerder. Rutte was echter ook erg goed, had geen enkel probleem om zich staande te houden tot het arrogante aan toe. Zit stevig in het zadel. Samson was boven verwachting goed. Mooi ook hoe hij tegen Krol zei wat iedereen wilde zeggen en Krol liet afdruipen. Toch had het nooit zo mogen zijn dat hij dit debat zonder kleerscheuren door zou komen, maar de SP en PVV waren ontzettend zwak waardoor dat mogelijk gemaakt werd. Zou hij voor de provinciale verkiezingen al afgezet worden en opgevolgd worden door Asscher?
Zijlstra deed het prima. Niet in de interrupties, maar had een sterk verhaal en pareerde alles met gemak. Roemer was gênant, wat een slechte prestatie en hoe slecht voorbereid op het debat. Kwam de klap niet te boven en heeft de hele APB andere partijen geen pijn meer kunnen doen. Eerst geveld door Pechtold en vervolgens nog even geslacht door de NOS. Klaar. Er gaan al geruchten over een revolutie binnen de SP-fractie; 50/50 dat ze met iemand dan Roemer de verkiezingen in willen..?
Wilders was erg slecht, lui en compleet uit vorm. Heeft z'n mediamomentjes dit keer niet kunnen pakken en het debat niet naar z'n hand kunnen zetten. Zwakke en inspiratieloze interrupties. Is hij het helemaal kwijt of is dit een tijdelijke achteruitgang van Wilders? Buma deed het gemiddeld, maar is niet zo interessant. Van Ojik net zo, terwijl hij prima voor de dag kwam. Krol deed het prima. Hij weet precies hoe hij mensen voor de gek moet houden om op zo'n leugenaar en bedrieger te stemmen. Het CDA (maar uiteindelijk alle partijen) gaan nog veel last van hem krijgen. Kamervoorzitter was weer matig; durfde geen confrontaties aan te gaan en liet tot irritatie van de Kamerleden alles een eeuwigheid doorgaan.
Was in elk geval erg leuk. Duidelijk is geworden dat het kabinet vanaf nu harder zal moeten werken om steun te blijven houden en om niet te vallen. De reddingsboeien zullen niet zo gemakkelijk meer toegeworpen worden vanuit de oppositie. Kom maar op met de Algemene Financiële Beschouwingen van komende donderdag!
Donderdag pas.quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Donderdag. Op maandag is er ook vrijwel geen Kamerlid in Den Haag. Kamerdagen zijn enkel op di-wo-do.
Wat houdt dat daar eigenlijk zoal in?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:04 schreef borisz het volgende:
Schopje. Over een uurtje begint de APB in de senaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |