SPOILER: Een korte samenvatting van de NOSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op Ned1 en Politiek 24. Beide dagen beginnen om 10.30 uur
Sprekerslijst woensdag volgens de begrotingsvolgorde.
Game On![]()
Welk bewindslid moet het deze keer ontgelden? Of is het geen motie van wantrouwende afkeuring?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:53 schreef n00b13 het volgende:
Geertje doet een motie.
Altijd leuk.
nou nou nouquote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geert, val dood.
Achterlijke randdebiel.
Motie van wantrouwen nu.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Welk bewindslid moet het deze keer ontgelden? Of is het geen motie van wantrouwende afkeuring?
Zou de SP weer met de grote Geert-show meedoen?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef borisz het volgende:
Hee een motie van wantrouwen... tja.
Neequote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zou de SP weer met de grote Geert-show meedoen?
wij hebben de Surinamers een hoop welvaart gebrachtquote:Op donderdag 18 september 2014 17:56 schreef n00b13 het volgende:
Onze voorouders waren vredelievend?
Ik weet niet of Surinamers het daar mee eens zijn.
Zonde. PvdD dan?quote:
Iets met slaafjes ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij hebben de Surinamers een hoop welvaart gebracht
Wellicht zet hij alleen een handtekening voor de vergoedingen en zal het hem verder aan zijn anus oxideren.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef Hexagon het volgende:
Waarom doet Roland van Vliet eigenlijk niet mee?
Je krijgt ook een vergoeding zonder handtekening te zetten en hij was toch aanwezigquote:Op donderdag 18 september 2014 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wellicht zet hij alleen een handtekening voor de vergoedingen en zal het hem verder aan zijn anus oxideren.
Ik roep ook maar wat (in dit geval).quote:Op donderdag 18 september 2014 18:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je krijgt ook een vergoeding zonder handtekening te zetten en hij was toch aanwezig
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:40 schreef Hexagon het volgende:
Waarom doet Roland van Vliet eigenlijk niet mee?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)emene-beschouwingen/quote:1 Door ziekenhuisbezoek stond mijn hoofd niet naar spreektekst bij APB, heb me daarom niet ingeschreven, mag nu geen motie indienen, jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |