Wat ;squote:
Mijn ijslaag valt niet te breken, zo dik issiequote:Op donderdag 18 september 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik niet :s Wilde even het ijs breken
Haha ja en dat moet ik geloven? :$ Haha doei hoorrquote:Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ijslaag valt niet te breken, zo dik issie
Die ijslaag eh.. Ik niet
Gvd ;squote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja en dat moet ik geloven? :$ Haha doei hoorr
Stil nouquote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dat wel. :s
Ik schrok me rot toen ik dat zag.
ahuahuaha skkl is tog overduidelyk dat 'dik' op ijsslaag slaat kan je niet begrijpend lezen ofso xDquote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja en dat moet ik geloven? :$ Haha doei hoorr
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Dqod het volgende:
Tevens blijf ik in vorm door overmatig masturberen, weenie
Nou vrouw :squote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]! Even voor de zekerheid? Je bent een vrouwtje he?
Lekker soppen dus.
Huh begrijpend lezen? xD Oh ja ik lees het maar begrijp het dan pas later maar ik moet dus tegelijk begrijpen met lezen of? ;p oh begrijpen en lezend haha wat. ;Dquote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahuahuaha skkl is tog overduidelyk dat 'dik' op ijsslaag slaat kan je niet begrijpend lezen ofso xD
Watquote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahuahuaha skkl is tog overduidelyk dat 'dik' op ijsslaag slaat kan je niet begrijpend lezen ofso xD
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het kan ook een micropenis zijn i.p.v clit.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]! Even voor de zekerheid? Je bent een vrouwtje he?
Lekker soppen dus.
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef Dqod het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het kan ook een micropenis zijn i.p.v clit.
Wanneer gaan wij een keer chillen dan? :Squote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dat wel. :s
Ik schrok me rot toen ik dat zag.
Heb wel tieten tho :$quote:
quote:
Omdat banquote:Op donderdag 18 september 2014 11:47 schreef gianni61 het volgende:
waarom zag ik een slotje op dit topic?
[..]
quote:
Hmm, wil je vriendinnetje niet down under?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd ;s
Tevens blijf ik in vorm door overmatig masturberen, weenie
korte ban dan welquote:
foto van doddie in de spoilerquote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]!
Benieuwd naar je tits nu. Mag in dm
gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Snap ikquote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]!
Benieuwd naar je tits nu. Mag in dm
gr
Nee, moet gvd alles zelf doenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm, wil je vriendinnetje niet down under?
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
korte ban dan wel
[..]
foto van doddie in de spoilerEuuuuuuuuhhh, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Denk het nietquote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jo kleine trekspier, ik ga vanavond stadje! Kom je ook?
wat nou nee?quote:Op donderdag 18 september 2014 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Snap ik
[..]
Nee, moet gvd alles zelf doen
[..]
Euuuuuuuuhhh, nee
3quote:
Ja, 3quote:
verklaar u naderquote:
Dat was het, niks meer aan toe te voegenquote:
lekker recalcitrant weer hoorquote:Op donderdag 18 september 2014 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was het, niks meer aan toe te voegen
Moet het je wel lukken oogcontact te maken. :Squote:Op donderdag 18 september 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een keer chillen dan? :S
Weet ik. Kan er niks aan doenquote:Op donderdag 18 september 2014 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker recalcitrant weer hoor
die jaquote:Op donderdag 18 september 2014 12:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zat die ook net te checken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
we zijn er aan gewendquote:
Gelukkig maar :$quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik lig in een kreuk door deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
En ga jij nog iets leuks doen?quote:Op donderdag 18 september 2014 12:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik lig in een kreuk door deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je twee keer geboekt, of ben je interessant aan het doen?quote:Op donderdag 18 september 2014 13:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Even New York geboekt voor 11 daagjes.NEW YEARS EVE ON TIMES SQUARE BITCHESSSSSS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"how does that fly holding itself"quote:
2 tickets dus 2 keer geboekt. kk leukquote:Op donderdag 18 september 2014 13:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Heb je twee keer geboekt, of ben je interessant aan het doen?
Met die ene chickquote:Op donderdag 18 september 2014 15:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
2 tickets dus 2 keer geboekt. kk leuk
Cardio alleen vandaag. Tering spierpijn nog in m'n benenquote:Op donderdag 18 september 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag is het chestdayWat ga jij trainen Robo?
hahahaah jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Oke oke.. feit dat je gaat zijn al pluspunten. Veel te mooi weer ook.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Cardio alleen vandaag. Tering spierpijn nog in m'n benendus rug even naar morgen verplaatst
Pectoralis majorquote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
Spierpijn in die spier op je borstkas bij je oksel vind ik altijd zo naar.
gisteren legg day?quote:Op donderdag 18 september 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Cardio alleen vandaag. Tering spierpijn nog in m'n benendus rug even naar morgen verplaatst
crista tuberculis majorisquote:Op donderdag 18 september 2014 15:44 schreef Chai het volgende:
Spierpijn in die spier op je borstkas bij je oksel vind ik altijd zo naar.
College is nog het ergste stuk van de zin.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:59 schreef Chocolatebear het volgende:
heel stukje huid aan mn scheermes tijdens t scheren van mn schedel, bloeden als een rund jonge. en dan zometeen naar college
college om 17:00, hoe verzin je hetquote:Op donderdag 18 september 2014 16:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
College is nog het ergste stuk van de zin.
En er dan ook echt heen gaan.quote:Op donderdag 18 september 2014 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
college om 17:00, hoe verzin je heten dan ook de enige les van vandaag he
Ik zou er ook niet heen gaan. Lekker dom blyve hhaaquote:Op donderdag 18 september 2014 16:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En er dan ook echt heen gaan.
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet heen gaan. Lekker dom blyve hhaa
kan morgen niet naar college en had maandag voor t laatst les. Toch nog even wat aan school doen deze weekquote:Op donderdag 18 september 2014 16:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En er dan ook echt heen gaan.
hehehquote:Op donderdag 18 september 2014 16:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kan morgen niet naar college en had maandag voor t laatst les. Toch nog even wat aan school doen deze week
Hbo dansopleiding hip hopquote:Op donderdag 18 september 2014 16:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehehVoorbeeldig,
Wat doe je precies?
Vetquote:Op donderdag 18 september 2014 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hbo dansopleiding hip hop
kom gymmen bitchquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hbo dansopleiding hip hop
Ben ziek, heb afgelopen week niks gedaan. Ga zo wel though.quote:
omw 2 Veerquote:Op donderdag 18 september 2014 13:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
En ga jij nog iets leuks doen?
Ja, zo te voelenquote:
F4F lijnbaansgracht. Lekker hindacentrumquote:Op donderdag 18 september 2014 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ziek, heb afgelopen week niks gedaan. Ga zo wel though.
Welke gym train jij? Inb4 centrum Amsterdam onmogelijk om met de auto te komen en/of te parkeren.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
F4F lijnbaansgracht. Lekker hindacentrum
prima vestiging. Veel brede guykisquote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
F4F lijnbaansgracht. Lekker hindacentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
Zou wel keihard trainen met:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die buikspieren vind ik nog wel mooi. Op de laatste foto niet meer trouwens. Ook door die mannennavel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen die v-shape.
Borsten die meer bestaan uit spier dan tiet.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar zeurde hij over dan?quote:Op donderdag 18 september 2014 17:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb laatst eens met zo'n n00b als jullie (no offense) getraind omdat ie zeurde, weak shit.
Gelijk weer genezen van eventuele lift-meets tenzij Modus.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je valt dus gewoon op mannelijke figuren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh-oh......quote:Op donderdag 18 september 2014 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op mannelijke figuren...B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 18:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je valt dus gewoon op mannelijke figuren...![]()
![]()
Dan krijg je er tweequote:
Nog steeds niet die serie van je gekeken
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Tegen wie heb je het ?quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb laatst eens met zo'n n00b als jullie (no offense) getraind omdat ie zeurde, weak shit.
Gelijk weer genezen van eventuele lift-meets tenzij Modus.
![]()
![]()
My girl caught me blowing my dick with the air dryer, and asked what I was doing? Apparently "heating your dinner" wasn't a good answer.![]()
Weet iemand trouwens van welk merk dit shirt is van die gozer?
[ Bericht 14% gewijzigd door MMGYMCMB op 18-09-2014 21:10:13 ]![]()
Ik word nie goed hoor. Vooral die vette met dat gele vest die op der gezicht trapt.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
![]()
![]()
Want dat wil je wel kopen?quote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
My girl caught me blowing my dick with the air dryer, and asked what I was doing? Apparently "heating your dinner" wasn't a good answer.![]()
![]()
'Sup bbyquote:Op donderdag 18 september 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben weer vrijgezel en kom me melden.
![]()
![]()
![]()
Wel ja.. Worden al plannen gemaakt voor een heuse knokploeg met voorafgaand een heksenjacht dmv namedroppingquote:Op donderdag 18 september 2014 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel ja.. Worden al plannen gemaakt voor een heuse knokploeg met voorafgaand een heksenjacht dmv namedroppingIk lees Ijmuiden. Inteelt zooi.
![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ben weer vrijgezel en kom me melden.
Vast nog wel ergens een geile neef over.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik lees Ijmuiden. Inteelt zooi.
![]()
Allemaal gehad. Trokken mn libido nie.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:07 schreef Modus het volgende:
Koop
[..]
[..]
Vast nog wel ergens een geile neef over.![]()
What's the difference between jam and jelly?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allemaal gehad. Trokken mn libido nie.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En altijd het laatste woord.![]()
In ploegendienst dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allemaal gehad. Trokken mn libido nie.![]()
Kk ik zou die gasten zo hard klappe he![]()
''inb4 dan ben je hetzelfde als zij''En altijd het laatste woord.![]()
I can't jelly my piempie in your assquote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What's the difference between jam and jelly?![]()
You tell me.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What's the difference between jam and jelly?![]()
Ok.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I CAN'T JELLY MY DICK IN YOUR ASS.![]()
Nee. Ben aseksueel.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijken wie het hoogste libido heeft?
![]()
"Ghk tfoe", kowed danquote:.
Niet zo bescheiden, ik vind je minimaal een 8,50/10quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
ik ben sowieso minimaal 7.5 vriend wat is deze..
![]()
Hot or not is voor paupers, als je niet een kettinkje of petje draagt wordt je daarop afgerekend.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
huh ik ben maar een 7.06 op hotornot.com :s![]()
![]()
awhquote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet zo bescheiden, ik vind je minimaal een 8,50/10 .
Truequote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hot or not is voor paupers, als je niet een kettinkje of petje draagt wordt je daarop afgerekend.
Niet eens de plus?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ [url=http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5b(...)inal3.png]afbeelding[/url] ]
Twijfel om deze te doen bij verlenging, kunnen jullie m'n ballen zuigen met jullie oude rommel.
inb4 de haat op iPhone 6 die er dan hoogstwaarschijnlijk in zit![]()
Oh shittt. Ja indd. Is net een ipadmini.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik net zo goed m'n minilaptop in m'n broekzak doen.
faggot fuck devicequote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik net zo goed m'n minilaptop in m'n broekzak doen.![]()
![]()
Heb al zo'n 5 jaar een HTC Legend, werkt nog steeds perfect.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke telefoon heb jij dan eik, met je haat op BB én iP6? (srs, need tips)![]()
![]()
5 Jaar, jezus, had ik nog niet eens (werkend) internet op m'n pockyquote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb al zo'n 5 jaar een HTC Legend, werkt nog steeds perfect.
[ afbeelding ]. Vraag me eigenlijk ook af wat al die mensen doen met hun oude telefoons, sommigen moeten er toch al 10 hebben ofzo, met al die 1-jaar abo's
.
![]()
Snap ik ook niet, mensen die na 1 week al een scheur in het scherm hebben ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Jaar, jezus, had ik nog niet eens (werkend) internet op m'n pocky. Vraag me eigenlijk ook af wat al die mensen doen met hun oude telefoons, sommigen moeten er toch al 10 hebben ofzo, met al die 1-jaar abo's
.
gewoon goed mee omgaan.
![]()
Ik laat mijne 2x per dag vallen, heb er wel zo'n siliconenhoesje omheen, dus is nog wel zganquote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, mensen die na 1 week al een scheur in het scherm hebben ofzogewoon goed mee omgaan.
. #BBstrength
Of nouja, wel krasjes op het scherm, maar niet zo'n barst alsof er een mocro bij je heeft ingebroken.
![]()
De verkoopsite van IJmuiden is ook om te brullen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik lees Ijmuiden. Inteelt zooi.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik laat mijne 2x per dag vallen, heb er wel zo'n siliconenhoesje omheen, dus is nog wel zgan. #BBstrength
Of nouja, wel krasjes op het scherm, maar niet zo'n barst alsof er een mocro bij je heeft ingebroken.
butterfingers, maar jij zit vaak op je mobiel dan? Want ik gebruik de mijne voor bellen & mp3, that's it.
![]()
Samsung S2 Plus:quote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb al zo'n 5 jaar een HTC Legend, werkt nog steeds perfect.
[ afbeelding ]
Ben ook voorlopig nog niet van plan om te vernieuwen, waarom zou je een telefoon vervangen die nog goed functioneert.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.![]()
Snap ik ook niet, ding gewoon goed behandelen en niet je bier mee open maken etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Samsung S2 Plus:
[ afbeelding ]
Ben ook voorlopig nog niet van plan om te vernieuwen, waarom zou je een telefoon vervangen die nog goed functioneert.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Gridlok het volgende:
Want ik gebruik de mijne voor bellen & mp3, that's it.
Ja, kweenie, ben nooit zo lomp met dingen laten vallen, alleen met telefoonsquote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]butterfingers, maar jij zit vaak op je mobiel dan? Want ik gebruik de mijne voor bellen & mp3, that's it.
. En op zich wel veel, maar alleen WhatsApp, nu.nl app, soms internet, mp3 inderdaad en dat is het eigenlijk. Sporadisch dingen als Shazam.
![]()
watquote:Is gewoon geen medium voor meer imo, te klein en te krampachtig. Mensen die hele films zitten te kijken op hun mobielquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, kweenie, ben nooit zo lomp met dingen laten vallen, alleen met telefoons. En op zich wel veel, maar alleen WhatsApp, nu.nl app, soms internet, mp3 inderdaad en dat is het eigenlijk. Sporadisch dingen als Shazam.
![]()
![]()
Toevallig had mijn nieuwe S4 eerste 3 dagen meteen een barst omdat ik gewend was mijn Galaxy Ace 2 minstens 1x per dag te laten vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, mensen die na 1 week al een scheur in het scherm hebben ofzogewoon goed mee omgaan.
Na tijdje zaten toch heel wat barsten in en was bovenvoorkant voor een deeltje weg dus toen maar hoesje en plastic voorfrontje gekocht en nu nog steeds wachten op geld tot ik het kan fixen.![]()
BB is onbreekbaar, net soort Nokia alleen nog lomper door het formaat.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik laat mijne 2x per dag vallen, heb er wel zo'n siliconenhoesje omheen, dus is nog wel zgan. #BBstrength
![]()
Valt mee dacht ik bij de S4 en S5 ook maar past prima en is raakt makkelijk in gewenning.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik net zo goed m'n minilaptop in m'n broekzak doen.![]()
Hij zeurde of ie mee mocht trainen bedoelde ik. Ik zei altijd al dat het geen nut had omdat ik op specifieke punten focus en hij gewoon de basis moet doen, maar wilde niet luisteren. Het vervelende tijdens trainen was dat ie het volume/de intensiteit niet aankon, waardoor ie steeds te lang rustte/moest rusten, en geen juiste gewichten voor zichzelf kon/wilde nemen omdat ie niet te ver achter wilde blijven, waardoor form retarded was en ik hem constant moest corrigeren. En hij ouwehoerde te veel.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waar zeurde hij over dan?![]()
![]()
Hij is wel m'n mattie maar samen trainen not even twice.
quote:
full stops and exclamation marks![]()
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen jonger dan m'n moeder alleen daarvoor hun phone gebruikenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat
[..]
Is gewoon geen medium voor meer imo, te klein en te krampachtig. Mensen die hele films zitten te kijken op hun mobiel
quote:quote:quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijken wie het hoogste libido heeft?
quote:
full stops and exclamation marks![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Te zware gewichten gebruikenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij zeurde of ie mee mocht trainen bedoelde ik. Ik zei altijd al dat het geen nut had omdat ik op specifieke punten focus en hij gewoon de basis moet doen, maar wilde niet luisteren. Het vervelende tijdens trainen was dat ie het volume/de intensiteit niet aankon, waardoor ie steeds te lang rustte/moest rusten, en geen juiste gewichten voor zichzelf kon/wilde nemen omdat ie niet te ver achter wilde blijven, waardoor form retarded was en ik hem constant moest corrigeren. En hij ouwehoerde te veel.![]()
![]()
Hij is wel m'n mattie maar samen trainen not even twice.
dem ego lifts
En mensen die te veel lullen kan ik ook echt moeilijk slecht tegen. Tenzij t inhoudelijk over wat we aan t doen zijn gaat.
Of als je dan tussen sets even praat en dan begin je weer en blijft hij stug doorlullen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Gewoon je bek houden en MP3 aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Te zware gewichten gebruikendem ego lifts
En mensen die te veel lullen kan ik ook echt moeilijk slecht tegen. Tenzij t inhoudelijk over wat we aan t doen zijn gaat.
Of als je dan tussen sets even praat en dan begin je weer en blijft hij stug doorlullen.![]()
Ayy lmao @ Big L era ass Lquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]![]()
Niet gekeken. Is te smerig voor woorden dat dit wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
gaat weer goed met de mocro gemeenschap.
Ik heb afgelopen nacht last gehad van wat negertjes die mij in elkaar wouden slaan ofzo of althans 1 van hun omdat ik zijn moeder geneukt heb vroeger of gesnitched heb op het voortgezet onderwijs.
Toen ik voor zijn ogen stond durfde hij al niks meer en toen mijn vrienden er bij waren zeiden ze niks meer en wouden ze snel weg.
Wat nu? Kamervragen? Thee? Of mongolen gewoon berechten?![]()
die gastjes kapot slaan met halve varkensquote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
also,
http://klyker.com/french-(...)-sex-doll-28-photos/
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
jij ookquote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De verkoopsite van IJmuiden is ook om te brullen.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
oh en: goedemorgen ChaiReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hm, dat kan positief zijn..quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
HOI MODUS!!Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Wat mij betreft kan dit net zo goed een Turk of een Algerijn zijn. Ik zie het verschil toch niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
gaat weer goed met de mocro gemeenschap.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 19 september 2014 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dit net zo goed een Turk of een Algerijn zijn. Ik zie het verschil toch niet.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hetzelfde geldt voor negers.quote:
Ik zou het verschil tussen en Gambiaan en een Nigeriaan echt niet kunnen vertellen.
Maar goed, tussen een Roemeen en een Bulgaar ook niet
Somaliërs vallen best op, geloof ik. Of ik moet allerlei verschillende bevolkingsgroepen aangezien hebben als Somaliërsquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor negers.
Ik zou het verschil tussen en Gambiaan en een Nigeriaan echt niet kunnen vertellen.
Maar goed, tussen een Roemeen en een Bulgaar ook niet![]()
![]()
nee, vind ik ook niet, maar toen ik dat laatst zei werd ambi/stimorol/che boos dat dat verschil heel duidelijk wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch ook niet raar als je niet in reservaat woont met allemaal verschillende soorten.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Tja ik woon niet in Rotterdam of zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vind ik ook niet, maar toen ik dat laatst zei werd ambi/stimorol/che boos dat dat verschil heel duidelijk wasHoe moet ik dat weten, ga iig geen plaatjes opzoeken om het verschil te leren zien.
![]()
preciesquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ik woon niet in Rotterdam of zo.Hoe moet ik dat weten, ga iig geen plaatjes opzoeken om het verschil te leren zien.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik denk dat ze in Rotterdam / Amsterdam ook niet precies weten van welk ras iemand is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ik woon niet in Rotterdam of zo.Hoe moet ik dat weten, ga iig geen plaatjes opzoeken om het verschil te leren zien.
Ras![]()
Klinkt vrij 2e wereldoorlogachtig overigens.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
toen waren er nog niet zoveel rassen in rotterdamquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Rotterdam / Amsterdam ook niet precies weten van welk ras iemand is.
Ras![]()
Klinkt vrij 2e wereldoorlogachtig overigens.
ook een stuk minder rotterdam trouwensReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
is het ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat kan positief zijn..
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Nadat er een bom op is gegooit is het aantal rassen wel exponentieel gestegen ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen waren er nog niet zoveel rassen in rotterdam
ook een stuk minder rotterdam trouwensBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Tussen Aziatische mensen kan ik het ook nooit zienquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor negers.
Maar goed, tussen een Roemeen en een Bulgaar ook niet![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben veel liever (half) Marokkaans dan een xenofobische Hollandse tokkie.
Somaliers zijn dan ook niet echt negers. Lijken meer op donkere arabieren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Somaliërs vallen best op, geloof ik. Of ik moet allerlei verschillende bevolkingsgroepen aangezien hebben als SomaliërsDoe het voor de mensheid:$:$![]()
Zij hebben toch (doorgaans) van die heel ronde hoofden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Somaliers zijn dan ook niet echt negers. Lijken meer op donkere arabieren.![]()
Klopt, en die glanzen vaak ook zo mooi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij hebben toch (doorgaans) van die heel ronde hoofden?Doe het voor de mensheid:$:$![]()
Ik vermoed dat het meisje zich niet wilde laten uithoeren voor deze gastjes en daar lopen ze inkomsten door mis.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
Ik kan hun woede wel begrijpen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 06:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet gekeken. Is te smerig voor woorden dat dit wordt gebruikt.
Ik heb afgelopen nacht last gehad van wat negertjes die mij in elkaar wouden slaan ofzo of althans 1 van hun omdat ik zijn moeder geneukt heb vroeger of gesnitched heb op het voortgezet onderwijs.
Toen ik voor zijn ogen stond durfde hij al niks meer en toen mijn vrienden er bij waren zeiden ze niks meer en wouden ze snel weg.
Wat nu? Kamervragen? Thee? Of mongolen gewoon berechten?!
![]()
Mocro's.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Mensen
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
goede samenvattingquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zeilboten
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Haha wat.quote:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Koffie.
dat jaquote:syriegangers proberen tegen te houdenquote:
beter zorgen dat ze niet terugkomenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik lees het nieuws tegenwoordig altijd online en de achterste reacties hebben altijd de meeste likes.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Op internet lijken het echt veel helaas.![]()
![]()
ja maar internetquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Op internet lijken het echt veel helaas.
al zal ik zelf ook soms wel opmerking in die categorie makenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja precies, vooral op sites zoals Dumpert & Geenstijlquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik lees het nieuws tegenwoordig altijd online en de achterste reacties hebben altijd de meeste likes.![]()
![]()
ja, maar daar noem je me ook een voorbeeldquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja precies, vooral op sites zoals Dumpert & Geenstijl
Ook normalere wel. Ook op berichten van fatsoenlijkere kranten die op facebook voorbij komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja precies, vooral op sites zoals Dumpert & Geenstijl![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar daar noem je me ook een voorbeeldTrue
![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook normalere wel. Ook op berichten van fatsoenlijkere kranten die op facebook voorbij komen.. Overal wel zo'n beetje eigenlijk. Jammer is dat.
![]()
Giga voorhoofden .quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zij hebben toch (doorgaans) van die heel ronde hoofden?![]()
![]()
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
quote:Jullie weten niks.quote:Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
en dat willen we ook graag zo houdenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Dat snap ik. Het is als autist natuurlijk moeilijk om uit je comfort zone te komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dat willen we ook graag zo houdenMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Parra = overhypte shitquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het is als autist natuurlijk moeilijk om uit je comfort zone te komen.
Faberjajajajo = overoverhypte shit
En over Patta zullen we het maar helemaal niet hebben.![]()
parra? patta?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Parra = overhypte shit
En over Patta zullen we het maar helemaal niet hebben.
faberjajo is toch van de jeugd he?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoe kun je Faberayajajajajo overhypte shit noemen dan? Patta ben ik het volkomen met je eens, kk winkel dat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Parra = overhypte shit
En over Patta zullen we het maar helemaal niet hebben.
Parra is wel een soort van overhypte shit jaMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
am90 is niet mijn ding, dus nee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat iemand die AM90 Denim's halen?Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Ja daar wip je regelmatig even binnen als je toch in Tokyo bent?quote:.
Tevens:
daar·en·te·gen (bijwoord)
1 daartegenover![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja daar wip je regelmatig even binnen als je toch in Tokyo bent?.
Tevens:
daar·en·te·gen (bijwoord)
1 daartegenover
Lekkerquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:44 schreef Gridlok het volgende:
Dat soort volk noem je gewoon kk mocros, ongeacht afkomst.![]()
![]()
Waardeloze komback. Je had toch verwacht dat de gemiddelde Fokker toch met iets beters zou komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima. Heeft mn pa zn lul vrij jouw moeder anaal te doen.![]()
Ja dag. Klb hiirhoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waardeloze komback. Je had toch verwacht dat de gemiddelde Fokkers toch met iets beters zou komen.![]()
komback...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waardeloze komback. Je had toch verwacht dat de gemiddelde Fokker toch met iets beters zou komen.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Kloon BT gespot.quote:Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
ik snap ook niet echt waarom je zo zou rondlopen? alleen om je schoenen te laten zien?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah het is echt een trend onder de gayboys.
Ik zie het tot nu toe irl alleen bij meisjes.
tevens: geen sokken dragen
Ziet er best goed uit tot die opgerolde broekspijpen.quote:
Dat is echt gay, zeker met die schoentjes.![]()
![]()
Wat zeg jijquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
hehehe, opgerolde broekspijpen is opzich niets mis mee, maar dit ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie het tot nu toe irl alleen bij meisjes.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Het is super lekker weer, dus ik snap het best wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt waarom je zo zou rondlopen? alleen om je schoenen te laten zien?
tevens: geen sokken dragenbshitiquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ABN schrijven op een forum is overrated.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
hehehe, opgerolde broekspijpen is opzich niets mis mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trek dan een korte broek aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is super lekker weer, dus ik snap het best wel.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hahahaha kkquote:![]()
Jij komt met je opgerolde broekspijpen van 17 cm dik en gaat het dan een pinroll noemen
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Show us how its done.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:54 schreef Matip het volgende:
Jij komt met je opgerolde broekspijpen van 17 cm dik en gaat het dan een pinroll noemenEn altijd het laatste woord.![]()
Wat is het nut van perfect ABN schrijven op een forum? Mensen begrijpen je toch wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is super lekker weer, dus ik snap het best wel.
[..]
bshiti![]()
Geen pinroll op dit moment, maar zodra ik er één gezet heb dan laat ik het je weten.quote:Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef wickedmen het volgende:
Wow fittie battle der metroseksuelen, had niet zo snel verwacht. :s
ai is goed jatochhhquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Geen pinroll op dit moment, maar zodra ik er één gezet heb dan laat ik het je weten.En altijd het laatste woord.![]()
Oh, daar hoor je me niet over. Ik begreep het wel maar het stond vreemd, snapje?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is het nut van perfect ABN schrijven op een forum? Mensen begrijpen je toch wel.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
okeMillions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!![]()
Wacht wat? Lifestyle heeft geen eigen SC maar verwijst je door naar dit?quote:Voor SC, ga dan naar bijvoorbeeld: Topicreeks: KLB SC![]()
Nee, eigenlijk geldt dat ook voor Zuid-Amerikanen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Tussen Aziatische mensen kan ik het ook nooit zien
Hoe zie ik het verschil tussen een Mexicaan en een Braziliaan?Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
De hoed natuurlijk, duh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geldt dat ook voor Zuid-Amerikanen.
Hoe zie ik het verschil tussen een Mexicaan en een Braziliaan?![]()
de sombreroquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geldt dat ook voor Zuid-Amerikanen.
Hoe zie ik het verschil tussen een Mexicaan en een Braziliaan?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
zelfde seconde. nice
quote:Zo,quote:
zijn jullie even eensgezind.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Ah, je leeft nogquote:
rednecks onder elkaar hequote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zo,
zijn jullie even eensgezind.
Kweenie..quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja?Waarom zou ik dood zijn?
perongeluk vertrappeld door de kwpn van je semi-chick?![]()
quote:![]()
Zuid-Limburg is wel van een andere orde heurBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie..
perongeluk vertrappeld door de kwpn van je semi-chick?![]()
![]()
![]()
![]()
Zie haar vanavond weerBen benieuwd.
Heb er op zich wel zin in.
Deze MIquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zie haar vanavond weerBen benieuwd.
Heb er op zich wel zin in.
Wat zijn eigenlijk onderscheidingen in het blanke ras?
Ik ben echt slecht in zulke dingen. Ook bij paarden ben ik er bij alles wat warmbloed en rijpaard is ook heel slecht in. Dan moet je het vooral van het exterieur en de bewegingen beoordelen. Herken ik bepaalde kenmerken is dat net weer een uitzondering en is het toch iets anders. Er zit altijd teveel variatie in.![]()
![]()
Ja hoop dat ze chill doet ipv zegt van ''hee hoeveel meisjes heb je vanavond gefixt?'' Aangezien ik was wezen stappen.quote:En altijd het laatste woord.![]()
zuid limburg uber allesquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zuid-Limburg is wel van een andere orde heurReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Oei.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze wil The Voice of Holland kijken_! kak.
Dat ze het voorstelt om te gaan kijken op het moment dat het op is, oké. Alleen er naar uitkijken om het te kijken.![]()
![]()
Ja omdat toen ze de eerste keer dat ze bij mij was het toevallig opstond. Dus nu was het zovan: ''Zullen we weer the voice kijken?'' hihihi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oei.
Dat ze het voorstelt om te gaan kijken op het moment dat het op is, oké. Alleen er naar uitkijken om het te kijken.![]()
helplEn altijd het laatste woord.![]()
Ik zie nooit of het een draver is of gewoon een asbak. :Squote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef Chai het volgende:
Wat zijn eigenlijk onderscheidingen in het blanke ras?
Ik ben echt slecht in zulke dingen. Ook bij paarden ben ik er bij alles wat warmbloed en rijpaard is ook heel slecht in. Dan moet je het vooral van het exterieur en de bewegingen beoordelen. Herken ik bepaalde kenmerken is dat net weer een uitzondering en is het toch iets anders. Er zit altijd teveel variatie in.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze chill doet ipv zegt van ''hee hoeveel meisjes heb je vanavond gefixt?'' Aangezien ik was wezen stappen.Wat is dit voor loeder?
Ik kijk nog liever kattenplaatjes dan de voice of holland
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: