Wacht wat? Lifestyle heeft geen eigen SC maar verwijst je door naar dit?quote:Voor SC, ga dan naar bijvoorbeeld: Topicreeks: KLB SC
Nee, eigenlijk geldt dat ook voor Zuid-Amerikanen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:32 schreef ntm het volgende:
[..]
Tussen Aziatische mensen kan ik het ook nooit zien
De hoed natuurlijk, duh.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geldt dat ook voor Zuid-Amerikanen.
Hoe zie ik het verschil tussen een Mexicaan en een Braziliaan?
de sombreroquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geldt dat ook voor Zuid-Amerikanen.
Hoe zie ik het verschil tussen een Mexicaan en een Braziliaan?
quote:
Zo,quote:
Ah, je leeft nogquote:
rednecks onder elkaar hequote:Op vrijdag 19 september 2014 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Zo,
zijn jullie even eensgezind.
Kweenie..quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja?Waarom zou ik dood zijn?
quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kweenie..
perongeluk vertrappeld door de kwpn van je semi-chick?![]()
Deze MIquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zie haar vanavond weerBen benieuwd.
Heb er op zich wel zin in.
Ja hoop dat ze chill doet ipv zegt van ''hee hoeveel meisjes heb je vanavond gefixt?'' Aangezien ik was wezen stappen.quote:
zuid limburg uber allesquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zuid-Limburg is wel van een andere orde heur
Oei.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze wil The Voice of Holland kijken_! kak.
Ja omdat toen ze de eerste keer dat ze bij mij was het toevallig opstond. Dus nu was het zovan: ''Zullen we weer the voice kijken?'' hihihi.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Oei.
Dat ze het voorstelt om te gaan kijken op het moment dat het op is, oké. Alleen er naar uitkijken om het te kijken.
Ik zie nooit of het een draver is of gewoon een asbak. :Squote:Op vrijdag 19 september 2014 14:38 schreef Chai het volgende:
Wat zijn eigenlijk onderscheidingen in het blanke ras?
Ik ben echt slecht in zulke dingen. Ook bij paarden ben ik er bij alles wat warmbloed en rijpaard is ook heel slecht in. Dan moet je het vooral van het exterieur en de bewegingen beoordelen. Herken ik bepaalde kenmerken is dat net weer een uitzondering en is het toch iets anders. Er zit altijd teveel variatie in.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze chill doet ipv zegt van ''hee hoeveel meisjes heb je vanavond gefixt?'' Aangezien ik was wezen stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |