Waardeloze komback. Je had toch verwacht dat de gemiddelde Fokker toch met iets beters zou komen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima. Heeft mn pa zn lul vrij jouw moeder anaal te doen.
Ja dag. Klb hiirhoorquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waardeloze komback. Je had toch verwacht dat de gemiddelde Fokkers toch met iets beters zou komen.
komback...quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waardeloze komback. Je had toch verwacht dat de gemiddelde Fokker toch met iets beters zou komen.
Kloon BT gespot.quote:
ik snap ook niet echt waarom je zo zou rondlopen? alleen om je schoenen te laten zien?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah het is echt een trend onder de gayboys.
Ik zie het tot nu toe irl alleen bij meisjes.
Ziet er best goed uit tot die opgerolde broekspijpen.quote:
Wat zeg jijquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
hehehe, opgerolde broekspijpen is opzich niets mis mee, maar dit ziet er echt niet uit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie het tot nu toe irl alleen bij meisjes.
Het is super lekker weer, dus ik snap het best wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt waarom je zo zou rondlopen? alleen om je schoenen te laten zien?
tevens: geen sokken dragen
bshitiquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
ABN schrijven op een forum is overrated.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
hehehe, opgerolde broekspijpen is opzich niets mis mee
trek dan een korte broek aanquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is super lekker weer, dus ik snap het best wel.
Hahahaha kkquote:
Show us how its done.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:54 schreef Matip het volgende:
Jij komt met je opgerolde broekspijpen van 17 cm dik en gaat het dan een pinroll noemen
Wat is het nut van perfect ABN schrijven op een forum? Mensen begrijpen je toch wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Het is super lekker weer, dus ik snap het best wel.
[..]
bshiti
Geen pinroll op dit moment, maar zodra ik er één gezet heb dan laat ik het je weten.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef wickedmen het volgende:
Wow fittie battle der metroseksuelen, had niet zo snel verwacht. :s
ai is goed jatochhhquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Geen pinroll op dit moment, maar zodra ik er één gezet heb dan laat ik het je weten.
Oh, daar hoor je me niet over. Ik begreep het wel maar het stond vreemd, snapje?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is het nut van perfect ABN schrijven op een forum? Mensen begrijpen je toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |