What's the difference between jam and jelly?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allemaal gehad. Trokken mn libido nie.
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
Zou wel keihard trainen met:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En altijd het laatste woord.
In ploegendienst dan.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Allemaal gehad. Trokken mn libido nie.
I can't jelly my piempie in your assquote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What's the difference between jam and jelly?
You tell me.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
What's the difference between jam and jelly?
Ok.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I CAN'T JELLY MY DICK IN YOUR ASS.
Nee. Ben aseksueel.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijken wie het hoogste libido heeft?
"Ghk tfoe", kowed danquote:
Niet zo bescheiden, ik vind je minimaal een 8,50/10quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
ik ben sowieso minimaal 7.5 vriend wat is deze.
Hot or not is voor paupers, als je niet een kettinkje of petje draagt wordt je daarop afgerekend.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:49 schreef BlauweTijger het volgende:
huh ik ben maar een 7.06 op hotornot.com :s
awhquote:Op donderdag 18 september 2014 22:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Niet zo bescheiden, ik vind je minimaal een 8,50/10 .
Truequote:Op donderdag 18 september 2014 22:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hot or not is voor paupers, als je niet een kettinkje of petje draagt wordt je daarop afgerekend.
Niet eens de plus?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ [url=http://shop.www.hi.nl/image/00041/m5b(...)inal3.png]afbeelding[/url] ]
Twijfel om deze te doen bij verlenging, kunnen jullie m'n ballen zuigen met jullie oude rommel.
inb4 de haat op iPhone 6 die er dan hoogstwaarschijnlijk in zit![]()
Oh shittt. Ja indd. Is net een ipadmini.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik net zo goed m'n minilaptop in m'n broekzak doen.
faggot fuck devicequote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik net zo goed m'n minilaptop in m'n broekzak doen.
Heb al zo'n 5 jaar een HTC Legend, werkt nog steeds perfect.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welke telefoon heb jij dan eik, met je haat op BB én iP6? (srs, need tips)
5 Jaar, jezus, had ik nog niet eens (werkend) internet op m'n pockyquote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb al zo'n 5 jaar een HTC Legend, werkt nog steeds perfect.
[ afbeelding ]
Snap ik ook niet, mensen die na 1 week al een scheur in het scherm hebben ofzoquote:Op donderdag 18 september 2014 23:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
5 Jaar, jezus, had ik nog niet eens (werkend) internet op m'n pocky. Vraag me eigenlijk ook af wat al die mensen doen met hun oude telefoons, sommigen moeten er toch al 10 hebben ofzo, met al die 1-jaar abo's
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |