Hm, dat kan positief zijn..quote:
Wat mij betreft kan dit net zo goed een Turk of een Algerijn zijn. Ik zie het verschil toch niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
gaat weer goed met de mocro gemeenschap.
gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op vrijdag 19 september 2014 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan dit net zo goed een Turk of een Algerijn zijn. Ik zie het verschil toch niet.
Hetzelfde geldt voor negers.quote:
Somaliėrs vallen best op, geloof ik. Of ik moet allerlei verschillende bevolkingsgroepen aangezien hebben als Somaliėrsquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor negers.
Ik zou het verschil tussen en Gambiaan en een Nigeriaan echt niet kunnen vertellen.
Maar goed, tussen een Roemeen en een Bulgaar ook niet
nee, vind ik ook niet, maar toen ik dat laatst zei werd ambi/stimorol/che boos dat dat verschil heel duidelijk wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch ook niet raar als je niet in reservaat woont met allemaal verschillende soorten.
Tja ik woon niet in Rotterdam of zo.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, vind ik ook niet, maar toen ik dat laatst zei werd ambi/stimorol/che boos dat dat verschil heel duidelijk was
preciesquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ik woon niet in Rotterdam of zo.Hoe moet ik dat weten, ga iig geen plaatjes opzoeken om het verschil te leren zien.
Ik denk dat ze in Rotterdam / Amsterdam ook niet precies weten van welk ras iemand is.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja ik woon niet in Rotterdam of zo.Hoe moet ik dat weten, ga iig geen plaatjes opzoeken om het verschil te leren zien.
toen waren er nog niet zoveel rassen in rotterdamquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in Rotterdam / Amsterdam ook niet precies weten van welk ras iemand is.
Ras![]()
Klinkt vrij 2e wereldoorlogachtig overigens.
is het ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, dat kan positief zijn..
Nadat er een bom op is gegooit is het aantal rassen wel exponentieel gestegen ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen waren er nog niet zoveel rassen in rotterdam
ook een stuk minder rotterdam trouwens
Tussen Aziatische mensen kan ik het ook nooit zienquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor negers.
Ik zou het verschil tussen en Gambiaan en een Nigeriaan echt niet kunnen vertellen.
Maar goed, tussen een Roemeen en een Bulgaar ook niet
quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben veel liever (half) Marokkaans dan een xenofobische Hollandse tokkie.
Somaliers zijn dan ook niet echt negers. Lijken meer op donkere arabieren.quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Somaliėrs vallen best op, geloof ik. Of ik moet allerlei verschillende bevolkingsgroepen aangezien hebben als Somaliėrs
Zij hebben toch (doorgaans) van die heel ronde hoofden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Somaliers zijn dan ook niet echt negers. Lijken meer op donkere arabieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |