Ik laat mijne 2x per dag vallen, heb er wel zo'n siliconenhoesje omheen, dus is nog wel zganquote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, mensen die na 1 week al een scheur in het scherm hebben ofzogewoon goed mee omgaan.
De verkoopsite van IJmuiden is ook om te brullen.quote:Op donderdag 18 september 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Ik lees Ijmuiden. Inteelt zooi.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik laat mijne 2x per dag vallen, heb er wel zo'n siliconenhoesje omheen, dus is nog wel zgan. #BBstrength
Of nouja, wel krasjes op het scherm, maar niet zo'n barst alsof er een mocro bij je heeft ingebroken.
Samsung S2 Plus:quote:Op donderdag 18 september 2014 23:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb al zo'n 5 jaar een HTC Legend, werkt nog steeds perfect.
[ afbeelding ]
Snap ik ook niet, ding gewoon goed behandelen en niet je bier mee open maken etc.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Samsung S2 Plus:
[ afbeelding ]
Ben ook voorlopig nog niet van plan om te vernieuwen, waarom zou je een telefoon vervangen die nog goed functioneert.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Gridlok het volgende:
Want ik gebruik de mijne voor bellen & mp3, that's it.
Ja, kweenie, ben nooit zo lomp met dingen laten vallen, alleen met telefoonsquote:Op donderdag 18 september 2014 23:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]butterfingers, maar jij zit vaak op je mobiel dan? Want ik gebruik de mijne voor bellen & mp3, that's it.
watquote:
Is gewoon geen medium voor meer imo, te klein en te krampachtig. Mensen die hele films zitten te kijken op hun mobielquote:Op donderdag 18 september 2014 23:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, kweenie, ben nooit zo lomp met dingen laten vallen, alleen met telefoons. En op zich wel veel, maar alleen WhatsApp, nu.nl app, soms internet, mp3 inderdaad en dat is het eigenlijk. Sporadisch dingen als Shazam.
Toevallig had mijn nieuwe S4 eerste 3 dagen meteen een barst omdat ik gewend was mijn Galaxy Ace 2 minstens 1x per dag te laten vallen.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, mensen die na 1 week al een scheur in het scherm hebben ofzogewoon goed mee omgaan.
BB is onbreekbaar, net soort Nokia alleen nog lomper door het formaat.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik laat mijne 2x per dag vallen, heb er wel zo'n siliconenhoesje omheen, dus is nog wel zgan. #BBstrength
Of nouja, wel krasjes op het scherm, maar niet zo'n barst alsof er een mocro bij je heeft ingebroken.
Valt mee dacht ik bij de S4 en S5 ook maar past prima en is raakt makkelijk in gewenning.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik net zo goed m'n minilaptop in m'n broekzak doen.
Hij zeurde of ie mee mocht trainen bedoelde ik. Ik zei altijd al dat het geen nut had omdat ik op specifieke punten focus en hij gewoon de basis moet doen, maar wilde niet luisteren. Het vervelende tijdens trainen was dat ie het volume/de intensiteit niet aankon, waardoor ie steeds te lang rustte/moest rusten, en geen juiste gewichten voor zichzelf kon/wilde nemen omdat ie niet te ver achter wilde blijven, waardoor form retarded was en ik hem constant moest corrigeren. En hij ouwehoerde te veel.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
waar zeurde hij over dan?
quote:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen jonger dan m'n moeder alleen daarvoor hun phone gebruikenquote:Op donderdag 18 september 2014 23:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat
[..]
Is gewoon geen medium voor meer imo, te klein en te krampachtig. Mensen die hele films zitten te kijken op hun mobiel
quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijken wie het hoogste libido heeft?
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 17:57 schreef krioro het volgende:
Zou wel keihard trainen met:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te zware gewichten gebruikenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Hij zeurde of ie mee mocht trainen bedoelde ik. Ik zei altijd al dat het geen nut had omdat ik op specifieke punten focus en hij gewoon de basis moet doen, maar wilde niet luisteren. Het vervelende tijdens trainen was dat ie het volume/de intensiteit niet aankon, waardoor ie steeds te lang rustte/moest rusten, en geen juiste gewichten voor zichzelf kon/wilde nemen omdat ie niet te ver achter wilde blijven, waardoor form retarded was en ik hem constant moest corrigeren. En hij ouwehoerde te veel.![]()
![]()
Hij is wel m'n mattie maar samen trainen not even twice.
Gewoon je bek houden en MP3 aan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 01:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Te zware gewichten gebruikendem ego lifts
En mensen die te veel lullen kan ik ook echt moeilijk slecht tegen. Tenzij t inhoudelijk over wat we aan t doen zijn gaat.
Of als je dan tussen sets even praat en dan begin je weer en blijft hij stug doorlullen.
Ayy lmao @ Big L era ass Lquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:38 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Niet gekeken. Is te smerig voor woorden dat dit wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
gaat weer goed met de mocro gemeenschap.
die gastjes kapot slaan met halve varkensquote:Op vrijdag 19 september 2014 03:15 schreef Gridlok het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_slaan_me.html#more
gaat weer goed met de mocro gemeenschap.
jij ookquote:Op donderdag 18 september 2014 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De verkoopsite van IJmuiden is ook om te brullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |