Wat ;squote:
Mijn ijslaag valt niet te breken, zo dik issiequote:Op donderdag 18 september 2014 11:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet ik niet :s Wilde even het ijs breken
Haha ja en dat moet ik geloven? :$ Haha doei hoorrquote:Op donderdag 18 september 2014 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn ijslaag valt niet te breken, zo dik issie
Die ijslaag eh.. Ik niet
Gvd ;squote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja en dat moet ik geloven? :$ Haha doei hoorr
Stil nouquote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dat wel. :s
Ik schrok me rot toen ik dat zag.
ahuahuaha skkl is tog overduidelyk dat 'dik' op ijsslaag slaat kan je niet begrijpend lezen ofso xDquote:Op donderdag 18 september 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha ja en dat moet ik geloven? :$ Haha doei hoorr
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Dqod het volgende:
Tevens blijf ik in vorm door overmatig masturberen, weenie
Nou vrouw :squote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]! Even voor de zekerheid? Je bent een vrouwtje he?
Lekker soppen dus.
Huh begrijpend lezen? xD Oh ja ik lees het maar begrijp het dan pas later maar ik moet dus tegelijk begrijpen met lezen of? ;p oh begrijpen en lezend haha wat. ;Dquote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahuahuaha skkl is tog overduidelyk dat 'dik' op ijsslaag slaat kan je niet begrijpend lezen ofso xD
Watquote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahuahuaha skkl is tog overduidelyk dat 'dik' op ijsslaag slaat kan je niet begrijpend lezen ofso xD
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het kan ook een micropenis zijn i.p.v clit.quote:Op donderdag 18 september 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]! Even voor de zekerheid? Je bent een vrouwtje he?
Lekker soppen dus.
quote:Op donderdag 18 september 2014 11:43 schreef Dqod het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Het kan ook een micropenis zijn i.p.v clit.
Wanneer gaan wij een keer chillen dan? :Squote:Op donderdag 18 september 2014 11:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg dat wel. :s
Ik schrok me rot toen ik dat zag.
Heb wel tieten tho :$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |