SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zeker na 2x fout te postenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je matige grap is nog steeds niet leuk.![]()
![]()
het is niet glappig bedoeldquote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je matige grap is nog steeds niet leuk.![]()
Stop dan maar met posten.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:47 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
het is niet glappig bedoeld![]()
Oh, wacht PM. Ik dacht morgenochtend, maar ik keek even fuot. Nog wel vanavond dus.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die tweet was fakequote:Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, wacht PM. Ik dacht morgenochtend, maar ik keek even fuot. Nog wel vanavond dus.![]()
![]()
grapje zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, wacht PM. Ik dacht morgenochtend, maar ik keek even fuot. Nog wel vanavond dus.![]()
wooooooootwitter:_RobHodson twitterde op woensdag 17-09-2014 om 22:48:34Just had a heads up from one of the team, 11pm UK time will be the expected release time. reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En dan alsnogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
godver die wilde ik ook postenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:50 schreef Reemi het volgende:
wooooooootwitter:_RobHodson twitterde op woensdag 17-09-2014 om 22:48:34Just had a heads up from one of the team, 11pm UK time will be the expected release time. reageer retweet
wel een goeie hoax met die underscore![]()
![]()
what the fuck man wat een kutzooi ik heb 10 euro uitgegeven en ik ga nu naar de kerk aan Jezus vragen of ik het terug mag en ik word jehova![]()
10 euro = 2 broodjes doner + zak friet met mayoquote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
what the fuck man wat een kutzooi ik heb 10 euro uitgegeven en ik ga nu naar de kerk aan Jezus vragen of ik het terug mag en ik word jehova![]()
Dit is wel de echte.twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 17-09-2014 om 22:32:31Europeans, if you have work/school in the morning, I'd advise not staying up for the web app. More info as soon as I have it. reageer retweet
EA.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben je zon fan van mij?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja alleen in brabant...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je loopt echt voor lul in brabant met zon ding
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jesus jij bent echt kk triestquote:Op woensdag 17 september 2014 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja
what the fuck moet ik nou met Koffie man![]()
andere account rijstquote:Op woensdag 17 september 2014 22:55 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Jesus jij bent echt kk triesthallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Spreek eens wat in op die site waar ds2 konko heeft ingesprokenquote:Op woensdag 17 september 2014 22:55 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Jesus jij bent echt kk triest![]()
Youri Mulder klinkt altijd net alsof hij verkouden is.. heel irritantRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
neequote:Op woensdag 17 september 2014 22:55 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Jesus jij bent echt kk triest![]()
Is toch zo?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je loopt echt voor lul in brabant met zon ding
En trapz moet niet zo haten![]()
Dat herinner ik me nogquote:leuke tijd was dat
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vond het gewoon ontzettend grappig om te lezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch zo?
En trapz moet niet zo haten![]()
Iedereen die om 1 uur snachts spontaan een topic vol gifjes plaatstetranen over mn wangen toen
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Toen was ik nog scherp en gemeen in de verbale duels.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond het gewoon ontzettend grappig om te lezen.![]()
Ja man. cool.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch zo?
En trapz moet niet zo hatenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach we hebben nu die kut Sjon weg gejaagd wat is ook wat waard.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen was ik nog scherp en gemeen in de verbale duels.![]()
![]()
En waren je grappen niet voorspelbaar. Je wordt oud ouwe reusquote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen was ik nog scherp en gemeen in de verbale duels.![]()
Ik las nichten markten..quote:#nohomo .. ga maar naar bed
Jij bent ook best scheinheilig he..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach we hebben nu die kut Sjon weg gejaagd wat is ook wat waard.Sjon is niet erg maar als andere worden "gepest" volgens jou sta je vooraan om ze te "beschermen"..
Hebben jullie nou al gevochten?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach we hebben nu die kut Sjon weg gejaagd wat is ook wat waard.![]()
Nooit gezegd dat ik het niet benquote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent ook best scheinheilig he..Sjon is niet erg maar als andere worden "gepest" volgens jou sta je vooraan..
![]()
![]()
kutkutkutkutkutkuttwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 17-09-2014 om 23:01:41Lasse Schone heeft lichte liesklachten. Twijfelgeval voor #feyaja van zondag #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Typisch..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik het niet benRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Doe ik ook zo vaak.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent ook best scheinheilig he..Sjon is niet erg maar als andere worden "gepest" volgens jou sta je vooraan om ze te "beschermen"..
![]()
Hij verlaagt zich niet meer naar dat niveau?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij hier niet meer post...![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
kutkutkutkutkutkuttwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 17-09-2014 om 23:01:41Lasse Schone heeft lichte liesklachten. Twijfelgeval voor #feyaja van zondag #Ajax reageer retweet
En wij zonder Immers![]()
![]()
wij hebben geen immersquote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Ik loop vaak maar wat aan te kloten in dit topic dat andere er dan nog oprecht boos om worden vind ik erg vermakelijk. Maar de sfeer is een stuk beter sinds FCSuarez weg is en DS2 niet meer constant wordt "gepest"quote:![]()
wat een wedstrijd he jongens![]()
verder natuurlijk EA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
bohhhhhquote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
verder natuurlijk EA![]()
Op een aanname en pass was hij vrij onzichtbaar... Je moet ook niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?
Ik vond Ibra weer geweldig.![]()
Ik hoop dat Sjon weer terugkomt want ik vind het wel een goede gozer.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop vaak maar wat aan te kloten in dit topic dat andere er dan nog oprecht boos om worden vind ik erg vermakelijk. Maar de sfeer is een stuk beter sinds FCSuarez weg is en DS2 niet meer constant wordt "gepest"quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
verder natuurlijk EA
Bij vlagen toonde hij gewoon z'n klasse ja. Hij heeft alleen in totaal misschien 1 kans gehad.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?
Ik vond Ibra weer geweldig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het enige wat goed is aan hem zijn de kozijnen die hij plaatst.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sjon weer terugkomt want ik vind het wel een goede gozer.![]()
Jawelquote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Erg standvastig is hij niet dat merk je al meteen.![]()
![]()
Die kunstoffen? Of Toch de houten?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het enige wat goed is aan hem zijn de kozijnen die hij plaatst.![]()
Kunststof natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die kunstoffen? Of Toch de houten?![]()
Dit is al heel wat genuanceerder en naar mijn mening correct.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij vlagen toonde hij gewoon z'n klasse ja. Hij heeft alleen in totaal misschien 1 kans gehad.![]()
ooit kom ik terugquote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sjon weer terugkomt want ik vind het wel een goede gozer.
[..]had verwacht hier vanavond wel even mijn starter packs te posten.
maar EA(maar wel een reputatie waar je op kunt bouwen)
nu tijdens de samenvattingen alle accounts van die pleuris code aan t voorzienkutwerk
#FreeTrapz![]()
Houten kan die gozer niet betalen joh gek.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die kunstoffen? Of Toch de houten?![]()
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houten kan die gozer niet betalen joh gek.![]()
Hij weet ook wel dat ik loop te trollen... toch? Toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.![]()
Dan zou de gewichtsklasse in zijn nadeel zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.![]()
Hoeveel accounts heb je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ooit kom ik terughad verwacht hier vanavond wel even mijn starter packs te posten.
maar EA(maar wel een reputatie waar je op kunt bouwen)
nu tijdens de samenvattingen alle accounts van die pleuris code aan t voorzienkutwerk
Dat mag ik hopen. Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo dom is.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ik loop te trollen... toch? Toch?![]()
11quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je dan?
#FreeTrapz![]()
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Lastpost het volgende:
Alsof Ibra zich inzet bij dit soort potjes.
Maar goed gedaan hoor, toch weer een puntje binnen.![]()
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?![]()
Sjonquote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.
Een klein woordje
met zo'n groot effect
doet je huilen van schrik
een woordje van 4 letters groot
is voor de een een scheldwoord
en voor de ander de dood![]()
Ja jij met je straat skills dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Lastpost het volgende:
Alsof Ibra zich inzet bij dit soort potjes.
Maar goed gedaan hoor, toch weer een puntje binnen.![]()
Ajax kon ook beter, tsjaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?Zo kunnen we elke goede prestatie wel bagatelliseren.
Maar goed. Zo gaat het altijd als Ajax punten pakt tegen een topclub. Nooit Ajax' verdienste.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De rest niet, vond Ibra vrij ongeïnspireerd spelen vandaag. Totaal geen inzet, constant inzakkend en weinig dreiging.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah de echte top uit dit topic is wel weg moet ik toegeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?![]()
Dat doe ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ajax kon ook beter, tsjaZo kunnen we elke goede prestatie wel bagatelliseren.
Maar goed. Zo gaat het altijd als Ajax punten pakt tegen een topclub. Nooit Ajax' verdienste.
Feit is gewoon dat Ajax telkens wel knap van een club wint (United, Barca etc etc) maar elk jaar weer hetzelfde verhaal is '' goede leerschool '' .![]()
Want Ibra wil niet zijn beste spel laten zien in de eerste wedstrijd van de CL. Kap met dat gezever hij is gewoon uit de wedstrijd gehouden.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De rest niet, vond Ibra vrij ongeïnspireerd spelen vandaag. Totaal geen inzet, constant inzakkend en weinig dreiging.![]()
Pak gewoon mijn mesje en prik prik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja jij met je straat skills dan?![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon mijn niffa en prik prik.![]()
Prik prik in een pannenkoek misschien..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon mijn mesje en prik prik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gotze wou hem gewoon aannemenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boateng bedoel je. Goed klaargelegd door Götze.![]()
![]()
Götze scoorde.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boateng bedoel je. Goed klaargelegd door Götze.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
B team natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook, al ben ik geen grote fan van pannenkoeken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Prik prik in een pannenkoek misschien..![]()
Het is goed met je. Een scherpe Ibra die op volle kracht speelt sloopt die achterhoede man. Die vond dat gelijke spel wel prima, weten toch wel dat ze doorgaan en zo speelden ze een groot deel van de wedstrijd ook ... Nonchalant en een tikkeltje arrogant.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Ibra wil niet zijn beste spel laten zien in de eerste wedstrijd van de CL. Kap met dat gezever hij is gewoon uit de wedstrijd gehouden.![]()
Wat is er mis met wat wij zeggen? Of denk je dat PSG en of Zlatan niet hun best deden in de eerste CL wedstrijd van dit seizoen?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja inhoudelijk in discussie gaan met Ajacieden na zon avond is natuurlijk onmogelijk.![]()
![]()
ajax natuurlijk gewoon geluk dat lucas hem niet afgeeftquote:Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja inhoudelijk in discussie gaan met Ajacieden na zon avond is natuurlijk onmogelijk.![]()
daarna leek PSG wel een beetje zwak alsof ze niet tegen de druk konden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh dus omdat ze waarschijnlijk doorgaan geven ze halve kracht in de eerste wedstrijd. Het is goed met jequote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is goed met je. Een scherpe Ibra die op volle kracht speelt sloopt die achterhoede man. Die vond dat gelijke spel wel prima, weten toch wel dat ze doorgaan en zo speelden ze een groot deel van de wedstrijd ook ... Nonchalant en een tikkeltje arrogant.![]()
![]()
Commentator noemt Akinfeev even een onbetrouwbare keeper. Buiten deze fout echt een prima doelman.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Inhoudelijk in discussie gaan met jou is sowieso al een hele opgave.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat wij zeggen? Of denk je dat PSG en of Zlatan niet hun best deden in de eerste CL wedstrijd van dit seizoen?![]()
Dat is waar. Maar nu heeft het toch echt wel een goed punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inhoudelijk in discussie gaan met jou is sowieso al een hele opgave.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh God de grootheidswaanzin is bij jou ook al over 9000.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus omdat ze waarschijnlijk doorgaan geven ze halve kracht in de eerste wedstrijd. Het is goed met je![]()
![]()
Omdat het over Ajax gaat zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar nu heeft het toch echt wel een goed punt.
Ik zeg nergens dat Zlatan niet zijn best deed en toch legt Steef mij weer woorden in de mond. Chapeau erg knap gedaan hoor!![]()
Natuurlijk had PSG het moeten beslissen in de eerste helft of vlak na de tweede helft maar zo'n selectie is echt wel 100% gemotiveerd om te winnen. Zlatan werd gewoon redelijk goed uit de wedstrijd gehouden door Veltman en die heeft daardoor weinig laten zien. Enige met dreiging was eigenlijk Lucas en sja dat is Lucas.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inhoudelijk in discussie gaan met jou is sowieso al een hele opgave.![]()
Ik stond het ook met m'n bek vol tanden te begluren. Voegt echt verrassend veel toe aan dit team.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik even zeggen dat Zimling opvallend goed speeldehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Serero ook. Geen troll.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik even zeggen dat Zimling opvallend goed speelde![]()
Als er iemand kritisch is over Ajax dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh God de grootheidswaanzin is bij jou ook al over 9000.![]()
Nee niet eens perse omdat het om ajax gaat. Maar geen 1 club gaat op 50% spelen de eerste CL wedstrijd. Dus ook psg niet. En dat zegt hij en dat vind ik wel een goed punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het over Ajax gaat zeker?
Ik zeg nergens dat Zlatan niet zijn best deed en toch legt Steef mij weer woorden in de mond. Chapeau erg knap gedaan hoor!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wie had dat gedachtquote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stond het ook met m'n bek vol tanden te begluren. Voegt echt verrassend veel toe aan dit team.je zou hem bijna een basisplaats toedichten
als ie dit niveau nou eens wat langer vol zou kunnen houden...quote:![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk had PSG het moeten beslissen in de eerste helft of vlak na de tweede helft maar zo'n selectie is echt wel 100% gemotiveerd om te winnen. Zlatan werd gewoon redelijk goed uit de wedstrijd gehouden door Veltman en die heeft daardoor weinig laten zien. Enige met dreiging was eigenlijk Lucas en sja dat is Lucas.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het over Ajax gaat zeker?
Ik zeg nergens dat Zlatan niet zijn best deed en toch legt Steef mij weer woorden in de mond. Chapeau erg knap gedaan hoor!![]()
Stuk beter dan Viergever ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik even zeggen dat Zimling opvallend goed speeldeSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beetje als poulsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stond het ook met m'n bek vol tanden te begluren. Voegt echt verrassend veel toe aan dit team.Die speelde altijd goed in CL wedstrijden.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wist wel dat jij met een stijfje zou zittenquote:
#FreeTrapz![]()
Laat dan zien waar ik beweer dat ze op 50% speelde?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet eens perse omdat het om ajax gaat. Maar geen 1 club gaat op 50% spelen de eerste CL wedstrijd. Dus ook psg niet. En dat zegt hij en dat vind ik wel een goed punt.
Ik zei alleen dat ze wel beter kunnen. De reden daarvan weet ik niet. Heeft met heel veel factoren te maken.![]()
Ajax kan ook beter.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat dan zien waar ik beweer dat ze op 50% speelde?
Ik zei alleen dat ze wel beter kunnen. De reden daarvan weet ik niet. Heeft met heel veel factoren te maken.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ach man, leer begrijpend lezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je dan te zeggen?![]()
Ja zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat dan zien waar ik beweer dat ze op 50% speelde?
Ik zei alleen dat ze wel beter kunnen. De reden daarvan weet ik niet. Heeft met heel veel factoren te maken.![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wist wel dat jij met een stijfje zou zitten![]()
gewoon andersen niet opstellenquote:
#FreeTrapz![]()
Zet zoiets dan ben je post manquote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach man, leer begrijpend lezen.![]()
hahahah litmanen AFCA is weer boosquote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar.![]()
Eens met Sjon.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon andersen niet opstellen![]()
ah wel een klein beetje DS2quote:ik gun hem je morgen in je starter pack hoor
kan je held maar vast binnen hebben.
#FreeTrapz![]()
Hoezo? PSG is gewoon niet in vorm, laatste 3 uitwedstrijden gelijkspel. Dat zet de prestatie van Ajax toch wel in perspectief? Een prestatie wordt natuurlijk gemeten aan de hand van andere prestaties.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar.![]()
Ja godverdomme man ik ben woest! Mijn club heeft zojuist een punt gehaald tegen een Europese subtopper echt om van te kotsen zo woest ben ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hahahah litmanen AFCA is weer boos![]()
Wat staat hier? Echt man man man manquote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet zoiets dan ben je post man![]()
europese subtopper?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja godverdomme man ik ben woest! Mijn club heeft zojuist een punt gehaald tegen een Europese subtopper echt om van te kotsen zo woest ben ik.
top 5 hoor![]()
Morgen? Ik geloof nooit dat de web app dan online is.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah wel een klein beetje DS2ik gun hem je morgen in je starter pack hoor
kan je held maar vast binnen hebben.
![]()
Weet ik ook niet. Ben boos op jou kennelijk!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat staat hier? Echt man man man man![]()
Nou nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
europese subtopper?
top 5 hoor![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ben boos op jou kennelijk!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? PSG is gewoon niet in vorm, laatste 3 uitwedstrijden gelijkspel. Dat zet de prestatie van Ajax toch wel in perspectief? Een prestatie wordt natuurlijk gemeten aan de hand van andere prestaties.![]()
altijd blijven hopenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Morgen? Ik geloof nooit dat de web app dan online is.je weet het nooit met ze
#FreeTrapz![]()
jaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef Jorwol het volgende:
Houd op hoor, is de webapp nog niet online?![]()
![]()
Genoeg ploegen die in een eerste uitpot genoegen nemen met een gelijkspel. Kreeg gewoon niet het idee dat Zlatan met dezelfde drive speelde als een Lucas om er vol voor te gaan, maar he dat zal allemaal wel komen door die geweldige defensie van onze hoogdstedelijke vrienden.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet eens perse omdat het om ajax gaat. Maar geen 1 club gaat op 50% spelen de eerste CL wedstrijd.![]()
LM.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij dit jaar de stats die hij verdient.![]()
Een uitvorm PSG dat ook geen zin had heeft ajax UIT gedomineerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ben boos op jou kennelijk!
Schaam je man.![]()
Ook mooi hoe heel de NOS telkens het budget van een club als reden aangrijpt om die clubs als ''minder'' weg te zetten. Dat je voor een speler 500 miljoen betaald maakt het nog geen goede speler.![]()
Maakt het alleen nog maar knapper van Ajax in dat geval. Dus ben het wel met je eens dan. Bedankt voor de mooie complimenten.quote:![]()
Ja biedt je excuses maar aan ja. Beetje denken dat ik zou zeggen dat Ibra op 50% zou spelen. Belachelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens.
Sorry.![]()
Het is ook knap.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt het alleen nog maar knapper van Ajax in dat geval. Dus ben het wel met je eens dan. Bedankt voor de mooie complimenten.![]()
betaaltquote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ook mooi hoe heel de NOS telkens het budget van een club als reden aangrijpt om die clubs als ''minder'' weg te zetten. Dat je voor een speler 500 miljoen betaald maakt het nog geen goede speler.
Verder mee eens, zie David Luiz
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Excuses Kami.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja biedt je excuses maar aan ja. Beetje denken dat ik zou zeggen dat Ibra op 50% zou spelen. Belachelijk.
Wat denk je van PSV zonder Depay? Goed begin zal dit weekend wel nodig zijn anders zie ik ze nog wel wat puntjes laten liggen.![]()
Ja ik ben even nijdig door Litmanen hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
betaalt
Verder mee eens, zie David Luiz![]()
Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Excuses Kami.
Wat denk je van PSV zonder Depay? Goed begin zal dit weekend wel nodig zijn anders zie ik ze nog wel wat puntjes laten liggen.
Maar cambuur thuis moet wel lukken![]()
![]()
Mjah dat soort dingen zeg ik ook over Ajax en dan blijven ze me verbazenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste
Maar cambuur thuis moet wel lukken![]()
![]()
Natrappen ditquote:Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, dat zeiden ze vorig jaar ook toen PSV 100 jaar bestond.
Erg triest had ik niet van jou verwacht.![]()
Maar ik vond de tweede helft van Ajax wel tof, niet altijd even goed maar wel met de juiste instelling en een dosis lef. Als ze dat zondag maar thuislaten hehe.
En laten we wel wezen, ik ben als Feyenoorder al blij als we weten te winnen van Luik of die Kroaten, whehe.![]()
![]()
Cambuur is in vorm, daar gaat PSV niet zomaar even van winnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Natrappen dit
Erg triest had ik niet van jou verwacht.![]()
Wedje voor 100k dat PSV wint?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Cambuur is in vorm, daar gaat PSV niet zomaar even van winnen.![]()
Dan heb ik nog geen 100k denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wedje voor 100k dat PSV wint?![]()
fifa 15?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wedje voor 100k dat PSV wint?![]()
no shitquote:Op woensdag 17 september 2014 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
best een toffe speler die Brahimi
WK niet gekeken?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
fc porto is 2003 stylo aan het gaanDat zou zo tof zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 23:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
fc porto is 2003 stylo aan het gaanVrees dat het toch weer een van de traditionele clubs wordt.
![]()
Transfer te laat afgerond wellicht?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Waarom Azevedo nou niet In FUT zit snap ik niet helemaal![]()
hé kut zooiquote:Op woensdag 17 september 2014 23:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet je alweer je onderbroek verschonen![]()
Jij zou ook wel gepunished willen worden door Zlatan he ouwe reus.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
Zlatan had ze moeten punishen zegt ie.![]()
Ronaldinho was ook een late transfer en die zit er ook nu inquote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transfer te laat afgerond wellicht?![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou ook wel gepunished willen worden door Zlatan he ouwe reus.![]()
![]()
Ik ook hoor. Schaamteloos.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij zou ook wel gepunished willen worden door Zlatan he ouwe reus.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Het tamperen is nog niet begonnen dus je kunt nog even uitloggen.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
schone![]()
ik ga gestrekt dat iedereen morgen maar mooie packs mag hebben boys
#FreeTrapz![]()
HA GAY.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef FCsuarez het volgende:
schone![]()
ik ga gestrekt dat iedereen morgen maar mooie packs mag hebben boys![]()
ja ribery word je ook niet blij van #nohomoquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die verdient echt 11 kaarten met verschillende posities.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zie nu pas dat Grosskreutz RB is
Dan heb je ook meteen de beste ex ajacied ooit een handtekening van.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:40 schreef Lastpost het volgende:
Hehe Zlatan is de enige ex-Ajacied waarvan ik een handtekening op een shirt heb staan. Eindbaas!![]()
Leuk.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het tamperen is nog niet begonnen dus je kunt nog even uitloggen.![]()
hihaho 77 rating op elke positiequote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die verdient echt 11 kaarten met verschillende posities.![]()
Cruijff en van basten zeggen NEEquote:Op woensdag 17 september 2014 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dan heb je ook meteen de beste ex ajacied ooit een handtekening van.
#FreeTrapz![]()
Niveau lag in de tijd van Cruijff ook wel erg laag. Hij zou met die rokerslongen van hem echt niet zo ver komen nuquote:Op woensdag 17 september 2014 23:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Cruijff en van basten zeggen NEE![]()
Rob en EAquote:Op woensdag 17 september 2014 23:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hij doelt natuurlijk op Rob en EA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Broertje van Tbakkert speelt ook Fut?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef HBakkert het volgende:
Waar is de Fifa15 WebApp nou... Ik dacht dat de webapp om 7 uur Nederlandse tijd er wel zou zijn, weer een leugen van EASports dusi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
wekker is gezettwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
![]()
Ik ga naar bed toetwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Dan is 6 uur dus te vroeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
wekker is gezettwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
![]()
community manager zijn van EA is echt een ondankbare taak ja...net als een grensrechter kan je nooit iets goed doen. Als je wel je werk doet valt het niemand op en als je faalt komt de shit storm.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Dat die man daar zelf nog wil werkenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan wel dat bericht dat the IF's beschikbaar zijn om 6.00PMEA
Dat bericht dat de webapp pas 19 sept. online zou gaan kan nog best wel eens kloppen..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee, iemand van EA heeft gezegd dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
Dat bericht dat de webapp pas 19 sept. online zou gaan kan nog best wel eens kloppen..![]()
Nachtje doorhalen dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En so what als het pas de 19de online is. Ze hadden het slimmer aan moeten pakken en geen datum moeten geven nu lopen al die pubers weer te janken.![]()
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En so what als het pas de 19de online is. Ze hadden het slimmer aan moeten pakken en geen datum moeten geven nu lopen al die pubers weer te janken.![]()
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goedquote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.![]()
Alleen als ze de beloofde datum hadden gehaaldquote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goed
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?![]()
BOEHOOEEEEEquote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.![]()
Weet je hoe lastig zoiets is?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.
Fijne nacht ouwe geilneef![]()
Ze hadden wat breder moeten plannen en dan een dag eerder online gaan ofzo, maar EA kennende hebben ze hele dagen op het kantoor niks gedaan en op de laatste avond nog alles proberen te fixen zoals ik dat doe op school.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goedSoms gaat het goed, soms wat minder.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Slaap lekker.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En dat neem je jezelf elke keer voor en nog doe je het niet. Zo gaat het dus ook bij EAquote:Op donderdag 18 september 2014 00:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ze hadden wat breder moeten plannen en dan een dag eerder online gaan ofzo, maar EA kennende hebben ze hele dagen op het kantoor niks gedaan en op de laatste avond nog alles proberen te fixen zoals ik dat doe op school.Soms gaat het goed, soms wat minder.
![]()
De struggles van een student. Er werken dus alleen maar studenten bij EA.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dat neem je jezelf elke keer voor en nog doe je het niet. Zo gaat het dus ook bij EAOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wij zouden dat prima invullen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:33 schreef Kamikazie het volgende:
Zou trouwens best die baan van Rob willen hebben, beetje pubers trollen![]()
Uiteraard, bij mij zou die webapp al de 10de uit zijn geweest en de 11de en 12de en dan paar dagen niks en dan weerquote:Op donderdag 18 september 2014 00:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wij zouden dat prima invullen.![]()
![]()
En af en toe een update dat het er nu echt aan zit te komenquote:Op donderdag 18 september 2014 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Uiteraard, bij mij zou die webapp al de 10de uit zijn geweest en de 11de en 12de en dan paar dagen niks en dan weer![]()
![]()
Maar ik ben er weg van, morgen werken en naar PSVquote:Op donderdag 18 september 2014 00:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En af en toe een update dat het er nu echt aan zit te komen![]()
![]()
Ah. Goh.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:55:34Work is still continuing on the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is voor mij lastig voor te stellen, maar zoveel werk kan het toch niet zijn? Het lijkt mij dat je dit allemaal al ready-to-go hebt en alleen online hoeft te gooien?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:58 schreef Reemi het volgende:
Ah. Goh.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:55:34Work is still continuing on the #FUT 15 Web App. Stay tuned for more info. #FIFA15 reageer retweet
Zei ik ook al ja.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is voor mij lastig voor te stellen, maar zoveel werk kan het toch niet zijn? Het lijkt mij dat je dit allemaal al ready-to-go hebt en alleen online hoeft te gooien?Zoiets moet je als groot bedrijf al dagen voor de deadline klaar hebben staan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Denken dat EA dadelijk met een probleemloze webapp komtquote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?
Nee je kan er inderdaad niets meequote:Op donderdag 18 september 2014 01:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Maar waarom fappen jullie zo erg op die web app?
Je kunt er toch geen reet mee.![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, wat kan je er mee dan dat zo belangrijk is dat het de afgelopen topics er alleen maar over moet gaan?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee je kan er inderdaad niets mee![]()
![]()
bijdehandje.![]()
Verwacht je nu een echt een normaal antwoord met je 'bijdehandje'?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, wat kan je er mee dan dat zo belangrijk is dat het de afgelopen topics er alleen maar over moet gaan?
bijdehandje.![]()
In de eerste week/weken zijn de meeste SMLENO deals te pakken.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ok, wat kan je er mee dan dat zo belangrijk is dat het de afgelopen topics er alleen maar over moet gaan?
bijdehandje.
Er veranderd trouwens toch nooit veel in de webapp en voor de kleine dingen die ze veranderen hebben ze het hele jaar de tijd gehad, dus ik snap ook niet wat er nou zo moeilijk aan is![]()
![]()
misschien moet je dan geen bijdehande opmerking plaatsen?quote:Op donderdag 18 september 2014 01:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Verwacht je nu een echt een normaal antwoord met je 'bijdehandje'?![]()
ik heb werkelijk waar geen idee wat een smleno deal is.quote:Op donderdag 18 september 2014 01:14 schreef Freire het volgende:
[..]
In de eerste week/weken zijn de meeste SMLENO deals te pakken.
Er veranderd trouwens toch nooit veel in de webapp en voor de kleine dingen die ze veranderen hebben ze het hele jaar de tijd gehad, dus ik snap ook niet wat er nou zo moeilijk aan is
maar oke, dat zal het wel zijn.![]()
quote:Op donderdag 18 september 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee wat een smleno deal is.
maar oke, dat zal het wel zijn.![]()
![]()
http://smleno.blogspot.nl/quote:Op donderdag 18 september 2014 01:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee wat een smleno deal is.
maar oke, dat zal het wel zijn.quote:![]()
![]()
Als het je niet bevalt: http://forum.fok.nl/fok/logoutquote:Op donderdag 18 september 2014 01:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die term is gewoon door jullie bedacht
Darksonic2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: