Ik hoop dat Sjon weer terugkomt want ik vind het wel een goede gozer.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik loop vaak maar wat aan te kloten in dit topic dat andere er dan nog oprecht boos om worden vind ik erg vermakelijk. Maar de sfeer is een stuk beter sinds FCSuarez weg is en DS2 niet meer constant wordt "gepest"
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
wat een wedstrijd he jongens![]()
verder natuurlijk EA
Bij vlagen toonde hij gewoon z'n klasse ja. Hij heeft alleen in totaal misschien 1 kans gehad.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?
Ik vond Ibra weer geweldig.
Het enige wat goed is aan hem zijn de kozijnen die hij plaatst.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sjon weer terugkomt want ik vind het wel een goede gozer.
Jawelquote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Erg standvastig is hij niet dat merk je al meteen.
Die kunstoffen? Of Toch de houten?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het enige wat goed is aan hem zijn de kozijnen die hij plaatst.
Kunststof natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die kunstoffen? Of Toch de houten?
Dit is al heel wat genuanceerder en naar mijn mening correct.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij vlagen toonde hij gewoon z'n klasse ja. Hij heeft alleen in totaal misschien 1 kans gehad.
ooit kom ik terugquote:Op woensdag 17 september 2014 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sjon weer terugkomt want ik vind het wel een goede gozer.
[..]
Houten kan die gozer niet betalen joh gek.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die kunstoffen? Of Toch de houten?
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Houten kan die gozer niet betalen joh gek.
Hij weet ook wel dat ik loop te trollen... toch? Toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.
Dan zou de gewichtsklasse in zijn nadeel zijn.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ooit kom ik terughad verwacht hier vanavond wel even mijn starter packs te posten.
maar EA(maar wel een reputatie waar je op kunt bouwen)
nu tijdens de samenvattingen alle accounts van die pleuris code aan t voorzienkutwerk
Dat mag ik hopen. Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo dom is.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ik loop te trollen... toch? Toch?
11quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je dan?
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Lastpost het volgende:
Alsof Ibra zich inzet bij dit soort potjes.
Maar goed gedaan hoor, toch weer een puntje binnen.
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?
Sjonquote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja jij met je straat skills dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Lastpost het volgende:
Alsof Ibra zich inzet bij dit soort potjes.
Maar goed gedaan hoor, toch weer een puntje binnen.
Ajax kon ook beter, tsjaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?
De rest niet, vond Ibra vrij ongeïnspireerd spelen vandaag. Totaal geen inzet, constant inzakkend en weinig dreiging.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |