Ja man. cool.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is toch zo?
En trapz moet niet zo haten
Ach we hebben nu die kut Sjon weg gejaagd wat is ook wat waard.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen was ik nog scherp en gemeen in de verbale duels.
En waren je grappen niet voorspelbaar. Je wordt oud ouwe reusquote:Op woensdag 17 september 2014 23:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen was ik nog scherp en gemeen in de verbale duels.
Ik las nichten markten..quote:
Jij bent ook best scheinheilig he..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach we hebben nu die kut Sjon weg gejaagd wat is ook wat waard.
Hebben jullie nou al gevochten?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach we hebben nu die kut Sjon weg gejaagd wat is ook wat waard.
Nooit gezegd dat ik het niet benquote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent ook best scheinheilig he..Sjon is niet erg maar als andere worden "gepest" volgens jou sta je vooraan..
kutkutkutkutkutkuttwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 17-09-2014 om 23:01:41Lasse Schone heeft lichte liesklachten. Twijfelgeval voor #feyaja van zondag #Ajax reageer retweet
Typisch..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nooit gezegd dat ik het niet ben
Doe ik ook zo vaak.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij bent ook best scheinheilig he..Sjon is niet erg maar als andere worden "gepest" volgens jou sta je vooraan om ze te "beschermen"..
Hij verlaagt zich niet meer naar dat niveau?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij hier niet meer post...
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
kutkutkutkutkutkuttwitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 17-09-2014 om 23:01:41Lasse Schone heeft lichte liesklachten. Twijfelgeval voor #feyaja van zondag #Ajax reageer retweet
wij hebben geen immersquote:Op woensdag 17 september 2014 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik loop vaak maar wat aan te kloten in dit topic dat andere er dan nog oprecht boos om worden vind ik erg vermakelijk. Maar de sfeer is een stuk beter sinds FCSuarez weg is en DS2 niet meer constant wordt "gepest"quote:
bohhhhhquote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
wat een wedstrijd he jongens![]()
verder natuurlijk EA
Op een aanname en pass was hij vrij onzichtbaar... Je moet ook niet gaan overdrijven.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken?
Ik vond Ibra weer geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |