Dat mag ik hopen. Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo dom is.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij weet ook wel dat ik loop te trollen... toch? Toch?
11quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel accounts heb je dan?
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Lastpost het volgende:
Alsof Ibra zich inzet bij dit soort potjes.
Maar goed gedaan hoor, toch weer een puntje binnen.
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?
Sjonquote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.
Ja jij met je straat skills dan?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pas maar op dadelijk zoekt hij je op FB op en gaat hij dreigen.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef Lastpost het volgende:
Alsof Ibra zich inzet bij dit soort potjes.
Maar goed gedaan hoor, toch weer een puntje binnen.
Ajax kon ook beter, tsjaquote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?
De rest niet, vond Ibra vrij ongeďnspireerd spelen vandaag. Totaal geen inzet, constant inzakkend en weinig dreiging.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah de echte top uit dit topic is wel weg moet ik toegeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?
Dat doe ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ajax kon ook beter, tsjaZo kunnen we elke goede prestatie wel bagatelliseren.
Maar goed. Zo gaat het altijd als Ajax punten pakt tegen een topclub. Nooit Ajax' verdienste.
Want Ibra wil niet zijn beste spel laten zien in de eerste wedstrijd van de CL. Kap met dat gezever hij is gewoon uit de wedstrijd gehouden.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De rest niet, vond Ibra vrij ongeďnspireerd spelen vandaag. Totaal geen inzet, constant inzakkend en weinig dreiging.
Pak gewoon mijn mesje en prik prik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja jij met je straat skills dan?
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon mijn niffa en prik prik.
Prik prik in een pannenkoek misschien..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon mijn mesje en prik prik.
Gotze wou hem gewoon aannemenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boateng bedoel je. Goed klaargelegd door Götze.
Götze scoorde.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boateng bedoel je. Goed klaargelegd door Götze.
B team natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook, al ben ik geen grote fan van pannenkoeken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Prik prik in een pannenkoek misschien..
Het is goed met je. Een scherpe Ibra die op volle kracht speelt sloopt die achterhoede man. Die vond dat gelijke spel wel prima, weten toch wel dat ze doorgaan en zo speelden ze een groot deel van de wedstrijd ook ... Nonchalant en een tikkeltje arrogant.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Ibra wil niet zijn beste spel laten zien in de eerste wedstrijd van de CL. Kap met dat gezever hij is gewoon uit de wedstrijd gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |