Mwoah de echte top uit dit topic is wel weg moet ik toegeven.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze beter kunnen dan dit. Jij niet?
Dat doe ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ajax kon ook beter, tsjaZo kunnen we elke goede prestatie wel bagatelliseren.
Maar goed. Zo gaat het altijd als Ajax punten pakt tegen een topclub. Nooit Ajax' verdienste.
Want Ibra wil niet zijn beste spel laten zien in de eerste wedstrijd van de CL. Kap met dat gezever hij is gewoon uit de wedstrijd gehouden.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[..]
De rest niet, vond Ibra vrij ongeďnspireerd spelen vandaag. Totaal geen inzet, constant inzakkend en weinig dreiging.
Pak gewoon mijn mesje en prik prik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja jij met je straat skills dan?
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon mijn niffa en prik prik.
Prik prik in een pannenkoek misschien..quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pak gewoon mijn mesje en prik prik.
Gotze wou hem gewoon aannemenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boateng bedoel je. Goed klaargelegd door Götze.
Götze scoorde.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Boateng bedoel je. Goed klaargelegd door Götze.
B team natuurlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha ja PSG speelde zeker ook op halve kracht?
Ook, al ben ik geen grote fan van pannenkoeken.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Prik prik in een pannenkoek misschien..
Het is goed met je. Een scherpe Ibra die op volle kracht speelt sloopt die achterhoede man. Die vond dat gelijke spel wel prima, weten toch wel dat ze doorgaan en zo speelden ze een groot deel van de wedstrijd ook ... Nonchalant en een tikkeltje arrogant.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want Ibra wil niet zijn beste spel laten zien in de eerste wedstrijd van de CL. Kap met dat gezever hij is gewoon uit de wedstrijd gehouden.
Wat is er mis met wat wij zeggen? Of denk je dat PSG en of Zlatan niet hun best deden in de eerste CL wedstrijd van dit seizoen?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja inhoudelijk in discussie gaan met Ajacieden na zon avond is natuurlijk onmogelijk.
ajax natuurlijk gewoon geluk dat lucas hem niet afgeeftquote:Op woensdag 17 september 2014 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ja inhoudelijk in discussie gaan met Ajacieden na zon avond is natuurlijk onmogelijk.
Oh dus omdat ze waarschijnlijk doorgaan geven ze halve kracht in de eerste wedstrijd. Het is goed met jequote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is goed met je. Een scherpe Ibra die op volle kracht speelt sloopt die achterhoede man. Die vond dat gelijke spel wel prima, weten toch wel dat ze doorgaan en zo speelden ze een groot deel van de wedstrijd ook ... Nonchalant en een tikkeltje arrogant.
Inhoudelijk in discussie gaan met jou is sowieso al een hele opgave.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er mis met wat wij zeggen? Of denk je dat PSG en of Zlatan niet hun best deden in de eerste CL wedstrijd van dit seizoen?
Dat is waar. Maar nu heeft het toch echt wel een goed punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inhoudelijk in discussie gaan met jou is sowieso al een hele opgave.
Oh God de grootheidswaanzin is bij jou ook al over 9000.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh dus omdat ze waarschijnlijk doorgaan geven ze halve kracht in de eerste wedstrijd. Het is goed met je
Omdat het over Ajax gaat zeker?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar nu heeft het toch echt wel een goed punt.
Natuurlijk had PSG het moeten beslissen in de eerste helft of vlak na de tweede helft maar zo'n selectie is echt wel 100% gemotiveerd om te winnen. Zlatan werd gewoon redelijk goed uit de wedstrijd gehouden door Veltman en die heeft daardoor weinig laten zien. Enige met dreiging was eigenlijk Lucas en sja dat is Lucas.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inhoudelijk in discussie gaan met jou is sowieso al een hele opgave.
Ik stond het ook met m'n bek vol tanden te begluren. Voegt echt verrassend veel toe aan dit team.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
mag ik even zeggen dat Zimling opvallend goed speelde
Serero ook. Geen troll.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Als er iemand kritisch is over Ajax dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh God de grootheidswaanzin is bij jou ook al over 9000.
Nee niet eens perse omdat het om ajax gaat. Maar geen 1 club gaat op 50% spelen de eerste CL wedstrijd. Dus ook psg niet. En dat zegt hij en dat vind ik wel een goed punt.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het over Ajax gaat zeker?
Ik zeg nergens dat Zlatan niet zijn best deed en toch legt Steef mij weer woorden in de mond. Chapeau erg knap gedaan hoor!
wie had dat gedachtquote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stond het ook met m'n bek vol tanden te begluren. Voegt echt verrassend veel toe aan dit team.
als ie dit niveau nou eens wat langer vol zou kunnen houden...quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk had PSG het moeten beslissen in de eerste helft of vlak na de tweede helft maar zo'n selectie is echt wel 100% gemotiveerd om te winnen. Zlatan werd gewoon redelijk goed uit de wedstrijd gehouden door Veltman en die heeft daardoor weinig laten zien. Enige met dreiging was eigenlijk Lucas en sja dat is Lucas.
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat het over Ajax gaat zeker?
Ik zeg nergens dat Zlatan niet zijn best deed en toch legt Steef mij weer woorden in de mond. Chapeau erg knap gedaan hoor!
Stuk beter dan Viergever ja.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Beetje als poulsen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik stond het ook met m'n bek vol tanden te begluren. Voegt echt verrassend veel toe aan dit team.
wist wel dat jij met een stijfje zou zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |