Een uitvorm PSG dat ook geen zin had heeft ajax UIT gedomineerd.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ben boos op jou kennelijk!
Maakt het alleen nog maar knapper van Ajax in dat geval. Dus ben het wel met je eens dan. Bedankt voor de mooie complimenten.quote:
Ja biedt je excuses maar aan ja. Beetje denken dat ik zou zeggen dat Ibra op 50% zou spelen. Belachelijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben ik het met je eens.
Sorry.
Het is ook knap.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt het alleen nog maar knapper van Ajax in dat geval. Dus ben het wel met je eens dan. Bedankt voor de mooie complimenten.
betaaltquote:Op woensdag 17 september 2014 23:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ook mooi hoe heel de NOS telkens het budget van een club als reden aangrijpt om die clubs als ''minder'' weg te zetten. Dat je voor een speler 500 miljoen betaald maakt het nog geen goede speler.
Excuses Kami.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja biedt je excuses maar aan ja. Beetje denken dat ik zou zeggen dat Ibra op 50% zou spelen. Belachelijk.
Ja ik ben even nijdig door Litmanen hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
betaalt
Verder mee eens, zie David Luiz
Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Excuses Kami.
Wat denk je van PSV zonder Depay? Goed begin zal dit weekend wel nodig zijn anders zie ik ze nog wel wat puntjes laten liggen.
Mjah dat soort dingen zeg ik ook over Ajax en dan blijven ze me verbazenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste
Maar cambuur thuis moet wel lukken
Natrappen ditquote:Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, dat zeiden ze vorig jaar ook toen PSV 100 jaar bestond.
Cambuur is in vorm, daar gaat PSV niet zomaar even van winnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Natrappen dit
Erg triest had ik niet van jou verwacht.
Wedje voor 100k dat PSV wint?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Cambuur is in vorm, daar gaat PSV niet zomaar even van winnen.
Dan heb ik nog geen 100k denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wedje voor 100k dat PSV wint?
fifa 15?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wedje voor 100k dat PSV wint?
no shitquote:Op woensdag 17 september 2014 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
best een toffe speler die Brahimi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |