Laat dan zien waar ik beweer dat ze op 50% speelde?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee niet eens perse omdat het om ajax gaat. Maar geen 1 club gaat op 50% spelen de eerste CL wedstrijd. Dus ook psg niet. En dat zegt hij en dat vind ik wel een goed punt.
Ajax kan ook beter.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat dan zien waar ik beweer dat ze op 50% speelde?
Ik zei alleen dat ze wel beter kunnen. De reden daarvan weet ik niet. Heeft met heel veel factoren te maken.
Ach man, leer begrijpend lezen.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat probeer je dan te zeggen?
Ja zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat dan zien waar ik beweer dat ze op 50% speelde?
Ik zei alleen dat ze wel beter kunnen. De reden daarvan weet ik niet. Heeft met heel veel factoren te maken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wist wel dat jij met een stijfje zou zitten
gewoon andersen niet opstellenquote:
Zet zoiets dan ben je post manquote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach man, leer begrijpend lezen.
hahahah litmanen AFCA is weer boosquote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar.
Eens met Sjon.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon andersen niet opstellen
ah wel een klein beetje DS2quote:
Hoezo? PSG is gewoon niet in vorm, laatste 3 uitwedstrijden gelijkspel. Dat zet de prestatie van Ajax toch wel in perspectief? Een prestatie wordt natuurlijk gemeten aan de hand van andere prestaties.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo lust ik er nog wel een paar.
Ja godverdomme man ik ben woest! Mijn club heeft zojuist een punt gehaald tegen een Europese subtopper echt om van te kotsen zo woest ben ik.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hahahah litmanen AFCA is weer boos
Wat staat hier? Echt man man man manquote:Op woensdag 17 september 2014 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet zoiets dan ben je post man
europese subtopper?quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja godverdomme man ik ben woest! Mijn club heeft zojuist een punt gehaald tegen een Europese subtopper echt om van te kotsen zo woest ben ik.
Morgen? Ik geloof nooit dat de web app dan online is.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah wel een klein beetje DS2ik gun hem je morgen in je starter pack hoor
kan je held maar vast binnen hebben.
Weet ik ook niet. Ben boos op jou kennelijk!quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat staat hier? Echt man man man man
Nou nee.quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
europese subtopper?
top 5 hoor
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Ben boos op jou kennelijk!
quote:Op woensdag 17 september 2014 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo? PSG is gewoon niet in vorm, laatste 3 uitwedstrijden gelijkspel. Dat zet de prestatie van Ajax toch wel in perspectief? Een prestatie wordt natuurlijk gemeten aan de hand van andere prestaties.
altijd blijven hopenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Morgen? Ik geloof nooit dat de web app dan online is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |