Broertje van Tbakkert speelt ook Fut?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef HBakkert het volgende:
Waar is de Fifa15 WebApp nou... Ik dacht dat de webapp om 7 uur Nederlandse tijd er wel zou zijn, weer een leugen van EASports dus
wekker is gezettwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
Ik ga naar bed toetwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
Dan is 6 uur dus te vroeg.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
wekker is gezettwitter:RobHodson_ twitterde op donderdag 18-09-2014 om 00:05:20Last update from me tonight, currently expecting the web app early morning UK. reageer retweet
community manager zijn van EA is echt een ondankbare taak ja...net als een grensrechter kan je nooit iets goed doen. Als je wel je werk doet valt het niemand op en als je faalt komt de shit storm.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:08 schreef The_Yakuza het volgende:
Dat die man daar zelf nog wil werken
Nee, iemand van EA heeft gezegd dat dat niet klopt.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:17 schreef dion_v_k het volgende:
Dat bericht dat de webapp pas 19 sept. online zou gaan kan nog best wel eens kloppen..
Nachtje doorhalen dus.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:06 schreef wieisboos het volgende:
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En so what als het pas de 19de online is. Ze hadden het slimmer aan moeten pakken en geen datum moeten geven nu lopen al die pubers weer te janken.
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goedquote:Op donderdag 18 september 2014 00:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En so what als het pas de 19de online is. Ze hadden het slimmer aan moeten pakken en geen datum moeten geven nu lopen al die pubers weer te janken.
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.
Alleen als ze de beloofde datum hadden gehaaldquote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goed
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk hebben ze nog wat fouten ontdekt dus wachten ze met de release of moeten ze een half product releasen? Of denk je dat ze dat niet non stop testen tot de eigenlijke release?
BOEHOOEEEEEquote:Op donderdag 18 september 2014 00:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg tijd gehad om voor te bereiden en ze hebben gelogen.
Weet je hoe lastig zoiets is?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die fouten zijn ze al sinds 7 uur aan het 'fixen' maar ik ga nu wel slapen.
Ze hadden wat breder moeten plannen en dan een dag eerder online gaan ofzo, maar EA kennende hebben ze hele dagen op het kantoor niks gedaan en op de laatste avond nog alles proberen te fixen zoals ik dat doe op school.quote:Op donderdag 18 september 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ze geen datum hadden gegeven was iedereen alsnog aan het janken, het is toch nooit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |