SPOILER: Deze censuur wordt mede mogelijk gemaakt dankzij KnutdeIJsbeerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Deze is 3 millimeter ofzo hèquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
DIe boutjes zitten ook in mn crank saind.
Naja heb een nieuwe besteld. Meteen nieuwe doucheplaat en kleppenhuis erbijquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
bladboutjes. Zijn ook heel klein
Hij is nu Kapelaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
Marco van Basten assistent van Pastoor je moet er maar zin in hebben.
Druk dan wat poep door een zeef heen ofzo. Je gaat toch geen senseo drinkenquote:
Het alternatief is waterquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk dan wat poep door een zeef heen ofzo. Je gaat toch geen senseo drinken
Ik doe dan gewoon filter in een zeef vouwen, koffie erin, op je mok zetten en water doorheen geiten.quote:
Niets mis mee. Ik zou voor Devin gaan, hier aangeprezen door drie gore wijvenquote:
In middeleeuws Europa zijn ze het hiermee eens.quote:
Of loop even naar een espressobar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik doe dan gewoon filter in een zeef vouwen, koffie erin, op je mok zetten en water doorheen geiten.
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij krijgen een hopper in de straat. Schijnt hele goede koffie te zijn.
Dit stelt mij oprecht droevig. Pastoor met zijn irritante hoofd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:59 schreef Elan het volgende:
Marco van Basten assistent van Pastoor je moet er maar zin in hebben.
Irritant mannetje ja maar geloof uiteindelijk wel een hele goede trainer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit stelt mij oprecht droevig. Pastoor met zijn irritante hoofd.
Lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond eet ik Nasi.
Johannes.
Gaan ze nooit doen.quote:
Als ik naar Sevilla zou gaan zou ik de culinaire tips van Sierd de Vos volgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Ga je naar Sevilla?
Ik ken daar een koffiebarretje waar ze echt briljante koffie schenken en heerlijke koeken hebben.
Ging daar 's morgens en 's avonds vaak bij de achterdeur staan omdat ze verse koeken wilde en de oude dus weggooiden. Gratis eten.
Maar je gaat er dus wel een verslag van maken?quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog eieren halen.
En hete saus
Ongelofelijk hoe veel talenten 1 persoon kan hebenquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik naar Sevilla zou gaan zou ik de culinaire tips van Sierd de Vos volgen.
Ik denk dat Sierd de Vos zich daarom ook zo verwant voelt aan mij.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe veel talenten 1 persoon kan heben
Ik denk 1 foto van t eindresultaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je gaat er dus wel een verslag van maken?
Gecondoleerd.quote:
Daar zijn jodebro's voor tochquote:
quote:Ludogorets Razgrad is de laatste jaren bezig aan een opmerkelijke opmars. De club werd in 2001 opgericht en in 2010 overgenomen door een zakenman, waarna het hard ging. Men promoveerde naar de hoogste afdeling in Bulgarije en werd meteen landskampioen, voor grote clubs als CSKA Sofia en Levski Sofia. In het seizoen 2012/13 en 2013/14 werd die prestatie nog eens dunnetjes overgedaan.
/
In de zomer van 2012 speelde Ludogorets al twee kwalificatiewedstrijden voor de Champions League, maar toen was Dinamo Zagreb gelijk te sterk. Een jaar geleden kwam men nog een stapje dichterbij en werden achtereenvolgens Slovan Bratislava en Partizan Belgrado opzij gezet: in het zicht van de haven versperde FC Basel de ambitieuze Bulgaren echter de weg en ging Ludogorets verder in de Europa League-groepsfase.
Deze zomer begon de club weer in de tweede voorronde van de Champions League en werd Düdelingen uit Luxemburg uitgeschakeld. Daarna dolf Partizan Belgrado weer het onderspit en dit keer werd de play-offronde wél gewonnen. In een heroïsche wedstrijd tegen Steaua Boekarest redde veldspeler Cosmin Moti als doelman twee strafschoppen en stuurde hij Ludogorets voor het eerst naar de groepsfase van het miljoenenbal.
Dinsdagavond is het dan eindelijk zover en debuteren de Bulgaren op Anfield in de Champions League: Liverpool is de eerste tegenstander. “Het wordt zwaar, maar in de voetballerij is alles mogelijk”, zegt Moti. “Niemand had verwacht dat wij het al zo ver zouden schoppen. Niemand verwacht nu ook van ons dat wij verder komen, maar opgepast: wij kunnen voetballen”, zegt de Roemeense verdediger strijdbaar.
Moti, teamgenoot van Virgil Misidjan (ex-RKC Waalwijk en -Willem II), vond de ontknoping van vorige maand tegen Steaua Boekarest ongelooflijk. Zelfs de New York Times schreef er de dag erna over. “Niemand die zo’n draaiboek bedenkt”, erkent de held van Ludogorets. Zijn club is nu ingedeeld in een groep met Liverpool, Real Madrid en FC Basel. “Dat is aangename druk voor ons. Wij blijven trouw aan onze speelstijl, spelen goed voetbal en dan zien we wel waar het schip strandt.”
Waarom staat Groningen er niet op?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:58 schreef Dven het volgende:
De Europese Kaart der Grootmachten
[ afbeelding ]
Omdat de eervolle Groningers er niet mee konden leven dat de blaarkoppen geen speciale vermelding zouden krijgen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom staat Groningen er niet op?
Omdat die niet van Cambuur kunnen winnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom staat Groningen er niet op?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:46 schreef hafcfan het volgende:
Allegri noemt Malmo favoriet vanavond![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:46 schreef hafcfan het volgende:
Allegri noemt Malmo favoriet vanavond![]()
Als ze vanavond niet winnen staat hij alweer onder drukquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]vreemd dat ze niet iemand anders hebben kunnen vinden
Is Pirlo al terug?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als ze vanavond niet winnen staat hij alweer onder druk
Nop en Vidal doet ook niet mee. Hebben wat dat betreft nog mazzel dat je begint met op papier de makkelijkste wedstrijd.quote:
Lijkt me ook zonder hun geen probleem inderdaad maar waarom die debiel van een trainer ze de underdog vindtquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop en Vidal doet ook niet mee. Hebben wat dat betreft nog mazzel dat je begint met op papier de makkelijkste wedstrijd.
Wait.. wtf? Nog meer jongere mensen op de uniquote:VWO-leerlingen krijgen de mogelijkheid om in vijf jaar hun opleiding af te ronden
Malmo is fitter, omdat de competitie al langer is begonnen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook zonder hun geen probleem inderdaad maar waarom die debiel van een trainer ze de underdog vindt
Volgens je vriendin hebben jullie dat nog in huis.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog eieren halen.
En hete saus
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens je vriendin hebben jullie dat nog in huis.
Kopi luwak. Heb ik denk ik nog wel ergens staan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk dan wat poep door een zeef heen ofzo. Je gaat toch geen senseo drinken
Anders gewoon Knut wat bonen te vreten geven en dan kan je Knuti Luwak makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kopi luwak. Heb ik denk ik nog wel ergens staan.
Knut is een beer. Geen civetkat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders gewoon Knut wat bonen te vreten geven en dan kan je Knuti Luwak maken
HOYHOY.quote:
Misschien smaakt dat nog wel bterquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knut is een beer. Geen civetkat.
Reclabering.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut is een beer. Knut werkt bij de reclassering omdat hij dat leuk vindt.
Dat lijkt me niet. Krijg je waarschijnlijk een enorme bak pleur.quote:
Is handig voor de VBL SC rondvaart door de Groninger en Japanse grachten. Iedereen een rietje, klaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Krijg je waarschijnlijk een enorme bak pleur.
[ afbeelding ]
Bulgarije doet niet meer mee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Is handig voor de VBL SC rondvaart door de Groninger en Japanse grachten. Iedereen een rietje, klaar.
Knut wil de komende 2 jaar sowieso niet naar Bulgarije en waarschijnlijk nooitquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bulgarije doet niet meer mee?
Dat doet de deur dicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Knut wil de komende 2 jaar sowieso niet naar Bulgarije en waarschijnlijk nooit
Ik hoop dat hij tot inkeer komt wanneer Ludogorets de Champions League wintquote:
Dat zou dit seizoen al kunnen. Met een aantal klasbakken zoals Misidjan en Moti voorzie ik in ieder geval een halve finaleplek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tot inkeer komt wanneer Ludogorets de Champions League wint
Ik zie ze wel genaaid worden in de kwartfinale omdat Man City de halve finale moet halen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou dit seizoen al kunnen. Met een aantal klasbakken zoals Misidjan en Moti voorzie ik in ieder geval een halve finaleplek.
Even notulerenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Ik werd helemaal moe van die vrolijke kankerliedjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Als er tijd voor isquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aight, ff de stad in morgenmiddag?
Ik heb geen kaarten voor de wedstrijd maar toch ga ik morgen wel heen. Jammer dat het honk dicht is, dan maar cafeetje ja toch.quote:
je bmi?quote:
http://malwaretips.com/blogs/webget-virus-removal/quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Last van malware. Wie helpt?
Proces heet webget.browseradapter
step 2 gaat niet aangezien browsen onmogelijk is gewordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://malwaretips.com/blogs/webget-virus-removal/
Download die programma's dan via een andere pcquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
step 2 gaat niet aangezien browsen onmogelijk is geworden
Het is de lievelingsfilm van mijn dochter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Malwarebytes via een andere pc downloaden en op je eigen pc uitvoeren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
step 2 gaat niet aangezien browsen onmogelijk is geworden
Oh had ik gisteren dus ook! Kijk eens in je chrome extensions. Daar zaten bij mij opeens 2 die ik zelf er nooit had neergezet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Last van malware. Wie helpt?
Proces heet webget.browseradapter
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is de lievelingsfilm van mijn dochter.
Sommige zeiden dat die film even goed is als Lion King, dan spoor je niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Die heeft net gescand inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Malwarebytes via een andere pc downloaden en op je eigen pc uitvoeren.
Je maakt 0 kans.quote:
Nee, dat is bijzonder onzinnig inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sommige zeiden dat die film even goed is als Lion King, dan spoor je niet.
Mijn dochter vindt Frozen beter. En die spoort echt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sommige zeiden dat die film even goed is als Lion King, dan spoor je niet.
Ah dat kan. Zo goed was die Lion king troep ook weer niet hoor, zo'n how to train your dragon is al 10x beter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt Frozen beter. En die spoort echt wel.
Het komt door je snor. Toen ik mijn baard had laten staan werd me dat ook niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms moet je je kinderen zelf hun fouten laten maken.
Verschrikkelijke Ikke en Wall-E zijn echter de absolute favorieten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dat kan. Zo goed was die Lion king troep ook weer niet hoor, zo'n how to train your dragon is al 10x beter.
Verschrikkelijke Ikke vond ik ook leuk, Wall-E ook. Stiekem ben ik dan ook gewoon nog kind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Ikke en Wall-E zijn echter de absolute favorieten.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Ikke vond ik ook leuk, Wall-E ook. Stiekem ben ik dan ook gewoon nog kind.
De favoriete film van mijn vader is Nemo.quote:
Die vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De favoriete film van mijn vader is Nemo.
Nee, ik verwijder reacties op verwijderde reacties ook altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Tyron het volgende:
Ik kreeg een quotemelding maar vond niks.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verwijder reacties op verwijderde reacties ook altijd.
Foei.
Geen rugzak dus geen strava.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat niet op strava dus telt niet
Het was een doodsverwensing van mij aan jouw adres.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Tyron het volgende:
Ik kreeg een quotemelding maar vond niks.
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een doodsverwensing van mij aan jouw adres.
6 en 3.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk?
Laat mijn adres hier buiten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een doodsverwensing van mij aan jouw adres.
Nope. Ik ben klaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dochter en zoon dus? En nog plannen voor een derde?
Adoptie van stinho.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dochter en zoon dus? En nog plannen voor een derde?
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet jij nog aan de kind of wat?
Het zou een groot gemis zijn voor de wereld wanneer jullie je niet zouden vermenigvuldigen.quote:
Ik een Delbare appelquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
Ik eet nu stroopwafels.
Happel zou trots zijn.
Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om CL te volgen.quote:
dikzakquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
Ik eet nu stroopwafels.
Happel zou trots zijn.
Ik ook. Alleen Ajax en vanaf knockout meestal wel veelquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om CL te volgen.Vorig jaar ook al amper gekeken op wat knock-out wedstrijdjes na.
Ik kijk ook maar halfbakken nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om CL te volgen.Vorig jaar ook al amper gekeken op wat knock-out wedstrijdjes na.
Ik wist niet dat dit het live topic was.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit het live topic was.Spoiler gek.
Ditquote:
Heel zonde. Had een prima start geweest door uit op Anfield een j puntje te pakken. Maar had dus niet zo mogen zijn. Thuis maar effe winnen dus.quote:
Ik heb gedroomd dat we op wintersport waren. Met de SC. We waren specifiek op zoek naar een gebied zonder lawines. Uiteindelijk is rene van een berg gevallen en hebben we hem laten liggen.quote:
UEFA MAFIAquote:Op woensdag 17 september 2014 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
was geeneens een penalty die 2-1.
Bij de Lidl hier hebben ze gold.quote:
Bedankt voor deze tip.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij de Lidl hier hebben ze gold.
Mischin daar eens kijkrn
Zit je al een beetje klaar voor AJAX hequote:
O ja nu zegt die naam me wel watquote:Op woensdag 17 september 2014 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Een gele kiwi.
Een zespiri green is dus een groene gele kiwi
Tevens groeit de kiwi niet aan een boomquote:De kiwi kan niet met melkproducten gegeten worden, omdat het enzym actinidine de eiwitten afbreekt en het geheel een bittere smaak geeft.
Dat is wel heel knap.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gister was ik verdwaald in Leiden.
Heb gisteren iets van 5 kilometer over klinkers gefietsquote:Op woensdag 17 september 2014 09:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iemand had de fietsborden om lopen draaien denk ik.
Wacht maar tot je een keer echte kasseien tegen komtquote:Op woensdag 17 september 2014 09:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren iets van 5 kilometer over klinkers gefiets
mi gaddo wat is dát kut
Tof! Dat is een beste rit. Foto's maken en even in het treinentopic in PTA droppen. Vinden we allemaal leukquote:Op woensdag 17 september 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net een gaaf treinritje geboekt mono. Yangon - Bagan. 16 uur.
Ik ga je slaan als je niet een keer naar Vietnam gaat en Hanoi-Saigon doetquote:Op woensdag 17 september 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb net een gaaf treinritje geboekt mono. Yangon - Bagan. 16 uur.
Dit is het stationquote:Op woensdag 17 september 2014 09:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof! Dat is een beste rit. Foto's maken en even in het treinentopic in PTA droppen. Vinden we allemaal leuk
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is het station
[ afbeelding ]
en volgens mij ook de trein in kwestie
Kleine woonkamer dan.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Coole klok, helaas te weinig ruimte in woonkamer.
Ze hebben in die stad ook de coolste brug ooitquote:Op woensdag 17 september 2014 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Coole klok, helaas te weinig ruimte in woonkamer.
quote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze hebben in die stad ook de coolste brug ooit
[ afbeelding ]
Ik verwacht er wel eentje terug eigenlijkquote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie zal ik dit jaar een kaart sturen
Jij kreeg vorige keer een fles whisky ondankbare hont.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik verwacht er wel eentje terug eigenlijk
Oké je hebt een puntquote:Op woensdag 17 september 2014 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij kreeg vorige keer een fles whisky ondankbare hont.
Cambuur thuis altijd lastigquote:Op woensdag 17 september 2014 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die uitspraak van Willems![]()
Dat wordt verliezen dit weekend
Boilesen ofzo, die kan er echt geen reet van.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind dat je een nieuw ui moet nemen met een huidige ajax held.
We gaan winnen typ, geen immers.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boilesen ofzo, die kan er echt geen reet van.
Waarom reageerde jij niet op mijn dm? mooi gifje man.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We gaan winnen typ, geen immers.
Oh sorry vergetenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom reageerde jij niet op mijn dm? mooi gifje man.
Ze trekken zich meestal wel aardig op aan het niveau en niks te verliezen hoor.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Het enige wat ik hoop is dat Ajax gewoon goed voor de dag komt en er niet kansloos afgaat. Ik krijg nu alweer ergernis van die mensen die alleen hun bek opentrekken met CL Voetbal: ''JAAA AJAX GAAT KANSLOOS VERLIEZEN VAN [insert topploeg].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |