Lijkt me ook zonder hun geen probleem inderdaad maar waarom die debiel van een trainer ze de underdog vindtquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop en Vidal doet ook niet mee. Hebben wat dat betreft nog mazzel dat je begint met op papier de makkelijkste wedstrijd.
Wait.. wtf? Nog meer jongere mensen op de uniquote:VWO-leerlingen krijgen de mogelijkheid om in vijf jaar hun opleiding af te ronden
Malmo is fitter, omdat de competitie al langer is begonnen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook zonder hun geen probleem inderdaad maar waarom die debiel van een trainer ze de underdog vindt
Volgens je vriendin hebben jullie dat nog in huis.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog eieren halen.
En hete saus
quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens je vriendin hebben jullie dat nog in huis.
Kopi luwak. Heb ik denk ik nog wel ergens staan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk dan wat poep door een zeef heen ofzo. Je gaat toch geen senseo drinken
Anders gewoon Knut wat bonen te vreten geven en dan kan je Knuti Luwak makenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kopi luwak. Heb ik denk ik nog wel ergens staan.
Knut is een beer. Geen civetkat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders gewoon Knut wat bonen te vreten geven en dan kan je Knuti Luwak maken
HOYHOY.quote:
Misschien smaakt dat nog wel bterquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knut is een beer. Geen civetkat.
Reclabering.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut is een beer. Knut werkt bij de reclassering omdat hij dat leuk vindt.
Dat lijkt me niet. Krijg je waarschijnlijk een enorme bak pleur.quote:
Is handig voor de VBL SC rondvaart door de Groninger en Japanse grachten. Iedereen een rietje, klaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Krijg je waarschijnlijk een enorme bak pleur.
[ afbeelding ]
Bulgarije doet niet meer mee?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Is handig voor de VBL SC rondvaart door de Groninger en Japanse grachten. Iedereen een rietje, klaar.
Knut wil de komende 2 jaar sowieso niet naar Bulgarije en waarschijnlijk nooitquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bulgarije doet niet meer mee?
Dat doet de deur dicht.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Knut wil de komende 2 jaar sowieso niet naar Bulgarije en waarschijnlijk nooit
Ik hoop dat hij tot inkeer komt wanneer Ludogorets de Champions League wintquote:
Dat zou dit seizoen al kunnen. Met een aantal klasbakken zoals Misidjan en Moti voorzie ik in ieder geval een halve finaleplek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tot inkeer komt wanneer Ludogorets de Champions League wint
Ik zie ze wel genaaid worden in de kwartfinale omdat Man City de halve finale moet halen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou dit seizoen al kunnen. Met een aantal klasbakken zoals Misidjan en Moti voorzie ik in ieder geval een halve finaleplek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |