Even notulerenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Ik werd helemaal moe van die vrolijke kankerliedjes.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Als er tijd voor isquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aight, ff de stad in morgenmiddag?
Ik heb geen kaarten voor de wedstrijd maar toch ga ik morgen wel heen. Jammer dat het honk dicht is, dan maar cafeetje ja toch.quote:
je bmi?quote:
http://malwaretips.com/blogs/webget-virus-removal/quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Last van malware. Wie helpt?
Proces heet webget.browseradapter
step 2 gaat niet aangezien browsen onmogelijk is gewordenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
http://malwaretips.com/blogs/webget-virus-removal/
Download die programma's dan via een andere pcquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
step 2 gaat niet aangezien browsen onmogelijk is geworden
Het is de lievelingsfilm van mijn dochter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Malwarebytes via een andere pc downloaden en op je eigen pc uitvoeren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
step 2 gaat niet aangezien browsen onmogelijk is geworden
Oh had ik gisteren dus ook! Kijk eens in je chrome extensions. Daar zaten bij mij opeens 2 die ik zelf er nooit had neergezet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:02 schreef JanCees het volgende:
Last van malware. Wie helpt?
Proces heet webget.browseradapter
Pics van je dochter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is de lievelingsfilm van mijn dochter.
Sommige zeiden dat die film even goed is als Lion King, dan spoor je niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:55 schreef GGMM het volgende:
Gisteren Frozen gezien.
Vermakelijke film.
Ik geef hem een 7.
Die heeft net gescand inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Malwarebytes via een andere pc downloaden en op je eigen pc uitvoeren.
Je maakt 0 kans.quote:
Nee, dat is bijzonder onzinnig inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sommige zeiden dat die film even goed is als Lion King, dan spoor je niet.
Soms moet je je kinderen zelf hun fouten laten maken.quote:
Mijn dochter vindt Frozen beter. En die spoort echt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sommige zeiden dat die film even goed is als Lion King, dan spoor je niet.
Ah dat kan. Zo goed was die Lion king troep ook weer niet hoor, zo'n how to train your dragon is al 10x beter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt Frozen beter. En die spoort echt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |