Het komt door je snor. Toen ik mijn baard had laten staan werd me dat ook niet in dank afgenomen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms moet je je kinderen zelf hun fouten laten maken.
Verschrikkelijke Ikke en Wall-E zijn echter de absolute favorieten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ah dat kan. Zo goed was die Lion king troep ook weer niet hoor, zo'n how to train your dragon is al 10x beter.
Verschrikkelijke Ikke vond ik ook leuk, Wall-E ook. Stiekem ben ik dan ook gewoon nog kind.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Ikke en Wall-E zijn echter de absolute favorieten.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Verschrikkelijke Ikke vond ik ook leuk, Wall-E ook. Stiekem ben ik dan ook gewoon nog kind.
De favoriete film van mijn vader is Nemo.quote:
Die vind ik ook leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De favoriete film van mijn vader is Nemo.
Nee, ik verwijder reacties op verwijderde reacties ook altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Tyron het volgende:
Ik kreeg een quotemelding maar vond niks.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik verwijder reacties op verwijderde reacties ook altijd.
Foei.
Geen rugzak dus geen strava.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Staat niet op strava dus telt niet
Het was een doodsverwensing van mij aan jouw adres.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:28 schreef Tyron het volgende:
Ik kreeg een quotemelding maar vond niks.
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een doodsverwensing van mij aan jouw adres.
6 en 3.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jouw kinderen eigenlijk?
Laat mijn adres hier buiten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het was een doodsverwensing van mij aan jouw adres.
Nope. Ik ben klaar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dochter en zoon dus? En nog plannen voor een derde?
Adoptie van stinho.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dochter en zoon dus? En nog plannen voor een derde?
Neequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet jij nog aan de kind of wat?
Het zou een groot gemis zijn voor de wereld wanneer jullie je niet zouden vermenigvuldigen.quote:
Ik een Delbare appelquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
Ik eet nu stroopwafels.
Happel zou trots zijn.
Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om CL te volgen.quote:
dikzakquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:49 schreef Typisch het volgende:
Ik eet nu stroopwafels.
Happel zou trots zijn.
Ik ook. Alleen Ajax en vanaf knockout meestal wel veelquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om CL te volgen.Vorig jaar ook al amper gekeken op wat knock-out wedstrijdjes na.
Ik kijk ook maar halfbakken nu.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik merk dat ik helemaal geen zin meer heb om CL te volgen.Vorig jaar ook al amper gekeken op wat knock-out wedstrijdjes na.
Ik wist niet dat dit het live topic was.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit het live topic was.Spoiler gek.
Ditquote:
Heel zonde. Had een prima start geweest door uit op Anfield een j puntje te pakken. Maar had dus niet zo mogen zijn. Thuis maar effe winnen dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |