SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgen ligt ie pas op de mat!quote:Op dinsdag 16 september 2014 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand scan danwel copy/paste vanuit VI premium?Narf!![]()
quote:Paris Saint-Germain zonder aanvoerder Thiago Silva tegen Ajax
Paris Saint-Germain is dinsdag zonder Thiago Silva afgereisd naar Amsterdam voor de ontmoeting met Ajax in de Champions League.
De Braziliaanse aanvoerder van de Fransen heeft nog te veel last van een dijbeenblessure die hem in de competitie ook al even aan de kant houdt.
Zijn landgenoot David Luiz maakt wel deel uit van de selectie. De verdediger miste dit weekend nog het duel met Rennes vanwege een knieblessure.
Coach Laurent Blanc neemt in totaal 21 spelers mee naar Nederland. Gregory van der Wiel en de andere oud-Ajacieden Maxwell en Zlatan Ibrahimovic zitten daar uiteraard bij.
De selectie van Paris Saint-Germain:
Sirigu, Douchez; Aurier, Camara, David Luiz, Digne, Marquinhos, Maxwell, Van der Wiel; Cabaye, Chantôme, Maignan, Matuidi, Pastore, Thiago Motta, Verratti; Bahebeck, Cavani, Ibrahimovic, Lavezzi, Lucas.![]()
Dat wordt een makkie. Die Luiz kan er helemaal geen klote van.
Kishna trouwens weer niet bij de selectie. Wat heeft ie uitgevreten?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jongens, bij deze starten we een vriendschapsverband met Ludogorets"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blessurequote:Op dinsdag 16 september 2014 14:43 schreef fathank het volgende:
Kishna trouwens weer niet bij de selectie. Wat heeft ie uitgevreten?![]()
Waarom verleng je een contract van een speler die pas sinds juli bij je zit? Da's toch wel erg kort op elkaarWat was de oorspronkelijke einddatum van dat contract
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Omdat hij toen pas 17 was, nu hij 18 is kan je hem langer vastleggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
Waarom verleng je een contract van een speler die pas sinds juli bij je zit? Da's toch wel erg kort op elkaarWat was de oorspronkelijke einddatum van dat contract
![]()
Vanwege zijn leeftijd mocht hij eerst maar een driejarig contract tekenen, nu hij 18 is mag het vijf jaar en dus tot 2019quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Aha, thanksquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat hij toen pas 17 was, nu hij 18 is kan je hem langer vastleggen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
2017. De regel is onder de 18 geen langer contract dan 3 jaar. Daar is o.a. dat gezeik met Labyad bij PSV ontstaan. Die hadden hem voor zijn 18e al een vijfjarig contract laten tekenen en dat is dus niet rechtsgeldig. Nu is Zivkovic vorige week 18 geworden en mag hij dus voor 5 jaar tekenen. Zal mij niet verbazen als dat al min of meer rond was bij de transfer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:33 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Zou goed een automatische clausule kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal mij niet verbazen als dat al min of meer rond was bij de transfer.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou goed een automatische clausule kunnen zijn ja"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Greg is een golddigger, boeit hem geen reet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat dom man, wellicht alleen Greg een beetje.![]()
Zondag is inderdaad niet ver meer...quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krijgt Vermeer voor zondag ook zo'n plaatje?![]()
Hard verliezenquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Hoe gaan we het doen tegen Paris jongens?
Zeg het maar.![]()
Lekker ondergeplast worden zoals altijdquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Zeg het maar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zlatan showquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Zeg het maar.![]()
![]()
Ik heb wel hoop eerlijk gezegd.quote:
Vooral na die tweede helft van zondag.Groot fan van User Wotte![]()
Goede post in combinatie met UIquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb wel hoop eerlijk gezegd.
Vooral na die tweede helft van zondag.![]()
okequote:Op dinsdag 16 september 2014 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb wel hoop eerlijk gezegd.
Vooral na die tweede helft van zondag."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk dat Ajax beter speelt dan verwacht, goede kansen krijgt en uiteindelijk iets geflatteerd verliest door de individuele kwaliteit van Zlatan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Zeg het maar.![]()
Zoals tegen Twente toen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:42 schreef Leonos het volgende:
Of, Ajax verpest het altijd als het belangrijk begint te worden![]()
![]()
Ik geloof daar ook wel in.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax beter speelt dan verwacht, goede kansen krijgt en uiteindelijk iets geflatteerd verliest door de individuele kwaliteit van Zlatan.
Flatteert wordt het niet omdat PSG toch niet moet. En gewoon blij zijn met een overwinning.
Zie Milan vorig jaar. Al zal PSG het niet bijna fout laten gaan denk ik.Groot fan van User Wotte![]()
PSG moet niet?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook wel in.
Flatteert wordt het niet omdat PSG toch niet moet. En gewoon blij zijn met een overwinning.
Zie Milan vorig jaar. Al zal PSG het niet bijna fout laten gaan denk ik.
wat![]()
Nee.quote:
Die hoeven niet aan te vallen. Zijn met 0-1 gewoon tevreden. Dan voelt het als Ajax-supporter altijd als ''ach jammer we waren dichtbij''.Groot fan van User Wotte![]()
Begin wel nu al kriebeltjes te krijgen trouwens. Zo'n wedstrijd heeft toch altijd wel iets speciaals.Groot fan van User Wotte![]()
Vertel dat eens aan onze vrienden van Anderlecht die vorig jaar thuis met 0-5 werden afgeslacht door Zlatan en co.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Die hoeven niet aan te vallen. Zijn met 0-1 gewoon tevreden. Dan voelt het als Ajax-supporter altijd als ''ach jammer we waren dichtbij''.![]()
Die zijn dan ook nog slechter dan dit Ajax.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vertel dat eens aan onze vrienden van Anderlecht die vorig jaar thuis met 0-5 werden afgeslacht door Zlatan en co.Groot fan van User Wotte![]()
Die gaan zo veel scoren als ze kunnen hoor. Kan aan het eind van de rit doorslaggevend zijn, ze hebben geen enkele reden om in te houden als ze merken dat er meer te halen valt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Die hoeven niet aan te vallen. Zijn met 0-1 gewoon tevreden. Dan voelt het als Ajax-supporter altijd als ''ach jammer we waren dichtbij''.![]()
Denk dat het verschil heel erg tegenvalt. En bovendien doet het niets af aan de stelling "PSG vindt 0-1 wel prima". Dat vonden ze toen ook niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zijn dan ook nog slechter dan dit Ajax.
Hoe dan ook hoop ik wel op een 0-1 of 1-2, of uiteraard een punt of meer. Een grote nederlaag is nooit fijn. Voor de rest boeit het me niet zoveel, zondag is veel belangrijker.![]()
Als ze maar lekker onbevangen en brutaal, maar zeker niet naïef spelen. Dan is een kleine nederlaag met maximaal twee doelpunten verschil voor mij goed te verteren. En met een beetje geluk zien we een herhaling van het Barcelona avondje en leggen ze er al in de eerste helft één of twee in het netje.![]()
![]()
Ik ben tegenwoordig in Europacup-duels al blij als we een keer voor komen of de gelijkmaker scoren.
Vorig jaar in Barcelona, Glasgow, Milaan en Salzburg geweest en godverdomme maar twee Ajax-doelpunten gezien die beide NUL waarde hadden.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Dat is wel heel zuurquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ben tegenwoordig in Europacup-duels al blij als we een keer voor komen of de gelijkmaker scoren.
Vorig jaar in Barcelona, Glasgow, Milaan en Salzburg geweest en godverdomme maar twee Ajax-doelpunten gezien die beide NUL waarde hadden.![]()
![]()
![]()
Auw...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar in Barcelona, Glasgow, Milaan en Salzburg geweest en godverdomme maar twee Ajax-doelpunten gezien die beide NUL waarde hadden.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio![]()
Anderlecht is de laatste 10 jaar echt altijd het lachertje van de Champions League.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat het verschil heel erg tegenvalt. En bovendien doet het niets af aan de stelling "PSG vindt 0-1 wel prima". Dat vonden ze toen ook niet.
Hoe dan ook hoop ik wel op een 0-1 of 1-2, of uiteraard een punt of meer. Een grote nederlaag is nooit fijn. Voor de rest boeit het me niet zoveel, zondag is veel belangrijker.![]()
godver op deze manier kan ik voor mezelf zulke reisjes nooit goedpratenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Silenus het volgende:
Vorig jaar in Barcelona, Glasgow, Milaan en Salzburg geweest en godverdomme maar twee Ajax-doelpunten gezien die beide NUL waarde hadden.![]()
![]()
Sowieso een held, gaat Janmatig over een paar maanden voorgoed uit de basis spelen bij Oranje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef S15 het volgende:
[ afbeelding ]
Greg
Honderd keer meer Ajacied dan Zlatan en Maxwell bij elkaar.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Mooie plekken op 428?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:18 schreef bjanaan het volgende:
Zin in morgen mooie plekken op 428 !!
Zit er nu 5 jaar, maar nog nooit mooie plekken gezien?
Goedkoopste van het stadion, dat wel![]()
![]()
Is sowieso al te triest voor woorden dat Janmaat überhaupt een optie is om mogelijk te spelen ipv van Wiel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso een held, gaat Janmatig over een paar maanden voorgoed uit de basis spelen bij Oranje.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mooie plekken op 428?
Zit er nu 5 jaar, maar nog nooit mooie plekken gezien?
Goedkoopste van het stadion, dat wel
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik zie Ajax trouwens gewoon winnen hoor. Daarmee zetten ze de opmars weer in naar een vijfde kampioenschap op rij. Ik hoop echter heel hard dat dat niet zo gaat zijn.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Waarom zouden ze tevreden zijn met 0-1? Anderlecht werd 1-5 vernederd en Olympiacos 1-4 in de poule.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
waarom is dit opvallend? Speler is net 18 en kon dus twee jaar bijtekenenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft het contract met Zivkovic met 2 jaar verlengd![]()
Toch opvallend.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft het contract met Zivkovic met 2 jaar verlengd![]()
Toch opvallend.![]()
![]()
Die jongen is meer Ajax dan jij ooit zult zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Greg is een golddigger, boeit hem geen reet.Behulpzaam als een waterkraan.
Nah Greg was niet echt een Ajacied in de zin van dat hij ook maar iets om Ajax geeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Die jongen is meer Ajax dan jij ooit zult zijnAFCA!![]()
Dat kan onze Heerenveenfan Rens wel weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah Greg was niet echt een Ajacied in de zin van dat hij ook maar iets om Ajax geeft.![]()
Hij ligt nu 5 jaar vast. Toch behoorlijk voor iemand die nooit speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
waarom is dit opvallend? Speler is net 18 en kon dus twee jaar bijtekenen#FreeHat![]()
Greg wilde liever rapper worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah Greg was niet echt een Ajacied in de zin van dat hij ook maar iets om Ajax geeft.#FreeHat![]()
Een beetje kinderachtig en vooral heel zielig dat korfbalhomotje Stijn hier weer over begint.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan onze Heerenveenfan Rens wel weten.AFCA!![]()
Altijd schijt aan de supporters gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Greg wilde liever rapper worden.AFCA!![]()
Pleur op man gek. Greg stond na iedere wedstrijd uitgebreid bij de rolstoelers. Bloemen, shirtjes etc. Ben je ooit in de arena geweest? Als iemand altijd tijd voor de supporters had wad het Gregquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd schijt aan de supporters gehad.Behulpzaam als een waterkraan.
Als Ajax verloren had was Van der Wiel altijd te beroerd om het uitvak te bedanken en was hij altijd als één van de eerste de catacomben in. Als er weer één iemand was geweest die hem had uitgefloten tijdens de wedstrijd zag hij weer een reden om arrogante wegwerpgebaartjes te maken naar het publiek. Greg is een zeer verwaande voetballer man, dat jij dit niet ziet is ongelooflijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleur op man gek. Greg stond na iedere wedstrijd uitgebreid bij de rolstoelers. Bloemen, shirtjes etc. Ben je ooit in de arena geweest? Als iemand altijd tijd voor de supporters had wad het GregAFCA!![]()
Je overdrijft schromelijk en trekt een incident compleet uit z'n verband.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Ajax verloren had was Van der Wiel altijd te beroerd om het uitvak te bedanken en was altijd als één van de eerste de catacomben in. Als er weer één iemand was geweest die hem had uitgefloten tijdens de wedstrijd zag hij weer een reden om arrogante wegwerpgebaartjes te maken naar het publiek. Greg is een zeer verwaande voetballer man, dat jij dit niet ziet is ongelooflijk.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk en trekt een incident compleet uit z'n verband.AFCA!![]()
Greg was juist altijd op en top prof. Is ook een keer met blessure nog meegegaan met de combi naar AZ-uit![]()
![]()
Jij zit natuurlijk met je contacten bij de harde kern, droeftoeter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.![]()
? Dit kan ik niet plaatsen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk met je contacten bij de harde kern, droeftoeter.AFCA!![]()
Nee en iedereen die er zo over denkt als jij heeft waarschijnlijk vd wiel nooit in het echt zien spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk met je contacten bij de harde kern, droeftoeter.Wat is deze
![]()
Het was een goede back voor Ajax. Maar we hadden het over het begrip "ajacied"quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee en iedereen die er zo over denkt als jij heeft waarschijnlijk vd wiel nooit in het echt zien spelen.AFCA!![]()
Ik bedoel in het echt, in de Arena of vanuit een of ander droevig uitvak met -3 of op trainingen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het was een goede back voor Ajax. Maar we hadden het over het begrip "ajacied"Behulpzaam als een waterkraan.
Heb je samen met Greggie een rapgroep ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik bedoel in het echt, in de Arena of vanuit een of ander droevig uitvak met -3 of op trainingen.AFCA!![]()
Ik zei het net al in het andere topic, gewoon een topshow wordt datquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:07 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boys even wat anders
[ afbeelding ]
Stomme vraag misschien, waar kun je eigenlijk kaartjes kopen? Gewoon op de site zeker? Heb nog niet gekeken.![]()
Nee ik kan niet rappen. En ook niet tegen idioten die maar wat roepen omdat ze ergens op internet wat hebben gelezenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb je samen met Greggie een rapgroep ofzo?
Behulpzaam als een waterkraan.
ik heb kaarten via JOS, vrije verkoop was het. Via ajax kon volgens mij alleen met uitkaartquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zei het net al in het andere topic, gewoon een topshow wordt dat
Stomme vraag misschien, waar kun je eigenlijk kaartjes kopen? Gewoon op de site zeker? Heb nog niet gekeken.![]()
Oh ik heb geen uitkaart natuurlijk. Maar ik kijk van de week wel even, misschien dat ze het nu ook op een andere manier gaan verkopen. Wellicht aan de kassa zelfs.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik heb kaarten via JOS, vrije verkoop was het. Via ajax kon volgens mij alleen met uitkaartMaar als ik mijn barcode invoer kan ik niet bestellen, maar dat zou er mee te maken kunnen hebben dat het uitverkocht was.quote:24-09-2014 18:30 uur JOS WATERGRAAFSMEER - AJAX (S)CC verplicht Ja
![]()
Klopt het wel dat supporters uit vak 410 vaak hun t-shirt uitdoen en dan met de rug naar het veld gaan hossen? Ik heb dat op internet gelezen maar geloof het niet.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee ik kan niet rappen. En ook niet tegen idioten die maar wat roepen omdat ze ergens op internet wat hebben gelezenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
je moet een uitkaart hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb geen uitkaart natuurlijk. Maar ik kijk van de week wel even, misschien dat ze het nu ook op een andere manier gaan verkopen. Wellicht aan de kassa zelfs.
[..]
Maar als ik mijn barcode invoer kan ik niet bestellen, maar dat zou er mee te maken kunnen hebben dat het uitverkocht was.
http://www.ajax.nl/Ticket(...)-Ajax-KNVB-beker.htm
(NL betekent uitkaart voor Nederlandse uitwedstrijden)![]()
Toch... ik hoop dat ze het aanpassen voor het OS.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je moet een uitkaart hebben
http://www.ajax.nl/Ticket(...)-Ajax-KNVB-beker.htm
(NL betekent uitkaart voor Nederlandse uitwedstrijden)![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt het wel dat supporters uit vak 410 vaak hun t-shirt uitdoen en dan met de rug naar het veld gaan hossen? Ik heb dat op internet gelezen maar geloof het niet.![]()
Behulpzaam als een waterkraan.
Haha, hoe kom je daar in vredesnaam bij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd schijt aan de supporters gehad.![]()
![]()
Gewoon bij JOS kopen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Toch... ik hoop dat ze het aanpassen voor het OS.
Komen meer kaarten vrij.Groot fan van User Wotte![]()
Ja dat zal wel. Ik ga het sowieso in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon bij JOS kopen.
Komen meer kaarten vrij.![]()
Het was maar een incident.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.
Dat de harde kern een haat-liefde verhouding met hem heb is juist. Maar hij is meer Ajacied in zijn linkerteen dan jou.Groot fan van User Wotte![]()
Ik hoop dat het een succes word. Dat verdient dit affiche echt wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zal wel. Ik ga het sowieso in de gaten houden.Groot fan van User Wotte![]()
Vind ik ook. Het Olympisch Stadion is gewoon een geweldige plek om te spelen. Lijkt me voor JOS ook mooi als het vol zit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een succes word. Dat verdient dit affiche echt wel.![]()
Gaat nooit vol worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het Olympisch Stadion is gewoon een geweldige plek om te spelen. Lijkt me voor JOS ook mooi als het vol zit.
18:30![]()
![]()
Niet helemaal vol natuurlijk dat snap ik. Maar gevuld.quote:
Ach de bezoekers komen uit Amsterdam dus 18:30 uur moet wel lukken lijkt me.![]()
Ik zie dat je via de site van JOS nog kunt bestellen. Ik twijfel want er staat 'zo goed als zeker' dus nog niet helemaal zeker... dat het in het OS is.
#yolo gewoon 2 besteld.
[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 16-09-2014 21:08:44 ]![]()
Voor de liefhebbers, De Meer komt ook voorbij: [Foto] [Historie] Verdwenen stadions, deel 2DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Dan jou?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was maar een incident.
Dat de harde kern een haat-liefde verhouding met hem heb is juist. Maar hij is meer Ajacied in zijn linkerteen dan jou.“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Zou Marco niet spitsentrainer kunnen worden bij Ajax vanaf volgend jaar. Lekker in de luwte net als Bergkamp en dan spitsen trainen. Zou de beste zijn van allemaal en we hebben nogal een probleem met spitsen en scoren. Volgens mij mogen ze hem allemaal ook wel."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Hij kon de druk van het hoofdcoach zijn toch niet aan? Kun je die druk voorstellen als hij Sigi moet leren scorenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:24 schreef Stiggie het volgende:
Zou Marco niet spitsentrainer kunnen worden bij Ajax vanaf volgend jaar. Lekker in de luwte net als Bergkamp en dan spitsen trainen. Zou de beste zijn van allemaal en we hebben nogal een probleem met spitsen en scoren. Volgens mij mogen ze hem allemaal ook wel.![]()
Prachtig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:08 schreef rubbereend het volgende:
Voor de liefhebbers, De Meer komt ook voorbij: [Foto] [Historie] Verdwenen stadions, deel 2
De facebook van Mothersoccer is ook prachtig.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kon de druk van het hoofdcoach zijn toch niet aan? Kun je die druk voorstellen als hij Sigi moet leren scoren![]()
![]()
die is leuk
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Toch jammer dat we altijd Real of Barcelona uit pot 1 hebben,het voetbal van Arsenal en Benfica lijkt ook nergens op.![]()
Volgens mij voel je niet echt druk als je weet dat je doelen toch niet te bereiken zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij kon de druk van het hoofdcoach zijn toch niet aan? Kun je die druk voorstellen als hij Sigi moet leren scorenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit Arsenal kunnen we hebben idd, dramatischquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch jammer dat we altijd Real of Barcelona uit pot 1 hebben,het voetbal van Arsenal en Benfica lijkt ook nergens op.![]()
De harde kern? Wie of wat is dat? Alsof die allemaal op één lijn zittenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het was maar een incident.
Dat de harde kern een haat-liefde verhouding met hem heb is juist. Maar hij is meer Ajacied in zijn linkerteen dan jou.
Zoveel verschillende groepjes binnen de (fanatieke) Ajax-supporters, zoveel verschillende meningen. Met het laatste deel van je post heb je uiteraard gelijk![]()
![]()
Hier ook alquote:Op woensdag 17 september 2014 07:42 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in vanavond
Dale Ajax!![]()
Zeker wetenquote:Op woensdag 17 september 2014 07:42 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in vanavond![]()
![]()
Grapjas. En ja heb de wedstrijd gezien. Maar net of Arsenal ook zo kut zou spelen tegen dit Ajax.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit Arsenal kunnen we hebben idd, dramatischDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Echt? Ik helemaal niet. We hebben zo weinig kans.quote:Op woensdag 17 september 2014 07:42 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme wat heb ik zin in vanavond![]()
Hehe Veltman is alleen met 3 punten tevreden. Maar denk dat ze met 1 punt ook heel blij mogen zijn vooraf![]()
![]()
Als hij een keer op zijn beentjes blijft staan maken we nog iets van een kans ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:42 schreef GwaiLow het volgende:
Hehe Veltman is alleen met 3 punten tevreden. Maar denk dat ze met 1 punt ook heel blij mogen zijn vooraf![]()
Hoezo? Beginnen we met een 3-0 achterstand? PSG heeft nog geen uitwedstrijd gewonnen dit seizoen. Ik heb er wel vertrouwen in hoor, op CL-avonden kunnen we altijd wat meer!quote:Op woensdag 17 september 2014 08:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Echt? Ik helemaal niet. We hebben zo weinig kans.![]()
Ik heb toch het gevoel dat ze een beetje opkijken tegen Zlatan. En onze selectie is gewoon niet sterk. Maar we zullen het zien. 11 tegen 11 en bal is rond.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:43 schreef S15 het volgende:
[..]
Hoezo? Beginnen we met een 3-0 achterstand? PSG heeft nog geen uitwedstrijd gewonnen dit seizoen. Ik heb er wel vertrouwen in hoor, op CL-avonden kunnen we altijd wat meer!![]()
Man. Tuurlijk kijken ze op tegen Zlatan.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb toch het gevoel dat ze een beetje opkijken tegen Zlatan. En onze selectie is gewoon niet sterk. Maar we zullen het zien. 11 tegen 11 en bal is rond.![]()
Ik vind dit zo'n overdreven gedoe. Olympiacos wint van Atletico toch? Fucking Ludogorets hoort eigenlijk toch gewoon een punt te hebben tegen Liverpool? Dan kan Ajax ook prima wat uitrichten tegen een gehavend Paris Saint-Germainquote:Op woensdag 17 september 2014 08:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb toch het gevoel dat ze een beetje opkijken tegen Zlatan. En onze selectie is gewoon niet sterk. Maar we zullen het zien. 11 tegen 11 en bal is rond."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
PSG is een beetje een luizenploeg, die laten Ajax wel aan de bal en counteren zich naar een voorsprong, wordt gewoon moeilijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n overdreven gedoe. Olympiacos wint van Atletico toch? Fucking Ludogorets hoort eigenlijk toch gewoon een punt te hebben tegen Liverpool? Dan kan Ajax ook prima wat uitrichten tegen een gehavend Paris Saint-Germain![]()
Ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen. Maar dat gepijp op ploegen die iets meer geld te besteden hebben en wat grotere namen in de selectie hebben komt me echt enorm de strot uit.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSG is een beetje een luizenploeg, die laten Ajax wel aan de bal en counteren zich naar een voorsprong, wordt gewoon moeilijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga nog even naar een altaar toe om me daar 86 keer tot God te richten. Die kneuzen die nu alweer zin hebben om Ajax zien te verliezen vanavond komen me alweer de strot uit. Als Ajax wint, hebben we standaard 't zelfde riedeltje: ''Ja, PSG had er geen zin in of ze zijn gewoon niet goed''. Daar kunnen ze zich vanavond niet achter verschuilen. Gelukkig kunnen we donderdag hartelijk lachen om Feyenoord.![]()
Voor ons is het Champions League day voor anderen woensdag.
Edit: morgen lach je niet maar staat de tv uit. Vrijwillig Europa League kijken doet niemand nog.
Beter vierde dan derde in deze poule.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
iets meer geld jaquote:Op woensdag 17 september 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand dat zal ontkennen. Maar dat gepijp op ploegen die iets meer geld te besteden hebben en wat grotere namen in de selectie hebben komt me echt enorm de strot uit.![]()
![]()
Ben je dom ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef Planga het volgende:
Edit: morgen lach je niet maar staat de tv uit. Vrijwillig Europa League kijken doet niemand nog.
Beter vierde dan derde in deze poule.![]()
poulsen speelde wel goed altijd in CL wedstrijdenquote:Op woensdag 17 september 2014 09:33 schreef Ferdii het volgende:
Baas poulsen had Zlatan gewoon onder het gras gestoptDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Europa League is anders vaak leuker om te kijken.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:28 schreef Planga het volgende:
Beter vierde dan derde in deze poule.![]()
Zoals het real madrid dat in 1996 een omzet van rond de 100 miljoen euro had terwijl ajax toen nog geen 20 miljoen euro draaide? Ajax dat met een 5 keer zo kleine omzet toch real madrid in eigen huis huilend achterliet?quote:
Zoals het verschil in omzet vandaag de dag niet veel anders is?
Oke."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Succes vanavond. Ik zie wel mogelijkheden. Als je ook ziet hoe die andere 'kleine' clubs speelden gisteren als Ludogorets, Anderlecht en Malmo. Allemaal niet afgegaan en speelden nog uit ook.![]()
Baselquote:Op woensdag 17 september 2014 10:06 schreef hafcfan het volgende:
Succes vanavond. Ik zie wel mogelijkheden. Als je ook ziet hoe die andere 'kleine' clubs speelden gisteren als Ludogorets, Anderlecht en Malmo. Allemaal niet afgegaan en speelden nog uit ook.![]()
![]()
Ik rekenden hun eigenlijk niet eens meer tot de kleintjes. Doen het toch al jaren heel goedquote:Olympiacos was ook weer een stunt.
![]()
Wat zou frank eigenlijk als tactiek hebben bedacht? Druk zetten zoals bij Barcelona?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Leuk hoor, maar de verhoudingen liggen wat anders momenteel maar dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 17 september 2014 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals het real madrid dat in 1996 een omzet van rond de 100 miljoen euro had terwijl ajax toen nog geen 20 miljoen euro draaide? Ajax dat met een 5 keer zo kleine omzet toch real madrid in eigen huis huilend achterliet?
Zoals het verschil in omzet vandaag de dag niet veel anders is?
Oke.![]()
Financieel gezien toch niet echt. De hoeveelheid clubs die financieel hoger staan wel, maar het verschil met de top niet.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar de verhoudingen liggen wat anders momenteel maar dat weet je zelf ook wel"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zag het ja. Meteen het jaar boek maar eens bestellen. Scheelt toch weer zo zonder verzendkosten.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:41 schreef Planga het volgende:
Vandaag gratis verzending in Ajax webshop.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is dus het probleem, clubs als Real zijn er altijd al geweest met veel meer geld, probleem is dat er nu veel meer clubs zijn die meer betalen dan Ajax dan toen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Financieel gezien toch niet echt. De hoeveelheid clubs die financieel hoger staan wel, maar het verschil met de top niet.![]()
Volgens mij ben jij iets te hard op je hoofd gevallen.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Financieel gezien toch niet echt. De hoeveelheid clubs die financieel hoger staan wel, maar het verschil met de top niet.Als je niet ziet dat de werkelijke verschillen vele malen groter zijn dan bijna 20 jaar geleden is er iets niet helemaal goed gegaan.
![]()
Er is nog hooptwitter:SimonGleave twitterde op woensdag 17-09-2014 om 11:34:20If we could play this season's Champions League 10,000 times, Ajax would win it twice according to @InfostradaLive simulations. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Daar komt het wel op neerquote:Op woensdag 17 september 2014 11:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Spelers kiezen liever voor Hull dan voor Ajax en dat is de financiële realiteit helaas...![]()
Om je medefeyenoorder te quoten : "Kanker op joh gek"quote:Op woensdag 17 september 2014 11:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij iets te hard op je hoofd gevallen.Als je niet ziet dat de werkelijke verschillen vele malen groter zijn dan bijna 20 jaar geleden is er iets niet helemaal goed gegaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kom op, beetje realistisch blijven Dven.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Om je medefeyenoorder te quoten : "Kanker op joh gek"
Ik ben gisteren nog langs onze oude middelbare school geweest.![]()
![]()
Gaat hem wordenquote:Op woensdag 17 september 2014 11:37 schreef wieisboos het volgende:
Er is nog hooptwitter:SimonGleave twitterde op woensdag 17-09-2014 om 11:34:20If we could play this season's Champions League 10,000 times, Ajax would win it twice according to @InfostradaLive simulations. reageer retweet
![]()
Uitslagen van de 9998 andere simulaties bekend?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Welke van de twee.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kom op, beetje realistisch blijven Dven.
Ik ben gisteren nog langs onze oude middelbare school geweest.
Ik moet nog steeds de liefde of van schaijk en keertje in elkaar timmeren"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De Willem.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke van de twee.
Ik moet nog steeds de liefde of van schaijk en keertje in elkaar timmeren
Van Schaijk.![]()
![]()
![]()
Dus kijken we weer naar scenario Ajax 1995. Twee buitenlanders in de finale. De rest waren allemaal jonge pikkies uit Nederland. Drie keer het toen oppermachtige AC Milan verslagen dat het jaar daarvoor Barca's dream team met 4-0 afgedroogd heeft.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, clubs als Real zijn er altijd al geweest met veel meer geld, probleem is dat er nu veel meer clubs zijn die meer betalen dan Ajax dan toen.
Jullie staren je weer eens blind op zaken waar je niet naar moet willen kijken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haar dochters waren toen wel lekkerquote:
heb je dat van horen zeggen, ik was erbijquote:Op woensdag 17 september 2014 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus kijken we weer naar scenario Ajax 1995. Twee buitenlanders in de finale. De rest waren allemaal jonge pikkies uit Nederland. Drie keer het toen oppermachtige AC Milan verslagen dat het jaar daarvoor Barca's dream team met 4-0 afgedroogd heeft.
Jullie staren je weer eens blind op zaken waar je niet naar moet willen kijken.![]()
Oke Cruijff.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus kijken we weer naar scenario Ajax 1995. Twee buitenlanders in de finale. De rest waren allemaal jonge pikkies uit Nederland. Drie keer het toen oppermachtige AC Milan verslagen dat het jaar daarvoor Barca's dream team met 4-0 afgedroogd heeft.
Jullie staren je weer eens blind op zaken waar je niet naar moet willen kijken.![]()
http://www.nusport.nl/voe(...)bij-ajax-in-dna.htmlquote:Heeft Ajax iets te zoeken in de Champions League?
Aad de Mos, trainer Ajax van 1982 tot 1985:
"Ja, Ajax heeft altijd iets te zoeken in de Champions League. De Champions League zit namelijk bij Ajax in het DNA. Ook als ze het in de competitie even kwijt zijn, kunnen ze in de in de Champions League boven zichzelf uitstijgen. Dat zagen we vorig jaar tegen FC Barcelona en eerder tegen Manchester City. Tegen Paris Saint-Germain zie ik ook kansen. Ajax zet in Europese thuiswedstrijden druk naar voren, daar houdt een ploeg als PSG niet van."
Andy van der Meyde, haalde als speler met Ajax de kwartfinales van de Champions League in het seizoen 2002/2003:
"Ajax is kampioen van Nederland en hoort dus zeker in de Champions League. Ik ben ook positief over de wedstrijd tegen Paris Saint-Germain. Een stunt zit erin. Maar het hangt er ook een beetje vanaf of de Ajax-defensie Zlatan Ibrahimovic af kan stoppen. Hij moet zijn dag niet hebben, of weinig zin. Dan kan het. Maar ik vrees dat Zlatan wil laten zien dat hij terug in de Arena is."
David Endt, teammanager Ajax van 1997 tot 2013:
"Als Ajax met durf en lef gaat spelen dan is er zeker wat mogelijk. Ook tegen Paris Saint-Germain. We mogen niet vergeten dat Ajax in Frankrijk een heel grote naam is. De Fransen hebben respect voor Ajax en PSG is zeker niet onaantastbaar. En oké, ze hebben Zlatan. En een Zlatan in goeden doen is eigenlijk voor geen enkele defensie af te stoppen. Maar hij heeft in het verleden al eerder tegen Ajax gespeeld en wist toen nooit zijn stempel te drukken. Laten we hopen dat dat nu weer het geval is."
Aad de Mos werd in 1982 trainer van Ajax.Hij leidde de club in 1983 naar de landstitel.David Endt was van 1997 tot 2013 teammanager van Ajax.Hij was ook jarenlang actief voor de perscontacten.Andy van der Meijde doorliep de jeugdopleiding bij Ajax en maakte begin deze eeuw furore in de hoofdmacht.Mede dankzij zijn treffer tegen AS Roma kwamen de Amsterdammers in het seizoen 2002/2003 tot de kwartfinales van de Champions League.
Heeft Ajax, zoals directeur voetbalzaken Marc Overmars zegt, een betere selectie dan in voorgaande jaren?
De Mos: "Overmars zegt dat om zijn beleid te verdedigen en om de rust te bewaren. Ikzelf vind het nu te vroeg om de kwaliteit van de Ajax-selectie te beoordelen. Dat kun je pas rond de winterstop doen. En ik ga nu dus zeker niet mee met het papegaaiengedrag door te roepen dat Ajax niet goed heeft ingekocht. Ik denk ook niet dat Niki Zimling een slechte aankoop is. Hij heeft het bij NEC en Club Brugge goed gedaan. En op het EK 2012 speelde hij een fantastische wedstrijd met Denemarken tegen Oranje. Ajax kan hem heel goed gebruiken, al is hij niet zo compleet als Daley Blind."
Van der Meijde: "Ik snap de onvrede van de achterban wel, maar de kracht van Ajax is altijd het opleiden van spelers geweest. Het is dus een kwestie van tijd tot er weer nieuwe mannen opstaan. Ik heb er 100 procent vertrouwen in dat het weer de goede kant op gaat. Ook omdat iedereen vervangbaar is. Ja, ook Blind, al zal het wel de nodige tijd kosten om zijn vertrek op te vangen."
Endt: "Nee, dat ben ik niet met Overmars eens. Maar hij moet dat zeggen en op zich is dat ook goed, want anders zou hij de huidige selectie afvallen. En het talent is er zeker bij Ajax, het is alleen nog niet concreet."![]()
Ajax - PSG 4-1
Denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
3X sigi.quote:
Qpr zal spijt hebben.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En die ene voor PSG dan van Zlatan. Want stiekem ga ik natuurlijk ook voor hem.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
3X sigi.
Qpr zal spijt hebben.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
3-0 en dan houden die tere zieltjes buiten Amsterdam voorlopig hun teringbek dicht.beetje gefrustreerd stinho?
![]()
Dat heb ik jaarlijks met CL-wedstrijden tegen RealMadrid/Barça/PSG.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]beetje gefrustreerd stinho?
![]()
quote:Ajax verkocht in de laatste dagen van de zomerse transfermarkt Daley Blind aan Manchester United. De landskampioen werd in verband gebracht met Davy Pröpper, Niki Zimling en Hedwiges Maduro als kandidaat-vervangers en koos uiteindelijk voor de middelste van die drie: hij werd gehuurd van FSV Mainz 05. Maduro zegt nu dat hij een terugkeer naar zijn oude club best in overweging had willen nemen.
Maduro werd opgeleid in Amsterdam en speelde drieënhalf jaar in het eerste, voordat Ajax hem verkocht aan Valencia. Vierenhalf jaar later ging hij verder bij Sevilla en inmiddels komt de middenvelder uit voor PAOK. Hij hoorde in augustus dat Ajax interesse had in een nieuwe samenwerking, maar echt concreet werd men niet. Dat zegt Maduro woensdag in een interview met FOX Sports.
“PAOK liet ook meteen weten dat ze me niet graag wilden laten gaan. Ze zien hier een belangrijke speler in mij. De trainer zei aan het begin van het seizoen zelfs dat hij een team om mij heen wilde bouwen”, aldus Maduro. Als Blind eerder was verkocht aan United, was het misschien anders gelopen voor alle betrokken partijen. “Of ik dan naar Ajax was gegaan? Ik had er zeker serieus over nagedacht en had zeker geluisterd naar hun verhaal, want ik heb een heel goed gevoel bij die club.”
Maduro zegt ook zeker te weten dat hij ooit weer in Amsterdam zal zijn. Het zij als speler, het zij als jeugdtrainer. “Of anders desnoods voor een seizoenkaart op de tribune, haha! Ik ben er opgegroeid, dus Ajax zal altijd speciaal blijven. De dag dat ik terug ga, komt steeds dichterbij”, verzekert de nu 29-jarige middenvelder.![]()
Ik heb hem sinds Ajax nauwelijks nog zien voetballenquote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat hij Ajax nog zo hoog heeft zitten maar voetballen kan die echt niet.![]()
Ik word echt wel een beetje lijp van die Zlatan-overkill in de media. Hij is al eerder teruggeweest in de Arena, toen met Ac Milan en legde hij er doodleuk ook 1 in 't mandje. Daar hoorde je toen - gelukkig - amper iemand over. En nu kan je de krant, tv of social media niet openen voordat je doodgegooid wordt met zlatan-terug-bij-ajax-onzin.Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Zegt over het algemeen genoeg.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds Ajax nauwelijks nog zien voetballen![]()
Ah gossiequote:Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik word echt wel een beetje lijp van die Zlatan-overkill in de media. Hij is al eerder teruggeweest in de Arena, toen met Ac Milan en legde hij er doodleuk ook 1 in 't mandje. Daar hoorde je toen - gelukkig - amper iemand over. En nu kan je de krant, tv of social media niet openen voordat je doodgegooid wordt met zlatan-terug-bij-ajax-onzin.![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 15:29 schreef kalinhos het volgende:
Ik word echt wel een beetje lijp van die Zlatan-overkill in de media. Hij is al eerder teruggeweest in de Arena, toen met Ac Milan en legde hij er doodleuk ook 1 in 't mandje. Daar hoorde je toen - gelukkig - amper iemand over. En nu kan je de krant, tv of social media niet openen voordat je doodgegooid wordt met zlatan-terug-bij-ajax-onzin.
De eerste Champions League-wedstrijd van Ajax dit seizoen begint met een 90-minutenlang eerbetoon aan oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic. De spelers van Ajax zullen tijdens de wedstrijd een erehaag vormen voor de Zweed, waardoor hij met de bal aan de voet naar het doel kan lopen.
Ajax volgt hierbij het voorbeeld van de spelers van NAC, die op een soortgelijke wijze hun respect betuigden bij het afscheid van ‘De Tovenaar’ in 2004. Ajax-trainer Frank de Boer kijkt uit naar het eerbetoon: “Ajax is geworden wat het nu is dankzij Zlatan. In Amsterdam is alles begonnen met Zlatan. Dat we het grootste Ajax-icoon aller tijden op deze manier kunnen eren, emotioneert me.”
Bron![]()
LOL XD LACHEN HAHAquote:Op woensdag 17 september 2014 16:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste Champions League-wedstrijd van Ajax dit seizoen begint met een 90-minutenlang eerbetoon aan oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic. De spelers van Ajax zullen tijdens de wedstrijd een erehaag vormen voor de Zweed, waardoor hij met de bal aan de voet naar het doel kan lopen.
Ajax volgt hierbij het voorbeeld van de spelers van NAC, die op een soortgelijke wijze hun respect betuigden bij het afscheid van ‘De Tovenaar’ in 2004. Ajax-trainer Frank de Boer kijkt uit naar het eerbetoon: “Ajax is geworden wat het nu is dankzij Zlatan. In Amsterdam is alles begonnen met Zlatan. Dat we het grootste Ajax-icoon aller tijden op deze manier kunnen eren, emotioneert me.”
Bron[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De Speld heeft slechts effect als het iets is waarbij ironie werkelijk relevant kan zijn. Bij een voetbalwedstrijd zoiets onzinnigs neerzetten doet me toch denken dat ze daar tijd teveel hebben..quote:
Net als Lucky.TV heeft het zn beste tijd sowieso gehad.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben het met je eens hoor. Al acht ik de kans wel groot dat Zlatan een makkelijke avond tegemoet gaat, helaas.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Speld heeft slechts effect als het iets is waarbij ironie werkelijk relevant kan zijn. Bij een voetbalwedstrijd zoiets onzinnigs neerzetten doet me toch denken dat ze daar tijd teveel hebben..
Net als Lucky.TV heeft het zn beste tijd sowieso gehad.![]()
#exitdeBoerquote:Op woensdag 17 september 2014 17:49 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit, ieder ander resultaat zie ik als een vernedering.![]()
Volgens Sjek speelt Andersen op links voorin en Schone op rechts.
Op zich zie ik ook wel wat in Andersen maar dan wel op het middenveld. Bovendien zie ik ook El Ghazi graag spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Andersen in de basis op links?
Kanker, wil hij de de supporters trollen vanwege de kritiek die de afgelopen tijd is geleverd of wat?![]()
8-0?quote:Op woensdag 17 september 2014 17:49 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Ga er wel vanuit, ieder ander resultaat zie ik als een vernedering.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Mooi man. El ghazi lekker laten invallen tegen Maxwell die er toch niet van houdt om achter zijn man aan te rennen
Frank![]()
![]()
Hoeveel jaar is hij nu al aan het door breken?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met Andersen, hij kan wel ballen. Hangt alleen van af wie hij moet gaan dekken![]()
Maxwell denkt na over beëindigen van zijn carrière, wil hij niet afsluiten bij Ajax?Je kunt hem pas echt afrekenen op dit seizoen, hij speelde vorig jaar gewoon bij Jong Ajax/A1... Geef hem wat tijd, waarom Milik wel tijd geven en Andersen niet..quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is hij nu al aan het door breken?![]()
Konden we sowieso al ,in welke opstelling dan ookquote:Op woensdag 17 september 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen![]()
Vergeet het maar gerust voor vanavondRED ONS HENNIEGOD![]()
mensen die zeggen dat ibrahimovic ajax altijd in zijn hart draagt en daardoor vanavond zijn best niet gaat doen
die nigger is die club vergeten 1 dag na zijn vertrek daar![]()
![]()
Ik zeg ook niet dat je hem al moet afschrijven maar tot nu toe is het niks en al helemaal niet op links of rechtsbuiten.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maxwell denkt na over beëindigen van zijn carrière, wil hij niet afsluiten bij Ajax?
[..]
Je kunt hem pas echt afrekenen op dit seizoen, hij speelde vorig jaar gewoon bij Jong Ajax/A1... Geef hem wat tijd, waarom Milik wel tijd geven en Andersen niet..![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
mensen die zeggen dat ibrahimovic ajax altijd in zijn hart draagt en daardoor vanavond zijn best niet gaat doen
die nigger is die club vergeten 1 dag na zijn vertrek daar![]()
![]()
Ik zie in hem wel een goede spelmaker, een soort Eriksen. Alleen zijn fysiek blijft een puntje van aandachtquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je hem al moet afschrijven maar tot nu toe is het niks.![]()
Zijn draaitolstijl ookquote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie in hem wel een goede spelmaker, een soort Eriksen. Alleen zijn fysiek blijft een puntje van aandachtRED ONS HENNIEGOD![]()
Haten op Blackcard, wat een debielquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
die nigger is die club vergeten 1 dag na zijn vertrek daar
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wat is de opstelling ? Je weet het nooit als ze boven zichzelf uitstijgen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Konden we sowieso al ,in welke opstelling dan ook![]()
Zo'n matig fysiek is ontzettend lastig kijk maar naar Serero.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie in hem wel een goede spelmaker, een soort Eriksen. Alleen zijn fysiek blijft een puntje van aandacht![]()
Godverdomme, ze hebben bij de sociale werkplaats ook per ongeluk de deur opengezet zie ik. Syntix, IsaacCuenca
wabliefquote:Op woensdag 17 september 2014 19:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Haten op Blackcard, wat een debiel![]()
Of als die spelers van PSG allemaal cyaankali hebben ingenomenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is de opstelling ? Je weet het nooit als ze boven zichzelf uitstijgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
onzinquote:Op woensdag 17 september 2014 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Konden we sowieso al ,in welke opstelling dan ook![]()
ah nog steeds mad over de tattoo discussiequote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef Dven het volgende:
Godverdomme, ze hebben bij de sociale werkplaats ook per ongeluk de deur opengezet zie ik. Syntix, IsaacCuenca
trek het je niet zo aan joh wat anderen van je vinden![]()
Of Luiz opstellenquote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of als die spelers van PSG allemaal cyaankali hebben ingenomen![]()
Waar heb je het nu weer over?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:29 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah nog steeds mad over de tattoo discussie
3 punten in het zakjequote:![]()
Appeltje eitje. Ik zeg 3-0quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen Vermeer?quote:![]()
Verstandig, de betere spelers sparen voor de wedstrijd van dit weekend.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Muric?quote:Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef Syntix het volgende:
Schöne/Siggy/Andersengvd zeg
Muric/Kishna/El Ghazi lijkt me toch iets fijner om naar te kijken.Kishna
?
![]()
Zal wel wennen zijn dat hij nooit meer die goddelijke tune te horen krijgt. Behalve wanneer hij ajax kijkt op tv natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Die mag in de B-variant op komen draven"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij bent echt de weg kwijt.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef Syntix het volgende:
Muric/Kishna/El Ghazi lijkt me toch iets fijner om naar te kijken.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ergens snap ik wel dat het pijn doet bij die Feyenoord supporters. Vermeer zit vanavond gewoon te juichen voor Ajaxquote:Op woensdag 17 september 2014 19:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal wel wennen zijn dat hij nooit meer die goddelijke tune te horen krijgt. Behalve wanneer hij ajax kijkt op tv natuurlijk.![]()
![]()
Laten we hopen dat hij kan juichen.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergens snap ik wel dat het pijn doet bij die Feyenoord supporters. Vermeer zit vanavond gewoon te juichen voor Ajax![]()
blackcard niet kennenquote:ja manquote:Op woensdag 17 september 2014 19:36 schreef Syntix het volgende:
Muric/Kishna/El Ghazi lijkt me toch iets fijner om naar te kijken.
bazoer en nouri er nog ff bij
en dan kun je in de tweede helft mooi zivkovic laten debuteren
[ Bericht 7% gewijzigd door 16meter op 17-09-2014 19:52:10 ]![]()
Zelfs blind niet eens opstellenquote:![]()
![]()
Wedstrijd van zondag is belangrijker. El Ghazi rust.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Serero & Andersen. Fucking Andersen
WAT DE FACK
Zou bijna ¤50 op PSG zetten maar doe dat maar niet uit principe![]()
Bazoer en Nouri komen later wel.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
blackcard niet kennen
[..]
ja man
bazoer en nouri er nog ff bij
en dan kun je in de tweede helft mooi zivkovic laten debuteren![]()
![]()
Andersen is voor mij nog steeds een groot talent, hopelijk komt het er vanavond een beetje uit.
El Ghazi zal sowieso wel minimaal een half uur spelen.
Alle vertrouwen in Frank ondanks dat ik Ajax vanavond zie verliezen, met welke opstelling dan ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
jaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Ajax kans op een overwinning?![]()
Hoezo zie jij Andersen nog steeds als groot talent? Ik heb hem nog nooit goed zien spelen in Ajax 1. Misschien baseer jij jouw mening op zijn spel in de Jupiler League met Jong Ajax? Dat zou kunnen want die wedstrijden kijk ik nooit.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef Pedroso het volgende:
Andersen is voor mij nog steeds een groot talent, hopelijk komt het er vanavond een beetje uit.
El Ghazi zal sowieso wel minimaal een half uur spelen.
Alle vertrouwen in Frank ondanks dat ik Ajax vanavond zie verliezen, met welke opstelling dan ook.![]()
Als Zlatan niet meegedaan had dan had ik wel kansen gezien.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef superniger het volgende:
Heeft Ajax kans op een overwinning?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk je dat het mij wat interesseert wat jij van hem vindt ?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoezo zie jij Andersen nog steeds als groot talent? Ik heb hem nog nooit goed zien spelen in Ajax 1. Misschien baseer jij jouw mening op zijn spel in de Jupiler League met Jong Ajax? Dat zou kunnen want die wedstrijden kijk ik nooit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Denk je dat mij het interesseert dat jij hem een groot talent vindt? Het verbaast me alleen dat jij dat vindt. Ik zie echt helemaal niets in hem maar ik zal hem wel niet vaak genoeg zien spelen in Jong Ajax.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk je dat het mij wat interesseert wat jij van hem vindt ?![]()
Zoals de wedstrijd tegen Lyon de ommekeer was voor Zlatan, wordt de wedstrijd tegen PSG de ommekeer voor Amdersen![]()
![]()
Jong Ajax inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt die pass van Kishna bij Jong Ajax niet gezien?![]()
Dat hipster hommotje met z'n 2 poedels?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zoals de wedstrijd tegen Lyon de ommekeer was voor Zlatan, wordt de wedstrijd tegen PSG de ommekeer voor Amdersen![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
jaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hipster hommotje met z'n 2 poedels?![]()
Andersen![]()
![]()
Kan, ik heb 'm idd 2x in Jong Ajax zien spelen waar hij verreweg de beste van het veld was.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Denk je dat mij het interesseert dat jij hem een groot talent vindt? Het verbaast me alleen dat jij dat vindt. Ik zie echt helemaal niets in hem maar ik zal hem wel niet vaak genoeg zien spelen in Jong Ajax.
In Ajax 1 heeft ie het nog niet laten zien, klopt. Maar talentvol is ie zeker en ik zie hem dit seizoen wel doorbreken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat heeft dat er mee te maken? Ik vind zijn hont heel leuk trouwens.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hipster hommotje met z'n 2 poedels?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1 toch?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hipster hommotje met z'n 2 poedels?![]()
![]()
![]()
Siggy is in vorm
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doe is normaal joh. Arrogant mannetjequote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk je dat het mij wat interesseert wat jij van hem vindt ?![]()
Dat is toch geen poedel johquote:Op woensdag 17 september 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
1 toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is hij al uit de kast gekomen?
edit: ja dusquote:Waarom Lucas Andersen de voetbalwereld voorgoed gaat veranderen
Het voetbalwereldje heet een machocultuur te zijn waar masculiniteit hoogtij viert en homoseksualiteit, alle goede bedoelingen ten spijt, nog altijd een taboe lijkt te zijn. De nieuwe Ajax-hoop in bange dagen Lucas Andersen doet een poging dat imago voor eens en altijd te veranderen.![]()
Als iemand maar van waarde is in het veld mag ie van mij homo, travestiet of weet ik het wat zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Oh, 1 dus.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
1 toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Hij is niet van waarde in het veld dus hij mag geen homo van jou zijn?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef Pedroso het volgende:
Als iemand maar van waarde is in het veld mag ie van mij homo, travestiet of weet ik het wat zijn.![]()
Kasthomo.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een vriendinnetje hoor.
[ afbeelding ]
-
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hij is niet van waarde in het veld dus hij mag geen homo van jou zijn?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Homo's hebben altijd veel vriendinnen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een vriendinnetje hoor.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:26 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Homo's hebben altijd veel vriendinnen.![]()
-
Haha, zie die 43 jarige maagden hier even iemand voor homo uitmaken dan. Stelletje computerseksuelen.![]()
43? Trek er maar 24 vanaf.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:29 schreef Tyron het volgende:
Haha, zie die 43 jarige maagden hier even iemand voor homo uitmaken dan. Stelletje computerseksuelen.![]()
Is Pedroso stratenmaker?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:30 schreef 16meter het volgende:
Ach, als stratenmaker is het stoer om af te geven op homo's.![]()
![]()
Geen idee. Maar metroseksuelen voelen zich snel aangesproken.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ga andere mensen lastig vallen met je homofiele obsessie Dirk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Sommige mensen voelen zich ongemakkelijk als het om ontmaskeren van kasthomo's gaat.
-
Rot op.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sommige mensen voelen zich ongemakkelijk als het om ontmaskeren van kasthomo's gaat.![]()
"Ontmaskeren", als dat je überhaupt bezig houdt kan je beter naar Rusland optyfen, mongool.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sommige mensen voelen zich ongemakkelijk als het om ontmaskeren van kasthomo's gaat.![]()
Rustig het sociale stigma op jouw soort is ondertussen ook afgenomen.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
"Ontmaskeren", als dat je überhaupt bezig houdt kan je beter naar Rusland optyfen, mongool.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Moet je eens recht in mijn gezicht zeggen, debiel.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Rustig het sociale stigma op jouw soort is ondertussen ook afgenomen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: