Dat is wel heel zuurquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ben tegenwoordig in Europacup-duels al blij als we een keer voor komen of de gelijkmaker scoren.
Vorig jaar in Barcelona, Glasgow, Milaan en Salzburg geweest en godverdomme maar twee Ajax-doelpunten gezien die beide NUL waarde hadden.
Auw...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ben tegenwoordig in Europacup-duels al blij als we een keer voor komen of de gelijkmaker scoren.
Vorig jaar in Barcelona, Glasgow, Milaan en Salzburg geweest en godverdomme maar twee Ajax-doelpunten gezien die beide NUL waarde hadden.
Anderlecht is de laatste 10 jaar echt altijd het lachertje van de Champions League.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Denk dat het verschil heel erg tegenvalt. En bovendien doet het niets af aan de stelling "PSG vindt 0-1 wel prima". Dat vonden ze toen ook niet.
Hoe dan ook hoop ik wel op een 0-1 of 1-2, of uiteraard een punt of meer. Een grote nederlaag is nooit fijn. Voor de rest boeit het me niet zoveel, zondag is veel belangrijker.
godver op deze manier kan ik voor mezelf zulke reisjes nooit goedpratenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:16 schreef Silenus het volgende:
Sowieso een held, gaat Janmatig over een paar maanden voorgoed uit de basis spelen bij Oranje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:22 schreef S15 het volgende:
[ afbeelding ]
Greg
Honderd keer meer Ajacied dan Zlatan en Maxwell bij elkaar.
Mooie plekken op 428?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:18 schreef bjanaan het volgende:
Zin in morgen mooie plekken op 428 !!
Is sowieso al te triest voor woorden dat Janmaat überhaupt een optie is om mogelijk te spelen ipv van Wiel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso een held, gaat Janmatig over een paar maanden voorgoed uit de basis spelen bij Oranje.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef Leonos het volgende:
[..]
Mooie plekken op 428?
Zit er nu 5 jaar, maar nog nooit mooie plekken gezien?
Goedkoopste van het stadion, dat wel
Waarom zouden ze tevreden zijn met 0-1? Anderlecht werd 1-5 vernederd en Olympiacos 1-4 in de poule.quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Die hoeven niet aan te vallen. Zijn met 0-1 gewoon tevreden. Dan voelt het als Ajax-supporter altijd als ''ach jammer we waren dichtbij''.
waarom is dit opvallend? Speler is net 18 en kon dus twee jaar bijtekenenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft het contract met Zivkovic met 2 jaar verlengd![]()
Toch opvallend.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax heeft het contract met Zivkovic met 2 jaar verlengd![]()
Toch opvallend.
Die jongen is meer Ajax dan jij ooit zult zijnquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Greg is een golddigger, boeit hem geen reet.
Nah Greg was niet echt een Ajacied in de zin van dat hij ook maar iets om Ajax geeft.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Die jongen is meer Ajax dan jij ooit zult zijn
Dat kan onze Heerenveenfan Rens wel weten.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah Greg was niet echt een Ajacied in de zin van dat hij ook maar iets om Ajax geeft.
Hij ligt nu 5 jaar vast. Toch behoorlijk voor iemand die nooit speelt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:26 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
waarom is dit opvallend? Speler is net 18 en kon dus twee jaar bijtekenen
Greg wilde liever rapper worden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nah Greg was niet echt een Ajacied in de zin van dat hij ook maar iets om Ajax geeft.
Een beetje kinderachtig en vooral heel zielig dat korfbalhomotje Stijn hier weer over begint.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan onze Heerenveenfan Rens wel weten.
Altijd schijt aan de supporters gehad.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Greg wilde liever rapper worden.
Pleur op man gek. Greg stond na iedere wedstrijd uitgebreid bij de rolstoelers. Bloemen, shirtjes etc. Ben je ooit in de arena geweest? Als iemand altijd tijd voor de supporters had wad het Gregquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Altijd schijt aan de supporters gehad.
Als Ajax verloren had was Van der Wiel altijd te beroerd om het uitvak te bedanken en was hij altijd als één van de eerste de catacomben in. Als er weer één iemand was geweest die hem had uitgefloten tijdens de wedstrijd zag hij weer een reden om arrogante wegwerpgebaartjes te maken naar het publiek. Greg is een zeer verwaande voetballer man, dat jij dit niet ziet is ongelooflijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Pleur op man gek. Greg stond na iedere wedstrijd uitgebreid bij de rolstoelers. Bloemen, shirtjes etc. Ben je ooit in de arena geweest? Als iemand altijd tijd voor de supporters had wad het Greg
Je overdrijft schromelijk en trekt een incident compleet uit z'n verband.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Ajax verloren had was Van der Wiel altijd te beroerd om het uitvak te bedanken en was altijd als één van de eerste de catacomben in. Als er weer één iemand was geweest die hem had uitgefloten tijdens de wedstrijd zag hij weer een reden om arrogante wegwerpgebaartjes te maken naar het publiek. Greg is een zeer verwaande voetballer man, dat jij dit niet ziet is ongelooflijk.
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Je overdrijft schromelijk en trekt een incident compleet uit z'n verband.
Jij zit natuurlijk met je contacten bij de harde kern, droeftoeter.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.
? Dit kan ik niet plaatsen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk met je contacten bij de harde kern, droeftoeter.
Nee en iedereen die er zo over denkt als jij heeft waarschijnlijk vd wiel nooit in het echt zien spelen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben zeker niet de enige die hier zo over denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |