Daarom ga ik met de auto zo...quote:
Een Roadrunnerquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik met de auto zo...
Ja in 1x.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:45 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb ik dan snel voor elkaar gekregen
Gooi het eruit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er nog één onder mijn knop, maar die zal ik dan maar achterwege laten.
Ik luister eerst alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef drakin het volgende:
Ik wil net zeggen dat er sneller gepost wordt dan dat die filmpjes bekeken kunnen worden, maar die laatste ga ik toch niet aanklikken.
Die zijn best wel goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:32 schreef drakin het volgende:
Laibach's complete discogravie stroomt nu langzaam binnen in huize drakin
Life is life is hier wel eens eerder gepost, en na zoeken naar meer vanmorgen zijn ze idd wel goed genoeg om meer van te willen horen/zien.quote:
Soms ben ik erg beperkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef drakin het volgende:
8 minuten lang hetzelfde ritme drummen? Zit me te weinig variatie in, ik luister dan nog liever hiernaar
Beetje simpel is het welquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef drakin het volgende:
Ben even in de Oost Europese muziek blijven hangen
je hoeft niet te luisterenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Luisteren jullie deze muziek nog steeds dan? Brrrrrrrrrrrrrrrrr..............
ik luister ook heel erg selectiefquote:
Ik vind af een toe een liedje zoals Jonathan Ritchman wel grappig maar die ouwe meuk.....bweeeeekkkk...ik ga met mijn tijd mee en luister vrijwel alleen nieuwe muziek....wel de meer heavy en rock muziek.....quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister ook heel erg selectief
Ik ook... Vandaag nog nietsquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister ook heel erg selectief
wat voor meidenmeeting AdoraBelle?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi.
Meidenmeeting afgelopen weekend was erg leuk... maar ik merk het wel. Ik heb nog steeds een gebrek aan energie. Maar het was het helemaal waard.
Klink gezellig, was het vanuit Fok?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi.
Meidenmeeting afgelopen weekend was erg leuk... maar ik merk het wel. Ik heb nog steeds een gebrek aan energie. Maar het was het helemaal waard.
wil ik ook best weten...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor meidenmeeting AdoraBelle?
Dames praat wordt toch wel verteld en nee niets geluisterd en geen BBQ hier ...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... heeft er eens iemand iets leuks te vertellen...
jawel, ik ben pislink en bloed chagrijnigquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... heeft er eens iemand iets leuks te vertellen...
oh... oké, je hebt niet zo'n goeie bui vandaag geloof ik...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dames praat wordt toch wel verteld en nee niets geluisterd en geen BBQ hier ...
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel, ik ben pislink en bloed chagrijnig
Ik voel me prima...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... oké, je hebt niet zo'n goeie bui vandaag geloof ik...
Ben je er zelf niet bij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat alles weer verplaatst is in het huis
Door Aap?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat alles weer verplaatst is in het huis
Wat is er met jou dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
BOODSCHAPPEN UITPAKKEN.
En ook flink de tering erin
nee, de Postbodequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Door Aap?
sorrydat ik telefoon had, was mijn zus....
jahquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.....alle meubels anders gezet ofzo?
Leuk is dat heh?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
de bank nog net niet aan het plafond geplakt
volgens hem welquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En staat nu alles een beetje netjes?
Nou... jij bent ook snelquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch!! Niet meer aankomen, koffers pakken en Toedeledokie
Zal wel niet de eerste keer zijn ....quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... jij bent ook snelzo een ramp is het nou ook weer niet, gewoon de boel terugslepen
ai.. dat is dan niet zo best Sas... en wat nu?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef sacha het volgende:
het is een teken dat ie niet weet wat ie met zijn tijd moet doen, en dat het niet goed gaat... das heel vervelend voor mij en Aap
voor de 7871 ste keer? als net alles weer op orde was? als er een Aap ziek op bed ligt? die toch echt eten en drinken nodig heeft? hmmm... ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... jij bent ook snelzo een ramp is het nou ook weer niet, gewoon de boel terugslepen
Ja, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de 7871 ste keer? als net alles weer op orde was? als er een Aap ziek op bed ligt? die toch echt eten en drinken nodig heeft? hmmm... ik zal er eens over nadenken
dat geeft niet, voor mij is het normaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik natuurlijk nietmaar dat doet hij dus als het niet goed met hem gaat?
Afspraak maken bij de Arts ofzo? Want dan is er dus iets mis begrijp ik nu...
Gelukkig... lijkt me best wel moeilijk soms ... vooral als je moe bent Aap ziek enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geeft niet, voor mij is het normaal![]()
ik kan het soms, en vooral als ik moe ben, niet goed handelen![]()
/lief dagboek
Zal ik een vrolijk muziekje opzetten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef FANN het volgende:
Mijn dag was trouwens ook KUT, dus dat schiet lekker op hier
Mew... TV staat al aan met muziekquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik een vrolijk muziekje opzetten dan?
ja! iets met geile negersquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik een vrolijk muziekje opzetten dan?
Ik was gewoon even heel boos op mijn zoon, hij had zo lelijk gedaan, dus ben ik maar boodschappen gaan doen in de hoop dat hij naar vrienden zou zijn als ik terug kwam. Maar toen ik terug kwam wilde hij net de deur uit, maar pakte eerst nog even de zware boodschappentassen uit mijn auto.quote:
ik weetquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
En een aai over de bol voor sas![]()
Succes met wat nog komen gaat en ook wel weer voorbij gaan zal.
Van het meidenteam waarmee ik game.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor meidenmeeting AdoraBelle?
Sorry voor de late reactie, ik was in slaap gevallenquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Klink gezellig, was het vanuit Fok?
En heb je gebrek aan energie door het zuipen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel gezopen, maar dat heeft niet met mijn gebrek aan energie te maken. Het heeft volgens mij te maken met mijn medicijnen. Meestal ben ik na een paar uur iets doen (de stad in, afspraak, opruimen) al uitgeteld voor de rest van de dag. En nu heb ik mezelf gepusht met een hele middag, avond en nacht bij die meiden te zijn en leuke dingen te doen. Dan kan ik de rest van de week niet zoveel meer.
Ik heb de dagen daarna eigenlijk vooral geslapen.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Van het meidenteam waarmee ik game.
[..]
Sorry voor de late reactie, ik was in slaap gevallen.
Nee, het was vanuit het meiden team waarmee ik game.En water gepepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb wel gezopen, maar dat heeft niet met mijn gebrek aan energie te maken. Het heeft volgens mij te maken met mijn medicijnen. Meestal ben ik na een paar uur iets doen (de stad in, afspraak, opruimen) al uitgeteld voor de rest van de dag. En nu heb ik mezelf gepusht met een hele middag, avond en nacht bij die meiden te zijn en leuke dingen te doen. Dan kan ik de rest van de week niet zoveel meer.
Ik heb de dagen daarna eigenlijk vooral geslapen.
Welke meid ben jij op de foto en welke medicijnen gebruik je dan, misschien gaan ze niet zo lekker met alcohol.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Water gepepenquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En water gepepen.
Welke meid ben jij op de foto en welke medicijnen gebruik je dan, misschien gaan ze niet zo lekker met alcohol.
Dat klinkt wel ver weg.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
En ik slik cyproteronacetaat, progynova, en olanzapine.
Ik dacht dat ik een waterpijp op tafel zag staan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Water gepepen?
Ik ben de meid met de lichte roze jurk aan.
even device switchen, op zoek naar geile negers en medicatiequote:Op dinsdag 16 september 2014 21:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal.quote:
Oooh.... ja, ik had de link niet gelegd zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een waterpijp op tafel zag staan.
Volgens mij gaan alcohol en olanzapine niet zo goed, maar dat zal je zelf ook wel weten.
Euh... watquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef sacha het volgende:
[..]
even device switchen, op zoek naar geile negers en medicatie
Bouw je daar geen spiegel mee op dan? Want dan zit het gewoon nog in je lichaam.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal.
[..]
Oooh.... ja, ik had de link niet gelegd zo.
Nou, toevallig was ik die dag vergeten om m'n olanzapine in te nemen. Dus dat komt goed uit dan.
Daar heb ik ook regelmatig last van.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal.
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen idee vanquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bouw je daar geen spiegel mee op dan? Want dan zit het gewoon nog in je lichaam.
Oh, nu weet ik weer wie jij bentquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook regelmatig last van.
Klinkt wel als goed spul.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
Bijwerkingen[bewerken]
Om de kans op parkinsonisme en tardieve dyskinesie, ernstige bijwerkingen die bij langdurig gebruik van antipsychotica kunnen optreden, zo klein mogelijk te maken moeten antipsychotica zo laag mogelijk worden gedoseerd. Naast problemen met zien en bewegen ervaren veel gebruikers vreetpartijen en de zucht naar zoetigheid en een neiging tot het drinken van grote hoeveelheden koffie. Rokers gaan vaak meer roken door het gebruik van antipsychotica dan Olanzapine. [3]
Ah... ik weet niet waarom je boos was, maar het lijkt me ook best moeilijk in jou gevalquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was gewoon even heel boos op mijn zoon, hij had zo lelijk gedaan, dus ben ik maar boodschappen gaan doen in de hoop dat hij naar vrienden zou zijn als ik terug kwam. Maar toen ik terug kwam wilde hij net de deur uit, maar pakte eerst nog even de zware boodschappentassen uit mijn auto.
Ik word schizofreen van dat joch.
Ik wil het je wel uitleggen, maar ik denk dat je arts dat beter kanquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn heb ik daar geen idee van.
[..]
Oh, nu weet ik weer wie jij bent.
Waarom?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:42 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle verstopt zich achter een kussen uit schaamte
voor de adrenalinequote:
Tja... ik ben toch bang dat mensen me raar vinden ofzo. Mensen hebben al snel een oordeel enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom?
Je bent blijkbaar ziek, anders kreeg je die medicijnen niet...
Oké oké. Ik kom al, ik kom al.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:45 schreef FANN het volgende:
KOM GODVERDOMME ACHTER DAT KUSSEN VANDAAN!
Dat is juist gunstig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
Eigenlijk zijn we hier allemaal een beetje niet goed bij ons hoofd dus........
Je hebt ook niet alles verteld, hoeft ook niet als je dat niet wil, maar dan snappen ze het natuurlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Tja... ik ben toch bang dat mensen me raar vinden ofzo. Mensen hebben al snel een oordeel enzo.
[..]
Oké oké. Ik kom al, ik kom al.
Moest je olanzapine slikken voor de adrenaline?quote:
Om het te remmen misschien?quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest je olanzapine slikken voor de adrenaline?
nee hardlopen denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest je olanzapine slikken voor de adrenaline?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben daar dol op, ga liggen dan en zeg: "Zelfbediening"
ja, ja tis wel goed zo...quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Achterlangs op het berenvel voor de TV is ook wel fijn.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je toch het voetbal nog volgen.
pictures or ....quote:Op dinsdag 16 september 2014 21:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb ooit 1x een laptop op d'r rug gelegd.
ik ga even naar een andere computer zodat ik mijn youtube lijstje met hippe negers kan vinden en tegelijkertijd jouw medicatie door een zoekmachine kan halen, dat is min of meer de vertalingquote:
Ah, nu begrijp ik hetquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga even naar een andere computer zodat ik mijn youtube lijstje met hippe negers kan vinden en tegelijkertijd jouw medicatie door een zoekmachine kan halen, dat is min of meer de vertaling
Heb ook vol verbazing zitten kijken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe krijgt die troll het voorelkaar?![]()
Die kerels zijn ook niet de slimste zeg maar...
Dat verbaasd mij niets om de één of andere redenquote:
En ik ben soms nogal traag van begrip. Dus dat gaat niet zo goed samenquote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:18 schreef sacha het volgende:
[..]
maar nu denk ik: ach laat ook maar...
Toen ik huis kocht stonden ze er al. 11 buren had ik. Heb toen deal gemaakt dat ze zelf mochten snoeien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geen coniferen, ik wil geen coniferen, ook niet op mijn graf
staat dat zwart op wit ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen ik huis kocht stonden ze er al. 11 buren had ik. Heb toen deal gemaakt dat ze zelf mochten snoeien.
je bent wel slimquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee, heb het 10 jaar later voor dubbele verkocht.
Dezelfde truc lukte nog een keer met 2e huis dat ik erna kocht en ook weer verdubbelde, dom geluk denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:14 schreef just me het volgende:
[..]
je bent wel slim
ik heb ooit een stukje tuin van de buren gekocht waardoor mijn huis veel meer waard is
kun jij geen 2 vrouwen onderhoudenquote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef sig000 het volgende:
Kon ik gewoon cash betalen 80 hectare was het maar heb al wat stukken verkocht.
Ik hobby wat met PC's en voor de klussen regel ik plaatselijke mensen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:23 schreef just me het volgende:
Mijn huis is een super huis, erker, kamer-en-suite etc. maar te groot en te veel onderhoud
* just me zoekt leuke aantrekkelijk klusjesman
Die van mij gaat dat niet goed vinden denk ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
kun jij geen 2 vrouwen onderhouden
en gelijk heeft zequote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die van mij gaat dat niet goed vinden denk ik.
in dit geval welquote:
Een patser dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:26 schreef just me het volgende:
Mijn ex kwam hier binnen stappen met 2 grote gereedschapskisten en toen hij wegging waren ze nog ongeopend
quote:
Ik beloof nooit iets en doe maar wat,quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:34 schreef just me het volgende:
[..]dat niet, hij was wel heel lief maar kon niet waarmaken wat hij beloofde.
daarom ben je ook zo lang getrouwd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik beloof nooit iets en doe maar wat,
Heb ooit 1x iets beloofd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
daarom ben je ook zo lang getrouwd.
ik heb de vervelende eigenschap (schuld van mijn ouders) om te doen wat ik beloof en verwacht dat ook van anderen. Maar... een mens is nooit te oud om te leren.
Nee dat zijn er aardig wat meer geworden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:46 schreef just me het volgende:
Het is toch niet bij één peerd gebleven ?
Gaaf!! krijg ik er dan ook een prins bij ?quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:52 schreef sig000 het volgende:
*btw je ken altijd keer langskomen en op een witte stoere ruin rijden.
Broekhovens vee van de richel krijg je erbij.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:05 schreef just me het volgende:
[..]
Gaaf!! krijg ik er dan ook een prins bij ?
das lief!quote:Op woensdag 17 september 2014 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Broekhovens vee van de richel krijg je erbij.
rot dan lekker op met je tuig van de richelquote:Op woensdag 17 september 2014 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn hele image naar de klote nu.
Met krat bier als voetensteun op de vensterbank.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
rot dan lekker op met je tuig van de richel
Daar denk ik gewoon niet over na.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:21 schreef just me het volgende:
ben je blijven hangen in je eeuwige jeugd?
Ik ben blij dat ik gek ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 00:25 schreef just me het volgende:
Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg
soms ben ik gek blij, gekquote:
Dat is dan toch weer mooi meegenomen op deze mooie dagquote:Op woensdag 17 september 2014 10:46 schreef just me het volgende:
Rare nacht en ochtend! Slecht geslapen, veels te vroeg wakker toch bijna te laat op het adres waar ik moest werken.
Woensdag gaat mijn oma-dag worden en tot die tijd ben ik "schoonmaakster" via helping.nl Ik was "geboekt" voor 4 uur werken, kom ik daar aan bleek het wegens privé omstandigheden niet uit te komen en kon ik weer naar huis toe. Ze gaan wel betalen zeiden ze...
Eigenlijk ben je gewoon een rare anarchist.quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dezelfde truc lukte nog een keer met 2e huis dat ik erna kocht en ook weer verdubbelde, dom geluk denk ik.
Piet is vlees noch vis volgens mijquote:Op woensdag 17 september 2014 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je gewoon een rare anarchist.
Of ben je een vreemde kapitalist?
Als je dat wel doet heb je tenminste hond in de pot!quote:Op woensdag 17 september 2014 13:17 schreef FANN het volgende:
Een hondenliefhebber zal je niet snel horen zeggen dat hij/zij zonder problemen zijn hond
op zou vreten
niet voor je beurt spreken!quote:
quote:
1 geile neger voor jullie beiden.....er is meer dan genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy: Dank voor de dirndl-dame, maar veel belangrijker dan het formaat tetten is om te weten aan welke kant ze haar jurk vastgeknoopt heeft. Mocht je er ooit zelf 1 aantrekken, dan is het aan te raden om eerst de dirndl etiquette door te nemen. Voordat je het weet zou je zomaar uit onwetendheid de knoop links doen en dat willen we natuurlijk niet.
Voor je het weet heb je hordes wilde mannen in lederhosen achter je aan![]()
In het midden vastknopen zou ik afraden. Dat is niet echt geloofwaardig meer als 40 plusser.![]()
Zelf ga ik vanaf morgen een weekje naar het Oktoberfest en mocht in de tussentijd die peen in de kont-sneek voorbijkomen en weer in de EO-modus gaan hangen, geef hem dan maar namens mij je schwanzanderwandpapierankleber-pic.![]()
Aangezien ik toch voor een heel groot deel over de A3 moet rijden, zal ik speciaal voor sjoef kijken of ik onderstaande dame kan traceren.Sacha had destijds een iets duidelijkere foto moeten nemen, want het is erg moeilijk om de exacte locatie vast te stellen (hoewel ik Würzburg meen te lezen op dat bord), maar ik zal sowieso m'n ogen goed open houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga jullie natuurlijk allemaal vreselijk missenen dan vooral het drakinnetje met haar snoezige snuitje waar alleen maar lieftallige woordjes uitkomen. Speciaal voor FANN heb ik 100.000 foldertjes laten drukken waarin ik iedereen oproep om geen hendl meer te eten. Eco-knokploeg gaat mee voor als ze niet vrijwillig stoppen met die barbaarse praktijken.
![]()
Voor Piet en MM:
![]()
![]()
Hallo, doei!!quote:
quote:Op woensdag 17 september 2014 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
1 geile neger voor jullie beiden.....er is meer dan genoegom een tijdje zoet mee te zijn en je mee te vermaken, dus gewoon even eerlijk afwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Deisyy: Dank voor de dirndl-dame, maar veel belangrijker dan het formaat tetten is om te weten aan welke kant ze haar jurk vastgeknoopt heeft. Mocht je er ooit zelf 1 aantrekken, dan is het aan te raden om eerst de dirndl etiquette door te nemen. Voordat je het weet zou je zomaar uit onwetendheid de knoop links doen en dat willen we natuurlijk niet.
Voor je het weet heb je hordes wilde mannen in lederhosen achter je aan![]()
In het midden vastknopen zou ik afraden. Dat is niet echt geloofwaardig meer als 40 plusser.![]()
Zelf ga ik vanaf morgen een weekje naar het Oktoberfest en mocht in de tussentijd die peen in de kont-sneek voorbijkomen en weer in de EO-modus gaan hangen, geef hem dan maar namens mij je schwanzanderwandpapierankleber-pic.![]()
Aangezien ik toch voor een heel groot deel over de A3 moet rijden, zal ik speciaal voor sjoef kijken of ik onderstaande dame kan traceren.Sacha had destijds een iets duidelijkere foto moeten nemen, want het is erg moeilijk om de exacte locatie vast te stellen (hoewel ik Würzburg meen te lezen op dat bord), maar ik zal sowieso m'n ogen goed open houden.
Viel spassSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga jullie natuurlijk allemaal vreselijk missenen dan vooral het drakinnetje met haar snoezige snuitje waar alleen maar lieftallige woordjes uitkomen. Speciaal voor FANN heb ik 100.000 foldertjes laten drukken waarin ik iedereen oproep om geen hendl meer te eten. Eco-knokploeg gaat mee voor als ze niet vrijwillig stoppen met die barbaarse praktijken.
![]()
Voor Piet en MM:
![]()
[ afbeelding ]![]()
und kommie sie wieder zurugof zoiets
quote:Op woensdag 17 september 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Viel spass![]()
und kommie sie wieder zurugof zoiets
quote:
Waarvoor heb jij kleding nodig?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
Vin ik leuk....
[ afbeelding ]
Highly breathable ZnO SUNTECT® cotton/viscose from bamboo/spandex blend
Large faux coconut buttons
Attached hood
Relaxed fit for comfort
Longer styling with side slits to ease fitting at hips
Length 32" (size medium)
Easy care: machine wash, tumble dry
Imported
Rated UPF 50+
Moet je wel weer en sjaal bij hebben.
Tering duur die UV kleding
Blijf lekker binnen,quote:Op woensdag 17 september 2014 21:29 schreef FANN het volgende:
Vin ik leuk....
[ afbeelding ]
Highly breathable ZnO SUNTECT® cotton/viscose from bamboo/spandex blend
Large faux coconut buttons
Attached hood
Relaxed fit for comfort
Longer styling with side slits to ease fitting at hips
Length 32" (size medium)
Easy care: machine wash, tumble dry
Imported
Rated UPF 50+
Moet je wel weer en sjaal bij hebben.
Tering duur die UV kleding
Soms MOET je wel... ziekenhuis, dokter, Tandarts en ik wil ook zo af en toe eens naar mijn Paquote:Op woensdag 17 september 2014 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij kleding nodig?
Je bent de hele dag binnen...
Leuke, frivole outfit voor de tandarts...quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms MOET je wel... ziekenhuis, dokter, Tandarts en ik wil ook zo af en toe eens naar mijn Pa
Is toch gewoon een keurig jasje?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuke, frivole outfit voor de tandarts...
Koop een burka. Valt niet op.quote:
Wat wil je horen dan?quote:
quote:
Googel is je vriend,quote:
Ik heb eerst de knoop van mijn dirndl gecheckt.quote:
Ah... ja nu snap ik het, Tandarts ziet me aankomen...quote:Op woensdag 17 september 2014 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte...
Oktoberfest één keer geweest nooit meerquote:Op woensdag 17 september 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb eerst de knoop van mijn dirndl gecheckt.
Viel Spaß beim Oktoberfest!
En mocht het Sneekweek worden dan heb ik mijn schwanzanderwandpapierankleber-pic onder de knop
Niks mis meequote:Op woensdag 17 september 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook zó over straat, maar ik wil er graag een beetje ''normaal'' uit blijven zien![]()
[ afbeelding ]
Dan lijk je wel op een imkerquote:Op woensdag 17 september 2014 21:53 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook zó over straat, maar ik wil er graag een beetje ''normaal'' uit blijven zien![]()
[ afbeelding ]
als jij de straat op wilt what the f*ck maakt het dan uit hoe je er uit zietquote:
Ik doe het liever met hoed en sjaalquote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij de straat op wilt what the f*ck maakt het dan uit hoe je er uit ziet![]()
als je maar gaat
Maar wat jij nu zegt ze mijn zus laatst ook trouwens...quote:Op woensdag 17 september 2014 22:06 schreef sacha het volgende:
[..]
als jij de straat op wilt what the f*ck maakt het dan uit hoe je er uit ziet![]()
als je maar gaat
Pak de jouwe maar alvast.quote:Op woensdag 17 september 2014 22:29 schreef Soury het volgende:
Nu Adorabella nog en we kunnen pillen vergelijken.
Daar show ik niet meequote:
Ik show alleen even mijn jasje, die ik denk ik wel ga kopenquote:
Er lopen toch geen honden in de buurt?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel informatie kan een mens tegelijkertijd tot zich nemen?
[ afbeelding ]
Even kijken hoe de LA Dodgers afgedroogd worden..
kan je zelf kleren maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 22:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik doe het liever met hoed en sjaalzolang het nog kan en ik heb een UV Plu
durfde ik eerst ook nietstaat een beetje raar, hoog zomer lekker zonnetje en
ik met die Plu, maar eigenlijk zegt niemand er iets van..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |