Daarom ga ik met de auto zo...quote:
Een Roadrunnerquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik met de auto zo...
Ja in 1x.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:45 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb ik dan snel voor elkaar gekregen
Gooi het eruit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er nog n onder mijn knop, maar die zal ik dan maar achterwege laten.
Ik luister eerst alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef drakin het volgende:
Ik wil net zeggen dat er sneller gepost wordt dan dat die filmpjes bekeken kunnen worden, maar die laatste ga ik toch niet aanklikken.
Die zijn best wel goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:32 schreef drakin het volgende:
Laibach's complete discogravie stroomt nu langzaam binnen in huize drakin
Life is life is hier wel eens eerder gepost, en na zoeken naar meer vanmorgen zijn ze idd wel goed genoeg om meer van te willen horen/zien.quote:
Soms ben ik erg beperkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef drakin het volgende:
8 minuten lang hetzelfde ritme drummen? Zit me te weinig variatie in, ik luister dan nog liever hiernaar
Beetje simpel is het welquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef drakin het volgende:
Ben even in de Oost Europese muziek blijven hangen
je hoeft niet te luisterenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Luisteren jullie deze muziek nog steeds dan? Brrrrrrrrrrrrrrrrr..............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |