Daarom ga ik met de auto zo...quote:
Een Roadrunnerquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom ga ik met de auto zo...
Ja in 1x.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:45 schreef Deisyy het volgende:
Dat heb ik dan snel voor elkaar gekregen
Gooi het eruit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik had er nog één onder mijn knop, maar die zal ik dan maar achterwege laten.
Ik luister eerst alles.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:17 schreef drakin het volgende:
Ik wil net zeggen dat er sneller gepost wordt dan dat die filmpjes bekeken kunnen worden, maar die laatste ga ik toch niet aanklikken.
Die zijn best wel goed.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:32 schreef drakin het volgende:
Laibach's complete discogravie stroomt nu langzaam binnen in huize drakin
Life is life is hier wel eens eerder gepost, en na zoeken naar meer vanmorgen zijn ze idd wel goed genoeg om meer van te willen horen/zien.quote:
Soms ben ik erg beperkt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:01 schreef drakin het volgende:
8 minuten lang hetzelfde ritme drummen? Zit me te weinig variatie in, ik luister dan nog liever hiernaar
Beetje simpel is het welquote:Op dinsdag 16 september 2014 10:32 schreef drakin het volgende:
Ben even in de Oost Europese muziek blijven hangen
je hoeft niet te luisterenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:56 schreef DUTCHKO het volgende:
Luisteren jullie deze muziek nog steeds dan? Brrrrrrrrrrrrrrrrr..............
ik luister ook heel erg selectiefquote:
Ik vind af een toe een liedje zoals Jonathan Ritchman wel grappig maar die ouwe meuk.....bweeeeekkkk...ik ga met mijn tijd mee en luister vrijwel alleen nieuwe muziek....wel de meer heavy en rock muziek.....quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister ook heel erg selectief
Ik ook... Vandaag nog nietsquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
ik luister ook heel erg selectief
wat voor meidenmeeting AdoraBelle?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi.
Meidenmeeting afgelopen weekend was erg leuk... maar ik merk het wel. Ik heb nog steeds een gebrek aan energie. Maar het was het helemaal waard.
Klink gezellig, was het vanuit Fok?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Hooi.
Meidenmeeting afgelopen weekend was erg leuk... maar ik merk het wel. Ik heb nog steeds een gebrek aan energie. Maar het was het helemaal waard.
wil ik ook best weten...quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
wat voor meidenmeeting AdoraBelle?
Dames praat wordt toch wel verteld en nee niets geluisterd en geen BBQ hier ...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... heeft er eens iemand iets leuks te vertellen...
jawel, ik ben pislink en bloed chagrijnigquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... heeft er eens iemand iets leuks te vertellen...
oh... oké, je hebt niet zo'n goeie bui vandaag geloof ik...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dames praat wordt toch wel verteld en nee niets geluisterd en geen BBQ hier ...
quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel, ik ben pislink en bloed chagrijnig
Ik voel me prima...quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... oké, je hebt niet zo'n goeie bui vandaag geloof ik...
Ben je er zelf niet bij dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat alles weer verplaatst is in het huis
Door Aap?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
omdat alles weer verplaatst is in het huis
Wat is er met jou dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:33 schreef Deisyy het volgende:
BOODSCHAPPEN UITPAKKEN.
En ook flink de tering erin
nee, de Postbodequote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Door Aap?
sorrydat ik telefoon had, was mijn zus....
jahquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.....alle meubels anders gezet ofzo?
Leuk is dat heh?
quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:08 schreef sacha het volgende:
[..]
jah![]()
de bank nog net niet aan het plafond geplakt
volgens hem welquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
En staat nu alles een beetje netjes?
Nou... jij bent ook snelquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi toch!! Niet meer aankomen, koffers pakken en Toedeledokie
Zal wel niet de eerste keer zijn ....quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... jij bent ook snelzo een ramp is het nou ook weer niet, gewoon de boel terugslepen
ai.. dat is dan niet zo best Sas... en wat nu?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:13 schreef sacha het volgende:
het is een teken dat ie niet weet wat ie met zijn tijd moet doen, en dat het niet goed gaat... das heel vervelend voor mij en Aap
voor de 7871 ste keer? als net alles weer op orde was? als er een Aap ziek op bed ligt? die toch echt eten en drinken nodig heeft? hmmm... ik zal er eens over nadenkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... jij bent ook snelzo een ramp is het nou ook weer niet, gewoon de boel terugslepen
Ja, dat wist ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:18 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de 7871 ste keer? als net alles weer op orde was? als er een Aap ziek op bed ligt? die toch echt eten en drinken nodig heeft? hmmm... ik zal er eens over nadenken
dat geeft niet, voor mij is het normaalquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik natuurlijk nietmaar dat doet hij dus als het niet goed met hem gaat?
Afspraak maken bij de Arts ofzo? Want dan is er dus iets mis begrijp ik nu...
Gelukkig... lijkt me best wel moeilijk soms ... vooral als je moe bent Aap ziek enzo.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geeft niet, voor mij is het normaal![]()
ik kan het soms, en vooral als ik moe ben, niet goed handelen![]()
/lief dagboek
Zal ik een vrolijk muziekje opzetten dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:01 schreef FANN het volgende:
Mijn dag was trouwens ook KUT, dus dat schiet lekker op hier
Mew... TV staat al aan met muziekquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik een vrolijk muziekje opzetten dan?
ja! iets met geile negersquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zal ik een vrolijk muziekje opzetten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |