Gras is groenquote:Op zondag 14 september 2014 22:10 schreef Vasion het volgende:
ajax wordt gewoon weer derde in de poule en strand in de Europa league.
Hoezo? In de CL vorig jaar 1-4 en 1-5 tegen teams van het niveau Ajax.quote:Op zondag 14 september 2014 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Mwah, PSG is in uitwedstrijden meestal niet zo overtuigend. Gelijkspelletje zou wellicht kunnen.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik schat het heel lastig in voor PSG. Uit tegen Ajax is altijd lastig
Reims - PSG 2-2quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? In de CL vorig jaar 1-4 en 1-5 tegen teams van het niveau Ajax.
Das niet best, maar denk dat ze dit wel serieuzer zullen nemen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Reims - PSG 2-2
Evian - PSG 0-0
Stade Rennes - PSG 1-1
En dat alleen al dit seizoen. Nog geen uitwedstrijd gewonnen in de competitie.
Hopelijk zakt Nederland nog wat verder zodat de kampioen van onze Mickey Mouse competitie niet meer automatisch in de CL zit.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
20:45 Ajax - Paris Saint Germain
20:45 Bayern Munich - Manchester City
Waarom nou dezelfde dag
want?quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk zakt Nederland nog wat verder zodat de kampioen van onze Mickey Mouse competitie niet meer automatisch in de CL zit.
En Maxwell en Van der Wiel uiteraard. Maar het is inderdaad onwijs gaaf om Zlatan weer in de ArenA te zien.quote:Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
Heb er zin anHoop op winst voor Ajax uiteraard maar ik ga natuurlijk ook vanwege Zlatan
Ik kijk er ook wel positief tegenaan. Wishful thinking misschien, maar ik denk toch wel dat het moet kunnen inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Maxwell en Van der Wiel uiteraard. Maar het is inderdaad onwijs gaaf om Zlatan weer in de ArenA te zien.
Willen we wat kunnen uitrichten in de poule moeten we winnen. Dat zag je wel in de vorige poules tegen Pot 2-clubs (Lyon 0-0, Milan 1-1).
De enige twee clubs die de afgelopen jaren in de ArenA voor CL hebben gewonnen zijn Dortmund en Real Madrid. Zou toch moeten lukken!
183cm & 73kg vs 195cm & 95kquote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
dubbele hattrick Siggy. Veltman maakt Zlatan onschadelijk. Appeltje-eitje.
Oh man ik hoop dat ze weer zoiets doenquote:Op maandag 15 september 2014 11:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
183cm & 73kg vs 195cm & 95k![]()
Dit alleen al reden om te gaan, Niet veel clubs die zoiets unieks doen bij elke cl game
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.quote:Op maandag 15 september 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
Eerste keer dat ik naar een CL wedstrijd ga ben echt benieuwd naar de sfeer in het stadion, is toch heel anders denk ik dan bij een 'normale' wedstrijd. Lijkt me echt supertof.
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.
Wordt nu mijn 25e Champions League-thuisduel op rij die ik bezoek. Jubileumwedstrijdje dus!
gratis bier voor iedereen die woensdag in de arena zitquote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.
Wordt nu mijn 25e Champions League-thuisduel op rij die ik bezoek. Jubileumwedstrijdje dus!
Ja joh dat is prima. Kun je op je gemakkie de warming up kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?
Met normale wedstrijden was ik er meestal vlak voordat het begon.
Txquote:Op maandag 15 september 2014 12:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja joh dat is prima. Kun je op je gemakkie de warming up kijken.
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnenquote:Op maandag 15 september 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
TxIk wil niks missen natuurlijk.
Ligt er aan in welk vak je zitquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnen
Ja daar was ik wel een beetje bang voor idd, rij, trappen, beveiliging etc. Vanaf hier ben ik er met een kwartiertje of zo met de bus/ trein, dus zorg wel dat ik echt bijtijds wegga.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnen
Borsten beschilderd met de Zweedse vlag, en dan truitje omhoog als Zlatan jouw kant op kijkt?quote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar was ik wel een beetje bang voor idd, rij, trappen, beveiliging etc. Vanaf hier ben ik er met een kwartiertje of zo met de bus/ trein, dus zorg wel dat ik echt bijtijds wegga.
Ik zit in vak 418.
Nou dat is wel een idee jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Borsten beschilderd met de Zweedse vlag, en dan truitje omhoog als Zlatan jouw kant op kijkt?
Ze komen met de Thalys naar Amsterdam Centraalquote:Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand hoelaat PSG op schiphol komt??
Hoelaat?quote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze komen met de Thalys naar Amsterdam Centraal
quote:Paris Saint-Germain zonder aanvoerder Thiago Silva tegen Ajax
Paris Saint-Germain is dinsdag zonder Thiago Silva afgereisd naar Amsterdam voor de ontmoeting met Ajax in de Champions League.
De Braziliaanse aanvoerder van de Fransen heeft nog te veel last van een dijbeenblessure die hem in de competitie ook al even aan de kant houdt.
Zijn landgenoot David Luiz maakt wel deel uit van de selectie. De verdediger miste dit weekend nog het duel met Rennes vanwege een knieblessure.
Coach Laurent Blanc neemt in totaal 21 spelers mee naar Nederland. Gregory van der Wiel en de andere oud-Ajacieden Maxwell en Zlatan Ibrahimovic zitten daar uiteraard bij.
De selectie van Paris Saint-Germain:
Sirigu, Douchez; Aurier, Camara, David Luiz, Digne, Marquinhos, Maxwell, Van der Wiel; Cabaye, Chantôme, Maignan, Matuidi, Pastore, Thiago Motta, Verratti; Bahebeck, Cavani, Ibrahimovic, Lavezzi, Lucas.
Hij had van mij weg mogen blijven. Het is een geweldige speler en ik ben er heel trots op dat hij bij ons heeft gespeeld, maar als het onze kansen vergroot om een resultaat te halen, laat hem dan maar weg blijvenquote:
Mjah dat is wel een dilemma inderdaad. Als hij meedoet hebben we meer kans om te verliezen, maar als hij er wel is, is het een genot om hem weer te zien in de Arena natuurlijk. Ik leun toch wel naar het tweede hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij had van mij weg mogen blijven. Het is een geweldige speler en ik ben er heel trots op dat hij bij ons heeft gespeeld, maar als het onze kansen vergroot om een resultaat te halen, laat hem dan maar weg blijven
Heeft-ie een paar jaar geleden ook al gedaan. Scoorde hij ook nog meen ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat is wel een dilemma inderdaad. Als hij meedoet hebben we meer kans om te verliezen, maar als hij er wel is, is het een genot om hem weer te zien in de Arena natuurlijk. Ik leun toch wel naar het tweede hoorGewoon tof om hem te zien spelen tegen Ajax.
Ja maar nu zie ik het livequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Heeft-ie een paar jaar geleden ook al gedaan. Scoorde hij ook nog meen ik.
Wat een triestheid als je de selectie vergelijkt met die van PSG.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar nu zie ik het live![]()
Van ajaxshowtime:
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn moeder helaas niet zo ver dat ik de 2e helft ook kan zien.quote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef Ziewel het volgende:
Kan de eerste helft zien. Moet om kwart over 9 naar bed, tot half 10 de 1e helft. Dat kwartiertje sleep ik er wel uit. Hoop natuurlijk op een mooie wedstrijd met een goede afloop.
even vergeleken met een van de rijkste clubs zijn een heleboel teams maar triestquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat een triestheid als je de selectie vergelijkt met die van PSG.
quote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef Ziewel het volgende:
Kan de eerste helft zien. Moet om kwart over 9 naar bed, tot half 10 de 1e helft. Dat kwartiertje sleep ik er wel uit. Hoop natuurlijk op een mooie wedstrijd met een goede afloop.
Inderdaad, beetje vreemde opmerking. Zlatan verdient in zijn ééntje meer dan onze hele selectie van morgenavondquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
even vergeleken met een van de rijkste clubs zijn een heleboel teams maar triest
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
even vergeleken met een van de rijkste clubs zijn een heleboel teams maar triest
Lach maar, wij waren altijd op schoolkamp tijdens de eerste CL speeldag. Kon je dus niets zien aangezien je pas vrijdag terugkwam.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:50 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn moeder helaas niet zo ver dat ik de 2e helft ook kan zien.
bron?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
Al die kneuzen van ajax zien dit als een wedstrijd om sterspelers te zien spelen
Waar zit je?quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?
Met normale wedstrijden was ik er meestal vlak voordat het begon.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Noord A. Beetje net uit het midden dacht ik.
Oh dan heb je helemaal geen last van drukte. Dat loopt heel snel door altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
K is dat dus. Beetje aan de zijkant. Overkant van de dugout zeg maar.
Lijkt mij ook een prima plek. Ik wilde andere maar die waren al weg helaas (deze waren ietsjes duurder).quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja klopt.
Die is qua drukte nog wel te doen. Ik zit bij B en dat is echt een drama. Daar komen mensen soms 10 minuten na de eerste helft binnen. Dus dan kruip ik altijd voor.
Oh dat vind ik wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef Silenus het volgende:
Ter hoogte van het strafschopgebied op Noord, idd. En naast de supporters van de tegenpartij.
Heb je een passepartout?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima plek. Ik wilde andere maar die waren al weg helaas (deze waren ietsjes duurder).
[..]
Oh dat vind ik wel tof eigenlijkZag het inderdaad, dat is 417 toch?
Ja passepartout. Wilde niet de kans lopen dat de losse kaarten heel duur waren. En sowieso is Barcelona ook heel tof natuurlijk. Apoel ken ik nietquote:
Oh altijd tof.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja passepartout. Wilde niet de kans lopen dat de losse kaarten heel duur waren. En sowieso is Barcelona ook heel tof natuurlijk. Apoel ken ik niet
Klopt, al komen ze maar met 800 man. Al hebben daar geloof ik veel harde kern-groeperingen een stadionverbod. Barcelona zal wel weer met 2000 man komen, al zijn dat vooral Nederlandse kneuzen die fan zijn van Barcelona.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
Oh dat vind ik wel tof eigenlijkZag het inderdaad, dat is 417 toch?
Ja hoor mag je best vragen. 315 euro voor 2 passepartouts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh altijd tof.
Hoeveel was je er voor kwijt? Of mag ik dat niet vragen.
barcafans uit Nederland lijkt me ook wel apart eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, al komen ze maar met 800 man. Al hebben daar geloof ik veel harde kern-groeperingen een stadionverbod. Barcelona zal wel weer met 2000 man komen, al zijn dat vooral Nederlandse kneuzen die fan zijn van Barcelona.
Van APOEL verwacht ik wel wat, ik hoorde dat Ajax-uit daar behoorlijk leeft onder de supporters. En dat zijn tenminste lui die nog wat lawaai maken.
cl 2011/2012 niet gezien?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja passepartout. Wilde niet de kans lopen dat de losse kaarten heel duur waren. En sowieso is Barcelona ook heel tof natuurlijk. Apoel ken ik niet
Woow.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor mag je best vragen. 315 euro voor 2 passepartouts.
Ach, ik ben een PSG fanquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
barcafans uit Nederland lijkt me ook wel apart eigenlijkEn Apoelfans die lawaai maken dat is gewoon tof. Lijken me ook geen hooligans, kan me tenminste niet herinneren dat ik ooit iets over diehard griekse hooligans heb gelezen.
cyprioten*quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
barcafans uit Nederland lijkt me ook wel apart eigenlijkEn Apoelfans die lawaai maken dat is gewoon tof. Lijken me ook geen hooligans, kan me tenminste niet herinneren dat ik ooit iets over diehard griekse hooligans heb gelezen.
Zijn een van de ergste die er zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een CC ik had moeten upgraden naar Ajax Life dan was het goedkoper geweest (en had ik eerder kunnen kopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woow.:o
Als je volgend jaar weer een pp wilt moet je mij maar even een dm sturen.
Dan heb je ze voor de helft voor bijna hetzelfde zicht.
Had vorig jaar extra gekocht om er winst op te maken, maar heb toen zeker 2 weken met stress gezeten dus ik bestel niet zo maar meer extra.
Ja nou ja 1 pot nat. Maar je hebt gelijk, cyprioten.quote:
Oh? geen idee. Ik denk bij hooligans eigenlijk vooral aan Engelsen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn een van de ergste die er zijn.
Wutquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De hele competitie wordt door hooligans en omkoping beheerst daar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou ja 1 pot nat. Maar je hebt gelijk, cyprioten.
[..]
Oh? geen idee. Ik denk bij hooligans eigenlijk vooral aan Engelsen.
Was behoorlijk grappig ja, PEC Zwolle tegen Paok Salonikiquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WutGrieken zijn gek. Fanatieker zie je ze in Europa niet.
lawaaiierig en gek wist ik wel, maar hooligans wist ik echt niet. Nou moet ik zeggen dat ik niet vaak Grieks voetbal bekijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WutGrieken zijn gek. Fanatieker zie je ze in Europa niet.
Wat heeft dat voor meerwaarde?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Noem 8 spelers van psg op dan?
maar geen vechten en zo toch?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was behoorlijk grappig ja, PEC Zwolle tegen Paok SalonikiJemig.
Lawaai maken en zo is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat niet. Toen in ieder geval niet.
Dan was dat een uitzondering die regel bevestigd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat niet. Toen in ieder geval niet.
Nou als ze dat nu flikken staat er een fikse boete te wachten de regels zijn weer behoorlijk aangescherpt.quote:
Zeker. Had natuurlijk wel meer impact omdat het op een veldje was in Nieuwleusen, in plaats van in een groot stadion.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Lawaai maken en zo is gewoon leuk.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
lawaaiierig en gek wist ik wel, maar hooligans wist ik echt niet. Nou moet ik zeggen dat ik niet vaak Grieks voetbal bekijk.
Beetje lawaai en vuurwerk is leuk.quote:
Godverdommequote:
Nou dit is wat overdreven hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Beetje lawaai en vuurwerk is leuk.
Aldus Karina.
Ga jij ook eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was het maar zo.
Ik kan niet meer wachten.
Ik verwacht het niet eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
Maar goed hopelijk blijven de PSG hoolies lekker thuis.
Die krijgen het uit vak niet eens vol.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
Natuurlijk altijd, zelfs volgende week woensdag naar JOS uit.quote:
Watjequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:20 schreef Karina het volgende:
JOS-uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Natuurlijk altijd, zelfs volgende week woensdag naar JOS uit.
Baal er wel van dat ik tot zes uur school heb. Dat scheelt mij heel veel biertjes.
Ik zat er nog aan te denken om daar naar toe te gaanquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baal er wel van dat ik tot zes uur school heb. Dat scheelt mij heel veel biertjes.
Oh je mag alleen maar fan zijn als je in de buurt woont?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
Haha kan me vorig jaar die barcelona fans nog wel herinnerenallemaal vlamingen enzo in het uitvak
Ik zit nu in 413 normaal op 414 vanwege de bufferzone van de UEFA.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat er nog aan te denken om daar naar toe te gaanMaar niet zo handig voor degene die dan mee zou gaan.
Waar zit jij?
Ah dat lijkt me ook jammer, met een groepje is veel leuker. Te ver weg van mij om te zwaaien denk ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit nu in 413 normaal op 414 vanwege de bufferzone van de UEFA.
Ik vind het wel jammer, nu ben ik mijn groepje kwijt.
Sowieso.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
JOS-uitgenieten
hopelijk lekker tegen het hek aanstaan
We kunnen juist zwaaien joh.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me ook jammer, met een groepje is veel leuker. Te ver weg van mij om te zwaaien denk ik
Zo'n vraag is natuurlijk bullshit he met Google.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jezelf fan noemen en niet eens een paar spelers kunnen opnoemen
Ohja dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jezelf fan noemen en niet eens een paar spelers kunnen opnoemen
dat kijk ik nuquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:48 schreef Karina het volgende:
Zometeen een item bij het sportjournaal op NED1.
Ben je net op tijd dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat kijk ik nu
Zo, ben eindelijk thuis. Bus vol in Amstelveen zeg
Ja, en het weer werkte niet meequote:Op dinsdag 16 september 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je net op tijd dusOh meestal zitten die niet zo erg vol. Maar ik neem die alleen richting stad vanaf hier eigenlijk.
het is hartstikke mooi weer manquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, en het weer werkte niet mee
Vanavond wel, morgen wordt wat lastigerquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hou je het vanavond wel droog?
Je maakt een grapje.quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
nog een uur voor deze wedstrijd, spannend
Deze man leeft in de toekomstquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
nog een uur voor deze wedstrijd, spannend
Nog even off topic tussendoor. Ze spelen bijna zeker in het Olympisch Stadion. Ik ga toch eens kijken of mijn maatje mee kan want dat is hier om de hoek.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hmmm, aan de ene kant ook jammer. Qua nostalgisch oogpunt natuurlijk fantastisch, maar langs de lijn staan is natuurlijk fantastischquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even off topic tussendoor. Ze spelen bijna zeker in het Olympisch Stadion. Ik ga toch eens kijken of mijn maatje mee kan want dat is hier om de hoek.
Ja OK maar superleuk dat er weer een wedstrijd in het OS wordt gespeeld. Voor JOS wel jammer ja.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hmmm, aan de ene kant ook jammer. Qua nostalgisch oogpunt natuurlijk fantastisch, maar langs de lijn staan is natuurlijk fantastisch
Ja eigenlijk is het geweldig. Amsterdamse Derby in het Olympisch Stadion!quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja OK maar superleuk dat er weer een wedstrijd in het OS wordt gespeeld. Voor JOS wel jammer ja.
Beter komt er een man of 15.000 dan.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog even off topic tussendoor. Ze spelen bijna zeker in het Olympisch Stadion. Ik ga toch eens kijken of mijn maatje mee kan want dat is hier om de hoek.
Die komen nooit natuurlijk. Is de tijd te vroeg voor.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens wiki kunnen er tegenwoordig 22.291 in! Dat zou een topshow zijn man.
Neuh denk het ook niet hoor. Jammer dat het zo laat bekend is wel. Olympisch Stadion helemaal vol zou echt zo mooi zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die komen nooit natuurlijk. Is de tijd te vroeg voor.
quote:
Hee, hij vraagt het toch aan mij? Als jij voor mij antwoord heb je het fout want ik ben 15.quote:
Zou je even ontopic willen blijven alsjeblieft dankjewelquote:Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens wiki kunnen er tegenwoordig 22.291 in! Dat zou een topshow zijn man.
Ja baasquote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou je even ontopic willen blijven alsjeblieft dankjewel
Zeker spannendquote:Op woensdag 17 september 2014 11:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Spannend he Karina, zo een CL wedstrijd
Ik ga vandaag ook weer sinds lange tijd naar een CL wedstrijd , laatste keer was Ajax -Sparta Praag in 2005 ofzo
Heb je geen smartphone of laptop? Dan kun je daar gewoon op kijken in bed.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:24 schreef Ziewel het volgende:
[..]
[..]
Hee, hij vraagt het toch aan mij? Als jij voor mij antwoord heb je het fout want ik ben 15.
Dat moeten we aan Stijn vragen, die is ongeveer 15...quote:Op woensdag 17 september 2014 10:40 schreef Silenus het volgende:
Maar je mag op je 15e toch wel tot 22.30u opblijven?
Waarom denkt men dat ze op weg zijn naar de Nieuwmarkt?quote:Nieuwmarkt klaar voor ontvangst PSG-supporters
De Nieuwmarkt is klaar voor de ontvangst van de supporters van Paris Saint-Germain. Op het plein is het nu nog rustig, maar daar zou snel verandering in kunnen komen.
Bij de metrouitgang worden de fans in ieder geval al verwelkomd met een digitaal bord: 'Bienvenu sur le Nieuwmarkt'. Een buurtregisseur van de politie laat via Twitter weten dat de PSG supporters vermoedelijk op weg zijn naar het plein en dat de politie daar dus ook op weg naartoe is.
Bron
Waarom denkt men dat ze op weg zijn naar de Nieuwmarkt?quote:
Ow jaquote:Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Silenus het volgende:
Is vlakbij de Wallen, daar komen de supporters van buitenlandse clubs wel vaker.
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow jaBij de Nieuwmarkt denk ik meer aan vuurwerk met oud en nieuw.
Support your local team idealisten....quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh je mag alleen maar fan zijn als je in de buurt woont?
Soms wel he. Ik kom nooit op de Wallen man.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:11 schreef Silenus het volgende:
Haha Karina, wat ben je toch schattig en naïef.
Dit kenmerkt dan ook de Ajax-supporterquote:Op woensdag 17 september 2014 11:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Spannend he Karina, zo een CL wedstrijd
Ik ga vandaag ook weer sinds lange tijd naar een CL wedstrijd , laatste keer was Ajax -Sparta Praag in 2005 ofzo
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:09 schreef SiemeN het volgende:
Zlatan in de Arena, altijd leuk. Ik weet nog wel hoe Vurnon Anita wanhopig tegen hem op stond te rijden tijdens Ajax - Milan, een paar jaar terug. Dat zag er zo knullig uit. Ik vrees dat we vanavond soortgelijke situaties gaan zien.
Want?quote:
Nee, je hebt gelijk. Je hebt meer aan clubs als Maribor. Of nog beter, de nummer 4 uit Engeland of Duitsland in het zogenaamde kampioenenbal.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Clubs als Ajax horen niet in de CL.
Nee ook clubs als Maribor stellen niks voor, maar de nummer 4 van Engeland en Duitsland wel ja. Want daar zie ik geen enkele Nederlandse club van winnen namelijk. Als je alleen al ziet welke clubs er nu missen.. Teams als AC Milan, Inter Milan, Man United. Ajax en geen andere NL'se club zou de voorronde doorkomen als ze zouden beginnen in de 3e voorronde CL. Het feit dat we nog een beetje punten hebben zorgt ervoor dat Ajax er de laatste jaren in deelneemt, maar een rol spelen ze 0.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Je hebt meer aan clubs als Maribor. Of nog beter, de nummer 4 uit Engeland of Duitsland in het zogenaamde kampioenenbal.
Ik meen me te herinneren dat Ajax de kampioen van Engeland laatst nog uitschakelde?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:17 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee ook clubs als Maribor stellen niks voor, maar de nummer 4 van Engeland en Duitsland wel ja. Want daar zie ik geen enkele Nederlandse club van winnen namelijk. Als je alleen al ziet welke clubs er nu missen.. Teams als AC Milan, Inter Milan, Man United. Ajax en geen andere NL'se club zou de voorronde doorkomen als ze zouden beginnen in de 3e voorronde CL. Het feit dat we nog een beetje punten hebben zorgt ervoor dat Ajax er de laatste jaren in deelneemt, maar een rol spelen ze 0.
Daarbij kom je wel leuk doen met je nummer 4 uit Engeland of Duitsland, maar die hebben beide al 4 deelnemers, en van die 4 wint Ajax er geen één. Laat ze er maar kansloos uitgaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:14 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Je hebt meer aan clubs als Maribor. Of nog beter, de nummer 4 uit Engeland of Duitsland in het zogenaamde kampioenenbal.
Parasiteren op 1 wedstrijd, poehee. Je kan dan aanhanger van Ajax zijn, maar als je even nadenkt weet je dat ze er niet horen.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Ajax de kampioen van Engeland laatst nog uitschakelde?
Weet je wie er niet horen? Al die teams die twee, derde en vierde eindigen in hun land. Het is een kampioenenbal. Wij worden al vier jaar op rij kampioen, dus wij horen al vier jaar op rij thuis in de CL. Dat jij dan hoopt dat wij verliezen, ach, dat doen alle andere Nederlanders, die niet voor Ajax zijn ook.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Parasiteren op 1 wedstrijd, poehee. Je kan dan aanhanger van Ajax zijn, maar als je even nadenkt weet je dat ze er niet horen.
Ja want de Sloveense kampioen is te vergelijken met het team dat tweede wordt in de grootste competitie van de wereld Engeland?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:22 schreef S15 het volgende:
[..]
Weet je wie er niet horen? Al die teams die twee, derde en vierde eindigen in hun land. Het is een kampioenenbal. Wij worden al vier jaar op rij kampioen, dus wij horen al vier jaar op rij thuis in de CL. Dat jij dan hoopt dat wij verliezen, ach, dat doen alle andere Nederlanders, die niet voor Ajax zijn ook.
Dat is de Sloveense kampioen zeker niet nee. Maar wat wil jij dan? Elk jaar de nummers 1 tot en met 4 uit de grote competities tegen elkaar zien strijden en daarmee nog meer geld verdienen? Want het gat is nog niet groot genoeg zeker? Leuk man, ieder jaar dezelfde kwartfinalisten. Al heb je dat nu praktisch ook al..quote:Op woensdag 17 september 2014 15:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja want de Sloveense kampioen is te vergelijken met het team dat tweede wordt in de grootste competitie van de wereld Engeland?
Bedankt, ik had geen zin meer om er op in te gaanquote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is de Sloveense kampioen zeker niet nee. Maar wat wil jij dan? Elk jaar de nummers 1 tot en met 4 uit de grote competities tegen elkaar zien strijden en daarmee nog meer geld verdienen? Want het gat is nog niet groot genoeg zeker? Leuk man, ieder jaar dezelfde kwartfinalisten. Al heb je dat nu praktisch ook al..
Voor het Nederlands voetbal is het gewoon leuk als een Nederlandse club mee doet in de CL. Of dat nou Ajax, PSV of Feyenoord is, dat zal mij m'n aars oxideren. Ook dat we 'm nooit meer gaan winnen is bijzaak. Want nee, waarschijnlijk wint Ajax vanavond niet van PSG, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Er werd ook gewonnen van Manchester City en Barcelona. Een paar jaar terug kwam PSV nog ver.. Dingen kunnen gek lopen.
Triest om het Ajax niet te gunnen omdat ze op papier kleiner zijn dan de Europese elite.
Die wedstrijd tegen Barca kan je gelijk vergeten, daar speelde heel Barcelona B.. Verder was de winst op City wel een goede en verdiende zege, maar daarmee toon je nog niet aan dat Ajax in de CL hoort, dat waren slechts incidenten. Het gaat mij op het niveau waarmee landen als Nederland, Belgie en al die andere schijtlanden aankomen in de CL die toch nooit wat bereiken.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:30 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat is de Sloveense kampioen zeker niet nee. Maar wat wil jij dan? Elk jaar de nummers 1 tot en met 4 uit de grote competities tegen elkaar zien strijden en daarmee nog meer geld verdienen? Want het gat is nog niet groot genoeg zeker? Leuk man, ieder jaar dezelfde kwartfinalisten. Al heb je dat nu praktisch ook al..
Voor het Nederlands voetbal is het gewoon leuk als een Nederlandse club mee doet in de CL. Of dat nou Ajax, PSV of Feyenoord is, dat zal mij m'n aars oxideren. Ook dat we 'm nooit meer gaan winnen is bijzaak. Want nee, waarschijnlijk wint Ajax vanavond niet van PSG, maar je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Er werd ook gewonnen van Manchester City en Barcelona. Een paar jaar terug kwam PSV nog ver.. Dingen kunnen gek lopen.
Triest om het Ajax niet te gunnen omdat ze op papier kleiner zijn dan de Europese elite.
quote:De eerste Champions League-wedstrijd van Ajax dit seizoen begint met een 90-minutenlang eerbetoon aan oud-Ajacied Zlatan Ibrahimovic. De spelers van Ajax zullen tijdens de wedstrijd een erehaag vormen voor de Zweed, waardoor hij met de bal aan de voet naar het doel kan lopen.
Ajax volgt hierbij het voorbeeld van de spelers van NAC, die op een soortgelijke wijze hun respect betuigden bij het afscheid van ‘De Tovenaar’ in 2004. Ajax-trainer Frank de Boer kijkt uit naar het eerbetoon: “Ajax is geworden wat het nu is dankzij Zlatan. In Amsterdam is alles begonnen met Zlatan. Dat we het grootste Ajax-icoon aller tijden op deze manier kunnen eren, emotioneert me.”
Puyol en Pique stellen geen reet voor man. Op snelheid kunnen die het totaal niet bijbenen. Verder stonden er wat jonkies in.. Xavi werd al vroeg gewisseld. Houd jezelf voor de gek..quote:Op woensdag 17 september 2014 15:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
"Heel Barcelona B"
Puyol, Pique, Mascherano, Xavi, Iniesta, Pedro, Neymar zijn al 7 spelers waarvan ik 100% weet dat ze meededen en zeker geen spelers zijn die bij Barcelona B horen
sorry man ben ook nog Fabregas er vergeten bij te zettenquote:Op woensdag 17 september 2014 15:40 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Puyol en Pique stellen geen reet voor man. Op snelheid kunnen die het totaal niet bijbenen. Verder stonden er wat jonkies in.. Xavi werd al vroeg gewisseld. Houd jezelf voor de gek..
Dus als ik je goed begrijp wil jij dat er alleen teams meedoen in de CL die ook kans maken op de eindzege? Hoe zie je dat in de Eredivisie? Daar ook Excelsior, Utrecht, Dordrecht, Cambuur enzovoorts allemaal maar uitsluiten van deelname onder het mom van "ze hebben er toch niets te zoeken"? Leuk man, goed voor de sport.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Barca kan je gelijk vergeten, daar speelde heel Barcelona B.. Verder was de winst op City wel een goede en verdiende zege, maar daarmee toon je nog niet aan dat Ajax in de CL hoort, dat waren slechts incidenten. Het gaat mij op het niveau waarmee landen als Nederland, Belgie en al die andere schijtlanden aankomen in de CL die toch nooit wat bereiken.
En over PSV over een aantal jaar terug, die hadden spelers waar ze in Nederland nu alleen nog van kunnen dromen, daar stond een topelftal. Het is elk jaar met de Nederlandse clubs in Europa een wanvertoning, en dan ook nog durven uitspreken dat je door wilt komen in de groep..hartstikke onrealistisch.
Ze moeten bij de FIFA of UEFA weet ik veel welke instantie het is, zich gaan richten op het fair-play transferbeleid. Pas dan ga ik het de Nederlandse clubs weer gunnen, het niveau is niet om aan te gluren en om alle hoop dan maar weg te nemen mogen ze van mij hard op hun bek gaan.
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:01:50Hi @PSG_Inside! @Ibra_Official plays for you tonight, but you must admit he scored his most beautiful goal for #Ajax! http://t.co/XPA8eGT61D reageer retweet
twitter:PSG_inside twitterde op woensdag 17-09-2014 om 16:21:34Hi @AFCAjax ! That’s a nice goal indeed, but what do you guys think of this one ? #AJAPSG #NOLIMIT https://t.co/kYC3xJRBXu reageer retweet
Toen ging NL kapot.quote:Op woensdag 17 september 2014 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Vandaag in VI het Bosman-arrest
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 17-09-2014 om 17:50:25De Boer kan Ajax 3e thuiszege op rij bezorgen in CL. Enige die dat lukte: Van Gaal, in '94/'95 en '95/96. reageer retweet
Dit soort statistiekenquote:Op woensdag 17 september 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 17-09-2014 om 17:50:25De Boer kan Ajax 3e thuiszege op rij bezorgen in CL. Enige die dat lukte: Van Gaal, in '94/'95 en '95/96. reageer retweet
Speciaal voor jou.quote:
twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 17-09-2014 om 14:34:4599 dagen voor Kerstmis verloor Ajax in de Arena nog nooit van een Franse ploeg met een oud-wereldkampioen als coach. #nuttelozestatistieken reageer retweet
Gelukkig heeft hij het zelf ook doorquote:Op woensdag 17 september 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.twitter:sportzeloot twitterde op woensdag 17-09-2014 om 14:34:4599 dagen voor Kerstmis verloor Ajax in de Arena nog nooit van een Franse ploeg met een oud-wereldkampioen als coach. #nuttelozestatistieken reageer retweet
zdfquote:Op woensdag 17 september 2014 18:40 schreef Matedeor het volgende:
Wordt Bayern Munchen - Manchester City ook nog ergens uitgezonden vanavond op een openbare zender?
Edit: sorry andere topic niet gezien![]()
grapjasquote:Op woensdag 17 september 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toch een 10 tje gezet op winst PSG, Roma, City en Bilbao.
Bilbao is niet zo geweldig meer, Shakhtar wint dat wel. Beter even veranderen naar winst Porto en/of Barcelona.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:55 schreef hafcfan het volgende:
Toch een 10 tje gezet op winst PSG, Roma, City en Bilbao.
Ik gok het erop. Porto levert me een stuk minder op.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Bilbao is niet zo geweldig meer, Shakhtar wint dat wel. Beter even veranderen naar winst Porto en/of Barcelona.
Robben is terug. Overigens is Bayern niet alleen Ribery en Robben.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bayern mist Robben en Frank dus geef City wel goeie kansen.
Doet niet mee.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben is terug. Overigens is Bayern niet alleen Ribery en Robben.
quote:
Neuer - Alonso, Benatia, Lewandowski, Rafinha, Boateng, Bernat, Götze, Lahm (C), Müller, Alabaquote:Guardiola bevestigde dinsdag tijdens zijn persconferentie dat Ribéry afwezig is. Arjen Robben kan wél spelen, al is het nog de vraag hoe lang. “Arjen is erbij, hij heeft weer meegetraind. We zullen het zien”, aldus Pep.
Bedankt, Hans.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoet![]()
Arias![]()
Bruma![]()
Rekik![]()
Willems![]()
Hiljemark![]()
Schaars![]()
Maher![]()
Wijnaldum![]()
De Jong![]()
Locadia![]()
Narsingh![]()
..quote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoet![]()
Arias![]()
Bruma![]()
Rekik![]()
Willems![]()
Hiljemark![]()
Schaars![]()
Maher![]()
Wijnaldum![]()
De Jong![]()
Locadia![]()
Narsingh![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoet![]()
Arias![]()
Bruma![]()
Rekik![]()
Willems![]()
Hiljemark![]()
Schaars![]()
Maher![]()
Wijnaldum![]()
De Jong![]()
Locadia![]()
Narsingh![]()
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
PEC Zwolle kampioen.
[ afbeelding ]
Wel vreemd dat hij liever PEC kampioen heeft dan Ajax.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet je stoppen, voordat je jezelf pijn doet.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet je stoppen, voordat je jezelf pijn doet.
Dat is Cache-geheugen dom varken.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien moet je een fatsoenlijke pc kopen.
Wat heeft een PC nou daarmee te maken?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:14 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze man snapt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef KingRoland het volgende:
2 beeldschermen.
Nederland 1 en ZDF.
Gaat leuk worden jongens
Hier kun je van profiteren als psv supporter zijnde.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat heeft een PC nou daarmee te maken?
Man, dit begint zielig te worden.
Uh, juist.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hier kun je van profiteren als psv supporter zijnde.
Nu kun je dit 'incident' altijd aanhalen als iemand over ajax loopt te praten.
Jij gaat 'zij houden Nederland in leven' kijken?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:16 schreef KingRoland het volgende:
2 beeldschermen.
Nederland 1 en ZDF.
Gaat leuk worden jongens
Alleen met zijn neefje of als Oranje er speelt.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef IbanMayo het volgende:
Hee, Jack in de Arena. Maar daar komt ie normaal nooit, hoor!
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:18 schreef KingRoland het volgende:
Er stond illegale actie toen ik probeerde te posten
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij gaat 'zij houden Nederland in leven' kijken?
hij is een Zweed, geen fransmanquote:Op woensdag 17 september 2014 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Top elftal! Ibrahimovic is uit bangheid al in de bus richting parijs gestapt..
Nee een Oostblokkerquote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij is een Zweed, geen fransman
Owja, ik was even vergeten dat Paris Saint Germain in de Zweedse competitie speelde tegenwoordig...quote:Op woensdag 17 september 2014 20:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hij is een Zweed, geen fransman
Modric ?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk liever naar de Johan Cruijff van de Balkan.
Blokkert mah niggaquote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Je werkt zelf bij de Blokker.
wat lul je nou?quote:Op woensdag 17 september 2014 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Owja, ik was even vergeten dat Paris Saint Germain in de Zweedse competitie speelde tegenwoordig...![]()
![]()
Er zijn tegenwoordig veel Cruijffen daar zoals Djuricic of Halilovicquote:Op woensdag 17 september 2014 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wist niet wie dat was dus ik zei maar wat.
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat lul je nou?
Paris (parijs, hoofdstad van Frankrijk) saint germain speelt in ligue 1 (franse competitie).
Stop jezelf voor schut te zetten.
Djuriquote:Op woensdag 17 september 2014 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig veel Cruijffen daar zoals Djuricic of Halilovic
twitter:Cheers_geoff twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 19:41:39"Manchester United are ready for the Champions league" reageer retweet
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Cheers_geoff twitterde op dinsdag 16-09-2014 om 19:41:39"Manchester United are ready for the Champions league" reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |