Gras is groenquote:Op zondag 14 september 2014 22:10 schreef Vasion het volgende:
ajax wordt gewoon weer derde in de poule en strand in de Europa league.
Hoezo? In de CL vorig jaar 1-4 en 1-5 tegen teams van het niveau Ajax.quote:Op zondag 14 september 2014 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Mwah, PSG is in uitwedstrijden meestal niet zo overtuigend. Gelijkspelletje zou wellicht kunnen.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik schat het heel lastig in voor PSG. Uit tegen Ajax is altijd lastig
Reims - PSG 2-2quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? In de CL vorig jaar 1-4 en 1-5 tegen teams van het niveau Ajax.
Das niet best, maar denk dat ze dit wel serieuzer zullen nemen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Reims - PSG 2-2
Evian - PSG 0-0
Stade Rennes - PSG 1-1
En dat alleen al dit seizoen. Nog geen uitwedstrijd gewonnen in de competitie.
Hopelijk zakt Nederland nog wat verder zodat de kampioen van onze Mickey Mouse competitie niet meer automatisch in de CL zit.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
20:45 Ajax - Paris Saint Germain
20:45 Bayern Munich - Manchester City
Waarom nou dezelfde dag
want?quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk zakt Nederland nog wat verder zodat de kampioen van onze Mickey Mouse competitie niet meer automatisch in de CL zit.
En Maxwell en Van der Wiel uiteraard. Maar het is inderdaad onwijs gaaf om Zlatan weer in de ArenA te zien.quote:Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
Heb er zin anHoop op winst voor Ajax uiteraard maar ik ga natuurlijk ook vanwege Zlatan
Ik kijk er ook wel positief tegenaan. Wishful thinking misschien, maar ik denk toch wel dat het moet kunnen inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Maxwell en Van der Wiel uiteraard. Maar het is inderdaad onwijs gaaf om Zlatan weer in de ArenA te zien.
Willen we wat kunnen uitrichten in de poule moeten we winnen. Dat zag je wel in de vorige poules tegen Pot 2-clubs (Lyon 0-0, Milan 1-1).
De enige twee clubs die de afgelopen jaren in de ArenA voor CL hebben gewonnen zijn Dortmund en Real Madrid. Zou toch moeten lukken!
183cm & 73kg vs 195cm & 95kquote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
dubbele hattrick Siggy. Veltman maakt Zlatan onschadelijk. Appeltje-eitje.
Oh man ik hoop dat ze weer zoiets doenquote:Op maandag 15 september 2014 11:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
183cm & 73kg vs 195cm & 95k![]()
Dit alleen al reden om te gaan, Niet veel clubs die zoiets unieks doen bij elke cl game
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.quote:Op maandag 15 september 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
Eerste keer dat ik naar een CL wedstrijd ga ben echt benieuwd naar de sfeer in het stadion, is toch heel anders denk ik dan bij een 'normale' wedstrijd. Lijkt me echt supertof.
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.
Wordt nu mijn 25e Champions League-thuisduel op rij die ik bezoek. Jubileumwedstrijdje dus!
gratis bier voor iedereen die woensdag in de arena zitquote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.
Wordt nu mijn 25e Champions League-thuisduel op rij die ik bezoek. Jubileumwedstrijdje dus!
Ja joh dat is prima. Kun je op je gemakkie de warming up kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?
Met normale wedstrijden was ik er meestal vlak voordat het begon.
Txquote:Op maandag 15 september 2014 12:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja joh dat is prima. Kun je op je gemakkie de warming up kijken.
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnenquote:Op maandag 15 september 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
TxIk wil niks missen natuurlijk.
Ligt er aan in welk vak je zitquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnen
Ja daar was ik wel een beetje bang voor idd, rij, trappen, beveiliging etc. Vanaf hier ben ik er met een kwartiertje of zo met de bus/ trein, dus zorg wel dat ik echt bijtijds wegga.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnen
Borsten beschilderd met de Zweedse vlag, en dan truitje omhoog als Zlatan jouw kant op kijkt?quote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar was ik wel een beetje bang voor idd, rij, trappen, beveiliging etc. Vanaf hier ben ik er met een kwartiertje of zo met de bus/ trein, dus zorg wel dat ik echt bijtijds wegga.
Ik zit in vak 418.
Nou dat is wel een idee jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Borsten beschilderd met de Zweedse vlag, en dan truitje omhoog als Zlatan jouw kant op kijkt?
Ze komen met de Thalys naar Amsterdam Centraalquote:Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand hoelaat PSG op schiphol komt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |