Gras is groenquote:Op zondag 14 september 2014 22:10 schreef Vasion het volgende:
ajax wordt gewoon weer derde in de poule en strand in de Europa league.
Hoezo? In de CL vorig jaar 1-4 en 1-5 tegen teams van het niveau Ajax.quote:Op zondag 14 september 2014 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Mwah, PSG is in uitwedstrijden meestal niet zo overtuigend. Gelijkspelletje zou wellicht kunnen.
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 22:13 schreef GGMM het volgende:
Ik schat het heel lastig in voor PSG. Uit tegen Ajax is altijd lastig
Reims - PSG 2-2quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? In de CL vorig jaar 1-4 en 1-5 tegen teams van het niveau Ajax.
Das niet best, maar denk dat ze dit wel serieuzer zullen nemen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Reims - PSG 2-2
Evian - PSG 0-0
Stade Rennes - PSG 1-1
En dat alleen al dit seizoen. Nog geen uitwedstrijd gewonnen in de competitie.
Hopelijk zakt Nederland nog wat verder zodat de kampioen van onze Mickey Mouse competitie niet meer automatisch in de CL zit.quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
20:45 Ajax - Paris Saint Germain
20:45 Bayern Munich - Manchester City
Waarom nou dezelfde dag
want?quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Hopelijk zakt Nederland nog wat verder zodat de kampioen van onze Mickey Mouse competitie niet meer automatisch in de CL zit.
En Maxwell en Van der Wiel uiteraard. Maar het is inderdaad onwijs gaaf om Zlatan weer in de ArenA te zien.quote:Op maandag 15 september 2014 11:31 schreef Karina het volgende:
Heb er zin anHoop op winst voor Ajax uiteraard maar ik ga natuurlijk ook vanwege Zlatan
Ik kijk er ook wel positief tegenaan. Wishful thinking misschien, maar ik denk toch wel dat het moet kunnen inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 11:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Maxwell en Van der Wiel uiteraard. Maar het is inderdaad onwijs gaaf om Zlatan weer in de ArenA te zien.
Willen we wat kunnen uitrichten in de poule moeten we winnen. Dat zag je wel in de vorige poules tegen Pot 2-clubs (Lyon 0-0, Milan 1-1).
De enige twee clubs die de afgelopen jaren in de ArenA voor CL hebben gewonnen zijn Dortmund en Real Madrid. Zou toch moeten lukken!
183cm & 73kg vs 195cm & 95kquote:Op maandag 15 september 2014 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
dubbele hattrick Siggy. Veltman maakt Zlatan onschadelijk. Appeltje-eitje.
Oh man ik hoop dat ze weer zoiets doenquote:Op maandag 15 september 2014 11:45 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
183cm & 73kg vs 195cm & 95k![]()
Dit alleen al reden om te gaan, Niet veel clubs die zoiets unieks doen bij elke cl game
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.quote:Op maandag 15 september 2014 11:43 schreef Karina het volgende:
Eerste keer dat ik naar een CL wedstrijd ga ben echt benieuwd naar de sfeer in het stadion, is toch heel anders denk ik dan bij een 'normale' wedstrijd. Lijkt me echt supertof.
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?quote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.
Wordt nu mijn 25e Champions League-thuisduel op rij die ik bezoek. Jubileumwedstrijdje dus!
gratis bier voor iedereen die woensdag in de arena zitquote:Op maandag 15 september 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, zeker. Er hangt altijd een bepaalde 'thrill' in het stadion, dat is wel gaaf.
Wordt nu mijn 25e Champions League-thuisduel op rij die ik bezoek. Jubileumwedstrijdje dus!
Ja joh dat is prima. Kun je op je gemakkie de warming up kijken.quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?
Met normale wedstrijden was ik er meestal vlak voordat het begon.
Txquote:Op maandag 15 september 2014 12:08 schreef S15 het volgende:
[..]
Ja joh dat is prima. Kun je op je gemakkie de warming up kijken.
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnenquote:Op maandag 15 september 2014 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
TxIk wil niks missen natuurlijk.
Ligt er aan in welk vak je zitquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnen
Ja daar was ik wel een beetje bang voor idd, rij, trappen, beveiliging etc. Vanaf hier ben ik er met een kwartiertje of zo met de bus/ trein, dus zorg wel dat ik echt bijtijds wegga.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je om 20:00 bij de arena bent ben je misschien pas rond 20:20 binnen
Borsten beschilderd met de Zweedse vlag, en dan truitje omhoog als Zlatan jouw kant op kijkt?quote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar was ik wel een beetje bang voor idd, rij, trappen, beveiliging etc. Vanaf hier ben ik er met een kwartiertje of zo met de bus/ trein, dus zorg wel dat ik echt bijtijds wegga.
Ik zit in vak 418.
Nou dat is wel een idee jaquote:Op maandag 15 september 2014 12:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Borsten beschilderd met de Zweedse vlag, en dan truitje omhoog als Zlatan jouw kant op kijkt?
Ze komen met de Thalys naar Amsterdam Centraalquote:Op maandag 15 september 2014 14:20 schreef Aiciu het volgende:
Weet iemand hoelaat PSG op schiphol komt??
Hoelaat?quote:Op maandag 15 september 2014 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze komen met de Thalys naar Amsterdam Centraal
quote:Paris Saint-Germain zonder aanvoerder Thiago Silva tegen Ajax
Paris Saint-Germain is dinsdag zonder Thiago Silva afgereisd naar Amsterdam voor de ontmoeting met Ajax in de Champions League.
De Braziliaanse aanvoerder van de Fransen heeft nog te veel last van een dijbeenblessure die hem in de competitie ook al even aan de kant houdt.
Zijn landgenoot David Luiz maakt wel deel uit van de selectie. De verdediger miste dit weekend nog het duel met Rennes vanwege een knieblessure.
Coach Laurent Blanc neemt in totaal 21 spelers mee naar Nederland. Gregory van der Wiel en de andere oud-Ajacieden Maxwell en Zlatan Ibrahimovic zitten daar uiteraard bij.
De selectie van Paris Saint-Germain:
Sirigu, Douchez; Aurier, Camara, David Luiz, Digne, Marquinhos, Maxwell, Van der Wiel; Cabaye, Chantôme, Maignan, Matuidi, Pastore, Thiago Motta, Verratti; Bahebeck, Cavani, Ibrahimovic, Lavezzi, Lucas.
Hij had van mij weg mogen blijven. Het is een geweldige speler en ik ben er heel trots op dat hij bij ons heeft gespeeld, maar als het onze kansen vergroot om een resultaat te halen, laat hem dan maar weg blijvenquote:
Mjah dat is wel een dilemma inderdaad. Als hij meedoet hebben we meer kans om te verliezen, maar als hij er wel is, is het een genot om hem weer te zien in de Arena natuurlijk. Ik leun toch wel naar het tweede hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:12 schreef S15 het volgende:
[..]
Hij had van mij weg mogen blijven. Het is een geweldige speler en ik ben er heel trots op dat hij bij ons heeft gespeeld, maar als het onze kansen vergroot om een resultaat te halen, laat hem dan maar weg blijven
Heeft-ie een paar jaar geleden ook al gedaan. Scoorde hij ook nog meen ik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat is wel een dilemma inderdaad. Als hij meedoet hebben we meer kans om te verliezen, maar als hij er wel is, is het een genot om hem weer te zien in de Arena natuurlijk. Ik leun toch wel naar het tweede hoorGewoon tof om hem te zien spelen tegen Ajax.
Ja maar nu zie ik het livequote:Op dinsdag 16 september 2014 13:14 schreef S15 het volgende:
[..]
Heeft-ie een paar jaar geleden ook al gedaan. Scoorde hij ook nog meen ik.
Wat een triestheid als je de selectie vergelijkt met die van PSG.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar nu zie ik het live![]()
Van ajaxshowtime:
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn moeder helaas niet zo ver dat ik de 2e helft ook kan zien.quote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef Ziewel het volgende:
Kan de eerste helft zien. Moet om kwart over 9 naar bed, tot half 10 de 1e helft. Dat kwartiertje sleep ik er wel uit. Hoop natuurlijk op een mooie wedstrijd met een goede afloop.
even vergeleken met een van de rijkste clubs zijn een heleboel teams maar triestquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:47 schreef superniger het volgende:
[..]
Wat een triestheid als je de selectie vergelijkt met die van PSG.
quote:Op maandag 15 september 2014 18:05 schreef Ziewel het volgende:
Kan de eerste helft zien. Moet om kwart over 9 naar bed, tot half 10 de 1e helft. Dat kwartiertje sleep ik er wel uit. Hoop natuurlijk op een mooie wedstrijd met een goede afloop.
Inderdaad, beetje vreemde opmerking. Zlatan verdient in zijn ééntje meer dan onze hele selectie van morgenavondquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
even vergeleken met een van de rijkste clubs zijn een heleboel teams maar triest
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
even vergeleken met een van de rijkste clubs zijn een heleboel teams maar triest
Lach maar, wij waren altijd op schoolkamp tijdens de eerste CL speeldag. Kon je dus niets zien aangezien je pas vrijdag terugkwam.quote:
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:50 schreef Ziewel het volgende:
[..]
Ik krijg mijn moeder helaas niet zo ver dat ik de 2e helft ook kan zien.
bron?quote:Op dinsdag 16 september 2014 16:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
Al die kneuzen van ajax zien dit als een wedstrijd om sterspelers te zien spelen
Waar zit je?quote:Op maandag 15 september 2014 12:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk joh. Ik zat te denken om er rond 20:00 uur te zijn (ik woon vlakbij dus ben er ook zo), is dat een beetje een goede tijd mocht er een 'voorprogramma' zijn?
Met normale wedstrijden was ik er meestal vlak voordat het begon.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Noord A. Beetje net uit het midden dacht ik.
Oh dan heb je helemaal geen last van drukte. Dat loopt heel snel door altijd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:00 schreef Karina het volgende:
[..]
K is dat dus. Beetje aan de zijkant. Overkant van de dugout zeg maar.
Lijkt mij ook een prima plek. Ik wilde andere maar die waren al weg helaas (deze waren ietsjes duurder).quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja klopt.
Die is qua drukte nog wel te doen. Ik zit bij B en dat is echt een drama. Daar komen mensen soms 10 minuten na de eerste helft binnen. Dus dan kruip ik altijd voor.
Oh dat vind ik wel tof eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef Silenus het volgende:
Ter hoogte van het strafschopgebied op Noord, idd. En naast de supporters van de tegenpartij.
Heb je een passepartout?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een prima plek. Ik wilde andere maar die waren al weg helaas (deze waren ietsjes duurder).
[..]
Oh dat vind ik wel tof eigenlijkZag het inderdaad, dat is 417 toch?
Ja passepartout. Wilde niet de kans lopen dat de losse kaarten heel duur waren. En sowieso is Barcelona ook heel tof natuurlijk. Apoel ken ik nietquote:
Oh altijd tof.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja passepartout. Wilde niet de kans lopen dat de losse kaarten heel duur waren. En sowieso is Barcelona ook heel tof natuurlijk. Apoel ken ik niet
Klopt, al komen ze maar met 800 man. Al hebben daar geloof ik veel harde kern-groeperingen een stadionverbod. Barcelona zal wel weer met 2000 man komen, al zijn dat vooral Nederlandse kneuzen die fan zijn van Barcelona.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:03 schreef Karina het volgende:
Oh dat vind ik wel tof eigenlijkZag het inderdaad, dat is 417 toch?
Ja hoor mag je best vragen. 315 euro voor 2 passepartouts.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh altijd tof.
Hoeveel was je er voor kwijt? Of mag ik dat niet vragen.
barcafans uit Nederland lijkt me ook wel apart eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, al komen ze maar met 800 man. Al hebben daar geloof ik veel harde kern-groeperingen een stadionverbod. Barcelona zal wel weer met 2000 man komen, al zijn dat vooral Nederlandse kneuzen die fan zijn van Barcelona.
Van APOEL verwacht ik wel wat, ik hoorde dat Ajax-uit daar behoorlijk leeft onder de supporters. En dat zijn tenminste lui die nog wat lawaai maken.
cl 2011/2012 niet gezien?quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja passepartout. Wilde niet de kans lopen dat de losse kaarten heel duur waren. En sowieso is Barcelona ook heel tof natuurlijk. Apoel ken ik niet
Woow.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoor mag je best vragen. 315 euro voor 2 passepartouts.
Ach, ik ben een PSG fanquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
barcafans uit Nederland lijkt me ook wel apart eigenlijkEn Apoelfans die lawaai maken dat is gewoon tof. Lijken me ook geen hooligans, kan me tenminste niet herinneren dat ik ooit iets over diehard griekse hooligans heb gelezen.
cyprioten*quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
barcafans uit Nederland lijkt me ook wel apart eigenlijkEn Apoelfans die lawaai maken dat is gewoon tof. Lijken me ook geen hooligans, kan me tenminste niet herinneren dat ik ooit iets over diehard griekse hooligans heb gelezen.
Zijn een van de ergste die er zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen een CC ik had moeten upgraden naar Ajax Life dan was het goedkoper geweest (en had ik eerder kunnen kopenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woow.:o
Als je volgend jaar weer een pp wilt moet je mij maar even een dm sturen.
Dan heb je ze voor de helft voor bijna hetzelfde zicht.
Had vorig jaar extra gekocht om er winst op te maken, maar heb toen zeker 2 weken met stress gezeten dus ik bestel niet zo maar meer extra.
Ja nou ja 1 pot nat. Maar je hebt gelijk, cyprioten.quote:
Oh? geen idee. Ik denk bij hooligans eigenlijk vooral aan Engelsen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn een van de ergste die er zijn.
Wutquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De hele competitie wordt door hooligans en omkoping beheerst daar.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja nou ja 1 pot nat. Maar je hebt gelijk, cyprioten.
[..]
Oh? geen idee. Ik denk bij hooligans eigenlijk vooral aan Engelsen.
Was behoorlijk grappig ja, PEC Zwolle tegen Paok Salonikiquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WutGrieken zijn gek. Fanatieker zie je ze in Europa niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |