SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is het zuiden van de VS anders wel op elke straathoek te koopquote:Op zondag 14 september 2014 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van wie?
Confederate flag is nou ook niet echt oke
Dixiequote:Op zondag 14 september 2014 17:43 schreef alors het volgende:
[..]
Die is het zuiden van de VS anders wel op elke straathoek te koopRebels flags galore daar.
Zou wel de enige logische stap zijn al zie ik dat Van Gaal toch niet heel snel doen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Met een fitte Falcao erbij moet v. Persie ook vrezen voor zijn basisplek.
Hij is sinds zijn blessure vorig jaar niet meer zichzelf geweest helaas.Jammer.quote:Op zondag 14 september 2014 17:43 schreef Pedroso het volgende:
Met een fitte Falcao erbij moet v. Persie ook vrezen voor zijn basisplek.
Je weet dat ik ook de Premier League nu kijk om dat van gaalgod.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 17:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet dat ik ook de Premier League nu kijk om dat van gaalgod.
Dus wij juichen ook voor Man U.
Is die zo goed?quote:Op zondag 14 september 2014 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
alles inleveren bij Di Maria en het komt wel goed
Als Robben en Depay niet fit zijn voor Kazachstan Thuis dan is het EK ook ver weg trouwens.quote:
Helemaal met Hiddink als coachquote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Robben en Depay niet fit zijn voor Kazachstan Thuis dan is het EK ook ver weg trouwens.
het ek gaat nergens heen hoor, blijft in frankrijkquote:Op zondag 14 september 2014 17:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Robben en Depay niet fit zijn voor Kazachstan Thuis dan is het EK ook ver weg trouwens.
Dat was een leuke inkoppertje hequote:Op zondag 14 september 2014 17:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het ek gaat nergens heen hoor, blijft in frankrijk
je kent me toch, daar maak ik altijd misbruik vanquote:Op zondag 14 september 2014 17:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat was een leuke inkoppertje he
twitter:MufcDevilUpdate twitterde op zondag 14-09-2014 om 17:52:24Daley Blind completed 93% of his 55 passes in the first half. #MUFC #MANUTD reageer retweet
GGMM vindt dit leuk.quote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MufcDevilUpdate twitterde op zondag 14-09-2014 om 17:52:24Daley Blind completed 93% of his 55 passes in the first half. #MUFC #MANUTD reageer retweet
leuk, die ene die niet goed ging was diepquote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo even uit het hoofd zijn dat 51 passes.quote:Op zondag 14 september 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
51 en een beetjequote:Op zondag 14 september 2014 17:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo even uit het hoofd zijn dat 51 passes.
3-4 tweede helft en deze uitspraak verandert 180 graden.quote:Op zondag 14 september 2014 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Van Gaal wordt voorlopig nog niet ontslagen, denk ik.
twitter:piersmorgan twitterde op zondag 14-09-2014 om 17:40:59Di Maria is a poor man's @Alexis_Sanchez . Fact. reageer retweet
quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:piersmorgan twitterde op zondag 14-09-2014 om 17:40:59Di Maria is a poor man's @Alexis_Sanchez . Fact. reageer retweet
quote:Op zondag 14 september 2014 18:03 schreef j0rdiiii het volgende:
nee, slechts het zoontje van de trainerquote:Op zondag 14 september 2014 18:07 schreef XSbig het volgende:
Was Krancjar een paar jaar geleden niet de nieuwe Modric?
Denk dat dat wel eens mee kon vallen, of hij diepe spits blijft is een tweede. Vandaag is hij ook wel erg onzichtbaar op die plekquote:
Waar zou hij moeten komen te staan en nog belangrijker voor wie?quote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel eens mee kon vallen, of hij diepe spits blijft is een tweede. Vandaag is hij ook wel erg onzichtbaar op die plek
Blind speelt prima trouwens, mooie tegenstander om er in te komen zol
falcao is gewoon beter dan rvpquote:Op zondag 14 september 2014 18:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat dat wel eens mee kon vallen, of hij diepe spits blijft is een tweede. Vandaag is hij ook wel erg onzichtbaar op die plek
Blind speelt prima trouwens, mooie tegenstander om er in te komen zol
Dat wordt later dit jaar de bank warmhouden dan.quote:Op zondag 14 september 2014 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Persie zal niet zo blij zijn dat ie nog niet gescoord heeft, sowieso speelt ie weer niet best.
Xabi Alonso en Angel di Mariaquote:Op zondag 14 september 2014 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Real leert het ook nooit. Gewoon bij de jaarlijkse schoonmaak de beste spelers weg doen (ook al is het voor een paar knaken).
Achter de spitsen moet hij ook nog wel kunnen spelen, zal wel tussen hem en Rooney gaan. Ik vind Falcao als doelpuntenmaker iig beter.quote:Op zondag 14 september 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten komen te staan en nog belangrijker voor wie?
Frans Hoek is dan ook een echte baas, Falcao moet het eerst nog maar eens laten zien bij Manchester Unitedquote:Op zondag 14 september 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Radamel Falcao, de grote, krijgt uitleg van Frans Hoek.
Hiermee geef jezelf toch ook gewoon aan dat Van Persie mag banken. Alsof hij de voorkeur boven Rooney zou krijgen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Achter de spitsen moet hij ook nog wel kunnen spelen, zal wel tussen hem en Rooney gaan. Ik vind Falcao als doelpuntenmaker iig beter.
Van Persie is niet veel meer.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De drietrapsraket Rooney - Van Persie - Falcao, amai.
Je bent zelf een drietrapsraket.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
De drietrapsraket Rooney - Van Persie - Falcao, amai.
Ze spelen ook gewoon echt met 9 aanvallers ofzoquote:Op zondag 14 september 2014 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Real leert het ook nooit. Gewoon bij de jaarlijkse schoonmaak de beste spelers weg doen (ook al is het voor een paar knaken).
Dan gaat het v. Persie worden. Rooney is veel belangrijker voor dit Utd.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Achter de spitsen moet hij ook nog wel kunnen spelen, zal wel tussen hem en Rooney gaan. Ik vind Falcao als doelpuntenmaker iig beter.
Snap ik wel, is in de PL jaren erg belangrijk geweest, je kunt hem nu zonder risico laten staan in de hoop dat hij er nog een in schiet en wat vertrouwen krijgt.quote:
Op dit moment lijkt Rooney beter ja. Weet niet hoe van Gaal daar naar kijkt, kan hem niet altijd volgen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hiermee geef jezelf toch ook gewoon aan dat Van Persie mag banken. Alsof hij de voorkeur boven Rooney zou krijgen.
Ja, zeker. Hij speelt als een baasquote:
Is simpelweg zijn niveauquote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Fer is trouwens ook een kei om iedere keer de verkeerde club uit te zoeken, ook met QPR gaat ie degraderen. Ferdorie nog aan toe.
Denk niet dat hij meer opties had. Fer is gewoon van het niveau degradatie in de PL.quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Fer is trouwens ook een kei om iedere keer de verkeerde club uit te zoeken, ook met QPR gaat ie degraderen. Ferdorie nog aan toe.
Ik schat 'm persoonlijk iets hoger in maar heb ook het idee dat er veel meer in zit dan dat ie de laatste jaren laat zien.quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Denk niet dat hij meer opties had. Fer is gewoon van het niveau degradatie in de PL.
twitter:aad300 twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:23:13Van Persie kan beter Rayonhoofd worden. We zoeken nog mensen. reageer retweet
Ik kan het nu wel fergeten met zijn carrière.quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt veel van Valencia zeggen, maar hij is zeker niet sloom.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat die Januzaj (sp?) nu opeens geen kans meer krijgt. Krijg je weer die slome saaie Valencia...
Geen probleem.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bedankt voor je deskundig commentaar.
Had eigenlijk verwacht dat Januzaj een typische v. Gaal speler zou zijn. Kan nog natuurlijk maar de concurrentie is wel erg groot.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat die Januzaj (sp?) nu opeens geen kans meer krijgt. Krijg je weer die slome saaie Valencia...
Racistquote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
.
Die lantaarnpaal Felliani hadden ze beter kunnen verkopen, heeft niets te zoeken op dit niveau.
Dord moet zo snel mogelijk terug naar de JL, geen gezicht dat fietsenhok. Net of je bij de amateurs speelt.quote:
Voortaan je gevoel van humor gewoon altijd meenemen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen stoelendans dit weekend. Inbrekers hebben alles weggejat.
Omdat ik Felliani niks vind ? Of ben je van de bond van Lantaarnpalen ?quote:
Fellaini is Marokkaanquote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ik Felliani niks vind ? Of ben je van de bond van Lantaarnpalen ?
Volgens mij is dit een inferieure belgquote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ik Felliani niks vind ? Of ben je van de bond van Lantaarnpalen ?
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke constatering. Lekkere tegenstander om mee te beginnen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Intellectueel het volgende:
Blind speelt goed, maar ook gewoon omdat QPR geen flikker voorstelt en er nauwelijks druk wordt gezet op de verdedigende linies van ManU. Tegen clubs als Chelsea en City gaat hij die ruimte en tijd niet krijgen.
OOk wel fijn dat Van Gaal hem gewoon op dat middenveld zet, want als back vind ik hem te kwetsbaar en niet goed genoeg, maar als verdedigende middenvelder, als iemand die de lijnen uitzet, is hij prima. En zal waarschijnlijk ook wel doorontwikkelen natuurlijk de komende jaren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Intellectueel het volgende:
Blind speelt goed, maar ook gewoon omdat QPR geen flikker voorstelt en er nauwelijks druk wordt gezet op de verdedigende linies van ManU. Tegen clubs als Chelsea en City gaat hij die ruimte en tijd niet krijgen.
Al was het een Zimbabwaan, het is niks en het wordt niks.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef Fiets_opa het volgende:
van Persie faalt weer hard
[..]
Fellaini is Marokkaan
Het is makkelijker om bij United goed te spelen dan bij Ajax.. betere spelers om je heen maakt het allemaal wat eenvoudiger.quote:
Misschien leuk als pinchhitter.quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Al was het een Zimbabwaan, het is niks en het wordt niks.
Is goed.quote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Put him on a plane, bring him back to spain, viva ronaldo
'From Spain', lijkt mequote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Put him on a plane, bring him back to spain, viva ronaldo
Jij wilt hierbij zeggen dat er bij Ajax niet hetzelfde niveau spelers rondloopt als bij Man. Utd. ?quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is makkelijker om bij United goed te spelen dan bij Ajax.. betere spelers om je heen maakt het allemaal wat eenvoudiger.
De aftrap van de 2e helft schoot ie naar een speler met dezelfde kleur. Ja dus.quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heeft RvP überhaupt iets goed gedaan vandaag?
Waardeloze speler. Zo overratedquote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heeft RvP überhaupt iets goed gedaan vandaag?
Is idd ook wat overdreven maar het is wel een feit dat ie na zijn blessure van vorig jaar niet meer zijn niveau gehaald heeft.quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
Als aanspeelpunt en bij het voorereiden van aanvallen heeft RVP het gewoon prima gedaan. Maar 1 foute bal en hij wordt de rest van de wedstrijd hier van alle kanten gehaat.
Waarschijnlijk ook omdat het gewoon een onsympathiek figuur is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
Als aanspeelpunt en bij het voorereiden van aanvallen heeft RVP het gewoon prima gedaan. Maar 1 foute bal en hij wordt de rest van de wedstrijd hier van alle kanten gehaat.
....1 foute bal, en 3 slechte eindtoernooien....quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
Prachtig om te zien hoe Blind Manchester bij de hand neemt.
En rond die tijd ook (reserve)aanvoerder van Oranje.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het vooral mooi om te zien hoeveel Blind al zijn medespelers coacht. Over een jaar of twee aanvoerder, denk ik.
Laten we nu niet te hard van stapel lopen. Speelt prima maar zal het zwaar genoeg krijgen om überhaupt maar een basisplek te veroveren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het vooral mooi om te zien hoeveel Blind al zijn medespelers coacht. Over een jaar of twee aanvoerder, denk ik.
Daarom, hij had het redelijk makkelijk vandaag als vrije man voor de verdediging, maar leuk debuutquote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we nu niet te hard van stapel lopen. Speelt prima maar zal het zwaar genoeg krijgen om überhaupt maar een basisplek te veroveren.
Alsof dat alleen aan hem ligtquote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
....1 foute bal, en 3 slechte eindtoernooien....
Dat geldt voor iedere speler, niet alleen voor Blind.quote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
Blind heeft het overigens prima gedaan vandaag. Al was het alleen maar opzij spelen en de makkele oplossing kiezen. Bij je debuut wil je ook gewoon een lekkere wedstrijd spelen. Het helpt ook dat United geen moment onder druk komt te staan en Blind alle tijd heeft bij elk balcontact.
Als het tempo zo hoog ligt als gisteren bij City - Arsenal wil ik het nog wel eens zien.
Maar hij is lekker begonnen.
De meeste hebben al wel bewezen op dat hoge niveau het tempo aan te kunnen he...quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere speler, niet alleen voor Blind.
analyse in de rust niet gezien?quote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
Blind heeft het overigens prima gedaan vandaag. Al was het alleen maar opzij spelen en de makkele oplossing kiezen. Bij je debuut wil je ook gewoon een lekkere wedstrijd spelen. Het helpt ook dat United geen moment onder druk komt te staan en Blind alle tijd heeft bij elk balcontact.
Als het tempo zo hoog ligt als gisteren bij City - Arsenal wil ik het nog wel eens zien.
Maar hij is lekker begonnen.
Tempo komt wel goed, daar zal ie zich wel aan aanpassen. Of ie er genoeg kwaliteit voor heeft is een tweede. Gezien zijn ontwikkeling bij Ajax zou ik er niet van opkijken dat ie het gaat redden.quote:Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De meeste hebben al wel bewezen op dat hoge niveau het tempo aan te kunnen he...
Voor een type Di Maria niet.quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere speler, niet alleen voor Blind.
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:56:15.@BlindDaley gaf vandaag 112 passes. 107 van deze passes bereikte een medespeler (95%!) #manqpr: http://t.co/DifzJXxItJ reageer retweet
Blindgodquote:Op zondag 14 september 2014 18:58 schreef Syntix het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:56:15.@BlindDaley gaf vandaag 112 passes. 107 van deze passes bereikte een medespeler (95%!) #manqpr: http://t.co/DifzJXxItJ reageer retweet
Hij heeft het ook op school gehad. Zijn maar weinig mensen van Louis zijn leeftijd die goed engels sprekenquote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blind praat ook veel beter Engels dan Louitje
die heeft een leuke baan bedoel je.quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie dit allemaal bijhoudt heeft echt geen leven
Dat is niet zo moeilijk als je vaak tikkie breed of terug geeftquote:Op zondag 14 september 2014 18:58 schreef Syntix het volgende:
Als je er dik voor betaald wordt is het best een aangenaam levenquote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie dit allemaal bijhoudt heeft echt geen leven
En dat plaatje hierboven geeft dat ook duidelijk weer. Bijna alles breedquote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je er dik voor betaald wordt is het best een aangenaam leven
Met die spelers voor hem is dat ook niet echt nodig, belangrijk is dat hij zichtbaar aanspeelbaar is voor die 2 achterin die niet kunnen opbouwenquote:Op zondag 14 september 2014 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En dat plaatje hierboven geeft dat ook duidelijk weer. Bijna alles breed
ja leuk pijltjes trekken van hoe een speler een pass maaktquote:Op zondag 14 september 2014 19:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je er dik voor betaald wordt is het best een aangenaam leven
Ik snap hem echt niet, er zijn wedstrijden dat hij geweldig speelt maar bij het Nederlands elftal speelt hij altijd waardeloos en na die blessure voegt hij ook weinig toe aan Manchester Unitedquote:
wordt allemaal met de computer gedaanquote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja leuk pijltjes trekken van hoe een speler een pass maakt
Mensen hebben echt te weinig oog voor de toegevoegde waarde van zijn loopacties, hij creëert echt vaak ruimte voor inkomende spelers, ook als zijn vorm minder is en hij aan de bal minder toevoegt.quote:Op zondag 14 september 2014 19:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik snap hem echt niet, er zijn wedstrijden dat hij geweldig speelt maar bij het Nederlands elftal speelt hij altijd waardeloos en na die blessure voegt hij ook weinig toe aan Manchester United
Betaald worden om een beetje voetbal te kijkenquote:Op zondag 14 september 2014 19:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja leuk pijltjes trekken van hoe een speler een pass maakt
Van Gaal zal ongetwijfeld meer weten en zien dan wij. daarnaast speelde van persie een prima wedstrijd. Hij had ook zomaar 1-2 goals kunnen maken of 1-2 assists kunnen geven. (gunnen van Falcao zn eerste goal) en bij oranje had hij ook zomaar 1-2 assists op zn naam kunnen hebben als ze worden afgemaakt. En hij had die bereidheid veel meer dan Rooney en Januzai bijvoorbeeld.quote:Op zondag 14 september 2014 18:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op dit moment lijkt Rooney beter ja. Weet niet hoe van Gaal daar naar kijkt, kan hem niet altijd volgen.
helemaal mee eens. maar op het oog lijkt het niet veel..toch word het door coaches wel gezien. zo simpel is het gewoon.quote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mensen hebben echt te weinig oog voor de toegevoegde waarde van zijn loopacties, hij creëert echt vaak ruimte voor inkomende spelers, ook als zijn vorm minder is en hij aan de bal minder toevoegt.
Hoe weet jij dat? ooit ontmoet? not, anders zou je niet zo praten.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook omdat het gewoon een onsympathiek figuur is.
Jouw posthistorie.quote:Op zondag 14 september 2014 23:40 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
helemaal mee eens. maar op het oog lijkt het niet veel..toch word het door coaches wel gezien. zo simpel is het gewoon.
[..]
Hoe weet jij dat? ooit ontmoet? not, anders zou je niet zo praten.
Net als met van gaal. De media lult maar wat, en men praat hen maar een beetje na. Tuurlijk zijn er spelers die een slechte ervaring met van gaal hebben gehad. dat kan gebeuren als je met zoveel verschillende mensen hebt samengewerkt. (zeker als leider kun je niet iedereen te vriend houden)
hahaha, wie weetquote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Jouw posthistorie.
Ben jij Robin?
dat was sowieso een prima potjequote:Op dinsdag 16 september 2014 00:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Enner Valencia dames en heren.
Dat ook. Echt een mongool die Magath. Kan je nog beter Di Canio aanstellen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nu pas? Ze hadden hem nooit moeten aanstellen.
Tijd voor Martin Jol.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ook. Echt een mongool die Magath. Kan je nog beter Di Canio aanstellen.
Zonde maar Ozil moet momenteel blij zijn dat ie er nog instaat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:34 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ozil weer linksbuiten en Arteta basis.
Dat biedt perspectieven voor Koeman en co.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bony rood.Dom, dom, dom. Swansea stond geweldig te ballen.
Benieuwd of Southampton dat wel heeft nu ze met een man meer staan.quote:
Helder licht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens dat mannetje van FOX mag het niet gebeuren dat je binnen 5 minuten drie doelpunten tegen krijgt.
Die heeft er kijk op.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
Volgens dat mannetje van FOX mag het niet gebeuren dat je binnen 5 minuten drie doelpunten tegen krijgt.
Zo heyquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:55 schreef Gramulanion het volgende:
Bij Newcastle kan het allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zeiden ze nou net dat Pardew een contract heeft tot 2034?
Ik vraag me wel eens af welke kleuter dit soort tekstjes telkens maaktquote:Goede kans voor Graziano Pellè (Southampton) na het ontvangen van een voorzet aan de rand van de zestien meter. Hij schiet de bal richting het doel, maar het vloog ver over de lat. De bal verlaat het veld. Southampton krijgt een hoekschop
Vorig jaar ging het ook al kut dus het is niet de schuld van Janmaat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:24 schreef Pedroso het volgende:
Newcastle niet best begonnen aan de PL. Ondanks de Nederlandse invloeden daar (of is het dankzij ?).
Niet alleen Janmaat he, ook Krul, Anita en Siem de Jong (die nu geblesseerd is) lopen er rond.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het ook al kut dus het is niet de schuld van Janmaat.
Die tackle van Bonyquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FT: Swansea-Southampton 0-1
Er gaan niet veel ploegen winnen dit jaar bij Swansea-uit denk ik. Ondanks dat ze de tweede helft tegen 10 man speelden is het wel een erg goede overwinning voor de Saints natuurlijk. Koeman gaat lekker.
Pelle was niet best en had zeker een keer moeten scoren. Tadic vond ik wel weer erg goed.
Ze staan tweede nu trouwens.![]()
Beide in Sint Juttemis.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Merkie het volgende:
Lol. Liverpool. Ik denk dat Feyenoord nog eerder kampioen wordt.
twitter:Squawka twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 18:48:1015 minutes gone and Raheem Sterling is yet to attempt a single pass - here's his pass map if you don't believe us. http://t.co/hdKlQK1iUk reageer retweet
Verdient nu een cornerquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Squawka twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 18:48:1015 minutes gone and Raheem Sterling is yet to attempt a single pass - here's his pass map if you don't believe us. http://t.co/hdKlQK1iUk reageer retweet
Maakte net in de 21e minuut zijn eerste dus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Squawka twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 18:48:1015 minutes gone and Raheem Sterling is yet to attempt a single pass - here's his pass map if you don't believe us. http://t.co/hdKlQK1iUk reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |